89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 września 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Polecam. Wszystko na ...
... najwyższym poziomie. Odbierałem auto przyjeżdżając z daleka ( kilkaset km). Przedstawiciel salonu, Pan Kazimierz Grela od początku ( pierwszego telefonu), do końca ( wydania auta po kilku tygodniach ) był bardzo profesjonalny , posiada dużą wiedzę merytoryczną, wszystko przebiegało idealnie. Nie było też dla Pana Kazimierza podjechanie autem ,aby zawieźć mnie do salonu ( sam to zaproponował). Oceniam współpracę na 5 gwiazdek i pozdrawiam serdecznie, życząc powodzenia.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 17:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Postanowiłem napisac opinie ...
... po zakupie auta z programu Premium selection. Chciałem przede wszystkim podziekowac p. Katarzynie Janas za profi obsługę i elastyczne podejscie do klienta z Kato:). Niby "niedaleko" od Szczecina, ale jednak nie ułatwiało to zadania... Dzieki pomocy p. Kasi operacja poszła bardzo sprawnie, włącznie z odbiorem auta w Gorzowie:) Dziekuje raz jeszcze!
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Przyjechałem, 9 tygodni ...
... temu w sobotę celem zakupu auta x5 o zapytałem o jazdę próbną . Pan oznajmia mi, że jest brak jazdy próbnej auto wydane na weekend. Zapisuję mój numer na żółtej kartce gdzie ma różne bazgroły. Wskazuje, że zadzwoni do mnie lecz zamiast 30d będzie x5 x40d może bo w zasadzie nie wie co będzie . Wskazuję jasno sprzedawcy , że chce kupić x5 lub nową 5. Miałem podobną sytuację 5 lat temu Pani blond starsza nie wykazała zainteresowania nawet nie oddzwoniła i kupiłem w Bawaria bmw bo nie musiałem płaszczyć aby się stać przysłowiowym klientem. Notabene pracuje do dziś. Zastanawiam się ilu tracicie klientów w tracicie takiego podejścia sprzedawców do klienta „panie menager” skoro pracownicy mają klientów w ………….. Dealer roku gratuluję. Co by było jakbym zaczął się targować z sprzedawcą; oznacza mnie i brak kolejnego kontaktu.🤖 . 2 nieudaną próbą zakupu. Pozytywna ocena za serwis innych aut w przeszłości, ponieważ to jedyne pozytywne postaci w waszej firmie. Premiera Bmw 5 brak kontaktu ze strony sprzedawcy .
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 08:43
Salon - samochody nowe
Szczeciński salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 22:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 12:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 00:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 16:01
Salon - samochody nowe
Cóż tutaj nie ...
... mam dobrych wspomnień. Wymieniali zderzak i uszkodzili przewód PDC, który po pół roku całkowicie się przerwał. Zgłosiłem na serwis z ubezpieczenia BMW premium. Pan blondyn przyjmujący auto po 4 godz diagnostyki ( gdzie mój mechanik z ulicy podłączył komp i w 5 min znalazł) stwierdził z góry że to napewno zwierzątko przegryzło i ciężko będzie żeby uznali gwarancję. Na nic się zdało tłumaczenie iż auto stoi w garażu i nie ma opcji o zwierzątku. Za diagnostykę 1 tys wzięli a za naprawę wiązki 1 czujnik chcieli 3500zl. Mechanik zrobił za 100zl. W dodatku mam zdjęcia i dowód że był uszkodzony przewód mechanicznie. Proponuje sprawdzać filtry bo u mnie po serwisie wymiany jakimś dziwnym trafem zapomnieli wymienić filtr powietrza a w systemie widnieje że wymienili. Ściągali drzwi pasażera do lakierowania i zapomnieli przykręcić zamek na 2 śrubki była jedna i niedokręcona. Za to ostatnio wymiana szyby czołowej Pani bardzo miła sprawnie i szybko wszystko załatwiła włącznie z ubezpieczalnią i autem zastępczym. Wymienili również chłodnice recyrkulacji spalin w ramach akcji serwisowej gdzie obsługujący Pan ( na szczęście nie blondyn) był pomocny i sprawnie ogarnął temat.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 12:07
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa, polecam 👍
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 10:01
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz korzystałem ...
... z usług firmy i jestem mile zaskoczony. Obsługa profesjonalna i nawet dość szybka. W swoim motocyklu BMW R1200RT wymieniałem olej.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 10:09
Salon - samochody nowe
Osobiście pracowałem w ...
... serwisie autoryzowanym innej marki i jeżeli umawiałem klienta na daną godzinę to samochód niezwłocznie wjeżdżał na warsztat i informowałem klienta ile potrwa przegląd z tolerancją do pół godziny. Tu godzina umówienia to jedno, samochód na warsztat wjeżdża dopiero po 1 do 1,5 godziny a przegląd miał trwać 2 godziny ( wg zapewnień doradcy ) a trwał 3,5 . Nie jestem ze Szczecina, więc przy przyjęciu pytałem ile to potrwa bo nie wiem czy czekać czy sobie inaczej czas zorganizować. Jakby mi pracownik powiedział od razu ile to potrwa to by nie było problemu a tak powiedział , że 2 godziny a kwitłem tam od 9 do 14.
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 15:47
Salon - samochody nowe
Chciałbym ogromnie pogratulować ...
... posiadania taki miłej, kompetentnej, rzeczowej i ogromnie cierpliwej osoby jak Pan Gaweł. Dzięki Panu Gawłowi, na każdym etapie procesu zakupowego czułem się klientem marki premium, w szczególności w momentach trudnych, jak chwilowa rezygnacja z zakupu. Duża responsywność i pomoc podczas w dyskusji z firmą leasingową sprawiły, że ostatecznie zdecydowałem się kupić motocykl oddalony o ponad 6,5h jazdy od domu mimo możliwości znalezienia podobnej konfiguracji bliżej domu. Krótko - Gratuluję pracownika i tak trzymać! DS
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 21:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 07:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poniżej ...
... wszelkiej krytyki. Coś niesamowitego, to nawet nie jest amatorka. Rozumiem jedyny serwis ASO, więc można sobie pozwolić na postawy rodem ze Związku Radzieckiego. EDIT: pół roku po wymianie okładzin i niskim przebiegu konieczność ponownej wymiany, dodatkowo uszkodzona uszczelka!? Po wymianie płynu hamulcowego, wyciek przez niedokręcony korek. Zachwyconym proponuję sprawdzić auto po wizycie w tym ASO!
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 15:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 12:23
Salon - samochody nowe
Polecam, fachowa obsługa, miło i przyjemnie!
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 00:54
Salon - samochody nowe
Jako wieloletni pasjonat ...
... i entuzjasta marki BMW wielokrotnie korzystałem z usług BMW Bońkowscy Ustowo. Jednak to czego doświadczyłem ostatnio to zupełnie inny poziom obsługi. A wszystko to dzięki sprzedawcy - Wojtkowi G. który nie tylko jest fachowcem w swojej dziedzinie, ale również posiada nienaganną kulturę osobistą i olbrzymią wiedzę na temat marki. Od pierwszej chwili wiedziałem, że mam do czynienia z takim samym purystą BMW jak ja. Wojtek to człowiek, który zna te pojazdy od podszewki, w mig rozpoznaje upodobania klienta i jest w stanie zaproponować pojazd spełniający wszystkie oczekiwania. Jest jedynym sprzedawcą BMW jakiego spotkałem na swojej drodze (a było ich kilku), który potrafił wyjść poza schemat wyuczonych na pamięć broszur i szkoleń, a przede wszystkim to jedyny sprzedawca któremu serio na Tobie zależy, tak po prostu życzliwie chce Ci pomóc. Kolejna kwestia to profesjonalne podejście do całej procedury "około sprzedażowej", byłem informowany na każdym etapie nawet o drobnej rzeczy, sprzedawca załatwił i dograł całą transakcje z innymi współpracownikami salonu, przez co de facto mój udział w całej procedurze był ograniczony do minimum. I tak jak obiecał autem po tygodniu wyjechałem z salonu (Dzięki Wojtku za nagranie wideo z tego wydarzenia). Salonowi BMW Bońkowscy nie pozostaje mi życzyć niczego innego jak tylko więcej takich oddanych i zafascynowanych marką BMW sprzedawców, którzy doskonale rozumieją co kryje się za sloganem "radość z jazdy".
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 08:33
Salon - samochody nowe
Proponuję wszystkim korzystającym ...
... z usług serwisowych nie dać się zwieść! Samochód na gwarancji a Pan z serwisu (niesłusznie z resztą) próbuje wcisnąć klientowi fakturę na diagnostykę auta, zakładając, że gwarant odrzuci taką pozycję na fakturze i nie pokryje kosztów diagnostyki. Niepierwszy raz taka sytuacja, na kolosalne kwoty. Polecam dobrze zapoznać się każdemu z warunkami gwarancji, by uniknąć niepotrzebnych kosztów!