91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2024 08:46
Salon - samochody nowe
Serwis to żart, ...
... oddałem auto, które szarpało podczas przyspieszania na niskich obrotach, postało tam kilka dni, zapłaciłem 1500 PLN za diagnozę, nie wiem czy to auto w ogóle było na podnośniku... (w każdym BMW dostawałem film z diagnozą - tutaj nie.) i czy ktoś tym jeździł, gdyż diagnosta stwierdził, że wszystko działa i szarpie przez opony bez gwiazdki (xD). Pojechałem do konkurencji i tak, pierwsze co to wymienili za free poduszkę kierowcy w ramach akcji serwisowej, bo zabijała ludzi, natomiast panowie z Bawaria Motors zignorowali ten fakt. Auto miało małe przedmuchy na wydechu, zapocenia na przednim moście, uszkodzone tuleje i wahacz z przodu, uszkodzone obudowy amortyzatorów przednich i świece do wymiany. Zapłaciłem ponad 20 koła u konkurencji i moja 650i działa fantastycznie. Nie polecam serwisowania auta w tym miejscu bo to żart.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 12:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Byłem ...
... na akcji serwisowej z moim F31 320d w styczniu 2023 roku. Aktualizacja oprogramowania silnika. Podczas oględzin nie stwierdzono konieczności wymiany chłodnicy EGR. Następnie w maju dostałem wiadomość do samochodu że jest kolejna akcja serwisowa, wymiana chłodnicy EGR. W lipcu skontaktowałem się z serwisem BMW Bawaria i umówiłem się na akcję serwisową. We wrześniu zadzwoniłem z zapytaniem czy coś wiadomo kiedy będą części. Otrzymałem odpowiedź że jest wydłużony okres oczekiwania na chłodnicę. Kolejny raz zadzwoniłem w styczniu 2024. Nadal nie ma części. W związku z odczuwaniem zapachu spalin w aucie i utratą mocy pojechałem do diagnosty. Stwierdził że może to być spowodowane uszkodzoną chłodnicą Egr. 19.02.2024 udałem się do serwisu BMW ZK Motors w Radomiu. Umówić się na akcję serwisową. Po wprowadzeniu danych pojazdu (vin) okazało się że do tej pory w systemie BMW auto przypisane jest do poprzedniego właściciela w Niemczech. Uprzejma Pani zaktualizowałam mnie jako właściciela i przy okazji zobaczyła że w ich wewnętrznym systemie do mojego auta nie przydzielono jeszcze części do wymiany. Niezwłocznie to uczyniła i dzisiaj dokładnie po 10 dniach zadzwoniła do mnie i zostałem umówiony na termin wymiany. Reasumując w Radomi w 10 dni załatwiono temat który w Warszawie trwa przeszło pół roku. Pragnę nadmienić że nikt z Warszawy nie kontaktował się zemną, wszelkie informację otrzymałem po moich telefonach ( oczekiwanie na połączenie to kolejna kwestia ). Polecam BMW ZK Motors Radom.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu BMW Bawaria na Czerniakowskiej, samochód na gwarancji wraca KILKUKROTNIE z tym samym problemem, diagnoza nie wykrywa problemu a serwis „nic więcej nie możemy zrobić” samochód dalej jest niesprawny a serwis nie potrafi rozwiązać problemu. Dodatkowo warto podkreślić brak standardów obsługi klienta, co doradca to inne zasady. Warto wybrać inne miejsce do serwisowania BMW, tutaj definitywnie nie działa to tak jak powinno.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 15:04
Salon - samochody nowe
Niestety wizytę w ...
... salonie samochodów używanych oceniam negatywnie. Chcieliśmy z żoną zobaczyć auta widniejące w ofercie na stronie. Pan sprzedawca oznajmił, że są zaśnieżone, nieprzygotowane i niczego nie może pokazać. "Proszę dzwonić i się umawiać". 1. Jeśli auta nie są gotowe to proszę nie zamieszczać ich na stronie albo wpisać wielkimi literami "przed przyjazdem proszę koniecznie umówić się telefonicznie". 2. Odśnieżenie auta nie powinno być problemem. 3. Jeśli z jakiegoś powodu powyższy punkt jest problemem to warto zaproponować terminy i starać się umówić. "proszę dzwonić' nie zachęca do ponownych odwiedzin. Nawet jeśli sprzedawca być stosunkowo miły. 4. Brak wręczenia wizytówki. 5. Ostatecznie czułem się zignorowany. Paweł P.s Rozmawiamy o autach za sto kilkadziesiąt tysięcy, a nie zużytej mikrofalówce za 100zł.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 07:38
Salon - samochody nowe
UNIKAJCIE SERWISU BMW ...
