90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 08:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Probowałem sie umowić ...
... na jazde próbna ale zero odzewu ani po uzupełnienia formularza ani po napisaniu do doradcy..... na szczęscie salon w rzeszowie okazał sie remedium na te problemy :)
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa obiecują ...
... jedno a potem nic nie robiå i to jest serwis aut Premium to jest żart ,zdecydowanie nie polecam , za to polecam serwis w Rzeszowie
Użytkownik sieci
17 października 2024 16:37
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowa ...
... wizytą i to po raz drugi. Po wejściu do środka czekałam kilkanaście minut, a żaden z konsultantów nawet nie podszedł, żeby zaoferować pomoc. Mimo że w salonie nie było zbyt wielu klientów, personel wydawał się zupełnie mnie ignorować, zajmując się swoimi sprawami. Kompletne zlekceważenie, jakby moja obecność była dla nich nieważna. W takiej sytuacji trudno mówić o jakimkolwiek profesjonalizmie. Jeśli szukacie miejsca, gdzie będziecie traktowani z szacunkiem, to zdecydowanie odradzam ten salon.
Użytkownik sieci
8 października 2024 06:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!
Użytkownik sieci
5 października 2024 17:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE polecam. ...
... Obsługa Klienta na najniższym poziomie. Auto pojechało do serwisu po kolizji. Wróciło do nas zrobione nie starannie. Nie sprawdzone. Wiele rzeczy poszło na reklamację. Panowie totalnie nie znający się na marce, działają po omacku. Auto po reklamacji było sprawne przez dwa dni. Teraz musimy wydać swoje pieniądze aby naprawić to co serwis zepsuł. Ich social media tak samo nie żetelne jak serwis. Ratują wizerunek wspolpracami z sportowcami. Zwykły Klient traktowany jest z góry i lekceważąco. Kasowanie komentarzy i blokowanie na SM reprezentuje poziom gimnazjum. Interpretuje to jako przyznanie nam racji ale też świadomość serwisu i ludzi od marketingu,że auto jest zrobione źle.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2024 04:38
Salon - samochody nowe
Uwaga agresywny personel, nie polecam
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 19:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 22:17
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa. po ...
... wymianie chłodniczki silnik się pocil olejem . Nie polecam
Użytkownik sieci
28 maja 2024 20:44
Salon - samochody nowe
Sam zakup BMW ...
... X5M Competition w tym salonie w miarę ok, 1 miesiąc poślizgu. Po 6 miesiącach użytkowania samochodu awaria DSC-1,5 miesiąca auto w serwisie,5 dni jazdy...kolejna awaria skrzynia biegów.Samochód już ponad miesiąc w serwisie, jest tylko zbywanie za tydzień już będą naprawiać, jeszcze nie ma części a miały być przed majówką.Samochód zastępczy seria 3 na zimowych oponach😊Serwis naprawdę na bardzo niskim poziomie,trzeba dzwonić,że w kole nie ma powietrza na ich parkingu, akumulator trzeba naładować-co pokazuje aplikacja. Podejście salonu i serwisu?podpisz umowę, zapłać i sp...... Ostatni samochód zakupiony w tym salonie. Nie polecam nikomu!
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 11:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 15:49
Salon - samochody nowe
Samochód ponad 30 ...
... dni w serwisie z wadą fabryczną,zgłaszam problem, że samochód stoi na parkingu salonu przez kilka dni praktycznie bez ciśnienia w kole co widziałem na aplikacji...rozwiązaniem problemu przez serwis było wyłączenie możliwości podglądu stanu ciśnienia w kołach.Niski poziom obsługi!
Użytkownik sieci
27 marca 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Obsługa na dramatycznie ...
... niskim poziomie. Nie polecam realizować szkody z OC/AC w tym miejscu. Lepiej już u jakiegoś Pana Mietka w garażu.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 16:12
Salon - samochody nowe
Przyjechałam obejrzeć wymarzone ...
... auto. Poprosiłam wcześniej przy rozmowie telefonicznej o zarezerwowanie czasu przed doradcę na jazdę testową oraz na oprowadzenie po salonie. Po przyjeździe okazało się że nikt takiej prośby nie zarejestrował. Pan doradca który został mi przydzielony olał mnie totalnie. Na pytanie:"proszę opowiedzieć o aucie" dostałam odpiwiedz że on nie wie co ma mi opowiedzieć i stał cicho. Myślałam że skoro przyjechałam obejrzeć auto które mi się marzy i jestem mocno zainteresowana jego kupnem, spotkam się z miłym wdrożeniem w świat motoryzacji BMW a czuje mocne zażenowanie. Konkurencja mocno na tym zyskuje w tym momencie. Przez ten salon kompletnie straciłam zamiłowanie do marki.....
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 18:42
Salon - samochody nowe
20.01.2024 r. - ...
... salon, serwis nieczynny. Brak informacji na stronie internetowej, w centrali telefonicznej ani nawet na zamkniętej bramie wjazdowej (pomimo, że zgodnie z informacją w google serwis jest otwarty). Zachowanie godne warsztatu w osiedlowym blaszaku, nie do dealera aut marki premium. Z informacji uzyskanej od ochrony można wywnioskować, że kilka osób dowiedziało się o fakcie przy bramie. Ciekawe ile kilometrów przebyli myśląc, że są w stanie coś załatwić... ja całe szczęście tylko długość Lublina!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Brak kultury okazany ...
... przez handlowca, mimo złożonej oferty zostałem wyśmiany. Ciekawe podejście do osoby zainteresowanej zakupem auta za grube pieniądze. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed likwidacją szkód w tym serwisie
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 12:47
Salon - samochody nowe
Tragedia unikać bmw ...
... g11 oddałem na usterkę układu napędu i sprawdzenie chłodnicy egr zero kontaktu z ich strony musialem sam się dowiadywać przy aucie nie zostało nic zrobione tylko auto zostało z dewastowane wyładowany akumulator kilku krotnie do zera maska i reflektor pomalowane na biało a w pneumatycznym zawieszeniu zero powietrza a zaznaczę że auto przyjechało do nich na kołach czyściutkie jak zobaczyłem swoje auto to go niepoznalem w takim stanie niewidzialem auta od 4 lat od kiedy je posiadam kierownik serwisu stwierdził że niewie w jakiej kondycji był akumulator jak do nich auto przyjechało i nie poczuwa się do rozladowania akumulatora do zera przy odbiorze auta trzeba było otworzyć kluczem serwisowym a zegary nawet się nie zaświeciły a doskonale mistrz mechanik wiedział że jedzie laweta po auto półtora godziny laweta stała po czym musiałem za nią zapłacić i przeprosić gdyż Pan kierownik nie był w stanie przez te półtora godziny doprowadzić auta do wydania dopiero po rozmowie z Panią Wiceprezes mnie przeprosił i powiedział że zapozna się że sprawą a auto stało półtora miesiąca u niego na serwisie i do dzisiaj nieotrzymałem filmu chociażby nawet ze sprawdzenia chłodnicy egr tylko dostałem informację że została zamówiona ale jest nie dostępna i nie wiadomo kiedy do nich przyjdzie wobec czego zabrałem auto od nich o godzinie 17.30 trafiło do mserwisu po czym następnego dnia o godzinie 11 dostałem informację z mserwisu że auto jest już jeżdżące napompowane i naładowany akumulator a best auto nie umiało sobie ztym poradzić przez półtora miesiąca przy czym doprowadziło do opłakanego stanu mojego auta i co ciekawe mechanik próbując otworzyć mój samochód stwierdził że auto ześwirowalo ale jak do nich przyjechało było normalne unikać omijać uciekać z best auto lublin ja oddałem sprawę do mojego prawnika został powołany rzeczoznawca nie zależny i pamiętajcie żeby wasze nie załatwione sprawy zgłaszać do bmw Group Polska to jedyna szansa żeby ten serwis działał na poziomie usług bmw albo odebrano im licencja za to co robią
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... tego serwisu. W ubiegłym roku w ramach akcji serwisowej wymieniono rozrusznik, po roku ta sama część ponownie do wymiany! Dalsza jazda autem zagraża bezpieczeństwu. Pomijając już ponowną konieczność wymiany ( bo to być może nie wina serwisu ) to sposób w jaki traktuje się klienta w serwisie aut premium jest nieporozumieniem. Klient który przyjechał 100 km do serwisu zostaje bez swojego auta i auta zastępczego ponieważ jak twierdzi Pan z serwisu część jest dostępna ale w NIEMCZECH i trzeba poczekać 4 dni na naprawę. Klient zostaje 100 km od domu bez auta, a jeśli chce auto zastępcze to musi zapłacić... Prawie 300 zł/dzień. Gdyby część była niedostępna auto zastępcze przysługiwałoby ale jest dostępna ( TYLKO CZEKA W NIEMCZECH ) Rok temu przy wymianie tej samej części auto zastępcze przysługiwało, dziś nie.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 11:59
Salon - samochody nowe
Około trzy miesiace ...
... temu chcialem przejechać sie najnowsza seria 7 niestety nie udało mi się przejechac ponieważ otrzymałem informacje ze jezdzi nią prezes- mysle zdarza się. Dostalem zaproszenie żeby przejechać się bmw XM- zadwoniłem do salonu bmw aby umowic jazdę testową niestety jazda testowa jest tylko mozliwa w godzinach gdy BMW XM nie używa prezes nie polecam tego salonu.