91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 20:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 18:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 17:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 09:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 16:48
Salon - samochody nowe
Pomogli mi z ...
... problemem z ośką, dość szybko udało się sprowadzić potrzebne części i naprawa nie trwała długo. Z ceny byłem zadowolony, nie ściemniają i nie oszukują.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 14:59
Salon - samochody nowe
Kupiłam tu auto ...
... używane, jestem zadowolona z obsługi i ceny, samochód sprawuje się jak trzeba, z pewnością wrócę tu na serwis bo warto.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 15:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 16:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 10:09
Salon - samochody nowe
Musiałem zmienić już ...
... swój samochód, zależało mi na tym, żeby było to BMW, mogłem pozwolić sobie na używany. A wiadomo jeśli używany to z niskim przebiegiem, w 100% bezwypadkowy, nieuszkodzony. Dlatego postawiłem na tego dealera. Mają sporo dobrych aut, solidnych, ze zweryfikowaną historią i w 100% sprawnych. Świetna obsługa, rzetelny serwis, naprawdę fajne auta. Nic tylko jeździć 🙂
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 17:24
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem już wiele ...
... serwisów ale Bawaria ma jeden z najlepszych, mechanicy znają się dobrze na rzeczy, są rzetelni, ceny odpowiednie no i obsługa naprawdę wie jak zająć się klientem.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 13:12
Salon - samochody nowe
Dealer pierwsza klasa, ...
... zakup załatwiony szybko na czym mi bardzo zależało i jestem im wdzięczna, bez zbędnych opóźnień, a samochód dostarczony na czas.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 08:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 06:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 11:27
Salon - samochody nowe
Serwis uprzejmy, pomocny, ...
... profesjonalny. Szczególnie p. Filip Skóra. Polecam kontakt z tym Panem. Na pewno będę do nich przyjeżdżać serwisować samochody.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 13:44
Salon - samochody nowe
Serwis i przede ...
... wszystkim obsługa godna polecenia. Polecam kontakt z Panem Filipem Skórą. Nie łatwo dziś spotkać osoby z podejściem "problem solving" a zdecydowanie Pan Filip wykazał się takim działaniem. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 16:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 14:59
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... sprawna wizyta. Przede wszystkim szybki przepływ informacji . Chciałem bardzo podziękować Panu Filipowi Skórze 👍 Brawo . Pozdrawiam i na pewno do zobaczenia
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 11:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 09:02
Salon - samochody nowe
jeden z lepszych ...
... serwisów bmw w Warszawie. Polecam kontakt z doradcą serwisowym Panem Krzysztofem Patrycym. Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 11:10
Salon - samochody nowe
W Bawaria Motors ...
... osobą, która mi pomagała w wyborze samochodu był Pan Daniel Lisiecki, z którym oprócz o X3 udało się porozmawiać o samochodach innych marek tej samej klasy, dzięki czemu rozmowa przebiegała bardziej w relacji partnerskiej, a nie "sprzedawca-klient", co zwiększa tylko wiarygodność Pana Daniela. Pan Daniel pomógł również przebrnąć przez proces papierkologii leasingu samochodu. Po zakupieniu RTTI (swoją drogą chyba najdroższe w Europie: GB - 200zł, DE - 255zł, PL - 304zł) komputer zaczął się od czasu do czasu wieszać. Ponadto czasem słyszałem irytujące trzaski z tylnych drzwi (X3 - 39k km przebiegu). Zadzwoniłem do Pana Mateusza Kufla i już przez telefon usłyszałem, co może być potencjalnie powodem + jakie zostaną podjęte akcje serwisowe, koszt oraz czas trwania naprawy, a także "obejście" problemu z komputerem pokładowym do czasu wizyty w serwisie (wymuszony restart). Dostałem również ofertę samochodu zastępczego (nie skorzystałem). Jak dojechałem samochodem do serwisu poprosiłem, żeby klocki hamulcowe wymienić. Pan Mateusz zanotował, że chciałbym wymienić, ale ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu zadzwonił i powiedział, że klocki są w dobrej jakości i nie ma potrzeby wymieniać. Swoją przygodę z samochodami zacząłem od marki Renault. Tam poznałem Pana Mateusza jako fachowca i profesjonalistę - już wtedy doradzał mi w ASO Renault co warto wymienić, z czym można jeszcze poczekać, a z czym nie należy zwlekać (3 lata serwisowania Scenica). Zawsze doradzał, gdzie można wstawić zamiennik, a gdzie nie warto oszczędzać, czy to ze względów bezpieczeństwa, czy też opłacalności. Dlaczego o tym piszę? Dlatego, że podejście Pana Mateusza różni się znacząco od podejścia wielu osób przyjmujących samochody do serwisu: w Kliencie widzi osobę, która ma problem z samochodem, a nie kolejnego "petenta" do odfajkowania i naciągnięcia na koszty. Widać, że osoba ta stara się dobrze wytłumaczyć problem, tak, aby Klient czuł, że dana akcja serwisowa jest naprawdę niezbędna. Pan Mateusz zmienił markę, więc i ja postanowiłem zmienić samochód na BMW, co okazało się wyjątkowo trafną decyzją. Już podczas jednej ze swobodnych rozmów polecił mi konkretne modele, ale zaznaczył także, że w związku z tym poniosę pewne koszty dodatkowe (np. konieczność posiadania całych kół, a nie tylko opon, inwestycja w ubezpieczenie GAP, usługa serwisowa, przedłużona gwarancja). Dzięki wiedzy i doświadczeniu Pana Mateusza jeszcze przed wejściem do salonu już mniej więcej wiedziałem, na czym stoję i jakie koszty poniosę - nie było potem żadnego zaskoczenia. Polecam.