87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 października 2021 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2021 15:25
Salon - samochody nowe
Można dzwonić , ...
... dzwonić , dzwonić dział części nie odbiera telefonów
Użytkownik sieci
12 października 2021 16:30
Salon - samochody nowe
Grubiańska obsługa traktująca ludzi z góry.
Użytkownik sieci
29 września 2021 10:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam..niekompetentni ludzi ...
... tam pracują nie wywiązali się z umowy jaką była kupno nowego auta to teraz od 3 miesięcy walczymy o odzyskanie zaliczki kontakt bardzo utrudniony czas wstąpić na drogę sądową..
Użytkownik sieci
2 września 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy naprawy ...
... pokolizyjnej samochodu (BMW e39 540i). Auto oddane do BMW Dobrzański z delikatnie uszkodzonym zderzakiem tylnym na naprawę z OC sprawcy. Na wstępie zostałem powiadomiony, że w przypadku rezygnacji z naprawy w serwisie BMW Dobrzański, zostanę obciążony kosztem oględzin, który wynosi 1000 zł (pomimo, że oględziny polegały na kucnięciu przy samochodzie, zderzak nawet nie został ściągnięty, aby sprawdzić, czy elementy pod nim uległy uszkodzeniu). Pierwsza wycena szkody zawierała malowanie uszkodzonego zderzaka, gdyż pracownik odpowiedzialny za wycenę twierdził, że zmiana na nowy będzie zbyt kosztowna i całkowita cena likwidacji szkody przekroczy wartość samochodu (nie sprawdzając nawet ceny nowego zderzaka). Poprosiłem zatem o poprawienie wyceny z uwzględnieniem kosztu nowego zderzaka (wartość naprawy wzrosła o około 2000 zł i wynosiła około 5500 zł, wciąż dużo poniżej wartości samochodu). Wycena została zaakceptowana przez ubezpieczyciela i można było przejść do naprawy, jednak z nieznanych mi przyczyn nie dostawałem żadnej wiadomości z serwisu przez ponad miesiąc. Po kilku nieudanych próbach dodzwonienia się do serwisu, postanowiłem podjechać i zapytać jaki jest status sprawy. Okazało się, że pracownik odpowiedzialny za sprawę pojechał na urlop… Naprawiony samochód udało się odebrać z serwisu po 7. tygodniach od pierwszych oględzin. Nie dostałem żadnej dokumentacji fotograficznej z przebiegu naprawy, musiałem uwierzyć na słowo, że elementy pod zderzakiem są nienaruszone. Chromowane listwy na zderzaku zostały zamocowane niestarannie, przez co jedna część została uszkodzona. Samochód oddałem do naprawy do autoryzowanego serwisu, ponieważ chciałem aby jakość wykonanej usługi była na jak najwyższym poziomie oraz na oryginalnych częściach, jednak rozczarowałem się. Obsługa i jakość usługi pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem czy w ten sposób jest traktowany każdy klient, czy tylko posiadacze starszych samochodów, którzy nie generują takiego zysku jak posiadacze nowych samochodów. [Aktualizacja] Podczas naprawy zderzaka uszkodzony został przycisk w kluczyku odpowiadający za otwieranie samochodu. Sprawa zgłoszona została przeze mnie w najbliższym możliwym terminie, niezwłocznie po zauważeniu uszkodzenia. Skierowany zostałem do, jak się okazało, p. Tadeusza Wątorka. "Jak się okazało", ponieważ wspomniany pracownik przez cały czas trwania rozmowy odmawiał ujawnienia swojego nazwiska oraz pełnionej w salonie funkcji. Rozmowa od samego początku przebiegała dość nerwowo. Pan Wątorek, zamiast próbować rozwiązać jakoś problem polubownie od razu przeszedł do ofensywy, traktując mnie z pozycji siły, rodem z poprzedniego ustroju - "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi". Niegrzecznym tonem pytał "czy pamięta pan może jaka jest dzisiaj data?" jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. Tłumaczenie, że dostałem otwarte auto z kluczykiem w stacyjce i nie jeździłem nim przez ostatni tydzień, nie pomogło. Pan Wątorek w agresywny sposób stwierdził, że trzeba było dokładnie sprawdzić auto przed odbiorem, i że reklamacja nie zostanie uznana. Swoją wątpliwej jakości "ekspertyzę' poparł faktem posiadania w życiu około 50. samochodów, w tym również BMW. Pod koniec rozmowy określił się jako rzeczoznawca, dodając jednak, że nie jest w stanie stwierdzić, czy klucz jest oryginalny. Podczas rozmowy sugerowano mi także, bym usunął, bądź edytował niepochlebny komentarz na mapach google.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 09:43
Salon - samochody nowe
Po przeprowadzeniu przez ...
... dział serwisowy przeglądu wakacyjnego samochodu przed długą podróżą , o czym zgłaszałam zarówno podczas rejestracji terminu, jak i do specjalisty podczas przekazania samochodu, z prośbą o zwrócenie uwagi na układ hamulcowy, w szczególności, również zgłosiłam ile km planuję przejechać - przy powrocie nie mogłam normalnie dojechać do Krakowa z podróży, ponieważ w drodze wśród trasy układ hamulcowy zaświecił się na czerwono, wskazując pilną wymianę przednich klocków hamulcowych , które, jak się okazało, nie zostały wymienione podczas przeglądu wakacyjnego. Takie podejście jest niezwykle oburzające, ponieważ układ hamulcowy jest istotną kwestią ! Po powrocie do salonu spotkałam się z całkowicie obojętnym podejściem (za wyjątkiem jednego pracownika). Nawet to, że musialam zapłacić za ponowny przegląd . Nie myślę, że wrócę już, chociaż przez cztery lata było dobrze.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 15:16
Salon - samochody nowe
BMW obsługa leży ...
... na kanapie, nie zainteresowana klientem.... To, że salon wygląda dobrze nie znaczy, że funkcjonuje dobrze. Ponad 20min poszukiwań kogokolwiek, kto byłby chętny do pomocy.... Ostatecznie był jakiś miły Pan, który pomógł, ale całościowo podejście beznadziejne.
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 07:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2021 00:11
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed tym ...
... salonem osoby z Podkarpacia, zostałem wyszydzony za to, że dzwonię z Rzeszowa. Pracownicy tego salonu nie mają pojęcia o kulturze i profesjonalnym podejściu do klienta. Pomijam fakt, że na stronie jest brak numerów komórkowych, jedynie stacjonarny. Dodzwonienie się graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 19:49
Salon - samochody nowe
Niestety Dealer nie ...
... ma nic wspólnego z prestiżem, renomą i profesjonalizmem. Samochód który był zarezerwowany oraz uzgodnione szczegóły zakupu został przed czasem sprzedany innej osobie !!!. Jest to przykre, że do takich sytuacji doprowadzają pseudo odpowiedzialni sprzedawcy, którzy dodatkowo w następstwie wyjaśnień tej sytuacji brną w kłamstwach. Takie postępowanie w stosunku do klienta uważam za skandaliczne.
Użytkownik sieci
23 marca 2021 14:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Cóż, jest to nie do przyjęcia w przypadku obsługi klienta BMW. Nie jestem pewien, nawet czy zależy im na klientach w tym salonie. Od kilku dni próbuję połączyć się telefonicznie z serwisem BMW w tym salonie, aby uzyskać proste oszacowanie kosztów regularnego serwisu i kilku modernizacji samochodu. Kontakty e-mail na oficjalnej stronie są nieprawidłowe. Nie mają koordynacji między swoimi przedstawicielami. Wczoraj musiałem zadzwonić 10 razy tylko po to, aby połączyć się z osobą, która może przyjąć moją prośbę, a ona obiecała mi, że odpowiem w ciągu godziny. Ale nie było e-maila. Dzisiaj dzwoniłem wiele razy i za każdym razem po prostu przekazują mój telefon do IVR, nawet mnie nie słuchając. Nie jestem pewien, czy jest to dystrybucja globalna, czy lokalna tylko dla Polaków. Czy takie zachowanie jest akceptowane przez BMW Global? Zamierzam również opublikować to na oficjalnej stronie BMW na Facebooku i w dziale skarg. (Wersja oryginalna) Well This is not acceptable with BMW customer service. I am not sure even if they care about customers at this dealership. From past couple of days I have been trying to connect on phone to BMW service at this dealership for getting simple cost estimation for regular service and few upgrades to car. Email contacts on official website are not valid. They do not have coordination between their representatives. I had to call 10 time yesterday just to connect to the person who can take my request and she promised me to reply me within an hour. But there was no email. Today I have been calling for multiple time and every time they just forward my call to IVR without even listening to me. I am not sure if this is global dealership or local to only Polish people. Is this behavior acceptable by BMW Global? I am also going to post this at BMW official facebook webpage and grievance department.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 11:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 22:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 października 2020 12:52
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemna obsługa.
Użytkownik sieci
8 października 2020 16:49
Salon - samochody nowe
Witam Serdecznie Jestem ...
... całkowicie rozczarowany a wręcz zażenowany podejściem do klienta przez salon BMW Dobrzański w Krakowie. Sprawa była nietypowa tak samo jak auto które mieliśmy kupić bo było to BMW M5 w limitowanej wersji 35 Jahre, które w tym salonie się znajdowało. Przy zakupie tak drogiego samochodu liczy się szczególnie delikatne podejście do klienta i nie ukrywam, że tego brakuje pracownikom oraz samemu kierownikowi sprzedaży. Zostaliśmy potraktowani przedmiotowo i bezczelnie. Po wycofaniu się z transakcji przez problemy zdrowotne salon zwlekał z oddaniem zaliczki 3 miesiące. Po czym na koniec dostaliśmy fakturę, która obciążała nas za stokowanie auta na kwotę całej zaliczki. Kupiliśmy wiele aut w salonach w całej Polsce i pierwszy raz tak nas potraktowano. Drodzy Państwo tak właśnie traci się klientów. A z marką premium nie macie nic wspólnego prócz tego, że nazywacie się BMW. Sprawę skierowaliśmy tez do centrali BMW w Polsce i postaram się nagłośnić to wszędzie gdzie się da bo czujemy się oszukani przez BMW Dobrzański.
Użytkownik sieci
7 października 2020 09:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2020 10:50
Salon - samochody nowe
Edit: 04/09/2020 Ponowne ...
... rozczarowanie. Ktoś mógłby powiedzieć że nie da się 2 razy wejść do tej samej rzeki lecz w przypadku BMW Dobrzański jest całkiem pewne. Niestety w negatywnym znaczeniu. Kolejny raz zakupy odzieży motocyklowej i kolejny raz poziom daleki od standardów oczekiwanych przez rzekomą autoryzację BMW. Po zakupie oczekujemy wysyłki (przy zakupach za parę tysięcy złoty szczypanie się o 20zł wysyłki moim zdaniem jest strzałem w kolano ale wy dyktujecie warunki na które ja przystępując do umowy się zgadzam). Mija 5 dni po opłaconym kurierze a przesyłki brak. Chcąc odstąpić od umowy dzownię do BMW Dobrzański i kolejny raz pani o mentalności dziecka bawiącego się w sklep zapewnia mnie że przesyłka już jutro powinna być u mnie bo już DAWNO została wysłana. Nie chcąc wydłużać czasu oczekiwania/rezygnacji i ponownego zamawiania gdzie indziej poprosiłem tylko numer nadawczy. Numer oczywiście został dodany nie od razu tylko po godzinach pracy salonu i ku mojemu zdziwieniu numer był tylko wygenerowaną etykietą z opisem "Oczekuje na nadanie". Kłamstwa nie toleruję i nie jest to miejsce które doradziłbym najgorszemu wrogowi. Na samą myśl żeby zaufać BMW Dobrzański przy obsłudze swojego pojazdu przechodzą mnie ciarki ponieważ mijają 2 miesiące od poprzedniego zamówienia i absolutnie nic się nie zmienia. Kraków aż takim dużym miastem nie jest więc polecam kierować swoje kroki do drugiego tylko z różnicą że autentycznej autoryzacji BMW M-Cars w Krakowie. 10.07.2020 Handlują towarem którego nie mają na półkach, towar poekspozycyjny jest wystawiany i sprzedawany jako nowy, a kontakt to jeżeli samemu się nie postaracie to możecie zapomnieć. Pudełko fabryczne porozrywane.... Pełen brak profesjonalizmu i lekceważące podejście do tematu. Gdyby BMW Dobrzański handlowało lizakami po 20gr może przymknąłbym oko ale przy zakupach o wartości 2-3tyś złotych to krew się w żyłach gotuje.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 22:39
Salon - samochody nowe
kontakt z działem sprzedaży to jakaś porażka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 14:48
Salon - samochody nowe
Po prostu porażka ...
... , obsługa w serwisie totalnie wywalone na wszystko , samochód po naprawie serwisowej oddany brudny < kierownica , podsufitka , drzwi , po zwróceniu uwagi odpowiada pani co ja mogę zrobić żałosne ,,, kolejna rzeczą jest ze wpuszczają osoby trzecie które uszkodziły samochód< laweciarz assistans Bmw > i sobie go czyszczą bez zgody<ale tak zostało wgniecione nawet przetarcia ..> , nawet nie wymienią ramki którą sami uszkodzili, zastanówcie się zanim oddacie tam samochód są lepsze serwisy BMW w Krakowie !! Tyle co robią w tym salonie to siedzenie na telefonie i odpisywanie na googlach , zacznijcie pracować rzetelnie i na żywo z klientami !! I nie Piszcie do niech na skrzynkę bo to nic nie daje tylko do BMW Polska :) zabiorą autoryzacje to możne się ktoś obudzi tam ...