86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:46
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta wymiana ...
... kół na zimowe trwała 4 h (3 h trwały poszukiwania kół zostawionych w przechowalni). Druga wizyta serwis olejowy 2,5 h. Tym razem oczekiwanie na mycie samochodu 1,5h, które jest w cenie serwisu olejowego. Próbowano mnie zniechęcić do mycia sugerując, iż jest to dodatkowe i płatne. Przy umawianiu oba serwisy miały trwać po 1 h. Porażka autoryzowany serwis samochodów premium.
Anna Paluch
31 grudnia 2024 12:31
Serwis
Serwis klasy 0
Przyjechałem na diagnostykę. a wyjechałem uszkodzonym autem . Powinno się odbierać uprawnienia takim serwisom - dożywotnio. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy ale bez sądu się nie obędzie......
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed serwisem. ...
... Jestem kolejną osobą której auto uszkodzili. Swoich praw będę dochodziła w sądzie. Przestrzegam...
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 12:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 22:03
Salon - samochody nowe
Fachowość serwisu - ...
... żenada. Jedyne co potrafi to spartaczyć. A Pan Wojciech - szkoda słów....
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 21:04
Salon - samochody nowe
Żenada na poziomie ...
... "level high". Zblazowany sprzedawca informuje Cię, że jest sobota i nic nie załatwisz. To nic, że jesteś z innego miasta i tylko w sobotę coś możesz załatwić, a kogo to obchodzi, że chcesz zostawić kilkaset tysięcy w salonie? Nikogo. Szef pewnie nie jest świadomy jak bardzo o jego interes "dbają" ludzie, których zatrudnia. Omijać szerokim łukiem...
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 06:33
Salon - samochody nowe
Porażka. Po ich ...
... naprawie auta musiałam wezwać lawetę. Brak słów.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 17:42
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie najgorsze doświadczenie ...
... związane z zakupem nowego samochodu, jakie miałem. Samochód zamówiłem w grudniu 2023 roku, a na umowie wskazano termin odbioru na kwiecień 2024. W rzeczywistości auto odebrałem w październiku, czyli 10 miesięcy od zamówienia. W międzyczasie wielokrotnie byłem wprowadzany w błąd przez pracownika salonu, który nie potrafili udzielić rzetelnych informacji o statusie zamówienia. Ani jeden termin z tych obiecywanych przez salon nie znalazł odzwierciedlenia w rzeczywistości. W repertuarze 2 uniwersalne odpowiedzi dla klienta: "zawsze może pan wycofać zaliczkę" albo "tak mi podaje system". Po salonie BMW spodziewałem się czegoś więcej niż tylko forwardowanie kupującemu wiadomości, którą podaje system - takie rzeczy można załatwić SMSem lub mailem. Nie trzeba zatrudniać do tego ludzi. Warto również podkreślić, że kiedy dobijaliśmy do kolejnych terminów to zawsze mój telefon inicjował jakiekolwiek działanie po stronie salony - np. sprawdzenie statusu produkcji. Mam nadzieję, że te terminy to nie jest celowa strategia sprzedażowa, w której obiecuje się klientowi auto w 4 miesiące, wiedząc, że cały proces i tak potrwa 3 razy dłużej tylko po to żeby chętniej zdecydował się na wybór akurat tego dealera. Odbiór auta? Rozczarowanie. Samochód miał głęboką rysę na masce, której nie dało się spolerować. Została wykonana zaprawka, która niestety jest widoczna. A może coś na przeprosiny? Owszem. Dostałem gumowe dywaniki. Obiecano mi również "upominek", który nigdy do mnie nie dotarł. Po miesiącu od podania adresu do wysyłki nadal nie wiem czy paczka zaginęła, czy nigdy nie została nadana. A może tajemniczy "upominek" nigdy nie istniał. Aha zapomniałbym o jeszcze jednej niezrealizowanej obietnicy. "jak samochód przyjedzie to będziemy negocjować z centralą. Tak nie może być". I co? Nic. Całkowity brak informacji. Sprzedawca przestał odpisywać na moje maile. Klient jest dla nich ważny tylko do momentu podpisania protokołu odbioru samochodu – później można zapomnieć o jakiejkolwiek obsłudze posprzedażowej. BMW reklamuje się jako marka premium, ale standard obsługi w Auto Fus jest daleki od tego, co można nazwać premium. Jako klient czuje się oszukany. Gdybym wiedział, jak wygląda współpraca z tym salonem, nigdy bym się na nią nie zdecydował. Nie polecam tego miejsca nikomu kto ceni swój czas, nerwy i pieniądze. Lepiej jechać do Warszawy.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 09:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, działają na niekorzyść klienta w przypadku uszkodzenia auta i oględzin szkody, gdzie w oświadczeniu przez sprawcę opisane było zdarzenie w tym pęknięcie szyby, likwidator salonowy uznaje iż pęknięcie powstało na skutek odprysku kamienia i nie dołącza uszkodzenia szyby z OC sprawcy. Odradzam odwiedziny w tym salonie czy to od strony zakupu auta czy serwisu!!
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 15:49
Salon - samochody nowe
bo zero gwiazdek ...
... nie da się dać :) Dziękuję, BMW Auto Fus Group Białystok, za prawdziwą szkołę cierpliwości i zen w oczekiwaniu na moje zamówienie -BMW 520xDrive. Gdybym miał liczyć na Waszą punktualność, to pewnie nigdy bym nie zdążył na spotkanie — min. 4 miesiące opóźnienia to chyba standard, prawda? Fajnie też, że przez cały ten czas nie miałem wątpliwości, że jesteście mistrzami komunikacji – przecież Wasze radosne „już na pewno zaraz będzie!” było niczym uspokajający balsam na skołatane nerwy. Gratulacje za wyrafinowane podejście do obsługi klienta! Śmiało mogę powiedzieć, że jesteście pionierami filozofii „cierpliwość jest cnotą.” P.S. Jeśli ktoś szuka firmy, która ma obsesję na punkcie terminów, to Fus Group na pewno nie jest miejscem dla niego. To tak na początek ...
Użytkownik sieci
19 października 2024 21:58
Salon - samochody nowe
Najlepsze jest to, ...
... że zadałem pytanie w sprawie BMW elektrycznego w dniu 06.10.2024 i do dzisiaj zero odpowiedzi 🤷♂️
Użytkownik sieci
16 października 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Salon jak salon ...
... ale serwis beznadzieja nie potrafią wyregulować drzwi. Samochód klasy premium a trzeba drzwi zamykać jak we Fiacie 125p.
Użytkownik sieci
9 września 2024 11:38
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie chciałem przestrzec ...
... przed przyjazdem do serwisu Bmw fus Białystok.Przyjechalem sprawnym autem BMW X5 na wymianę chłodnicy EGR a wyjechałem niesprawnym samochodem z błędem silnika(check engine). Doradca Piotr próbował mnie naciągnąć na wymianę dodatkowych podzespołów :sonda, czujniki po wymianie chłodnicy które zostały uszkodzone w trakcie serwisu. Właściciel miał do mnie oddzwonić w tej sprawie lecz nikt z zarządu się ze mną nie kontaktował. Od 2 och miesięcy sprawa nie została wyjaśniona, a mój samochód nadal jest nie naprawiony. Dodam ze wydruk z komputera który został mi pokazany, natychmiast zabrano mi by zataić dowody nierzetelnej pracy serwisu. Wcześniej dokonywałem w tym serwisie wymiany elementów układu hamulcowego(tarcze i klocki).Przez cały czas przy deszczowo-snieznych warunkach słychać pisk hamulców.Teraz wiem ze ten serwis to wielka pomyłka oraz miejsce które każdy powinien omijać. Nie polecam tego serwisu i jestem zdegustowany takim postępowaniem.Przez fus Białystok firma BMW traci na renomie.
Użytkownik sieci
6 września 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Autoryzowany dealer samochodowy ...
