91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 15:13
Salon - samochody nowe
Porażka podejście do ...
... klienta naganne , nie można o nic się doprosić w servisie o wymianę oleju , czytając komentarze widzę ze salon odpowiada na komentarze tylko te pozytywne . Właściciel salonu powinien się przyjrzeć pracownikom . Panie z recepcji są chociaż milsze .
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 17:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 18:30
Salon - samochody nowe
Salon ładny, samochody ...
... piękne, a więc za co jedna gwiazdka? A no za najważniejsze, za czynnik ludzki. Zastrzegam że oceniam sprzedawcę z działu aut używanych, ponieważ do nowych trzeba było czekać 30 minut... Pan był ewidentnie zmęczony życiem, niechętnie udzielający informacji o samochodzie lub mówiący ledwo o 3 elementach wyposażenia, a jeśli poprosi się o kluczyki do samochodu aby móc obejrzeć go w środku albo wskazanie danego modelu na placu, to o matko odnosi się wrażenie że dla sprzedawcy to taki wielki problem żeby pójść po kluczyki 10 metrów, najchętniej to Pan chyba poprosiłby o wyciąg z konta na dzień dobry żeby zobaczyć czy stać kogoś na ten samochód hahaha, otóż informacja dla Pana iż nie każdy kto ma pieniądze przychodzi do was w garniturze Hugo Bossa z rolexem na nadgarstku :) Na miejscu właściciela wyrzuciłbym takiego zadufanego sprzedawcę na dzień dobry, ponieważ handlarze przy samochodach za 10 tys mają lepsze podejście do klienta, mówią więcej o samochodzie, zwracają uwagę na zalety samochodu mimo że nie ma ich wiele, a tutaj samochody za 100/200 tys często bardzo ciekawe pakiety wyposażenia, dobre silniki i sprzedawca nie raczy powiedzieć zalet takiego samochodu, więcej na kartce jest napisane niż sprzedawca powie. Jak dla mnie to żart takie zachowanie względem klienta, ładnym garniturkiem i grymaskiem na twarzy nie sprzedaje się samochodów :) Trzeba będzie poszukać dealera z lepszym usposobieniem
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 20:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 maja 2019 08:59
Salon - samochody nowe
fatalna obsługa
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 17:26
Salon - samochody nowe
fajne i drogie ...
... auta, ale obsługa fatalna, przez ostatnie 6 lat 3-razy próbowałem umówić jazdę testową, bezskutecznie, więc kupiłem 3x u konkurencji
Użytkownik sieci
27 marca 2019 13:40
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... - bardzo słaby. Dzwoniłem do nich w ciągu dnia g. 10-12, wybierając cyfrę "5" - serwis. Dopiero za trzecim razem odebrano, ale nie serwis, ale recepcja (Edyta W.). Pani próbowała przełączyć mnie do serwisu, ale po kilkudziesięciu sekundach nastąpiło automatyczne rozłączenie. Podjąłem czwartą próbę kontaktu - ponownie odebrała Pani na recepcji i zaproponowała, iż przekaże kontakt do mnie serwisowi, zapewniając, że maksymalnie w ciągu godziny ktoś się odezwie (sprawa była pilna, więc mi na tym zależało). Po trzech/czterech godzinach czekania, nikt się do mnie nie odezwał. Podsumowując: front office na bardzo niskim poziomie. Nigdy więcej nie będę już polegał na Bawaria Motors. Lepiej pojechać do Auto Fusa (i nie jest to reklama, tylko jedyna sensowna alternatywa w tej części Warszawy).
Użytkownik sieci
20 marca 2019 07:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2019 13:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 14:35
Salon - samochody nowe
Niestety nie można ...
... się dodzwonic do serwisu blacharskiego, nikt przez pól godziny nie odbiera telefonu
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 11:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 17:39
Salon - samochody nowe
Poziom serwisu, a ...
... w szczególności OBSŁUGI KLIENTA - TRAGEDIA. Pan przyjmujący samochód na weryfikację dotyczącą szarpania automatycznej skrzyni biegów opowiada o "procedurze BMW" - klient pozostawia auto na klika dni w serwisie, w oczekiwaniu, aż INNY KLIENT BYĆ MOŻE PODJEDZIE W TYM CZASIE PODOBNĄ KONFIGURACJĄ, BY MOŻNA PORÓWNAĆ DZIAŁANIE SKRZYNI W OBU SAMOCHODACH I STWIERDZIĆ EWENTUALNE NIEPRAWIDŁOWOŚCI (SPRAWA DO OPISANIA DO CENTRALI BMW POLSKA). Odbiór samochodu umówiony na poniedziałek (po weekendzie) - brak kontaktu ze strony konsultanta - raczył oddzwonić po moim telefonie, by poinformować mnie, że auto musi jeszcze zostać. Kolejny dzień - wtorek - brak kontaktu ze strony konsultanta przez cały dzień. O godzinie 18:50 (serwis do 19:00) po kontakcie z mojej strony do innego z konsultantów (mój przez cały dzień pracy nie był w stanie odebrać, ani oddzwonić) udało mi się krzykiem poinformować Pana, że odbieram samochód w dniu jutrzejszym tj. środa o godzinie 12:00. Szarpanie skrzyni biegów zostało uznane przez serwis za uwaga "cechę, a nie wadę" (dołączam zdjęcie). Poprosiłem, by zabrano mnie na jazdę próbną jakimkolwiek modelem BMW stojącym w salonie czy obok niego, aby pokazać mi, że owe szarpanie jest normalne - w odpowiedzi usłyszałem, że nie jest to już nowe auto (4 lata). Zatem, jeżeli w nowym samochodzie takowe szarpnięcia nie występują nie jest to jednoznaczne z występowaniem jakiejś usterki, wobec której serwis zapiera się rękami i nogami, byleby nie podjąć jakiekolwiek działania? Kierownik serwisu poproszony na rozmowę w celu omówienia zachowania konsultanta. Poinformowałem Pana, że BMW przyzwyczaiło mnie do pewnego standardu, natomiast w odpowiedzi usłyszałem "Nie rozmawiajmy o standardach BMW...". Zatem czy ten salon nie ma w zwyczaju spełniania standardów, które są odgórnie ustalone przez BMW? Nigdy w życiu nie pozostawiłbym tam drugi raz samochodu nawet na 5 min, ponieważ z takim brakiem kompetencji w salonie/serwisie BMW się jeszcze nie spotkałem.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 19:30
Salon - samochody nowe
Marka BMW do ...
... czegoś zobowiązuje żebym ja musiał latać i pilnować sowich spraw brak mi słów
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2018 17:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 18:33
Salon - samochody nowe
Drogo i niesympatycznie
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 21:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 16:35
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa na ...
... serwisie. Słaba koordynacja pracowników, przestarzałe procedury i zbędna papierologia. Błędy i nieporozumienia przy każdej wizycie. Brak miejsc do parkowania.
Użytkownik sieci
17 października 2018 18:29
Salon - samochody nowe
Reklamacja zgłoszona 12-09-2018 ...
... telefonicznie (recepcja) otrzymałem informację, że może być przyjęta drogą mailową. Tego samego dnia wysłałem maila. 09-10-2018 kontaktowałem się telefonicznie z recepcją (mojego tematu nikt nie ruszył) kolejne dwa maile wysłane. 18-10-2018 kontakt telefoniczny z recepcją ... dowiedziałem się, że moja reklamacja została przekazana i Pani "nic więcej nie może zrobić". Chyba słabo czy tylko ja się czepiam .
Użytkownik sieci
15 października 2018 20:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki