92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 18:41
Salon - samochody nowe
Gratuluję nagrody Dealer ...
... Roku MINI 2024! Dobrze, że nagroda dotyczy poprzedniego, 2024 roku. Niestety w tym roku chyba coś się popsuło:(. A oto moja bardzo przykra przygoda z Bawaria Motors Warszawa: otóż postanowiłem wyleasingować nowego MINI Cooper JCW, auto wybrałem, ustaliłem szczegóły (tu żadnych problemów, szybko i dość fachowo) no i wysłałem wniosek o leasing z BMW Financial Services 20.02.25 i tu zapadła cisza. Dwa razy się przypominałem, raz mailowo, raz osobiście, i po 2 tygodniach ciągle cisza, brak odpowiedzi, brak kontaktu. Uważam, że to kompletnie niepoważne traktowanie klienta i w tej sytuacji pewnie skorzystam z usług innego dilera tej marki. Choć trochę mi szkoda, bo dużo wcześniej kilka razy korzystałem z Bawaria Motors Warszawa (2007:Mini Cooper Cabrio, 2010:Mini One, 2014:Mini Cooper S - dwa z nich ciągle posiadam i korzystam). Ale teraz, cóż, smutne:(
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 16:54
Salon - samochody nowe
BMW nic się ...
... nie uczy. Jak nie wejdziesz do salonu w garniturze z wystającym plikiem z kieszeni to nikt się nie zainteresuje.
Użytkownik sieci
17 lutego 2025 08:46
Salon - samochody nowe
Czy to jest ...
... standardem w tym serwisie, że klient nie ma kompletnie informacji co się dzieje z jego autem przez kilka dni i nawet kiedy odbiór? Oddaję 2 raz auto na naprawę gwarancyjną (zresztą nie naprawioną - zdiagnozowany wyciek oleju, ale tylko umyty w serwisie..). Jeśli sam się nie dodzwonię do mistrza, który z reguły nie odbiera i trwa to do 2 dni, to przez kilka dni nie mam kompletnie info, co się dzieje z autem i kiedy odbiór...
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 19:51
Salon - samochody nowe
Zostawiłem samochód na ...
... serwisie i miało być samochód zastępczy nie ma żadnego kontaktu z doradcą ani z oddziałem najmu . Po prostu nie traktują poważnie klientów i to nie pierwszy raz!
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 10:29
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... dno! W XXI wieku barani z BMW nie wiedzą, że kiedy wymienia się tylną klapę należy podłączyć wycieraczkę tylnej szyby na nowo i uruchomić bagażnik również z pilota na nowo. Debilizm niespotykany na skalę światową. Chamstwo i ignorancja. Może liczą na to, że kierowcy BMW to też debile? Nie wiem co jeszcze znajdziemy niedorobionego po naprawie samochodu. Ale kasę z ubezpieczenia przyjemnie było przytulić? 😏😏 UNIKAĆ TEGO MIEJSCA! Nie życzę nikomu kontaktu.
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 19:17
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić Działu Blacharsko-Lakierniczego. 2 szkody z OC sprawcy zgłoszone na początku kwietnia oraz początku lipca. Ostatecznie auto zostało naprawione pod koniec października, lakierowanie nie jest najgorsze, ale daleko mu do ideału. Auto w trakcie wydania po naprawie lakierniczej było brudniejsze niż przed oddaniem. Do tego zarysowany został element sąsiadujący (zderzak). Podwykonawca realizujący usługę oklejania folią PPF oraz uzupełniania powłok na elementach lakierowanych stwierdził uszkodzenie mocowania klamki. Po zgłoszeniu sprawy otrzymałem zapewnienie telefoniczne opiekuna o tym, że mocowanie zostanie wymienione, tylko prosi o zgłoszenie poprzez e-mail, na co koordynator serwisu odpowiedział w arogancki sposób, że są ekspertami w swojej dziecinie i to na pewno nie oni, a podwykonawca, do którego zlecili usługi. Mnie, jako klienta, nie obchodzi kto dokonał uszkodzenia, a efekt naprawy, za który odpowiada ASO. Mimo kilkukrotnego upominania się brak odpowiedzi, kontakt się urwał. Chciałbym przestrzec każdego kto zastanawia się nad skorzystaniem usług w tym miejscu.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 15:39
Salon - samochody nowe
10 minut stania i zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
26 października 2024 20:53
Salon - samochody nowe
Машина вся смердить ...
... (м’ягко кажучи ) ацетононом, машина нова бмв х7 , всі налаштування збиті, погано помито скрізь , під педалями взагалі пісок лишився не попилосошений , реклама була просто шик ,яка взагалі не відповідає дійсності , не рекомендую І бажаю звязатися з власником
Użytkownik sieci
3 października 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Dramat to mało ...
