90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 października 2021 14:28
Salon - samochody nowe
Odnowa wstępu do ...
... budynku osobom zwolnionym z obowiązku zakrywania ust i nosa. Nie interesuje ich, że ktoś ma przeciwwskazania zdrowotne poparte odpowiednim dokumentem. Proponują, że mogą dokonać obsługi klienta przed wejściem na świeżym powietrzu. Na pytanie o podstawy prawne kierownik serwisu twierdzi, że to prywatna firma i oni tu ustalają zasady. Prawo polskie u nich nie obowiązuje. Jawna dyskryminacja i kompletny brak poszanowania praw człowieka. Ponadto wyżej wymieniony kierownik wymaga okazania zaświadczenia zawierającego dane szczególnie wrażliwe. Serwis w Radomiu, inny świat. Pełne poszanowanie, brak nawet wzmianki na tematy pandemiczne. Nie mogli uwierzyć, że serwis w Lublinie tak się zachowuje.
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 17:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2021 15:59
Salon - samochody nowe
Przecietnie
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 10:30
Salon - samochody nowe
Jako klient zgłaszasz ...
... chęć zakupu nowego pojazdu, czy potestowego ...kontakt ze sprzedającym jedynie odebranie telefonu, po miesiącu brak jakiegokolwiek zainteresowania, brak odpowiedzi na zostawioną wiadomość tekstową, po moim kontakcie telefonicznym-niestety samochód sprzedany... Okey może się zdarzyć, rozumiem. Nie lepiej sprzedać 2 samochody? Skoro jeden sprzedany a mam klienta który sam dzwoni i wyraża chęć zakupu? Dziwne bardzo dziwne, żeby nie powiedzieć totalny brak profesjonalizmu...
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 19:56
Salon - samochody nowe
Serwis odmawia wymiany ...
... oleju w M powerze F82. Auto po gwarancji. Moc zwieksozna więc oczywistym jest że nie leje się do niego castrola z wielkiej beki obrandowanej logiem bmw. To moje auto i ja decyduje co do niego będzie wlewane w przeciwnym razie serwisant powinien wziąć na siebie odpowiedzialność za usterki i niebotycznie wzrastającą temperature oleju. Tak dzisiaj potraktował mnie Pan w serwisie bmw. Wszystko w dziale serwis jest robione z łaską. Nikt nie ma czasu wjechać na warsztat a siedzą i przewijają strony myszką. Dalej idąc wrzucam opinie zebrane w ciągu kilku godzin od obcych ludzi z internetu kiedy opublikowałem jak to się traktuje klientów z najmocniejszymi wozami kupujących części w aso. (niestety nie da się ich dodać ale zainteresowanym wyślę screen shots z rozmów z ludźmi) Już jeden taki serwis znam a raczej znałem. Od odejścia poprzeniego kierownika to się tam jeździć odechciewa. Także dobrze byłoby lepiej rekrutować pracowników na takich którzy lubią swoją pracę. Tym bardziej że już takie wymiany przeprowadzałem u Państwa. Polecam serwis w Kielcach nie ma tam takich problemów. Dodam że olej o który prosiłem wlać to Millers nt+ produkowany w jednej fabryce na świecie i używany przez profesjonalistów w motor sporcie. Pozdrawiam Paweł P
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 14:30
Salon - samochody nowe
Jak zwykle przejechany ...
... kolejny 1 tyś km, dziecko czeka na odbiór w przedszkolu a w aucie które mi sprzedali znów się pojawia komunikat o niskim poziomie oleju silnikowego. Oczywiście serwis twierdzi żę wszystko jest OK. Że taka jest norma. 1,5l na 1000 km. Omijać szerokim łukiem a zwłaszcza Pana Moskala który to chłop nie ma ani krzty wstydu i bez wahania sprzeda Wam wadliwe auto.
Użytkownik sieci
20 października 2020 19:14
Salon - samochody nowe
Od pewnego czasu ...