... absolutnie nie jest zainteresowany pomocą klientowi w rozwiązaniu sytuacji. Zależy mu wyłącznie na sprzedaży usług, nawet jeśli klient wie, że te usługi są zbędne, a przedstawiciel również jest świadomy, że nie są one potrzebne do rozwiązania problemu. Mimo to podają fałszywe informacje, aby wymusić wykonanie dodatkowych operacji z samochodem, które zostały już przeprowadzone w innym serwisie za trzy razy niższą cenę. W ten sposób klient ze średnim poziomem dochodów, który nie chce wydawać pieniędzy na zbędne usługi i jest gotowy korzystać z usług dealera, które może samodzielnie wybierać, gdy samochód nie jest już objęty gwarancją, nie jest dla nich interesujący. Natomiast sposób traktowania i ton rozmowy menedżerów to zupełnie inna kwestia. Widocznie trzeba być przedstawicielem dużego biznesu, aby otrzymać chociaż odrobinę szacunku i nie słyszeć ironicznych uwag w rozmowie.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 09:21
Salon - samochody nowe
Serwis BMW Fus ...
... Białystok odebrał mi radość z jazdy. Wstawianiono wadliwe części układu hamulcowego (tarcze przód plus klocki przód wszystko w oryginale i nowe) Po przejechaniu kilkuset kilometrów pisk przy każdym hamowaniu w temp. poniżej 10 stopni. W ciepłe dni co drugie, trzecie hamowanie. Masakra! Dodatkowo, w ostatnim etapie hamowania czuć przytrzymywanie na klockach i szarpanie. Serwis umywa ręce, twierdzi, że musiałem przypadkiem przypalić tarcze. Mówimy o BMW 520d Jestem zmuszony ponownie wymienić cały przedni komplet, tylko już w innym miejscu!
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Ten Salon jak ...
... i cala obsluga klienta to jedna wielka porazka. Zdecydowanie radze omijac go szerokim lukiem i jechac do Warszawy lub Lublina. 3x próbowalem sie umowic na jazde próbna X3 nowa. Pierwszy raz stalem 30m w salonie ogladajac x3 i x4 i nikt nawet do mnie nie podszedl spytac czy mogs cos pomoc. Drugi raz zadzwonilem na sprzedaz ze jestem zdecydowany ale chce jazde probna to przez dwa tyg bylem zbywany ze tak tak auto jest i czeka a dzien przed jazda nagle auto sie sprzedal… Trzeci raz wyslalem przez strone prosbe o jazde probna to laskawie po 2tyg dostalem kontakt ze jak najbardziej i sprawdzimy dostepnosc i sie odezwiemy…mija drugi miesiac i chyba dalej bral dostepnosci… Nawet koledzy z bmw motorrad probowali mi pomoc to niestety obsluga klienta w bmw tez to zignorowala..
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 06:23
Salon - samochody nowe
Auto po wymianie ...
... serwisowej miało być umyte a zostało oddane brudne bardzo nie ładnie i takim musiałem wracać do domu ponad 100 km
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupna ...
... nowego auta w tym serwisie auto na gwarancji serwis nie podejmuje żadnych kroków. Chłodnica egr przepusza spaliny silnik zabrudzony, serwis mówi że eksploatacja auta. Dodając auto ma 50tys kilometrów omijać z daleka. Wcześniej rok walki z lampą która była cały czas mokra od środka. Serwis w odpowiedzi napisał że nie będzie na swój koszt auta remontował. OMIJAĆ Z DALEKA
Użytkownik sieci
18 maja 2024 15:35
Salon - samochody nowe
Chciałem dziś obejrzeć ...
... na jednym z pikników M3 i X6 M, obsługa zachowała się tak, jakby nie pozwoliła mi nawet wsiąść
Użytkownik sieci
4 maja 2024 20:54
Salon - samochody nowe
Jeśli szukasz sposobu, ...
... żeby zepsuć sobie przyjemność z jazdy? Wystarczy skorzystać z serwisu wymiany opon w salonie BMW Auto Fus w Białymstoku. Opony zostały źle założone, usługa wykonana na poziomie żenującym, a przy reklamacji usługi jeszcze żądają dodatkowej opłaty za naprawę swoich własnych błędów! Proszę uważać na ten serwis! Radzę unikać jak ognia