89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Tomasz Snakowski
22 marca 2025 09:54
Salon - samochody nowe
Porada serwisowania i kupna auta
Zachwycony merytorycznym podejściem do klienta .
Pan Krzysztof Duda z D,ialu Sprrzdazy nie gawedzi i opowiada bajek jak w innych salonach Dealerskich tylko jest konkretny, ,dysponujący duża wiedzą techniczna .
Porady dotyczące eksploatacji auta= bezcenne. Tak,e jasno wyjaśnione metody finansowania. Brawo Panie Krzysztofie. Tomasz Snakowski Juz wlasciciel BMW M235i. Poszukujacy auta dla corki.
Pozdrawiam BMW Dobrzański.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 19:30
Salon - samochody nowe
Zakupiłem BMW seria ...
... 4 w programie BMW premium selection. Pan Krzysztof Duda od pierwszego kontaktu do momentu zakupu udzielił wszelkich informacji i służył pomocą przez cały czas. Profesjonalizm na wysokim poziomie. Teraz tylko się cieszyć jazdą.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 18:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2025 20:05
Salon - samochody nowe
Polecam ! Serwis na najwyższym poziomie
Użytkownik sieci
12 marca 2025 22:54
Salon - samochody nowe
Chciałbym się podzielić ...
... swoimi doświadczeniami z tym serwisem. 1. Wizyta w celu obejrzenia auta używanego BMW i3 Przyjechalem w sobote. Pan który był odpowiedzialny za sprzedaż aut używanych poza tym ze jest to BMW i3 i jest eklektyczne nic nie wiedział. Jak dzwoniłem wcześniej rozmawiaelm z innym Panem. Zaproponowal ze opuści 4 tys i ze super okazja (of course). Okazało się ze konkurencja miała lepsza oferte (2x mniejszy przebieg lepsze wyposażenie i tansze) wiec kupiłem tam. Można było trochę się bardziej wysilić, może bylby deal. 2. Wizyta w serwisie. Zadzwonilem w celu umówienia wizyty z nowo kupionym autem. Wskazlem na usterki i ze potrzebuje historie auta i chce zrobić ogolne sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Poprosilem o sprawdzenie pojemności baterii bo jakby nie było w aucie elektrycznym to chyba podstawa. Pani z która rozmawiałem powiedziała ze nie ma problemu ze wszystkim, raport będzie trzeba tylko pokazc dowod rejestracyjny albo kluczyk. No to ok. Usterki wskazane: lampka nad rejestracja się nie swieci, czujniki od tylnych drzwi zle dzialaja – pokazuja ze sa otwarte 3. Odbior auta Auto zaprowadzone na Umowiona godzine. Po paru godzinach nikt nie dzwoni czy jest do odbioru itp – czeski film. Dzwonimy (oczywiście jest problem żeby się tam w ogole dodzwonić ale nic z tym nie robimy bo po co, klient może poczekać i zadzwonić kilka razy). Pani powiedziała ze auto do odbioru. Przyjezdzamy odbieramy – nie ma raportu nic. Pani powiedziała ze kolega który ogarnial auto poszedł do domu bo mu się konczyla zmiana, Pani która wydawala auto poprosila o zaplate i tyle. Zero omówienia auta itp. Raport został wyslany (po zadzwonieniu) na maila skanem na drugi dzien. Sam raport zenujacy – jakies bazgroly które często rozczytać. Nie sadzilem ze XXI mnie to spotka ale jednak. Ciesze się ze nie było na tabliczkach glinianych. Pojemnosci baterii nie sprawdzili – BO NIE. MIMO na na YT jest instrukcja jak to zrobić – Dobrzanski nie wie jak to zrobić. OK sprawdziłem sam. Podczas rozmowy opiekun stwierdził ze auto nie ma oslon na wahacze itp. Dosle w poniedziałek wycene. Minelo już wiele poniedzialkow i nie doslal – olal temat, Ok. Po odbiorze auta okazuje się ze Dobrzanski nic nie zrobil z czujnikami drzwi – nie zauważyli problemu ( wystarczylo otworzyć drzwi i je zamknąć i tyle – być może zbyt skomplikowane nie wiem). Zarowke nad rejestracja wymienili na fabryczna , druga która już była zalozona swiecia inna barwa itp. Okazało się później ze była niefabryczna. Zadzwonilem , ponownie do serwisu, rozmawiałem z kierownikiem serwisu, bylo trochę emocjonalnie (uniosłem się za co przepraszam). Zapytalem czemu nie wymienili obu zarowek, Pan potwierdzil ze był to blad i można było to zrobić. Poprosil żeby przyprowadzić auto jeszcze raz. Dobrze przyprowadzę 4. Druga wizyta. Przyprowadzilem auto, czekam az wymienia zarowke, Wymienili, i doliczyli 150zl za serwis (mimo ze przyznali ze to w sumie ich blad i że mogli ja wcześniej tez wymienić). Wyrazilem swoje niezadowolenie, Pan kierownik dal mi 15zl zniżki. Poprosilem żeby wymienili spowrotem na stara i wyjechałem, Ah no i tak, te nieszczęsne drzwi, za regulacje 1000zl , spytałem jak to się stało ze nie zauważyli usterki podczas serwisu – nie otrzymałem odpowiedzi. 