90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 15:49
Salon - samochody nowe
Samochód ponad 30 ...
... dni w serwisie z wadą fabryczną,zgłaszam problem, że samochód stoi na parkingu salonu przez kilka dni praktycznie bez ciśnienia w kole co widziałem na aplikacji...rozwiązaniem problemu przez serwis było wyłączenie możliwości podglądu stanu ciśnienia w kołach.Niski poziom obsługi!
Użytkownik sieci
27 marca 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Obsługa na dramatycznie ...
... niskim poziomie. Nie polecam realizować szkody z OC/AC w tym miejscu. Lepiej już u jakiegoś Pana Mietka w garażu.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 16:12
Salon - samochody nowe
Przyjechałam obejrzeć wymarzone ...
... auto. Poprosiłam wcześniej przy rozmowie telefonicznej o zarezerwowanie czasu przed doradcę na jazdę testową oraz na oprowadzenie po salonie. Po przyjeździe okazało się że nikt takiej prośby nie zarejestrował. Pan doradca który został mi przydzielony olał mnie totalnie. Na pytanie:"proszę opowiedzieć o aucie" dostałam odpiwiedz że on nie wie co ma mi opowiedzieć i stał cicho. Myślałam że skoro przyjechałam obejrzeć auto które mi się marzy i jestem mocno zainteresowana jego kupnem, spotkam się z miłym wdrożeniem w świat motoryzacji BMW a czuje mocne zażenowanie. Konkurencja mocno na tym zyskuje w tym momencie. Przez ten salon kompletnie straciłam zamiłowanie do marki.....
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 18:42
Salon - samochody nowe
20.01.2024 r. - ...
... salon, serwis nieczynny. Brak informacji na stronie internetowej, w centrali telefonicznej ani nawet na zamkniętej bramie wjazdowej (pomimo, że zgodnie z informacją w google serwis jest otwarty). Zachowanie godne warsztatu w osiedlowym blaszaku, nie do dealera aut marki premium. Z informacji uzyskanej od ochrony można wywnioskować, że kilka osób dowiedziało się o fakcie przy bramie. Ciekawe ile kilometrów przebyli myśląc, że są w stanie coś załatwić... ja całe szczęście tylko długość Lublina!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Brak kultury okazany ...
... przez handlowca, mimo złożonej oferty zostałem wyśmiany. Ciekawe podejście do osoby zainteresowanej zakupem auta za grube pieniądze. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed likwidacją szkód w tym serwisie
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 12:47
Salon - samochody nowe
Tragedia unikać bmw ...
... g11 oddałem na usterkę układu napędu i sprawdzenie chłodnicy egr zero kontaktu z ich strony musialem sam się dowiadywać przy aucie nie zostało nic zrobione tylko auto zostało z dewastowane wyładowany akumulator kilku krotnie do zera maska i reflektor pomalowane na biało a w pneumatycznym zawieszeniu zero powietrza a zaznaczę że auto przyjechało do nich na kołach czyściutkie jak zobaczyłem swoje auto to go niepoznalem w takim stanie niewidzialem auta od 4 lat od kiedy je posiadam kierownik serwisu stwierdził że niewie w jakiej kondycji był akumulator jak do nich auto przyjechało i nie poczuwa się do rozladowania akumulatora do zera przy odbiorze auta trzeba było otworzyć kluczem serwisowym a zegary nawet się nie zaświeciły a doskonale mistrz mechanik wiedział że jedzie laweta po auto półtora godziny laweta stała po czym musiałem za nią zapłacić i przeprosić gdyż Pan kierownik nie był w stanie przez te półtora godziny doprowadzić auta do wydania dopiero po rozmowie z Panią Wiceprezes mnie przeprosił i powiedział że zapozna się że sprawą a auto stało półtora miesiąca u niego na serwisie i do dzisiaj nieotrzymałem filmu chociażby nawet ze sprawdzenia chłodnicy egr tylko dostałem informację że została zamówiona ale jest nie dostępna i nie wiadomo kiedy do nich przyjdzie wobec czego zabrałem auto od nich o godzinie 17.30 trafiło do mserwisu po czym następnego dnia o godzinie 11 dostałem informację z mserwisu że auto jest już jeżdżące napompowane i naładowany akumulator a best auto nie umiało sobie ztym poradzić przez półtora miesiąca przy czym doprowadziło do opłakanego stanu mojego auta i co ciekawe mechanik próbując otworzyć mój samochód stwierdził że auto ześwirowalo ale jak do nich przyjechało było normalne unikać omijać uciekać z best auto lublin ja oddałem sprawę do mojego prawnika został powołany rzeczoznawca nie zależny i pamiętajcie żeby wasze nie załatwione sprawy zgłaszać do bmw Group Polska to jedyna szansa żeby ten serwis działał na poziomie usług bmw albo odebrano im licencja za to co robią
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... tego serwisu. W ubiegłym roku w ramach akcji serwisowej wymieniono rozrusznik, po roku ta sama część ponownie do wymiany! Dalsza jazda autem zagraża bezpieczeństwu. Pomijając już ponowną konieczność wymiany ( bo to być może nie wina serwisu ) to sposób w jaki traktuje się klienta w serwisie aut premium jest nieporozumieniem. Klient który przyjechał 100 km do serwisu zostaje bez swojego auta i auta zastępczego ponieważ jak twierdzi Pan z serwisu część jest dostępna ale w NIEMCZECH i trzeba poczekać 4 dni na naprawę. Klient zostaje 100 km od domu bez auta, a jeśli chce auto zastępcze to musi zapłacić... Prawie 300 zł/dzień. Gdyby część była niedostępna auto zastępcze przysługiwałoby ale jest dostępna ( TYLKO CZEKA W NIEMCZECH ) Rok temu przy wymianie tej samej części auto zastępcze przysługiwało, dziś nie.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 11:59
Salon - samochody nowe
Około trzy miesiace ...
... temu chcialem przejechać sie najnowsza seria 7 niestety nie udało mi się przejechac ponieważ otrzymałem informacje ze jezdzi nią prezes- mysle zdarza się. Dostalem zaproszenie żeby przejechać się bmw XM- zadwoniłem do salonu bmw aby umowic jazdę testową niestety jazda testowa jest tylko mozliwa w godzinach gdy BMW XM nie używa prezes nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
2 maja 2023 19:56
Salon - samochody nowe
Zupełny brak standardów ...
... obsługi klienta. Umówiono mnie na serwis, a zupełnie nie ma gdzie zaparkować auta przed salonem. Personel niemiły i bezczelny, a gdy zobaczył mój drogi samochód nagle zrobił się przymilny i sztucznie ugrzeczniony. Po przeglądzie okresowym dostałem auto z wyciekiem spod skrzyni biegów. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 17:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 17:36
Salon - samochody nowe
Znajomy kupuje auto ...
... w salonie BMW w Lublinie ...od lutego (mamy połowę listopada). Jego przypadek jest potwierdzeniem tezy, że dilerzy nie lubią klientów gotówkowych. Sprzedawca zajmujący się tym zakupem zwodzi klienta czczymi obietnicami typu "bądźmy optymistami, auto może pojawic się w lipcu" (!). Podaje przy każdej rozmowie możliwy kolejny termin następnego miesiąca. Kontakt ze sprzedającym jest utrudniony jego częstą nieobecnością (wyjazd służbowy, wyjazd szkoleniowy, urlop). Istnieje domniemanie celowego unikania bezpośredniego kontaktu z klientem. Przy okazji rozmów ze sprzedawcami salonu wynikła kwestia totalnej ignorancji geografii. Od lutego klient słyszał, że beemka produkowana jest, a potem płynie z USA. Wczoraj, kolejny sprzedawca, poinformował iż auto wyprodukowane zostało i przypłynęło ...z RPA. Z niecierpliwością oczekujemy odpowiedzi z informacją, iż do RPA statek zawinął po tapicerkę... Zaznaczę, że znajomy przygotował się dobrze do zakupu, czytając zarówno lieraturę biznesową, jak i motoryzacyjną. Prawdopodobnie błędem był wybór salonu w Lublinie, zamiast (jak dotychczas) w Warszawie. Edit: Uważam, że podawanie mojego telefonu jest zbędne. Mój znajomy, a Państwa klient, kontakuje się z opiekunem klienta tak często, że można było wyjaśnić wszelkie wątpliwości, uzgodnić realny termin odbioru auta oraz podać prawdziwe miejsce produkcji beemki.
Użytkownik sieci
6 listopada 2022 19:42
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... wymianę sterownika świec żarowych. Tydzień po wymianie sterowanik padł. Chcieli bym drugi raz płacił za wymianę sterownika. Nie polecam!
Użytkownik sieci
29 października 2022 13:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 09:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2022 13:51
Salon - samochody nowe
powiem pokrótce, ryba ...
... psuję się od głowy. Zadzwoniłem do serwisu i chciałem wymienić sondę lambda miałem diagnozę. Pani stwierdziła że oni nie mogą opierać się na diagnozie innego serwisu i oni muszą zrobić swoją ( po jakiego grzyba oni chcą robić diagnozę jak ja chcem wymienić tylko jedną konkretną część??? To moja odpowiedzialność a nie ich) no nic przyjechałem. Jak się dopytałem osoby która mnie obsługiwała to jednak tej diagnozy nie trzeba robić... ( kompletny brak komunikacji wewnątrz ). A i jeszcze sam prezes. Mam zaświadczenie o braku przymusu noszenia maseczki ( od lekarza nie chcem wchodzić w szczegóły to moja prywatna sprawa) . Przyszło do płacenia a pracownik mówi mi że muszę założyć maseczkę, tłumaczę że mam zaświadczenie a Pan do mnie czy mogę udostępnić prezesowi ( właścicielowi )który chce zweryfikować to zaświadczenie.... Totalne dno prezes będzie weryfikować moje zaświadczenie lekarskie moje newralgiczne dane osobowe..... powiedziałem że nie ma takiej opcji. Więc płaciłem za usługę na zewnątrz budynku. Zgłoszę tą sytuację do centrali. Pozdrawiam serdecznie
Given
6 stycznia 2022 15:20
Serwis
Drogo
Bardzo przeciętnie. Aby naprawić usterkę trzeba przyjechać minimum 3 razy bo albo diagnozy nie trafione albo źle zamówione części. Najważniejsze jest by klient miał maseczkę. Ogólnie zmieniłem na inny seria bo za każdym razem odniosłem wrażenie że zostaje naciągnięty
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 09:39
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... jakaś porażka, najpierw nie da się tam dodzwonić, a gdy jakimś cudem się już uda, to obsługa bardzo niemiła. Na miejscu to samo. Kilkukrotnie tam byłem, zawsze to samo. Jeżeli ktoś jest w pracy za karę i ma pretensje, że przychodzą klienci, może powinien zmienić pracę.
Użytkownik sieci
18 października 2021 14:56
Salon - samochody nowe
Osobom zwolnionym z ...
... obowiązku zakrywania nosa i ust proponują obsługę na zewnątrz przed budynkiem. Totalne dno i bezprawie. Tłumaczenie, że to prywatna firma i w trosce o swoich pracowników. Może chęci dobre, ale na dzień dobry uwagę o zasadach panujących w budynku zwraca pan z maseczką całkowicie pod brodą. Jak spojrzeć po innych pracownikach, albo nosy na wierzchu, albo całkiem opuszczone maseczki. Wszystko zaczyna być regulaminowo jak zauważają, że "coś się dzieje". Kuriozum. Po rezygnacji z ich usług z racji jawnej dyskryminacji piszą do BMW Polska, że naprawa gwarancyjna nie doszła do skutku z winy klienta, licząc, że zaszkodzą utratą gwarancji. Totalna dziecinada i ewidentna złośliwość. Czy to Zk motors w Radomiu czy FUS auto w Warszawie, pracownicy przecierali oczy ze zdumienia, że ktoś może robić sobie z klientów takie "żarty". Nie jestem pierwszy, bo w sieci pojawił się film jak wyrzucają z powodu braku maseczki innego klienta na zewnątrz, gdzie w zimny dzień czeka 4 godziny na auto.
Użytkownik sieci
5 października 2021 08:29
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu. ...
... Przyjechałem na przegląd bo kończył się okres gwarancyjny. Wszystko spoko sprawnie aż do momentu podjechania mojego samochodu po przeglądzie. Przy parkowaniu usłyszałem dziwne zgrzytanie ( po przeglądzie w tym serwisie) Pan lekko zdezorientowany mówi że jeszcze raz auto wróci na przegląd. Minęło parę godzin i Pan stwierdził że co wyskoczyło i muszą zamówić dodatkową cześć i czy możemy się umówić na za tydzień. Po tygodniu identyczna sytuacja zostawił auto i około 12.00 miałem odebrać samochód. Po 14 zero kontaktu nikt nie dzwoni. No nic zadzwonię sam. Pan odbiera po paru próbach i mówi, że jednak to co zamówili to jednak nie ta część co powodowała ten hałas. Za 3 razem udało im się zdiagnozować i w końcu naprawić samochodu. Kontakt, profesjonalizm....zdecydowanie nie polecam. Będę gdzieś indziej robił przeglądy. Porażka