... powiedziane Pan Maciej z działu samochodu używane tak mnie obsługiwał że nie obsługiwał :) Kiedy dwa razy zadzwoniłem z pytaniem że coś nie tak żeby doradca olewał tak klienta powiedział że jest koniec miesiąca i kwartału i mnie przepraszał Pani Joanna od leasingu przez tydzień nie potrafi odpisać na @ Poziom obsługi dno!! Zainteresowany autem za 339k ale po tym co mnie spotkało zmieniam na innego dealera Nie pozdrawiam ani Pana Macieja ani Pani Joanny Pokazaliście kompletny brak szacunku do mnie jako klienta oraz totalny brak szacunku dla marki BMW
Użytkownik sieci
23 września 2024 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2024 19:23
Salon - samochody nowe
Samochody piękne ale ...
... zamknięte godzinę przed zamknięciem. Marka najlepsza a diler tragiczny.
Użytkownik sieci
3 września 2024 10:44
Salon - samochody nowe
wymiana filtra kabinowego ...
... za 1450 zł, czy mam napisać coś jeszcze? Albo czy ze zdjęcia wynika jasno
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 14:16
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu odebrałem ...
... nowe Mini Cooper S Cabrio. Samochód został mi wydany z zarysowanym błotnikiem i brudny w miejscach, które wymagały większej uwagi przy czyszczeniu przed wydaniem. Kiedy okazało się, że rysy nie uda się spolerować samochód trafił na lakierowanie. Samochód został mi zwrócony z uszkodzona obramówką tylnej lampy oraz pomalowaną na biało felgą. Mało tego, pomalowana felga została przełożona z prawego tyłu na lewy przód! Rozumiem, że dealer chciał w ten sposób ukryć swoją „pracę”, ale powyższe krętactwo jest w mojej opinii dyskwalifikujące ten salon. Dodatkowo w ramach ceny zakupu dach został zaimpregnowany u dealera jednak jakość usługi pozostawia wiele do życzenia i we własnym zakresie wykonam jego ponowną impregnację. Podsumowując w ciągu miesiąca byłem już z nowym samochodem 3 razy w serwisie i na pewno będę jeszcze nie raz. Nie polecam zakupu samochodu u Dealer BMW Bawaria Motors Warszawa.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 08:52
Salon - samochody nowe
Mieszane odczucia, konkurencja ...
... działa szybciej i sprawniej. Na zamówioną część czekałem 8 miesięcy. Na umówionym terminie samochód zastępczy nie był gotowy, doradca na szybko szukał innego auta. Wcześniej jeździłem Kią i Audi, tam jakoś sprawniej ta obsługa działała a samochód zawsze oddawali mi czysty. Myślałem że BMW zawiesi poprzeczkę jeszcze wyżej, tak się jednak nie stało.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 10:26
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam, ...
... że po wybraniu samochodu miałem nieodparte wrażenie, jakbym cofnął się do czasów średniowiecza. Oczekiwanie na jakiekolwiek informacje było niemalże równie ekscytujące, jak czekanie na gołębia pocztowego z wiadomością z zamku. Kolejkowanie zadań? Cóż, wydaje się, że działa tu zasada: kto pierwszy zada pytanie, ten pierwszy czeka bez końca... Kiedy w końcu zdobyłem się na odwagę, aby samemu zadzwonić, byłem mile zbywany i kierowany na kolejne odcinki tej niekończącej się przygody – a samochodu jak nie było, tak nie ma. Na e-mail też trzeba było poczekać, w końcu dni to wcale nie tak długo w porównaniu z epoką, gdy wiadomości przekazywano z ust do ust przy ognisku. Zdecydowanie polecam to miejsce dla osób, które mają dużo czasu, cierpliwości i preferują niepewność co do terminu odbioru pojazdu. Ja natomiast, przyznaję, że na pewno wybiorę inny serwis następnym razem. Może gdzieś, gdzie logistyka nie jest jedynie pięknym słowem, a kompetencja to nie tylko slogan na ścianie.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 09:37
Salon - samochody nowe
Odbiór nowego bmw ...
