87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 września 2021 21:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2021 22:07
Salon - samochody nowe
Świetna Obsluga klienta oraz bardzo dobry serwis.
Użytkownik sieci
13 września 2021 09:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 września 2021 20:11
Salon - samochody nowe
Jestem wdzięczny Pani ...
... Natalii za możliwość przetestowania motocykla. Cały proces przebiegł profesjonalnie i bardzo miło. Jeszcze raz bardzo dziękuję!
Użytkownik sieci
10 września 2021 09:26
Salon - samochody nowe
Naprawa blacharska z ...
... polisy AC Generali. Wszystko sprawnie, dobry kontakt. POLECAM
Użytkownik sieci
7 września 2021 13:39
Salon - samochody nowe
Obsługa ok
Użytkownik sieci
2 września 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy naprawy ...
... pokolizyjnej samochodu (BMW e39 540i). Auto oddane do BMW Dobrzański z delikatnie uszkodzonym zderzakiem tylnym na naprawę z OC sprawcy. Na wstępie zostałem powiadomiony, że w przypadku rezygnacji z naprawy w serwisie BMW Dobrzański, zostanę obciążony kosztem oględzin, który wynosi 1000 zł (pomimo, że oględziny polegały na kucnięciu przy samochodzie, zderzak nawet nie został ściągnięty, aby sprawdzić, czy elementy pod nim uległy uszkodzeniu). Pierwsza wycena szkody zawierała malowanie uszkodzonego zderzaka, gdyż pracownik odpowiedzialny za wycenę twierdził, że zmiana na nowy będzie zbyt kosztowna i całkowita cena likwidacji szkody przekroczy wartość samochodu (nie sprawdzając nawet ceny nowego zderzaka). Poprosiłem zatem o poprawienie wyceny z uwzględnieniem kosztu nowego zderzaka (wartość naprawy wzrosła o około 2000 zł i wynosiła około 5500 zł, wciąż dużo poniżej wartości samochodu). Wycena została zaakceptowana przez ubezpieczyciela i można było przejść do naprawy, jednak z nieznanych mi przyczyn nie dostawałem żadnej wiadomości z serwisu przez ponad miesiąc. Po kilku nieudanych próbach dodzwonienia się do serwisu, postanowiłem podjechać i zapytać jaki jest status sprawy. Okazało się, że pracownik odpowiedzialny za sprawę pojechał na urlop… Naprawiony samochód udało się odebrać z serwisu po 7. tygodniach od pierwszych oględzin. Nie dostałem żadnej dokumentacji fotograficznej z przebiegu naprawy, musiałem uwierzyć na słowo, że elementy pod zderzakiem są nienaruszone. Chromowane listwy na zderzaku zostały zamocowane niestarannie, przez co jedna część została uszkodzona. Samochód oddałem do naprawy do autoryzowanego serwisu, ponieważ chciałem aby jakość wykonanej usługi była na jak najwyższym poziomie oraz na oryginalnych częściach, jednak rozczarowałem się. Obsługa i jakość usługi pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem czy w ten sposób jest traktowany każdy klient, czy tylko posiadacze starszych samochodów, którzy nie generują takiego zysku jak posiadacze nowych samochodów. [Aktualizacja] Podczas naprawy zderzaka uszkodzony został przycisk w kluczyku odpowiadający za otwieranie samochodu. Sprawa zgłoszona została przeze mnie w najbliższym możliwym terminie, niezwłocznie po zauważeniu uszkodzenia. Skierowany zostałem do, jak się okazało, p. Tadeusza Wątorka. "Jak się okazało", ponieważ wspomniany pracownik przez cały czas trwania rozmowy odmawiał ujawnienia swojego nazwiska oraz pełnionej w salonie funkcji. Rozmowa od samego początku przebiegała dość nerwowo. Pan Wątorek, zamiast próbować rozwiązać jakoś problem polubownie od razu przeszedł do ofensywy, traktując mnie z pozycji siły, rodem z poprzedniego ustroju - "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi". Niegrzecznym tonem pytał "czy pamięta pan może jaka jest dzisiaj data?" jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. Tłumaczenie, że dostałem otwarte auto z kluczykiem w stacyjce i nie jeździłem nim przez ostatni tydzień, nie pomogło. Pan Wątorek w agresywny sposób stwierdził, że trzeba było dokładnie sprawdzić auto przed odbiorem, i że reklamacja nie zostanie uznana. Swoją wątpliwej jakości "ekspertyzę' poparł faktem posiadania w życiu około 50. samochodów, w tym również BMW. Pod koniec rozmowy określił się jako rzeczoznawca, dodając jednak, że nie jest w stanie stwierdzić, czy klucz jest oryginalny. Podczas rozmowy sugerowano mi także, bym usunął, bądź edytował niepochlebny komentarz na mapach google.
Użytkownik sieci
1 września 2021 16:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 14:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 01:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 13:55
Salon - samochody nowe
Dział części zawsze pomocny.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 17:42
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 09:43
Salon - samochody nowe
Po przeprowadzeniu przez ...
... dział serwisowy przeglądu wakacyjnego samochodu przed długą podróżą , o czym zgłaszałam zarówno podczas rejestracji terminu, jak i do specjalisty podczas przekazania samochodu, z prośbą o zwrócenie uwagi na układ hamulcowy, w szczególności, również zgłosiłam ile km planuję przejechać - przy powrocie nie mogłam normalnie dojechać do Krakowa z podróży, ponieważ w drodze wśród trasy układ hamulcowy zaświecił się na czerwono, wskazując pilną wymianę przednich klocków hamulcowych , które, jak się okazało, nie zostały wymienione podczas przeglądu wakacyjnego. Takie podejście jest niezwykle oburzające, ponieważ układ hamulcowy jest istotną kwestią ! Po powrocie do salonu spotkałam się z całkowicie obojętnym podejściem (za wyjątkiem jednego pracownika). Nawet to, że musialam zapłacić za ponowny przegląd . Nie myślę, że wrócę już, chociaż przez cztery lata było dobrze.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 00:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 15:30
Salon - samochody nowe
Jestem w pełni zadowolony z wykonanych usług.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 11:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 16:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Aneta Jędras
27 lipca 2021 12:14
Salon - samochody nowe
Pomocna ekipa
Zwarty i fajny zespół. Auto odebrałem czyste i naprawione. Ceny trochę wysokie ale polecam i tak.