87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 14:01
Salon - samochody nowe
Infolinia żenada, ZAWSZE ...
... jest problem dodzwonić się do działu z częściami. Zawsze dział jest zajęty albo nie ma ich przy komputerze . W środku odczuwalne uczucie że patrzą na ciebie przez pryzmat portfela i to jak jesteś ubrany. Niektóre części u nich są tak drogie że wręcz nie opłacalne bo taniej je wyjdzie zrobić ze złota. Części pakowane są jak szparagi na targu ,ma się wrażenie że kupujesz z jakiegoś szrotu. Ostatnio dostałem części w jednorazówce na dnie której walała się podkładka która wgl nie była zapakowana .
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 15:22
Salon - samochody nowe
Gdyby się dało ...
... wystawiłbym 0 gwiazdek. Poziom obsługi i podejścia do klienta to jakaś kpina. Umówiłem się na akcję serwisową związaną z chłodniczką EGR, ale przed jej terminem wpadłem jeszcze do salonu, żeby podrzucić znajomego po odbiór jego służbowego BMW po wizycie serwisowej. Da się wyraźnie odczuć, że klient jest tu traktowany wedle kryterium grubości portfela. Czekając na wydanie auta znajomego, zapytałem o udostępnienie historii serwisowej auta którego już byłem właścicielem. W odpowiedzi jeden gbur, mający ''tytuł'' doradcy serwisowego powiedział, że ta usługa kosztuje 300 zł. Od razu powiedziałem, że przez telefon usłyszałem całkiem co innego i, że jestem umówiony na akcję serwisową. Wtedy mina mu zrzedła i powiedział, że może to sprawdzić, ale dziś nie ma czasu, ale jak przyjadę na akcję serwisową to powinien już mieć. Nie przyjechałem.... Umówiłem się na tą akcję do BMW Sikora Mikołów, pomimo, że miałem sporo dalej, ale nie żałuję ani trochę. Nie dość, że na wizytę zostałem umówiony jeszcze wcześniej niż w Katowicach to jeszcze chłodniczka została wymieniona w 2 dni robocze, pomimo zastrzeżenia, że czas oczekiwania na tą część to nawet 1,5 miesiąca.. Ponadto, poziom obsługi w Mikołowie to niebo a ziemia do tego w Katowicach, nie ma żadnego porównania. Po wizycie dostałem nawet telefon z Mikołowa czy jestem zadowolony z poziomu obsługi, a mój znajomy powiedział, że był już w Katowicach 3 razy i ani razu nikt do niego nie zadzwonił po wizycie, gdzie w poprzedniej pracy posiadając służbowego VW Golfa zawsze otrzymywał taki telefon. Podsumowując, jeśli chcesz się przekonać jak wygląda obsługa premium, to Katowice omijaj szerokim łukiem, a jedź prosto do Mikołowa, na pewno nie pożałujesz.
Użytkownik sieci
30 maja 2019 04:47
Salon - samochody nowe
Z ubolewaniem musze ...
... przyznać że jestem zażenowany poziomem serwisu w tym salonie. Oddalem sprawne auto na akcje serwisową, ale juz w czasie odbioru coś wyraźnie chrobotało z okolicy silnika. Do dziś czekam na obiecany telefon w celu sprawdzenia auta, ale nie jestem mocno zaskoczony brakiem odzewu, ponieważ wykręty już przy wydawaniu auta, nie wróżyły szczęśliwego zakończenia. Czuję się pozostawiony samemu sobie i bezsilny. Żałuję też że sam się wpakowałem w tą sytuację, wybierając ten serwis... Jest mi też po ludzku przykro, bo nie tego się spodziewałem po marce premium. Z obawy o własny samochód napewno nigdy więcej tam nie wrócę i bede odradzał znajomym. Rozważam też eskalację tematu u producenta.
Użytkownik sieci
19 maja 2019 07:55
Salon - samochody nowe
Nie moge polecić tego miejsca :(
Użytkownik sieci
17 maja 2019 09:43
Salon - samochody nowe
Tragedia, radze unikać ...
... szerokim łukiem ich i partaczo-naciągaczy z Gazdy
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 21:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Oceniam naprawę szkód: ...
