89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 19:58
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego salonu. Całkowity brak reakcji na moje pytania o finansowanie. Mam do tego strasznie mieszane uczucia po sytuacji z panem Krzysztofem. Przygotować kalkulację to naprawdę jest taki problem dla Państwa? Rozumiem, że covid-19 powoduje u młodszych pracowników paniczny strach przed starszymi ?
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 12:48
Salon - samochody nowe
Na swój pierwszy ...
... serwis BMW wybrałem właśnie Was i tu wielkie rozczarowanie brak opieki nad klientem brak relacji brak rzetelnej informacji generalnie zostaw kluczyki i spadaj.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 14:53
Salon - samochody nowe
Salon dramat. Pomijając ...
... fakt, że na myjni pracują ludzie niekompetentni do wykonywania tego zawodu i myślą, że ktoś sobie nie podniesie dywaników, żeby sprawdzić czy było odkurzane, to zdzierają takie kwoty z klientów, że to absolutnie w wielu przypadkach nie jest tego warte. Księgowość też kuleje, bo z lenistwa nie chce się sprawdzić tydzień wcześniej wpłat na konto i ktoś musi poświęcać swój czas, żeby podać wam wszystko na tacy. Absolutnie nie polecam 🙂🙂🙂
Użytkownik sieci
22 maja 2021 14:22
Salon - samochody nowe
Auto odebrane po ...
... akcji serwisowej . W rozmowie zaznaczone było mycie pojazdu ,niestety pojazd został oddany w takim samym stanie jaki przyjechał . Na siedzeniu jak i na kierownicy zostawiona folia ochronna...
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 09:34
Salon - samochody nowe
Bardzo długi czas obsługi klienta na dziale części
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 10:09
Salon - samochody nowe
Niestety mam bardzo ...
... mieszane uczucia jeśli chodzi o to miejsce. Całkowity brak reakcji na moją obecność w salonie, żadnego dzień dobry, żadnej kawy, żadnego uśmiechu kompletnie nic... Niestety obsługa nie była mną zainteresowana za to wielki minus. Nie wiem czy z racji COVID-19 mieliście Państwo problemy jeśli chodzi o przedstawienie funkcji odbieranego przeze mnie pojazdu ale to nieprofesjonalne i całkowicie nieodpowiednie dla salonu marki premium. Upominki to nie jest konieczność ale byłoby miło gdybyście chociaż takim gestem podziękowali za zakup samochodu w waszym salonie. Sam odjazd z salonu to zabawna sytuacja, gdy wjeżdżając na plac, przedstawiciel puka w szybę, ja ją otwieram a Pan mówi ,,dziękuję i do zobaczenia” po czym odchodzi jakby nigdy nic. Katastrofa! Byłem rozczarowany.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 13:46
Salon - samochody nowe
(Akcja serwisowa chłodnica ...
... egr) kombinują kręcą wciskają kit. Aby tylko nie wymienić w ramach akcji serwisowej. próbują naciągnąć na wymianę połowy osprzętu przy silniku. Pojechałem do ASO w Niemczech i bez najmniejszego ale wymienili i podziękowali.
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 13:31
Salon - samochody nowe
Umawiam się 3 ...
... tygodnie na wymiana pasa bezpieczeństwa 4 razy przekłada z powodu oczekiwania na pas, po 3 tygodnia oddaje auto na wymianę wracam do domu po godzinie dzwonią z informacją że pas muszą zamówić i czas oczekiwania od 5 do 10 dni, brak szacunku strata czasu nie polecam
Użytkownik sieci
7 listopada 2020 02:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2020 08:30
Salon - samochody nowe
Szkoda szkoda czasu ...
... i słów,i tych aut które jeżdza tam na serwis,zadnej pewnosci o wykonaną usługę i cągle nic z tym nie robicie. BARDZO NIE POLECAM!!!!. SĄ LEPSZE SERWISY.
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 15:10
Salon - samochody nowe
Nikt nie ma maseczki
Użytkownik sieci
13 marca 2020 02:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2020 12:26
Salon - samochody nowe
Niepolecam ze wzgledu ...
... na to że kilkanaście razy już dzwoniłam i czekając w kolejce na swoją kolej bedac 1 i zamiast ktoś odebrać to odkłada słuchawkę za każdym razem,bardzo nieprofesjonalne podejście. Może dlatego że dzwoniłam z zagranicznego numeru i ktoś pomyślał że nie będzie w stanie się porozumieć. Szkoda bo straciliscie klienta!!!!
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 13:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 10:07
Salon - samochody nowe
Korzystałem z usług ...
... serwisu kilkukrotnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie, przyjęcie do serwisu i kontakt w trakcie prac serwisowych OK. Auto odbierane w umówionym terminie, czyste…ale…Niestety nie polecam wykonywanie napraw BMW w tym serwisie. Samochody marki BMW wymagają fachowców z doświadczeniem i wiedzą w serwisowaniu, naprawach aut tej marki. Niestety BMW Bońkowscy takich pracowników chyba nie zatrudniają. Dobrze, że jest firma w Szczecinie gdzie właściciele są fachowcami z wiedzą i doświadczeniem nt BMW i auta tej marki ogarniają bez problemu.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 14:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 09:16
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna obsługa ...
... . To ze sprzedawcy nie stać na zakup auta za 250k w wieku 40 lat nie znaczy automatycznie ze mnie nie stać w wieku 28 . Trochę pokory i radzę zmienić podejście do klienta bo aż nie wypada . Nawet dynamic w Bydgoszczy ma milsza obsługę . Zdecydowanie nie polecam . Chamstwo .
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 04:18
Salon - samochody nowe
Ostatnio byłem w ...
... salonie rozglądałem się za autem dla żony, nikt nie chciał mi doradzić Jedynie pan z myjni powiedział mi co i jak od słowa do słowa dowiedziałem się od niego że pracownicy na myjni nie mają ubrań z Gwarantowanych przez firmę, dostają wypłatę na czarno, są traktowani jak roboty byle by szybciej(byłem świadkiem). I moje pytanie brzmi czy tak szanująca się firma jak BMW wie co się u nich dzieje?
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 13:35
Salon - samochody nowe
bardzo niefachowa obsługa,czekałem ...
... dobre 10 minut na obsługę na stanowisku części,nikt nie raczył się zainteresować moją osobą,więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
21 września 2019 18:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam a ...
... wrecz odradzam. Najgorszy serwis w jakim bylem. Autoryzowanym serwisem to oni sa ale tylko z nazwy bo jakosc wykonanej uslugi i obsluga stawia wiele do zyczenia. Powinni ich wyslac na dodatkowe szkolenie. Auto zaprowadzilem do serwisu na umowiona wizyte 28.08, nagle musialo zostac bo nie maja czesci. Auta zastępczego nie dostalem, bo sie nie należy niby. Szkoda ze centrala Bmw w Warszawie powiedziala co innego jak zadzwonilem z ciekawosci czy to prawda.Wymieniali tylko przewod a zajelo im to 3 I pol tygodnia. Sam musialem wydzwaniac I pytac co z autem. A kiedy nagle jest do odbioru nawet nie zadzwonili Sam musialem to zrobic. Informacja ze auto umyte, odkurzone I dokumentacja przygotowana. I co Pani Ada (wczesniej zajmowal sie autem Pan Krzysztof ale byl na L4 tego dnia) daje mi klucze i tyle poszuka sobie pan auta na parkingu. Na pytanie o dokumentacje uslyszalem, ze nie wyda mi bo nie. Czyli Co? Skad mam pewnosc ze zostalo to zrobione? Dokumentow nie dostalem do dzis. A auto odebralem brudne w srodku jak i na zewnatrz, czym to odkurzali? Chyba nadmuchiwali piachu do srodka bo taki zastalem. Schowki pootwierane. Jednym slowem salon DNO, nie polecam wiecej razy tam nie zawitam. DNO