... 5 z dnia 19.07.2024 Przyciemnienie szyb: 1/ absolutnie dramatyczna jakość przyklejenia folii z poszarpanymi krawędziami co widać stojąc w znacznej odległości od samochodu. Folia miała być przyklejona przez salon na miejscu w ramach pozycji zgodnie ze specyfikacją sprzedaży. 2/ przyciemnienie szyb tylnych miało być wykonane folią o przezierności około 0-10% (nieprzezierną) a założono folię około 55%. 3/ wydający pojazd kpił, że tak ma być i to lepsze rozwiązanie, bo jak złodziej widzi co jest w środku to nie wybije szyby. Czystość: 1/ samochód został podstawiony dość mocno wybrudzony w środku mimo, że był podobno nowy. Fotele były wybrudzone butami – ktoś zabłoconymi butami stawał na tapicerkę + wszystkie drzwi były wymazane jakimś brudem. Podejrzewam, że osoby przyklejające folie robiły to na ostatnią chwilę przed wydaniem a po umyciu wnętrza przez poprzednią ekipę. 2/ przy wydaniu okazało się, że nie jest nowy tylko był już parę miesięcy temu zarejestrowany, bez zabezpieczenia foliami, na szczęście właściwie bez przebiegu, bo miał 6km. Oczywiście nie ma to odzwierciedlenia w liczeniu gwarancji, bo nie wydłużono mi jej odpowiednio. 3/ koordynator użył argumentu, że samochód był polerowany stąd też opóźnienie lecz od razu stwierdziłem, że nie był polerowany bo ma ryski na lakierze a jest podobno nowy. W odpowiedzi na to dostałem informację, że widocznie nie udało się wszystkiego spolerować. Przypominam – samochód nowy. W mojej ocenie argument był użyty aby wprowadzić w błąd i wyjaśnić tym opóźnienia ale efekt był zupełnie inny. Terminowość: 1/ zakomunikowałem w sms, że spóźnię się na umówioną godzinę odbioru 10 min na co otrzymałem telefon, że przecież miałem być za tydzień. A to wszystko po dodatkowych ustaleniach przypominających sprzed dwóch dni i dnia poprzedniego, że muszę odebrać samochód w piątek, ponieważ wyjeżdżam biznesowo i na wypoczynek. W mojej ocenie nie został samochód przygotowany na umówiony termin i godzinę więc koordynator próbował wprowadzić mnie w błąd aby zyskać na czasie, o czym może świadczyć jakość przyciemnienia szyb i brak czystości auta przy odbiorze. 2/ po wejściu do salonu zostałem poproszony o 5 min cierpliwości i zaraz samochód zostanie podstawiony. Zaznaczyłem, że mam za godzinę spotkanie biznesowe i nie mogę dłużej czekać. Samochód został podstawiony po około 1,5-2,0 h czasu a później został zabrany, ponieważ trzeba było go umyć. Po ponownym podstawieniu samochodu okazało się, że samochód dalej jest brudny na drzwiach i niektórych miejscach na tapicerce więc koordynator musiał go myć przy mnie. 3/ nie mogłem stawić się na umówione spotkanie biznesowe z kontrahentem, bo zamiast odebrać samochód o umówionej godzinie wyjechałem z salonu 2,5h po czasie Wady: 1/ na ekranie kierowcy jest czerwona plama związana z grafiką/wyświetlaniem obrazu
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 20:53
Salon - samochody nowe
[PL] Nie polecam. ...
... Zażądali ode mnie 1,000 PLN za dokument zlecenia na wymianę dwóch szyb. Tak, właśnie za jedną papierową kartkę. Jedną kartkę z ceną, którą i tak przekazali mi e-mailem. Poprosili o 250$. Czy to nie jest absurdalne?! Chciałbym zaznaczyć, że 1,000 PLN to nie depozyt. Jest to dokładnie cena tego dokumentu i nie obejmuje ona kosztów szkła ani robocizny. [EN] I wouldn't recommend it. They wanted to charge me 1,000 PLN for a cost estimation document for replacing two windows. Yes, just for one piece of paper. A single document with a price they had already emailed me. They asked for $250. Isn't that ridiculous?! I must clarify that the 1,000 PLN is not a deposit. This is the exact price for the document itself, which does not include the cost of the glass or labor. [RU] Не советую. С меня потребовали 1,000 PLN за документ заказ-наряда на работы по замене двух стёкол. Да, именно за один документик. Одну бумажку с ценой, которую мне и так сообщили по e-mail. Попросили 250$ Разве это нормально?! Хочу уточнить, что 1,000 PLN – это не залог. Это именно цена самого документа и она не включает стоимость стекла или работы.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 20:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Byliśmy z mężem ...
... na test-drive samochodów z tym samym konsultantem. Zero prezentacji samochodów, przez cały czas pan pisał sms, a ta pytania dla czego to i to, odpowiedz była prosta „no ktoś tam to robi"
Użytkownik sieci
25 marca 2024 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka