91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 września 2020 16:20
Salon - samochody nowe
NIEMAM POZYTYWNEJ OPINII
Użytkownik sieci
14 września 2020 20:42
Salon - samochody nowe
Oceniając dzisiejszą obsługę ...
... w salonie , nawet jedna gwiazdka to za dużo . Po prostu skandal . Zrezygnowaliśmy z zakupu samochodów tej marki na rzecz mercedesa, tam przynajmniej obsługa zachowuje klasę .
Użytkownik sieci
14 września 2020 20:34
Salon - samochody nowe
Niestety, ale klienci ...
... salonow marki BMW powinni miec zapewniona profesjonalna obsluge z wysoka kultura osobista oraz po prostu milych sprzedawcow. Tutaj niespelniono moich oczekiwan, a antypatyczna Pani zniechecila mnie do marki tuz przed zakupem samochodu. Wstyd.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 23:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 23:14
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi jest znikoma
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 19:09
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wróciłem do samochodu z zadrapaniami! (Wersja oryginalna) I got back my car with some scratches!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 13:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 maja 2020 19:28
Salon - samochody nowe
bez kultury...
Użytkownik sieci
26 maja 2020 17:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2020 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2020 04:27
Salon - samochody nowe
Obsługa na infolinii ...
... serwisu jest poniżej jakiegokolwiek poziomu tak samo jak podejście pracowników na serwisie. Bardzo się zawiodłem.
Użytkownik sieci
18 maja 2020 11:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2020 15:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 13:28
Salon - samochody nowe
Niepoważne i nieprofesjonalne ...
... traktowanie klienta. Najpierw ciężko doczekać się o telefon zwrotny ("Zaraz do Pana ktoś oddzwoni" w rzeczywistości to 24h godziny bez kontaktu - musiałem dzwonić jeszcze raz i prosić się znowu o telefon). Jadę obejrzeć samochód gotowy do zakupu, odpowiadał on dokładnie moim potrzebom, do salonu jadę przekonany że samochód zakupię od razu. Po oględzinach pojazdu nadchodzą jednak negocjacje w salonie, gdzie handlowcowi niezbyt zależało na kliencie, pomimo, że byłem zdecydowany i gotowy do podpisania umowy. Finalnie różnica w proponowanej cenie pomiędzy mną a handlowcem to około 1,2%. Dostaję komunikat, że potrzebna jest rozmowa i zgoda kierownika na TAKI RABAT (różnica miedzy ceną początkową proponowaną w internecie przez salon a moją? mniej niż 3%...). Dostaję informację, że zostanę poinformowany o decyzji telefonicznie, NIEZALEŻNIE od tego czy salon się zgodzi na moją ofertę czy nie. Telefon mam dostać dzień, albo 3 dni później. Oczywiście nikt do mnie łaskawie nie oddzwonił, ani 3 dni później, ani tydzień później, ani trzy, ani nigdy. Kompletny brak poszanowania czasu klienta i kompletnie nieprofesjonalne zachowanie powoduję, że prędzej pojadę po BMW do Monachium niż zdecyduję się na zakupy w Bawaria Motors.
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 17:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 11:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 17:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 19:23
Salon - samochody nowe
Co tu dużo ...
... mówić mało miejsca na parkingu napięta atmosfera i ogólnie nie polecam
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 12:44
Salon - samochody nowe
Niestety, ale totalne ...
... rozczarowanie. Przyszłam do salonu praktycznie z decyzją, że kupię samochód-wystarczyło tylko odpowiednio skonfigurować egzemplarz i przedstawić mi ofertę. Przy odpowiedniej wiedzy doradcy o samochodzie możliwe do załatwienia bardzo szybko. W salonie pojawiłam się 40 minut przed zamknięciem i od samego początku zapytałam się, czy możliwe jest jeszcze porozmawianie z doradcą. Na doradcę czekaliśmy około 10 minut. Następnie straciliśmy kolejne minuty, poniważ doradca nie potrafił wyjaśnić szczegółów co do systemów bezpieczeństwa, więc poprosił o wsparcie kolejnej osoby. Okazało się, że po półgodzinnym researchu wiedziałam więcej o systemach bezpieczeństwa w nowych modelach od doradców w salonie-a na samochodach nie znam się całkowicie. Po przebrnięciu przez ten temat okazało się, że zamiast przeprowadzić klienta przez konfigurację samochodu doradca oznajmił, że do zamknięcia salonu zostało tylko 8 minut więc mogę tylko powiedzieć, co chcę w samochodzie. Do tego wystarczy mi w zupelnosci strona internetowa, także dziękuję salonowi za brak pomocy i profesjonalnego wsparcia- poszukam innego.