89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 13:42
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się gorzej niż do przychodni
Użytkownik sieci
20 września 2024 14:56
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... nie chce wskazać jaki olej zakupić samemu na wymianę, żeby przypadkiem nie stracić możliwości policzenia sobie na tym 300% marży :) Kolejne auto bmw chciałem i tak kupić od dealera z drugiego końca Polski bo tutaj nie idzie się z niczym dogadać, ale zrezygnuję chyba całkowicie bo nie będzie później gdzie tego serwisować.
Użytkownik sieci
10 września 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy Serwis ...
... poj.osobowych z dnia dzisiejszego!! Krzystof R. 🐏 W dużym skrócie po dwóch tygodniach umawiania, ponieważ nie jestem dostępny na miejscu o czym informowałem i mieszkam sporo od Szczecina. 👉Podając dokładne dane auta i uzyskują info czego dotyczy serwis (wymiana części ) 👉Dzień przed wieczorem dostaje sms by zrobić samodzielny „check in” by przyspieszyć przyjęcie. ✋Przyjeżdżam i w pierwszych 30 sekundach dowiaduje się że na chłodnicę do auta będę czekać 3-4 miesięcy. Zadzwonią gdy już będzie. Poziom obsługi i szacunku TOP. To takie czerwone flagi we współpracy,które jasno informują BMW TAK, ale nie „Bonkowski” szczecin.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Przyjechałem, 9 tygodni ...
... temu w sobotę celem zakupu auta x5 o zapytałem o jazdę próbną . Pan oznajmia mi, że jest brak jazdy próbnej auto wydane na weekend. Zapisuję mój numer na żółtej kartce gdzie ma różne bazgroły. Wskazuje, że zadzwoni do mnie lecz zamiast 30d będzie x5 x40d może bo w zasadzie nie wie co będzie . Wskazuję jasno sprzedawcy , że chce kupić x5 lub nową 5. Miałem podobną sytuację 5 lat temu Pani blond starsza nie wykazała zainteresowania nawet nie oddzwoniła i kupiłem w Bawaria bmw bo nie musiałem płaszczyć aby się stać przysłowiowym klientem. Notabene pracuje do dziś. Zastanawiam się ilu tracicie klientów w tracicie takiego podejścia sprzedawców do klienta „panie menager” skoro pracownicy mają klientów w ………….. Dealer roku gratuluję. Co by było jakbym zaczął się targować z sprzedawcą; oznacza mnie i brak kolejnego kontaktu.🤖 . 2 nieudaną próbą zakupu. Pozytywna ocena za serwis innych aut w przeszłości, ponieważ to jedyne pozytywne postaci w waszej firmie. Premiera Bmw 5 brak kontaktu ze strony sprzedawcy .
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poniżej ...
... wszelkiej krytyki. Coś niesamowitego, to nawet nie jest amatorka. Rozumiem jedyny serwis ASO, więc można sobie pozwolić na postawy rodem ze Związku Radzieckiego. EDIT: pół roku po wymianie okładzin i niskim przebiegu konieczność ponownej wymiany, dodatkowo uszkodzona uszczelka!? Po wymianie płynu hamulcowego, wyciek przez niedokręcony korek. Zachwyconym proponuję sprawdzić auto po wizycie w tym ASO!
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 08:33
Salon - samochody nowe
Proponuję wszystkim korzystającym ...
... z usług serwisowych nie dać się zwieść! Samochód na gwarancji a Pan z serwisu (niesłusznie z resztą) próbuje wcisnąć klientowi fakturę na diagnostykę auta, zakładając, że gwarant odrzuci taką pozycję na fakturze i nie pokryje kosztów diagnostyki. Niepierwszy raz taka sytuacja, na kolosalne kwoty. Polecam dobrze zapoznać się każdemu z warunkami gwarancji, by uniknąć niepotrzebnych kosztów!
Użytkownik sieci
17 maja 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Brak ...
... szacunku dla klienta. Po około dziesięciu latach korzystania żegnamy się z salonem.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 19:12
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej nie ...
... skorzystam z usług z tej firmy , będziemy już zawsze jeździć do Prenzlau , inni ludzie inne zasady Nie polecam salonu Bonkowscy !!!!!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 11:14
Salon - samochody nowe
Kilkakrotnie już byłem ...
... zawiedziony działalnością tej "firmy", lecz teraz przekroczyli wszelkie pojęcie. Otrzymaliśmy telefon w związku z akcja serwisową, wymiany chłodnicy EGR. Samochód został oddany, na następny dzień telefon z serwisu, zmieszany Pan się pyta czy ktoś sie z nami umawiał. Nie proszę Pana, przywiozłem samochód z nudów :)) Po czym oznajmia że NIE MAJA AKTUALNIE CHLODNICY I NIE WIADOMO KIEDY BEDZIE. MOZE ZA 2 TYGODNIE MOZE ZA POL ROKU. Dalej zaproponowane zostało że sprawdza układ i jeśli będzie coś nie tak, to wówczas zaoferują auto zastępcze i WTEDY ZROBIĄ WSZYSTKO ZEBY JEDNAK JAK NAJSZYBCIEJ ZAŁATWIĆ CHLODNICE!!! Po prostu świetnie a bez udostępnienia auta zastępczego jeździj szanowny kliencie aż ci którego dnia potencjalnie auto stanie w płomieniach :) Cóż oczywiście sprawdzili że jest wszystko rzekomo w porządku, auto można odebrać i czekac co pierwsze. Potencjalny pożar czy wymiana chłodnica. Dziękujemy naprawdę bardzo za Państwa standardy, pomijając, że nie kupiłem kolejnego BMW rok temu, bo handlowiec miał gdzieś klienta, to jeszcze teraz coś takiego. Ta marka dla nas już nie istnieje.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 07:19
Salon - samochody nowe
Niestety odnoszę wrażenie, ...