... Niestety mimo potężnie zbudowanej marki BMW, kontakt i rzetelność wymiany informacji z działem naprawy szkód leży na najniższym poziomie. Oczywiście wszystko kulturalnie jak już uda się z kimś porozmawiać albo przeczytać maila - ale uzyskanie takiego kontaktu inaczej niż osobista wizyta, graniczy z cudem. Telefon mimo że podany na stronie, nigdy nie został odebrany (po kilu sygnałach połączenie zrywane), dzwoniłem ponad 20 razy. Próby kontaktu mailowego również nie dawały rezultatu mimo że do kontaktu podani mi @ konkretnego pracownika zajmującego się sprawą. W końcu napisanie na grupę z żądaniem potwierdzenia dostarczenia i przeczytania otrzymałem odpowiedzi od innych pracowników. Niestety załatwienie pojazdu zastępczego również problemowe, mimo zapewnienia że do 2 dni od umówienia się na naprawę zadzwoni firma z umówieniem auta zastępczego, firma zadzwoniła... ale kilkanaście godzin przed oddaniem auta do serwisu. Niestety jako klient nie mogę czekać ok. tygodnia na potwierdzenie że w ogóle auto zastępcze zostanie przydzielone, do ostatniej chwili (załatwiłem w końcu z zasobów ubezpieczyciela). Dodatkowo, działa napraw szkód utrzymywał że nie otrzymał odpowiedzi od mojego ubezpieczyciela dot. naprawy... gdzie ponad miesiąc warsztat miał przelaną gotówkę (kwota bezsporna) na swoje konto, a pismo w sprawie było zaadresowane na warsztat, jako że podpisałem upoważnienia i to warsztat występował w mojej sprawie do ubezpieczyciela (przekazano mi że BMW nie otrzymało potwierdzenia przyjęcia odpowiedzialności przez TU). Po tych wszystkich bojach odebrałem samochód sprawny to co miało być zrobione zostało zrobione... tylko po co tyle nerwów? Pan którego w tym miejscu widziałem po raz pierwszy, który zwracał auto - pełen szacunek, wszystko kulturalnie, profesjonalnie, niestety to było na sam koniec męki, wrażenie ogółu pozostało takie samo. Ehhhh a tak niewiele trzeba.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 23:33
Salon - samochody nowe
Chciałem zapoznać się ...
... z ofertą marki, postanowiłem wjechać samochodem na teren salonu, lecz zostałem powstrzymany przez ochroniarza, który wyskoczył mi wręcz przed maskę. Zostałem zapytany podniesionym głosem: A Pan do kogo?! Odpowiedziałem, że jestem klientem. Otrzymałem odpowiedź po szybkim spojrzeniu na moją osobę oraz mój samochód: Pan to mi bardziej wygląda na przedstawiciela handlowego. Następnie zostało mi wyraźnie przekazane, że nie ma miejsca dla mnie na parkingu i ,,jak chce sobie odwiedzić salon to proszę zaparkować sobie na carrefourze i przyjść piechotą". Gratuluję ochronie szybkiej selekcji klientów. Po tak miłym i wybitnym przywitaniu zawróciłem i odwiedziłem inny salon BMW. Nie wiem jak działa obsługa w środku, być może wszystko jest okej, ale ciężko złożyć wizytę w miejscu, gdzie ochrona traktuje klienta jak intruza. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
25 marca 2019 18:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2019 10:52
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie można uzyskać pomoc na drodze, duży włączyć obsługę (Wersja oryginalna) Не можливо отримати допомогу в дорозі , велика черга на сервіс
Użytkownik sieci
6 marca 2019 22:38
Salon - samochody nowe
Serwis nieosiągalny. Przez ...
... 3 godziny nie da się dodzwonić. Szef serwisu podczas rozmowy z klientem je bułkę. Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 12:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 12:29
Salon - samochody nowe
Szkoda slow, przychodzisz ...
... wiecznie kogos bie ma ito ma sie toba zaja, ma oddzwonic i tak sobie mozna czekac miesiacami i nikt sie nie skontaktuje, tragedia
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, zwłaszcza ...
... bardzo powolny pan Karol, który wszystko gubi i nic nie wie. Miał kontaktować sie telefonicznie, mimo wielu próśb o kontakt kontakt ten nie nastapił. Dokumenty też zggubione w salonie. Jedynie bardzo uprzejma pani w kawiarence.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 12:34
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży, ubezpieczeń ...
... i leasingu bardzo dobry. Niestety serwis to lepiej wykonać gdzie indziej. Po niewielkiej szkodzie okres tygodnia by dowiedzieć się co jest nie tak to raczej nie jest jakość Premium. Lepiej udac się gdzie indziej...
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 12:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 22:51
Salon - samochody nowe
Byłem czekałem i ...
... po 20 minutach zrezygnowałem . Nikt się nie zainteresował kupiłem Audi ☹️
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 08:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 07:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka