91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 października 2018 12:44
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa wymiany ...
... chłodnic spalin w silnikach 520d. Pomimo fatalnego stanu kolektora odmowa wymiany pomimo informacji, iż normalnie kolektory są wymieniane. Powód odmowy to fakt że samochód pochodzi z rynku niemieckiego pomimo że był kupiony w salonie na czerniakowskiej.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 20:34
Salon - samochody nowe
Poziom naprawy blacharskiej ...
... bardzo słaby. Zaczynajac od tego, że robi się z klienta idiotę, tłumacząc, że odwarstwianie się lakieru bezbarwnego nie jest ich winą, bo przecież to nie w tym miejscu były naprawiane drzwi, pomimo lakierowania całego elementu. Dodam, że do reklamacji doszło miesiąc po naprawie. Różnica koloru na przednich i tylnich drzwiach bardzo duża, a rzekomo były nie malowane na ostro, tylko cieniowane. Do tego Pan, który mi tłumaczy, że malowanie lakierem bezbarwnym to nie jest lakierowanie 😂Gwarancja na 2 lata, którą można wyrzucić w dniu odbioru auta. Na koniec, auto naprawiane w Jankach w warsztacie, który jest podwykonawca i nie ma w nim nazwy BMW. Reasumując, bezgotówkowa naprawa za 7tys a Janusz w stodole zrobiłby to lepiej. Moje auto, BMW e91, 2006 rok.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 17:42
Salon - samochody nowe
Ludzie mili sympatyczni ...
... ale system obsługi szwankuje miałem odebrać samochód o 15 bo tak przy oddawaniu do serwisu mi określona czas wymiany części na gwarancji O 15 samochód sam zobaczyłem na placu serwisowym , ze już stoi bo otrzymywałem info ze prace trwają I o 15 samochód dopiero wjechał na programowanie Nie szanują czasu innych Szkoda ze nie zabrałem samochodu , w innych serwisach BMW nie zdarzyło mi się coś takiego , a jest to moj trzeci sam tej marki 17,40 sam jeszcze w serwisie
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 13:02
Salon - samochody nowe
Beznadziejne mniejsce, balagan, ...
... brak profesjonalizmu, samochod odebralem wgnieciony ze zlym pakietem... Pozniej... ksiazke moglbym nspisac ile mies sie uzeralem. Jednej sprawy nie zslatwis dobrze, zspiminaja wysylac faktur, zadnej terminowosci. Brak slow i szkoda czasu
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 09:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Sprzedaż dyplomatyczna jest do niczego! Najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek miałem. Dostarczone późno, nieprawidłowa kolejność i wiele, wiele złamanych obietnic. Gorąco polecam Nigdy nie korzystaj z tego salonu samochodowego. Nawet usługa nie jest niezawodna. (Wersja oryginalna) Diplomatic Sales suck! Worst service I have ever had. Delivered late, not correct order, and many, many broken promises. I highly recommended Never using this car salon. Even the service is not reliable.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 22:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 czerwca 2018 11:03
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, ciągłe problemy. Brak podejścia do klienta
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 13:45
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy zajmują się ...
... tonerem, mają raczej średnie pojęcie o ofercie i nawet podstawowe informacje są im obce, wszystko muszą sprawdzać w broszurach.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 12:01
Salon - samochody nowe
Próbowałem dwukrotnie ubezpieczyć ...
... samochod. Za pierwszym razem policzona umowa nie zawierała pełnego wyposażenia dodatkowego, co skutkowalo zaniżeniem wartości pojazdu o około 1500 złotych. Za drugim Pan powiedział, że poprzedni właściciel pojazdu rozwiazując umowę ubezpieczeniową pozbawił mnie OC i zasugerował, że jedynym rozwiazaniem jest laweta. Poprzedni wlasciciel rozwiązując umowę nie był w stanie tego prawnie zrobić. Do tego jego podejście było (z brak polskiego odpowiednika) socially awkward. Mi pomógł ktoś w innym salonie, a ja mam nadzieję, że Pan miał poprostu gorszy dzień. Dodatkowa gwiazdka za pomocne Panie w "recepcji"
Użytkownik sieci
22 lutego 2018 18:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 06:25
Salon - samochody nowe
Słaba obsluga, mało fachowców, ładny obiekt
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 08:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dobre samochody, ale nikt nie zwracał uwagi na klientów. Za pół godziny nikt nie zapytał mnie, czy potrzebuję informacji. (Wersja oryginalna) Good cars but nobody paid attention to clients. In half hour no one asked me if I need some information.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2018 13:46
Salon - samochody nowe
Umowilem się 2 ...
... dni wcześniej na konkretna godzinę na sprawdzenie stuków zawieszenia. Po przybyciu na miejsce usłyszałem ze muszę zostawić samochód na min 2h bo teraz nie maja wolnych serwisantów. To po co umawiać się na wizyty na konkretne godziny?
Użytkownik sieci
28 grudnia 2017 22:32
Salon - samochody nowe
Miły handlowiec ale ...
... auto odebrałem nie zrobione do końca, kolejne rozmowy skończyły się na telefonie
Użytkownik sieci
23 grudnia 2017 11:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2017 10:38
Salon - samochody nowe
Po piętnastu minutach ...
... stania w kolejce łaskawie zostaliśmy zauważeni
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 13:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 października 2017 12:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2017 00:40
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo miłe miejsce, uprzejmy personel, mnóstwo pracowników, aby pomieścić jeden. Miałem spotkanie w czwartek o godz. 12. Przybył w porę ok. 11.45. Zostałam odesłana do poczekalni, a potem zabrano mnie za chwilę, ponieważ mężczyzna, z którym miałem rozmawiać (i ciągle wysyłał mi e-maile), zniknął na chwilę. 12.45 Podszedłem ponownie i zamiast tego zostałem skierowany do innego mężczyzny, ponieważ nie mogli go znaleźć, z którym miałem spotkanie. Zgodziliśmy się na wykonanie usługi: olej + filtry, a także filtry przeciwpyłkowe itp. Zmień płyn hamulcowy + diagnoza. Razem 1865zł Samochód został uzgodniony, że może zostać wysłany do piątku po południu. Jeśli znajdą dodatkowe błędy, powinni skontaktować się ze mną i poinformować o kosztach. Potem musiałem dać ok, zanim będą mogli kontynuować, w przeciwnym razie nie mieliby mojego filtra oleju w domu ... W trakcie podróży 1200 km na mieszanych, ale rustykalnych drogach zapaliła się lampa abs. Ponadto czujnik ciśnienia oleju (prawdopodobnie przypadkowo) Tak poinformowały warsztaty. Dzwonią później i podają status. Zgadzamy się, że obsługują itp. Zgodnie z ustaleniami, a także czujnik ciśnienia oleju i czujnik abs. Chciałem trochę więcej, ale nie mogłem podać dokładnej kwoty, dobrze, myślę. Skontaktują się ze mną następnego dnia po uzgodnieniu, kiedy samochód jest gotowy. Piszę nieco ponad 3 (piątek o 15) i odbieram odpowiedzi po czasie, gdy samochód nie jest gotowy, pytają, czy go potrzebuję, w przeciwnym razie mogą mieć części w domu w poniedziałek. Odnoszę się do umowy poprzedniego dnia i przesyłam korespondencję, gdy przeprowadzamy się do następnego miasta i dostarczyliśmy pokój hotelowy. Już nie słyszę i wybieram telefon około 10 rano. 16-ci Chcą tylko zbadać sprawę i zadzwonić do mnie. Po chwili nowy mężczyzna dzwoni i informuje, że mogę odebrać samochód przed zamknięciem. Kiedy chcę odebrać samochód, rachunek nagle wzrósł do 3000 złotych. Nie ma nic do zrobienia „jak to jest procedura”. Dyskutujemy tam iz powrotem, ale ostatecznie płacę, bo inaczej nie oddadzą mojego samochodu. Aby uratować wakacje, wybieram to rozwiązanie, a zamiast tego polecam wypróbowanie jednego z innych dealerów BMW, nawet jeśli masz coś na piśmie, nie dotyczy to bieguna BMW. Wybieram do obejrzenia, bo zapłaciłem ok. 2000kr na myjnię samochodową (naprawdę dobra obsługa !!) A potem możesz skorzystać z tego doświadczenia, jeśli chcesz. PS. Może polecić Kraków lub Białystok zamiast warszawy, jako miejsce na wakacje. (Wersja oryginalna) Meget fint sted, høfligt personale, massere af ansatte til at tage imod en. Havde en aftale torsdag kl. 12. Ankom i god tid ca. 11.45. Blev henvist til vente området, så ville jeg blive hentet om et øjeblik, da manden jeg skulle tale med (og havde mailet med løbende) lige var væk et øjeblik. 12.45 henvendte jeg mig igen, og blev henvist til en anden mand i stedet da de ikke kunne finde ham jeg havde en aftale med. Vi blev enige om få lavet service: olie+filtre, samt pollenfiltre mv. Skift bremsevæske +diagnose. I alt 1865zloty Bilen var aftalt kunne undværes til fredag eftermiddag. Fandt de yderligere fejl, skulle de kontakte mig og oplyse udgiften. Så skulle jeg give et ok før de kunne fortsætte, øvrigt havde de ikke mit oliefilter hjemme... På turens fortløbende 1200km på blandede men rustikke veje, var abs lampen gået I gang. Derudover olietryks sensoreren (nok tilfældigt) Dette var værkstedet informeret om. De ringer senere og giver en status. Vi aftaler at de laver service mv. Som aftalt samt olietrykscensor og abs sensor. Det ville lidt mere, men kunne ikke give præcist beløb, ok tænker jeg. De kontakter mig dagen efter aftaler vi, når bilen er klar. Jeg skriver lidt over 3 (fredag kl.15) en mail, og får svar kørt tid efter bilen ikke er klar, de spørger om jeg skal bruge den, ellers kan de have delene hjemme mandag. Jeg henviser til aftalen dagen før og mail korrespondance, da vi skal videre til næste by, og har afleveret hotelværelse. Jeg hører ikke mere, og vælger at ringe ca kl. 16. De vil lige undersøge sagen, og ringe til mig. Kørt tid efter ringer en helt ny mand og oplyser jeg kan hente bilen inden luk. Da jeg så vil hente bilen, er regningen pludselige steget til 3000zloty. Der er ikke noget at gøre "da det er procedure". Vi diskutere frem og tilbage, men jeg ender med at betale da de ellers ikke udlevere min bil. For at redde ferien, vælger jeg denne løsning, og i stedet anbefaler jeg at prøve en af de andre bmw forhandlere, selvom man har tingene på skrift, gælder dette ikke hos bmw polen. Jeg vælger at se det som jeg har betalt ca. 2000kr for en bilvask (Der egentlig er god service!!) Og så kan man bruge denne oplevelse hvis man vil. PS. Kan anbefale krakow eller bialystok frem for warszawa, som feriedestination.
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 11:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najmniej kompetentna usługa, nie rozumiem, dlaczego nie mogą zrobić podstawowych rzeczy, przynajmniej na poziomie „ok”. Miałem z nimi problemy związane z instalacją mapy, problemy z rozrusznikiem w samochodzie, nie mogli nawet zainstalować pokryw ochronnych z powrotem, że pomoc została zdjęta, bez mojej prośby. Twarz dłoni .... nie jest usługą (Wersja oryginalna) Least competent service, I cannot understand why they cannot do basic thing at least on the 'ok' level. Had issues with them regarding map installation, starter problems in the car, they could not even install back protecting covers that assistance took off, without me prompting. Palm face.... not a service