... nie jestem zadowolona z obsługi na dziale części . Dzisiaj odbierałam część którą wczoraj zamawiał mój mąż telefonicznie. Cena miała być 144 PLN minus rabat 10%. Pan który mnie obsługiwał dzisiaj stwierdził że ta cena 144 jest juz po rabacie i tyle zmuszona byłam zapłacić.Niby niewiele ale liczy się fakt i podejście do klientów. Poprzednim razem ok.miesiąc temu inny pan na tym dziale nie chciał mi wydać części które zamówił mąż- zapinki i pokrywa.Wywiązała się utarczka słowna i niepotrzebne nerwy.Jeżdżę tam bardzo niechętnie .Odradzam lubelskie BMW ".BEST "
Użytkownik sieci
23 września 2020 08:11
Salon - samochody nowe
Odradzam, zakup części ...
... był dla mnie spotkaniem się z totalnym brakiem poszanowania dla klienta. Mam wrażenie ze obsługa tam pracująca myśli, że klient jest dla nich a nie odwrotnie. Czas oczekiwania na odebranie czesci od momentu rozmowy z doradca to porażka prawie 1,5 h, tam każdy ma czas a w dzisiejszym świecie czas to pieniądz...
Użytkownik sieci
15 września 2020 13:21
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam korzystanie ...
... z usług serwisu BMW Best Auto Lublin. Naprawa jednej usterki w ramach gwarancji skutkuje uszkodzeniem przez serwisantów innych elementów. Serwis bez komputera nie potrafi nic naprawić. Usterki mechaniczne których nie potrafili naprawić w ramach gwarancji bez aktualizacji oprogramowania (którego mam prawo nie chcieć aktualizować) ja będąc amatorem jeśli chodzi o mechanikę sam naprawiłem. Auto serii G30. Serwisy w Warszawie, które oferują zupełnie inny poziom obsługi są już na tyle blisko, że nie warto ryzykować zostawiania auta w BMW Best Auto. Jeśli chodzi o sprzedaż nowych samochodów to również polecam skorzystanie z usług innych salonów BMW. Powody: 1. finalna cena auta jest dużo mniej atrakcyjna niż w innych salonach 2. sprzedawcy nie są szczególnie zaangażowani, sprawiają wrażenie jakby nie zależało im na sprzedaży auta 3. sprzedawcy wycofują się w ostatniej chwili z umówionych jazd próbnych
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 14:59
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa. ...
... Wszedłem bez maseczki (bo mam astme) kupić olej nagle podszedl od mnie pan i dwie kobiety i powiedzieli ze nie zostane obsluzony jak nie mam maseczki, grzecznie odpowiedzialem ze mam astme jednak stanowczo powiedzieli ze musze wyjsc, wspolczuje tym pracownikom którzy siedzieli i meczyli sie w tych maseczkach. Ciekawe co zrobi ten szef jak pracownicy zaczna skladac pozwy do sadu o utrate zdrowia ponieważ siedzenie 8 godzin w takiej maseczce prowadza do wielu chorob min na grzybice plocną ktora jest nie uleczalna . Pozdrawiam tego Pana ja napewno tam juz nie kupie nic.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 17:12
Salon - samochody nowe
W salonie Pani ...
... od której chciałem czegos dowiedzieć się na temat oferty salonu bardziej interesowała się klientami bez maseczek Może nie wygladalem na potencjalnego klenta a ona była z sanepidu. Prezentacja ok wiedza 0
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 14:39
Salon - samochody nowe
1. Koszt wypożyczenia ...
... auta na czas serwisu jest równy wypożyczeniem go na 24h + paliwo Pani wydająca auto mówiła że paliwo jest w kwocie wypożyczenia auta po czym zmienia zdanie po jego odstawieniu 2.serwis nie posiada narzędzi do wymiany zestawu naprawczego w maglownicy przez co KLIKENT MUSI GO ZASPONSOROWAC Śmiech na sali.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2020 03:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 17:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 12:54
Salon - samochody nowe
Wszyscy mili i ...
... uprzejmi, ale co z tego skoro, część obsługi nie zna nawet symboli motocykli jakimi handlują. Z informacjami serwisowymi też nie ciekawie.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 12:35
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemna i opryskliwa obsługa.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 10:55
Salon - samochody nowe
Słabo!! nie polecam!! Obsługa kiepska, drogo.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 20:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2019 09:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2019 15:16
Salon - samochody nowe
Łaskę robią że ...
... żyją. Tłumy pracowników zajmujących się niczym. Znikomy wybór kosmetyków samochodowych, nie mają nawet ramek do tablic rejestracyjnych.