5. Podsumowanie Szczerze mowiac, chyba dawno nie doswiadczylem (albo nigdy) tak zenujacego serwisu gdzie dostawca tylko chce zerznac klienta ile się da i odeslac. Oddajesz samochod, nie wiadomo co się z nim dzieje, nie dzwonią, dodzwonić się nie da albo graniczy to z cudem, raport jakies bazgroly nikt nie omawia tego auta nie wiesz nic praktycznie. Na raporcie pisza „czyste auto wydane” oddali takie jakie było czyli brudne (ale to ok ten przegląd mycia auta nie uwzglednial ale po co takie farmazony pisać ?) Ceny za usługi zdecydowanie premium, ale jakość obsługi szoruje po dnie. Może myslimy ze sprzedajemy BMW mamy wielu klientów wiec jak ktoś przyjdzie z ulicy z autem za 100 czy za 70 tys to mozmey go smialo olac . Może możecie. Do czasu. Opinie na googlu nie klamia. RADZE OMIJAC SZEROKIM LUKIEM.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 08:37
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... serwisu ASO BMW na wymianę zderzaka, zupełnie nieświadomy, jak cały proces będzie wyglądał. Na szczęście trafiłem na Pana Bartosza Ozgę, który wykazał się ogromną wiedzą i pełnym profesjonalizmem. Na każdym etapie serwisu byłem na bieżąco informowany o postępach, a cała obsługa była dostosowana do moich potrzeb. Cały proces przebiegł wyjątkowo sprawnie – trwał jedynie 4-5 dni, wliczając w to weekend! Dodatkowo Pan Bartosz zadbał o samochód zastępczy, dzięki czemu przez cały czas mogłem swobodnie funkcjonować. Pełna organizacja, świetny kontakt i szybka realizacja – zdecydowanie polecam!
Użytkownik sieci
10 marca 2025 17:36
Salon - samochody nowe
Polecam Pana z ...
... działu części - wszystko załatwione profesjonalnie i bardzo sprawnie!
Użytkownik sieci
8 marca 2025 15:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2025 08:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2025 01:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2025 22:28
Salon - samochody nowe
(BMW Premium Selection ...
... / samochód używany) Zakupiłem używany samochód BMW 320i w ramach programu BMW Premium Selection w BMW Dobrzański. Podczas procesu zakupu sprzedawca poinformował mnie, że dodatkowa gwarancja obejmuje dwa aspekty: 1. Gwarancję na części mechaniczne do 24 miesięcy, 2. Brak konieczności serwisowania przez 10 000 km lub 6 miesięcy. Z przekazanych informacji jasno wynika, że powyższe punkty są odrębnymi gwarancjami, a nie tożsamymi pojęciami. Szczególnie deklaracja o braku konieczności serwisowania przez określony okres stanowiła niezależne zapewnienie o sprawdzonym stanie technicznym pojazdu. Niestety, już po 6000 km autoryzowany serwis BMW stwierdził konieczność natychmiastowej wymiany tarcz i klocków hamulcowych, co zostało odpowiednio udokumentowane. Pomimo wcześniejszych zapewnień sprzedawcy o dodatkowej gwarancji obejmującej stan mechaniczny pojazdu oraz braku konieczności serwisowania w określonym czasie, moja reklamacja została dwukrotnie odrzucona. Za pierwszym razem dealer uzasadnił odmowę, twierdząc, że zużycie tarcz i klocków hamulcowych jest normalnym procesem eksploatacyjnym. W mojej ocenie jest to nieuzasadnione, ponieważ w tak krótkim czasie użytkowania pojazdu nie może dojść do ich nadmiernego zużycia (według inspekcji tarcze miały poniżej 0,2 mm progu minimalnego i nadawały się do natychmiastowej wymiany). W celu potwierdzenia faktycznego stanu pojazdu przed jego sprzedażą zwróciłem się o udostępnienie dokumentacji z inspekcji technicznej. Oczywiście żadna dokumentacja nie została mi przedstawiona, a dealer całkowicie zignorował tę kwestię. Przy drugim odrzuceniu reklamacji dealer powołał się na ogólne wyłączenia gwarancyjne, ignorując fakt, że warunki programu BMW Premium Selection wyraźnie wskazują na brak konieczności serwisowania pojazdu przez deklarowany okres. Pomimo iż w uzasadnieniu wskazałem, że według uzyskanych informacji, obie deklarowane gwarancje nie powinny być traktowane jako tożsame, również i w tym przypadku dealer do powyższej kwestii w ogóle się nie odniósł. Skoro większość czynności serwisowych dotyczy części eksploatacyjnych, które dealer według własnego uznania może zawsze wyłączyć z gwarancji powołując się na ogólne wyłączenia, to deklaracja „brak konieczności serwisowania przez 6 miesięcy lub 10 000 km” staje się całkowicie bezwartościowa. Niniejsza sytuacja wyraźnie pokazuje, że Dobrzański unika odpowiedzialności za składane deklaracje, a oferowane programy nie zapewniają realnej ochrony klienta, stanowiąc jedynie puste slogany marketingowe. Osoby oczekujące profesjonalnej obsługi oraz wsparcia na poziomie marki premium mogą się mocno rozczarować, gdyż w przypadku jakichkolwiek problemów klient zostaje pozostawiony sam sobie. Jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupem używanego samochodu w tym salonie, zalecam dużą ostrożność i dokładne sprawdzanie pojazdu przed zakupem (w szczególności tarcz, klocków oraz opon). Dodatkowo zalecam również sprawdzenie stanu czystości wydawanego samochodu, ponieważ mój pozostawiał wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 18:04
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam ten ...
... salon za miłą obsługę na każdym szczeblu,a w szczególności Pan Łukasza Wojasa za pomoc w spełnieniu marzenia i zakupie pierwszego BMW 😍 doradzał, tłumaczył, pomagał bardzo profesjonalnie. Polecam 👌🏼
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 22:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 20:44
Salon - samochody nowe
Polecam z całego ...
... serca BMW Dobrzański. Pan Kacper z działu sprzedaży samochodów nowych to czlowiek który pomógł mi spełnić moje marzenie dziekuję bardzo za cala transakcje i za super samochód😊
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 16:39
Salon - samochody nowe
Z uwagi na ...
... edycję komentarza proszę zapoznać się z całością! Całkowicie odradzam wizytę w tym serwisie. Po tym jak szyberdach nie zamknął się automatycznie doszło do zalania elektroniki. Odwiedziłem serwis gdyż wcześniej korzystałem z ich usług i po uzyskaniu pomocy można było by przypuszczać ze problemów nie będzie. Niestety usługa okazało się została zrobiona częściowo a po jakimś czasie doszło do problemów z działaniem systemów w samochodzie. Po paru wizytach w serwisie i wymianie kolejnych elementów problem nie znika. Serwis kompletnie nie radzi sobie z usunięciem usterki. Ponadto „opiekun” przestał odpowiadać na sms-y i e-maile. Odwiedziłem salon z prośba o spotkanie z dyrektorem do spraw serwisu ale niestety nie był obecny. Poproszono mnie abym zostawił dane do siebie i Drektor po weekendzie się do mnie odezwie… widzę ze olewanie swoich klientów to codzienna praktyka w tym miejscu i co gorsza chyba jest ona złączana odgórnie. Jeżeli musisz zrobić coś więcej niż zmienić koła lub wycieraczki w samochodzi to radzę omijać to miejsce. Sprawę będę pchał dalej… nie omieszkam zasięgnąć opini UOKiK jak również skontaktować się z Dealerm BMW na Polskę. Oczywiście podzielę się informacja po zakończeniu tematu. Pozdrawiam Mariusz Odnosząc się do komentarz BMW Dobrzański…. Kierownik skontaktował się ze mną ale dopiero po wystawieniu opini. Nazywanie tego byciem w stałym kontakcie jest na wyrost, ale być może to się zmieni. Niezmniejszone jednak cieszę się ze ktoś w końcu się odezwał, a na efekty tego musimy poczekać. Dodano 02.2025: Gdy powoli zaczynałem się godzić z tym ze będę musiał szukać alternatywy do naprawy samochodu z pomocą przeszedł Dyrektor serwisu. Po spotkaniu i zapoznaniu się z historią naprawy dołożył wszelkich starań żeby w końcowym rezultacie efekt przerósł oczekiwania. Po spotkaniu auto zostało na serwisie a ja odjechałem samochodem zastępczym za który nie zapłaciłem ani złotówki. Tutaj stawiam bardzo duży plus i podnoszę opinie o jedną gwiazdkę gdyż była to inicjatywa salonu. Usterka została usunięta i mogę z czystym sumieniem napisać gdyż zrobiłem już tym samochodem ponad 3 000 km, że problem nie powrócił. Za usuniecie usterki nie zapłaciłem ani złotówki i tutaj stawiam kolejnego plusa i gwiazdkę do opinii bo nie jest to takie oczywiste. Można powiedzieć że w końcu byłem na bierząco informowany o postępach. Tutaj pragnę nadmienić że dużej mierze problemem był już nie pracujący tam kierownik który ewidentnie nie radził sobie z powiężonymi obowiązkami. Nowy kierownik jest o niebo lepszy i jestem przekonany że pozytywnie wpłynie to działanie salonu. Małą cegiełkę w całej historii dołożył opiekun, nie mniej jednak wierzę że trafiem na ciężki okres jak również mój przypadek nie był tak oczywisty. Błędy zdążają się każdemu ale jestem przekonany że wnioski zostały wyciągnięte. Tutaj stawiam kolejny plus i gwizdkę do opinii gdyż nie każdy potrafi przyznać się do błędu i otwarcie o tym powiedzieć. Kolejna i ostatnia gwizdka do opinii... dlatego że tego nie oczekiwałem, była to inicjatywa Pana Dyrektora... w ramach "rekompensaty" dostałem naprawdę DUŻY upust na bagażnik dachowy wraz z relingami. Myślę że nie skłamię jeżeli powiem że dostałem go w cenie zakupu. Tak czy inaczej, wydaje mi się że nie jest to takie oczywiste. Tak więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć... stało się jak się stało. Pomimo przejść jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego gdyż przerósł on moje oczekiwania. W tym miejscu chciałbym podziękować Dyrektorowi, nowemu kierownikowi jak rownież technikowi za wniesiony wkład w usuniecie usterki. Ciesze się że mogliśmy się spotkać :) Do zobaczenia na przeglądzie ;)
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 18:45
Salon - samochody nowe
Wszystko w jak ...
... najlepszym porządku. Kudosy dla pana Kacpra Dłubisza za zaangażowanie i sprawną realizację transakcji.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 21:22
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Krzysztofowi za profesjonalną obsługę i fachowe doradztwo. Pomógł mi w wyborze odpowiedniego modelu, cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania i zadbał o każdy szczegół zakupu. Cały proces przebiegł sprawnie i w miłej atmosferze. Serdecznie polecam współpracę z Panem Krzysztofem oraz salon BMW Dobrzański!
Użytkownik sieci
17 lutego 2025 19:59
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe wrażenie ...
... - zwrócono mi samochód z silnie rozładowanym akumulatorem i kluczykiem z rozładowaną bateria mimo, że specjalnie poświęciłam czas aby pojawić się w serwisie i osobiście poprosić o sprawdzenie tych rzeczy. Nie wiem po co traciłam czas jak został wymieniony tylko płyn hamulcowy tak jak to było sygnalizowane przez elektronikę. Zastanawiam się czy ten serwis wypuściłby mnie z niedziałającymi hamulcami gdyby tego nie pokazał komputer. Na prawdę nie polecam państwu tego serwisu gdyż po prostu obawiam się o swoje bezpieczeństwo oddając auto w takie ręce. Jedna gwiazdka jest za mycie auta na zewnątrz bo w środku nikt nie sprzątał. Tak wygląda serwis marki premium. Marzena Miska
Użytkownik sieci
17 lutego 2025 17:34
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa i ...
... pełen profesjonalizm! Zakup auta to była czysta przyjemność – wszystko załatwione sprawnie, bez zbędnych formalności i w super atmosferze. Doradca Pan Krzysztof zna się na rzeczy, pomógł dobrać odpowiednią konfigurację, wszystko w przyjaznej atmosferze. Jeśli ktoś szuka salonu, gdzie naprawdę dbają o klienta, to zdecydowanie polecam
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 16:37
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem swoje auto ...
... na akcję techniczną, jednak po zakończeniu wizyty nie otrzymałem żadnej dokumentacji ani informacji na temat wymiany części – nie wiem, czy część rzeczywiście została wymieniona, ani w jakim stanie była oryginalna część. Dodatkowo, przy rezerwacji dostałem informację że auto zostanie umyte, a niestety nic takiego się nie wydarzyło. Moje doświadczenia z serwisami spoza autoryzowanych punktów są zdecydowanie lepsze i bardziej profesjonalne. Niestety, nie mogę polecić tego serwisu, ponieważ obsługa była daleka od oczekiwań, a brak komunikacji tylko pogłębił moje niezadowolenie.