... że BMW Bonkowscy wykorzystują fakt, że są jedynym dealerem i serwisem BMW w Polsce północno-zachodniej. Sam prowadząc działalność gospodarczą doskonale rozumiem, że są koszty, ASO musi zarabiać, BMW to marka premium itd. ale koszt usługi serwisowej jest bardzo wysoki odnosząc to do innych serwisów BMW. W innych serwisach BMW można mieć swoje cześć tutaj nie nie, a dlaczego ? by klienta skasować za części. Prosty przykład koszt filtra u Bonkowskich 830 zł inne ASO BMW 550 zł, można ? można. Ogólnie koszt wszystkich usług serwisowych jest wywindowany do max. Dodatkowo 2 krotnie zamawiałem części i nigdy nie dotarły w umownym terminie. Ok rozumiem mogą być opóźnienia ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować tylko samemu musiałem przyjeżdżać i się dopytywać. Za jednym razem doradca miał sprawdzić i zadzwonić na drugi dzień czego nie uczynił i znowu musiałem się przypominać. Brak szacunku do cudzego czasu.
Użytkownik sieci
23 października 2023 07:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 września 2023 04:17
Salon - samochody nowe
Nie powiem ludzie ...
... bardzo mili ale przyjechałem specjalnie z Holandii na sprawdzenie auta bo bardzo woźiło po wydaniu 1250zł auto wozi jeszcze bardziej A prosiłem żeby bardzo dobrze przejrzeli .
Użytkownik sieci
6 września 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Omijać wielkim łukiem ...
... naciągacze jakich mało złodzieje i OSZUSTY wystarczyło chwilę postać przy doradcach i podsłuchać jak podchodzą mechanicy i jak rozmawiają aby klientów skasować jak najwięcej jakaś masakra ostatni raz tam moja noga dziś stanęła za 15 min i nic nie zrobienia zapłaciłem ponad ponad 700zl
Użytkownik sieci
2 września 2023 08:34
Salon - samochody nowe
Naprawa powypadkowa mojej ...
... I3 trwała ponad miesiąc, auto dostałem brudne od kleju na tylnej klapie, w środku na tapicerce i z porysowana felgą to rzutuje na braku profesjonalizmu. PS po wejściu do serwisu potraktowano mnie bardzo nie uprzejmie
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemna obsługa. Brak ...
... reakcji po wejściu do salonu. Na dzień dobry nawet nikt nie odpowiedział. Po zakończonym serwisie motocykla oddany nie umyty mimo wcześniejszego umówienia mycia pojazdu. Nie polecam. Skończę gwarancję i zrezygnuje całkowicie z tego serwisu.
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 14:48
Salon - samochody nowe
Również nie polecam, ...
... auto stoi od ponad miesiąca w serwisie i do tej pory nie zostało naprawione a to dlatego , że serwis nie mógł się dogadać z ubezpieczalnia , moje auto nie naprawione a ja straciłem auto zastępcze przez brak profesjonalizmu serwisu .... Dochodzie teraz taka sugestia, że najlepiej robić w jakimś warsztatcie albo całkowicie zrezygnować z BMW .
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Serwis, zwłaszcza naprawy ...
... powypadkowe odradzam każdemu, sugeruję korzystanie z mniejszych warsztatów, którym jakkolwiek zależy na kliencie. Oszukiwanie klienta, utrudnianie kontaktu, ignorowanie zgłaszanych problemów - albo brak kompetencji albo zła wola. Jestem naprawdę spokojnym człowiekiem ale z takim traktowaniem się jeszcze w życiu nie spotkałem. Skutecznie zniechęcono mnie do marki i mam nadzieję już nigdy nie musieć w jakikolwiek sposób kontaktować się z tym salonem.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 10:28
Salon - samochody nowe
Jedyna sympatyczna osoba ...
... w tym serwisie pani na recepcji gdzie zostałem skierowany do działu serwisowego nie pomogli bo mają swoje procedury i misza umówić wizytę ( na wykrecienie 4 śrón co sam chciałem zrobić ) Zostslem skierowany do serwisu gzie czekałem na pana z serwisu i się nie doczekałem bo wszedł nowy klient i jego zaczął obsługiwać…. A miał być za chwile . Dodam że chodziło mi jedynie o wykręcenie zabezpieczającej śruby koło -max 5 minut 9czywscie nic nie załatwiłem i pojechałem na Hangarowa igdzoe zrobiłem to od ręki. tutaj już więcej nie podjadę Wasz klient
Użytkownik sieci
4 lutego 2023 21:55
Salon - samochody nowe
Dobry Wieczór :)..dziś ...
... odbyłem przejażdżkę z rodzinną do Salonu BMW Ustowo niby auta premium ..(100km w jedną stronę. )…cóż mogę powiedzieć !!!..weszliśmy do salonu pokręciliśmy się i wyszliśmy ..zero zainteresowania personelu i obsługi salonu ..Pani przy wejściu blondynka nawet słowem się nie odezwała a nie mówiąc o skierowaniu wzroku ..mówiąc szczerze ”Koński targ zawstydził by charyzmą życzliwością i minimalnym zainteresowanie do 4 osobowej rodzinny ,która przyjechała zakupić gościnie kuca” ..Mysle ze Vw GW musiał by zaprosić salon ustowo na szkolenie ,ponieważ kupiłem tam kilka nowych Aut i wyjechałem od początku transakcji do końca jak „Nowo Narodzony” :)))Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
10 października 2022 18:50
Salon - samochody nowe
Chces kryzys to idz do tego serwis...