... BAWARIA CZERNIAKOWSKA. Nie polecam czułem sie jak intruz. Nieprzyjemna arogancka obsługa serwisu. Klienci są problemem dla pracowników. Będę unikać.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 21:28
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy jest ...
... bardzo dobry, ale obsługa samochodowa jest obrzydliwa. Nie ma skupienia na kliencie. Prace gwarancyjne w starszych samochodach opóźniają się tygodniami.... Starają się jak najbardziej uniknąć swojej winy. Pracownicy nie odbierają telefonów i nie oddzwaniają w umówione dni.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 17:44
Salon - samochody nowe
They refused to ...
... provide service for my car which still has an official international warranty from BMW. The only reason for that is that I am a Belarusian.
Użytkownik sieci
22 października 2023 13:50
Salon - samochody nowe
Niestety odradzam. Ciągle ...
... czekam na samochód zamówiony w zeszłym roku - z czerwca zrobił się sierpień, potem wrzesień, w październiku dowiedziałem się, że auto jest wyprodukowane, ale sobie na coś czeka ("status 155" - cokolwiek by to miało znaczyć dla klienta). No i ja też czekam... A o kolejnych opóźnieniach dowiadywałem się, kiedy kolejne terminy były przekraczane i sam musiałem dzwonić i dopytywać. Obawiam się, że jest to pierwszy i ostatni raz kiedy zdecydowałem się na BMW.
Użytkownik sieci
18 października 2023 09:51
Salon - samochody nowe
Dealer z kategorii ...
... niepoważnych. Decyzja na BMW zapadła gdyż obiecywali najszybszy czas dostawy samochodu w porównuj z konkurencja. Mimo ze z 3 miesięcy zrobiło się 9 pierwszy konkretny termin ustalony na 15 września zero kontaktu tylko szczątkowe informacje ze problem z transportem i za miesiąc ma być. Kolejny termin 20 października po skontaktowaniu się z dealerem wczoraj odpowiedz typu ‚nie mamy go będzie pewnie za miesiąc’. Odradzam jakiekolwiek interesy z tym salonem ze względu na nieprofesjonalne podejście do klienta i niesłowność.
Użytkownik sieci
11 września 2023 19:50
Salon - samochody nowe
Bardzo nie profesjonalne ...
... podejście do klienta, brak jakiejkolwiek interakcji i dobrych chęci ze strony zarządzających salonem nie obyło się bez stresu i nerwów przed odbiorem auta więc nie polecam
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Premium Selection w ...
... wydaniu Bawaria Motors nie wygląda najlepiej. W grudniu 2021r nabyłem samochód (mam leasing), który stał w śniegu i nie byłem w stanie dokładnie określić jego stanu wizualnego. Kupiłem więc auto z odpryskami na szybie w polu widzenia kierowcy. Samochód (pół roku później) przegląd techniczy jakoś przeszedł, ale okazało się ze lewy reflektor świeci w kosmos. Do tego zderzak tylny był dość mocno podrapany. Nie chciałem odebrać auta w takim stanie, salon więc zgodził się polakierować element, na odpryski zaś "przymknąłem oko". Opóźniło to odbiór auta o tydzień. Jak już auto odebrałem, okazało się że występują stuki w prawym, przednim zawieszeniu. Salon naprawił usterkę na gwarancji, ale znowu na kilka dni auto utknęło w serwisie, choć sprzedawca zapewniał, że samochód jest po przeglądzie i przez pewien czas (do następnego przeglądu) nie będę musiał się o nic martwić. Najeździłem się tylko taksówkami (mieszkam na Bielanach). Radzę dobrze przyglądać się autom pokontraktowym oferowanym do sprzedaży w programie BMW Premium Selection. Daję 2 gwiazdki za częściowe usunięcie usterek.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 20:50
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, stracony ...
