91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 11:19
Salon - samochody nowe
Dwie najgorsze decyzje ...
... motoryzacyjne? Zakup u serwis auta w Bawaria Motors Warszawa. Zero szacunku do klienta, jego czasu, ignorowanie zgłaszanych usterek i wydawanie niesprawnego nieumytego auta.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2022 22:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 18:58
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem na infolinię, ...
... przełączono mnie do odpowiedniego działu, nikt nie odebrał, wróciłem na główną infolinię, gdzie obiecano przekazać prośbę o kontakt do handlowca. Minął tydzień i zero kontaktu, więc widać gdzie mają swoich klientów. Nie jest to pierwszy raz, kiedy są problemy z kontaktem
Użytkownik sieci
27 listopada 2022 01:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2022 11:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorsze doświadczenie z BMW jakie miałem. Obsługa była nieprzydatna (nawet trochę obraźliwa). A jako wisienka na torcie musimy płacić za parkowanie. (Wersja oryginalna) Worst BMW experience I had. Service was unhelpful (even a little offensive). And as a cherry on top we have to pay for parking.
Użytkownik sieci
8 października 2022 12:09
Salon - samochody nowe
Pan Michał na ...
... oddziale Mini bardzo miły , sympatyczny , cierpliwy i spokojny . Wszystko poszło zgodnie z planem . Dziękuje Panie Michale za współpracę. I na oddziale finansowym bardzo miła obsługa . Serwis bmw i mini(Bawaria motoru Warszawa) jeden z najgorszych warsztatow w Polsce , brak szacunku dla klienta , byłem 5 razy i dalej jest usterka każdym razem po „ naprawy” ( „niech pan spróbuje „ ) jakby nie wiedzieli co naprawiać . Czyli moja wizyta w serwisie tylko pogorszyła samochod czyli ( rysy po ich myciu , samochód jest bardzo hałaśliwy niż poprzednio , 0 naprawy , nerwy i czasu ) oddałem 1 gwiazdkę ponieważ nie miałem wyboru na 0 . Dodam jeszcze zgłoszę reklamacji do centrali BMW Polska ( samochód na gwarancji ale serwis zarabia od BMW , to nie jest sprawiedliwy i oszustwo) .
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 16:51
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Odmawiają współpracy z rosyjskimi klientami. Co jest sprzeczne z polityką BMW (Wersja oryginalna) Отказывают в работе с русскими клиентами. Что противоречит политике компании BMW
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 06:29
Salon - samochody nowe
Firma nie działa ...
... na korzyść klienta. Niestety nie polecam firmy.
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 13:35
Salon - samochody nowe
Odkup przez bmw ...
... krakow to ściema i lipa trzy dni czekałem na odpowiedź że nie są zainteresowani odkupem auta bmw bezwypadkowego salon polska z przebiegiem 80 000 żenada
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 12:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Spędziłem 7 minut w oczekiwaniu na rozmowę z ich sprzedażą. I skończyło się rozłączaniem. Co za żart! Banda żartownisiów. Czy ci faceci znają się na sprzedaży? Gdy pojawia się potencjalna sprzedaż, należy odpowiedzieć od razu. Po prostu klauny. Najgorsza etyka pracy w historii. (Wersja oryginalna) Spent 7 minutes on hold waiting to speak to their sales. And ended hanging up. What a joke! Bunch of jokers. Do these guys know about selling? When there is a sales lead, should answer right away. Just clowns. Worst work ethic ever.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 19:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Byłem bardzo zawiedziony tak złym podejściem do klientów BMW (Wersja oryginalna) I was very disapointed for so bad attitude to the BMW clients
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 10:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Czy może być gorzej? Na co drugie pytanie doradca odpowiada „to skomplikowane”. -Czy mogę odnowić gwarancję? -To skomplikowane. -Czy moja sprawa jest objęta gwarancją? -To skomplikowane... Podczas jazdy usłyszałem dziwny dźwięk z okolic prawego przedniego koła. BMW stwierdziło, że "to skomplikowane", osoba, która miała to obejrzeć, nie pojawiła się (nie wspominając, że umawianie się tam przez telefon zajęło mi ponad tydzień - nie odbierają). Pojechałem do pobliskiego mechanika, naprawił to w minutę i nawet nie chciał brać za to pieniędzy (to była taka drobnostka). Dobra robota, BMW. Wbrew pozorom nie było to takie skomplikowane... (Wersja oryginalna) Could it be any worse? Every second question is answered "it's complicated" by the advisor. -Can I renew the guarantee? -It's complicated. -Is my case covered by the guarantee? -It's complicated... I had a weird noise coming from the side of the front right wheel during the ride. BMW said "it's complicated", the person who was supposed to look at it didn't show up (not mentioning it took me over a week to book a meeting in there over the phone - they don't pick up). I went to the nearby mechanic, he fixed it in a minute and didn't even want to take any money for it (it was such a small thing). Good job, BMW. Apparently, it wasn't that complicated...
Użytkownik sieci
7 maja 2022 14:27
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Rejestracja na stronie nie działa. 30 minut czekania tylko na rejestrację, podczas gdy pracownicy kręcą się w kółko. (Wersja oryginalna) Запись на сайте не работает. 30 минут ожидания только для того чтобы записаться, пока сотрудники вальяжно расхаживают.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 14:14
Salon - samochody nowe
Bardzo nie przyjemny serwis.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 23:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 11:56
Salon - samochody nowe
Powiem tak - ...
... salon i miejsce wyglada bardzo ładnie, ale jak chodzi o serwis, to jest mocno opieszale. No bo ile może trwać wymiana li tylko: oleju, filtra oleju i filtra klimatyzacji? 3 godziny?? To stanowczo za długo. Miała trwać góra dwie (to i tak sporo), i na to się umawialiśmy. Auto oddałem o 16, a dopiero po mojej interwencji po godzinie 19 wyjechało (jak wsiadłem do środka to jeszcze cos tam się resetowało w komputerze, co każe mi przypuszczać ze pewne czynności były dokonywane w pośpiechu na koniec). Jeden pan tez się przy mnie awanturował ze miał auto odebrać o 16, a odbiera dopiero o 19 (obsunięcie: 3 godziny aż), problem mój wiec nie był jak się wydaje jednostkowy. Szanowny serwisie zatem - jako doświadczony serwis powinniście wiedzieć ile trwają dane czynności, ustawajcie wiec grafik tak aby dało je się wykonać w zadeklarowanym czasie, i nie bierzcie na siebie więcej niż jesteście w stanie przerobić, szanując czas swoich klientów. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 19:22
Salon - samochody nowe
Odradzam. Korzystałem z ...
... serwisu ASO. Obsługa straszna. Zostałem oszukany i naciągnięty na koszta przez ASO. Panowie wymienili szybę przednią niby z AC jako zakwalifikowaną a później wystawili FV. Nikt o niczym nie informuje robią tak jak chcą i co chcą niby ASO w BMW a Antek z warsztatu ma lepsze podejście i wykazuje więcej profesjonalizmu niż ASO w Bawaria Motors. Oczywiście naciągnięty kosztorys samej naprawy to oddzielny temat ale to juz z ubezpieczycielem. NIGDY WIĘCEJ ASO BMW BAWARIA MOTORS. Mam doswiadczenia z ASO Mercedesa zupełnie co innego tam byłem na prawdę zadowolony z obsługi. BMW stanowcze NIE dla tego to był samochód żony Ja zostaje zdecydowanie przy Mercedesie a od doświadczeń z Bawaria Motors tym bardziej. Oby jak najdalej
Użytkownik sieci
24 marca 2022 15:04
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z tego serwisu. Panowie, z którymi rozmawiałam frywolnie traktują problem klienta. Mam wrażenie, że tylko Pani na recepcji wie, jakie są standardy obsługi. Pozostali panowie traktują klienta jako niestety konieczność. Ja na takich trafiłam. Będę omijać miejsce dużym łukiem.
Użytkownik sieci
28 lutego 2022 09:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z usług tego serwisu. Miałem tam kilka wizyt. Zawsze niekompetentnie i ze słabym efektem. Krzywo kierownica po geometrii. Innym razem rysa na samochodzie. Teraz wmawianie, że auto (gwarancja) nie ma wady podczas gdy inny serwis potwierdza usterkę. Odmowa naprawy. Nieuprawnione formatowanie karty pamięci przez serwis w moim prywatnym rejestratorze ruchu (kamerze) to już ingerencja w prywatność. Podkreślam, że opinia dotyczy serwisu. Sprzedaż była na właściwym poziomie. Sprawna i przyjazna. Handlowiec 1 klasa.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2021 17:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka