89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 09:06
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... - katastrofa. Nawet nie bylo możliwości o nic spytać . Panie w ,,rejestracji" nic nie wiedzą. Czuć kiedy klient jest ważny a kiedy nie.Pozostał niesmak. Nie polecam Edit: dzięki Wam kupiliśmy inne auto. Jesteśmy zakochani ❤️
Użytkownik sieci
26 marca 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Ludzie pracujący w ...
... arena dobroń są tylko po gruntownych przeszkoleniach a nie mający nic wspólnego z branżą czy szkołą samochodową.Dla przeszkolonych silnik 3 cylindrowy jest lepszy od 6 cio -przykład. Więc jakiekolwiek pytania zwłaszcza na serwis. są zbędne.Lecz dla pracodawcy liczy się cięcie kosztów i stawka.Nie polecam niestety
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 11:40
Salon - samochody nowe
Jestem po prostu ...
... rozczarowany . Pojechałem obejrzeć i pewnie kupić auto , na 4 osoby jedna odpowiedziała Dzień Dobry była to Pani w recepcji . Na moje pytanie kto tu sprzedaje nie padła żadna odpowiedź , na moje pytanie czy może ktoś mi pokazać auto padała odpowiedź że nikt nie ma czasu i mnie olano , słabiutko , pewnie kupię BMW ale od kogoś kto chce handlować ale nie smak pozostał
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 17:10
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkody dla ...
... mnie dramat zostawiłem samochód na prawie 4 tygodnie bo wyjeżdżam na urlop. Przez 4 tygodnie nie został naprawiony samochód, bo nie było części dostępnych o czym zostałem poinformowany dzień przed odbiorem dopiero jak sam się skontaktowałem. Przez 4 tygodnie nikt nie pofatygował się żeby zrobić pełne oględziny i sprawdzić czy wszystkie części zostały zamówione i czy nie trzeba czegoś domówić. Zostałem wezwany na naprawę po czym okazało się podczas naprawy, że nie wszystko zostało zamówione i nie wiadomo kiedy części będą dostępne i muszę czekac i trzeci raz jechać i tracić swój czas żeby szkoda została w pełni naprawiona. Nie jestem osobą rozstrzeniową bo t jest mój drugi negatywny komentarz w życiu.
Użytkownik sieci
9 września 2022 07:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie ma sensu rezerwować samochodu, nikt nie ma pojęcia w salonie, który salon sprzedał samochód, wszyscy sprzedawcy są w wyścigu, kto pierwszy sprzeda samochód, będąc na rozmowie ze sprzedawcą specjalnie z Łodzi do Dobronia, aby kupić samochód, są mówi że auto jest w Łodzi ok to kolejny dzień jadę do Łodzi obejrzeć auto i dzwonie do osoby dobron chce zarezerwowac ten samochod ale on nie odbiera telefonu ok wyślij im msg pls kontakt , dalej znowu dzwonie tez nie odbieram , trzeci zadzwoń do innej osoby w tym samym salonie, który wybrał i kazał mi oddzwonić, potem odbiera telefon od tej osoby, do której gonię ostatnie trzy dni, powiedział, że samochód sprzedany, powiedziałem, jak, powiedział z salonu kaliskiego, sprzedaj ten samochód, 000 komunikacja między salonem a sprzedawcami, każdy w wyścigu, kto sprzedaje jako pierwszy i otrzymuje nagrody…. (Wersja oryginalna) No use to book a car, nobody have idea in the showroom, which showroom sold a car, all salesmen are in the race who will sell first the car, being to talk with salesman specially from Łódź to dobron to buy a car, they are saying car is in Łódź ok then another day going to Łódź to see the car and calling to dobron person I want to book that car, but he is not picking the phone ok send them msg pls contact, next again calling also not picking, third call to another person in same showroom he pick and told me call you back, then getting call from that person to whom I chasing last three days, he said car is sold, I said how, he said from Kalisz showroom sell that car, 000 communications in between showroom and salesmen everybody in the race who is selling first and getting rewards….
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Szanowny Panie,ani przed ...
... ani na akcji serwisowej nie swiecila sie zadna usterka check engine i nic mi nie mowiono o tym,jedyne co stwierdzono to teraz badz w przyszlosci wymiane jakiejs kostki od czujnika hamulcow.ww heck zaswiecil sie po przejechaniu ok.500 km od wykonania Waszej diagnostyki ze wszystko jest ok.a nie bylo i stad moja zlosc na Wasz brak profesjonalizmu.Dopiero na drugiej wizycie stwierdzono ww.usterke i zamiast zaproponowac auto zastepcze i naprawic usterke to powiedziano mi ze zadzwonia jaki bedzie koszt naprawy.Pojechalem wiec do innego serwisu i usunalem usterke tego samego dnia bo moj czas tez jest cenny.nadmianiam ze to nie moje pierwsze bmw i nie pierwsza wizyta w Waszych salonach(Premium Arena Kalisz,Lodz),BMW750LI-do sprawdzenia i zawsze serwisy odbywaly sie bez uwag a teraz mam i to uzasadnione.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 15:52
Salon - samochody nowe
Przed wyjazdem nad ...
... morze sprawdzam diagnostykę auta w waszym serwisie, wykonuje zlecone akcje naprawcze a za 3 dni zapala się kontrolka uszkodzenia silnika. Zdecydowanie nie polecam i odradzam ten serwis bmw. Totalna amatorszczyzna. Były klient. PS. Pracownicy zapewne będą wiedzieć o jakie auto chodzi gdyż jest to sierpniowa wizyta.o i skoro auto stoi w serwisie tydzień a profesjonalni mechanicy stwierdzają że pasowało by wymienić wycieraczki przedniej szyby to również pasowalo by je mieć na stanie bo to chyba nie problem mieć takie rzeczy do bmw w salonie bmw. Brawo Wy.