... czas - na oględziny po szkodzie straciłam 2 godziny, po czym dowiaduje się ze BMW Motors nie zlikwiduje szkody bo powinnam zgłosić kolejną szkodę ze swojego AC / rysa obok z innego dnia/ żeby mogli wymienić CAŁY zderzak, bo pomalowanie nie będzie dobrze wyglądało…. Nie, drodzy panowie - to tak nie działa ze będziecie zmuszać klientów do zgłaszania szkód z AC.
Użytkownik sieci
31 maja 2023 14:56
Salon - samochody nowe
Odmówiono mi serwisu ...
... z powodu nr rejestracyjnego białoruskiego... ukończyłam w Warszawie studia, mieszkam tu pracuję i z tak niskim poziomem kultury jeszcze się nie spotkałam.
Użytkownik sieci
29 maja 2023 08:59
Salon - samochody nowe
Bardzo trudny kontakt
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 13:41
Salon - samochody nowe
Ogónie nie polecam..odwiedzałam ...
... jakiś czas temu salon w poszukiwaniu najmniejszych modeli dla siebie i poza ogólnymi informacjami i ofertą na serię mnie nie interesującą, to do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ofert z propozycjami finansowania, a miały być najpóźniej na drugi dzien..do tego brak możliwości odbycia jazdy próbnej "od ręki"... słabo
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 20:54
Salon - samochody nowe
Salon ładny obsługa ...
... ok ,ale ceny x 200% .O mało co nie zrobili mnie konia ,za naprawę zderzaka i wymianę błonnika zarządali 20.000zł w bmw x3 f25.W ostatniej chwili zabrałem i wstawiłem do serwisu 2km dalej Auto reduta cena robocizny i materiałów 8.600zł. Dodam moja firma wykanczałem ten salon dla p.Smorawinskiego .
Użytkownik sieci
22 marca 2023 15:03
Salon - samochody nowe
Moja krótka współpraca ...
... z BMW Bawarią kończy się, zanim się jeszcze na dobre zaczęła. Trzy dni usiłuję umówić się na wizytę w sprawie naprawy auta. Albo nikt nie odbiera, gdy w końcu udaje mi się ustalić osobę do kontaktu, ta osoba informuje mnie o awarii systemu, ma oddzwonić - nie oddzwania. Kolejny dzień dzwonienia, w końcu udaje się ustalić spotkanie, jednak w sms kolejnego dnia jest zupełnie inna godzina spotkania niż ta, na którą się umawialiśmy. Taka, na którą nigdy nie zgodziłabym się, bo nie ma najmniejszych szans, żebym była w stanie na nią dojechać. Dzwonię więc, żeby to sprostować - nikt nie odbiera. Szanujmy swój czas, wykonałam do Państwa kilka telefonów w ciągu 3 dni, które do niczego nie doprowadziły, nie mam całych dni na dzwonienie. Do innego salonu BMW wystarczył jeden telefon i wizyta umówiona, temat zamknięty. I szczerze mówiąc było to mocno rozczarowujące doświadczenie, jeśli chodzi o poziom obsługi klienta.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 20:44
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo Postanowiłem, ...
... że zanim kupię swoje pierwsze BMW pierwsze wezmę w abonamencie. Samochod nie mój więc łatwiej przymknąć oko na różne rzeczy. Po odbiorze samochodu i pierwszym serwisie stwierdzam, że jeszcze dużo pracy przed Państwem. Nie mam uwag co do jakości obsługi. Natomiast wydawanie nowego samochodu z zarysowaniami, które są nie do spolerowania jest dla mnie niedopuszczalne. Po odebraniu samochodu po serwisie to samo. Proszę zwrócić uwagę wszystkim pracownikom żeby szanowali dobro, na które ciężko jako klienci pracujemy. W chwili obecnej bliżej mi więc do wybrania w przyszłości innej marki niż BMW. Pozdrawiam Marcin P.s. Jeżeli proszę żeby po serwisie nie myć samochodu a Wy mimo wszystko to robicie bo takie macie standardy to róbcie to Państwo jak należy. Umycie samochodu myjka ciśnieniową, to chyba trochę za mało jak na BMW.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 19:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka