91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 18:49
Salon - samochody nowe
Serwis nic nie ...
... zrobil z problemem w moim bmw ,niby wymienione a dalej tej sam błąd... w dodatku nie dobrecili oslony pod samochodem i cos lata i brzęczy,trzeba po nich poprawiać,godzina odbioru przesunęła się o 3godziny w dodatku ubrudzili fotele ,nie wyczyścili nie umyli auta ,nie polecam ...
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 19:56
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna nie ...
... ma to nic wspólnego marka premium
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 09:52
Salon - samochody nowe
Brak możliwości skontaktowania ...
... się się z serwisem i uzyskania jakichś konkretnych informacji. Pewnie tylko sprzedawcy odbierają.... Mieli oddzwonić i cisza. Centrala rozłącza połączenia. Dramat.
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 21:11
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła obsługa
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 01:47
Salon - samochody nowe
W części BMW ...
... małe zainteresowanie klientem typu inteligent natomiast zainteresowanie wzrasta gdy na horyzoncie pojawi się klient typu złoty łańcuch na szyji - to już chyba dobitnie określa charakter salonu. Doradcy a zwłaszcza doradczyni do grupy ludzi tzw. " lotnych " nie należą nie bardzo rozumieją co się do nich mówi - chyba lepiej próbować u innego dealera
Użytkownik sieci
27 września 2021 14:39
Salon - samochody nowe
Nie szanują czasu ...
... klienta, umawiają godzinę odbioru a potem czekasz .
Użytkownik sieci
10 września 2021 08:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jakość usług spadła. Ostatnie trzy wizyty były okropne. Dwa razy dwa razy wróciły, bo coś spieprzyły, a na desce rozdzielczej zaświeciły mi się nowe błędy… Jak się okazało w obu przypadkach źle połączyły części, co nie jest złe, ale zajmuje tyle czasu, że mogłem poświęcić gdzie indziej. Pewnego razu powiedzieli, że muszę wymienić (za sporą sumę) moduł komputera odpowiedzialny za połączenia sos, internet i gps, ale odmówiłem, bo nie używam żadnej z tych rzeczy. Po kilku dniach stał się cud, bo totalnie zepsuty komputer zaczął znowu działać i od tamtej pory nigdy nie miałem z nim problemu. Mimo, że lokalizacja jest idealna to na pewno poszukam innego miejsca na serwis lub zakup nowego auta. (Wersja oryginalna) Service quality has gone down. Last three visits have been awful. On two occasions I had two come back because they messed up and I had new errors lighting up on a dashboard… As it turned out on both occasions they didn’t connect parts properly which is not bad but takes so much time that I could spend elsewhere. On one occasion they said that I need to replace (for a hefty sum of money) the computer module responsible for sos calls, internet and gps but I refused to do so because I don’t use any of those things. After a few days a miracle happened because a totally broken computer chip started working again and I never ever had a problem with it since then. Although the location of the place is perfect I will definitely look for some other place to service or buy a new car.
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 12:05
Salon - samochody nowe
Jestem a raczej ...
... byłem klientem tej firmy od 10 lat . Dziś zobaczyłem jak należy nie traktować klienta który chciałby dowiedzieć się czegoś jak naprawić swoje auto . Każda firma to ludzie a Ci dzisiaj zdecydowanie pokazali mi swoją niechęć do swoich obowiązków .
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 11:26
Salon - samochody nowe
naprawdę szczerze nie ...
... polecam . Pojawiasz się zostawić auto w serwisie ale jest problem bo pomimo tego że czynne są cztery stanowiska to mnie nie ma kto obsłużyć bo Pana który przyjął telefoniczne zgłoszenie nie ma jeszcze w pracy a nikt inny nie może przyjąć auta do serwisu . Potem diagnoza - po dwóch tygodniach ciągłego dzwonienia znaleziono usterkę , dodam że błahą jak na dwa tygodnie szukania . Potem tydzień czekania na części i auto miało być gotowe , dokładnie na piątek. Oczywiście do 14 nie udało się złożyć wszystkiego a potem Pan obsługujący zlecenie zakończył pracę, miał dzwonić drugi ale chyba zapomniał . Efekt jestem 4 tydzień bez samochodu . Awaria - wyciek z układu chłodniczego. Strach pomyśleć co będzie jak awaria będzie naprawdę poważna. SZCZERZE NIE POLCEAM A NAWET ODRADZAM .
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 17:31
Salon - samochody nowe
Jestem po raz ...
... kolejny w tym. Po raz kolejny zostałem obsłużony bardzo źle. Nadąsana obsługa, żądająca dokumentów, których listę miała wysłać mejlem i oczywiście tego nie zrobiła. Stracone dwie godziny. Odradzam kontakt z tym serwisem
Użytkownik sieci
7 maja 2021 13:01
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną BMW serii 4 przez stronę internetową. Otrzymałem telefon z centrali w ciągu 2 dni od złożenia rezerwacji, żeby potwierdzić wizytę oraz salon, który wybrałem (BAWARIA MOTORS), po czym poinformowana mnie, że pracownik salonu skontaktuje się ze mną bezpośrednio by umówić dogodny termin. Czekałem tydzień, aż znowu otrzymałem telefon z centrali, tym razem z pytaniem, czy ktoś się ze mną kontaktował i umówił na jazdę. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że nie, po czym dostałem informację, że ponaglą salon i przepraszają za problem. Do tej pory zero kontaktu z salonu, a minął już miesiąc. W przypadku MB, Lexusa czy Audi/VW kontakt i umówienie jazdy próbnej odbywało się w ciągu 48h od wysłania zgłoszenia, a sama jazda próbna w ciągu kilku dni. Tutaj, nic... Skoro tak wygląda pozyskiwanie klienta, to jak to się ma w przypadku utrzymania obecnego?
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 21:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 14:08
Salon - samochody nowe
Problemy z wydaniem ...
... auta zapłaconego z góry przelewem. Kierownictwo do wymiany.
Użytkownik sieci
17 marca 2021 17:36
Salon - samochody nowe
Udałem się do ...
... salonu BMW aby odbyć jazdę testowa nowym BMW m3, nie jestem fanatykiem marki BMW lecz po prostu chciałem przekonać się do bawary i może zakupić takowy pojazd.Niestety obsługa klienta pozostawia dużo do życzenia, wchodząc do salonu audi bądź mb jestem obsłużony na dużo wyższym poziomie niż u was w salonie, lecz nie jestem tutaj od oceniania kompetencji geniusa BMW czy handlowca. Ogólnie to nie polecam „odczułem bardziej wrażenie od ludzi tam pracujących poświęcę Ci 30 minut i się pi****” niż „spędzimy fajnie czas i może sprzedam Ci auto” Żenada
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 14:00
Salon - samochody nowe
Niestety tylko tyle ...
... bo elektrycy nie pracują w weekend...:/ Nic nie mam do BMW ale myślałem że są marką premium..
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 11:21
Salon - samochody nowe
3 razy operator ...
... łączył mnie z konsultantem od części, jakość świadczonego serwisu - nieporozumienie. Nie wystawiałbym opinii gdyby nie to ze w innym serwisie w Warszawie sprawę załatwiłem w 2 minuty bez połączeń pomiędzy cała Polska. Uczcie się od kolegów.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 17:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 23:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 18:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 października 2020 10:53
Salon - samochody nowe
Niestety, ale musze ...
... wystawić negatywną ocenę salonu. 2 tygodnie temu odbyłem serwis pojazdu w ramach pakietu serwisowego. Do dnia dzisiejszego nie dowiedziałem się tak naprawdę czy wszystko z autem jest w porządku, bo pomimo dwukrotnej prośby o kontakt( bezpośrednio przy odbiorze samochodu, a następnie telefonicznie), nadal nie mam żadnej informacji od serwisu. Jedyne co usłyszałem, od innego Pana, to to że jak nie było kontaktu ze strony Kolegi, to znaczy, że z autem wszystko ok.... Nie ukrywam, że jeszcze większe rozczarowanie brakiem profesjonalizmu salonu odczułem kiedy, to wydano mi po serwisie samochód bardziej brudny niż przed oddaniem. Teoretycznie dealer nie ma obowiązku umycia auta, aczkolwiek pierwszy raz się spotkałem z taką praktyką w salonie "premium". Sytuacja jest tym bardziej przykra, gdyż wspominałem kilka razy, że jestem w stanie nawet później odebrać samochód, byleby wszystko było zrobione jak należy( w tym mycie + wymiana baterii w kluczyku, co też pomimo prośby nie zostało zrealizowane). Podsumowując odniosłem wrażenie, że jak Klient nie zostanie odebrany jako kura znosząca złote jajko, to jest traktowany po macoszemu :) Szkoda...