87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2020 21:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupować używanych aut z tego salonu.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Zawsze wymieniałem opony ...
... w tym salonie bo jakoś bałem się powerzyć wymianę run-flat zewnętrznemu serwisowi. Standardowo zawsze: przyjazd, oddanie auta, później odbiór, opony zapakowane w foliach do auta i odjazd. Nie sprawdzałem opon dokładnie. W tym roku pojechałem wymienić opony w zewnętrznym serwisie. Podczas wymiany pracownik tego serwisu pokazał mi uszkodzoną podczas którejś z poprzednich wymian oponę - wyrwana dziura w rancie podczas zdejmowania. Zaczęliśmy sprawdzać kolejne opony i okazało się, że 3 opony mają dokładnie takie samo uszkodzenie. Opony od nowości wymieniane były tylko w salonie Dobrzańskiego w związku z czym mam 100% pewność, że to tam zostały uszkodzone. Już nie mówiąc o braku umiejętności pracowników salonu - uszkodzić 3 opony klienta i nie przyznać się do tego to naprawdę zachowanie poniżej wszelkiej krytyki.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 18:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2020 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2020 19:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 07:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 17:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 22:10
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo zła obsługa ...
... klienta. Chyba trzeba się prosić o przyjęcie auta na kolanach. Bardzo źle. W sumie jestem zdziwiony ze nikt nie sprawdza pracowników. Smutne.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 10:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) B.weak (Wersja oryginalna) B.slabo
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 11:24
Salon - samochody nowe
Niedopuszczalne podejscie do ...
... klienta, pracownik BMW Dobrzanski odpowiedzialny za przyjecie aut do serwisu "wyprosił" mnie od stolika choć czekałem na niego 10 minut mówiąc ze ten pan który przyszedł za mna był umówiony nie dał mi nawet powiedziec w jakiej sprawie przyszedłem, co lepsze kupuje duzo częsci u nich ("kupowałem") tak traktowac klienta miałem jedna sprawę dosłownie minuta.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 22:44
Salon - samochody nowe
Słabiutkie podejście do ...
... klienta a przecież kupiłem tutaj 2 samochody.. w moim odczuciu rola dealera kończy się po zakupie samochodu .. Odpowiednie podejście i wsparcie po zakupie dla mnie istotnym czynnikiem..za to też płacimy marce premium Samochody jak to samochody, u każdego dealera będą takie same bo raczej sami je konfigurujemy więc liczy się tylko aspekt ludzki którego brak Dobra kawa i ładne dziewczyny to nie wszystko Serwis mi nie znany.. wierny MCARS
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Pajace z salonu ...
... zakładają konta i sami (albo na zlecenie kierownictwa) dodają 5 gwiazdek aby nie wyjść na baranów ...co jest jeszcze bardziej żenujące :/
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 13:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejście do ...
... klienta w sprawach serwisowych. Pozostawiłem samochód z drobną sprawą do wymiany przed umówionym już wcześniej terminem i otrzymałem informację, że potrwa to "od 3 do 3.5 godziny". Z braku jakiegokolwiek kontaktu pojawiłem się dopiero po 4 godzinach (wyjechałem wcześniej ze względu na korki nie czekając na telefon). Po przyjeździe dowiedziałem się w BMW Dobrzański, że to potrwa "jeszcze z 1,5 godziny" ze względu na jakieś dodatkowe sprawy serwisowe. Wchodząc wcześniej do salonu widziałem przez szybę, że samochód stoi na środku i nikt przy nim nie pracuje, a dopiero po moim pojawieniu się w salonie pojawiło się dwóch serwisantów, którzy dopiero zaczęli działać. Wszystko było by ok gdyby tylko ktoś wcześniej poinformował, że samochód będzie paru godzinach, a ja byłbym w stanie przestawić spotkania. PS: komentuje tylko dlatego, że jadę poirytowany uberem
Użytkownik sieci
3 października 2019 08:07
Salon - samochody nowe
Oddając motocykl do ...
... naprawy spodziewałem się więcej od serwisu aso. Oprócz wysokich cen, reszta na przeciętnym poziomie.
Użytkownik sieci
2 października 2019 16:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2019 12:58
Salon - samochody nowe
Pierwszy kontakt z ...
... dealerem i już źle wrażenie. Chciałem naprawić u nich auto. Po wielu moich próbach dodzwonienia się, w końcu serwis oddzwoniła. Rozmowa z jakąś młoda kobieta, która na koniec rozmowy okazała się być niekompetena do podejmowania decyzji i sprawa miała trafić do przełożonego. Po czym salon miał do mnie oddzwonić. Niestety do dziś zero kontaktu. Mało profesjonalne podejście do klienta. W przyszłym roku miałem zakupić u nich auto. Pomogli mi podjąć decyzję.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 10:29
Salon - samochody nowe
Obszerną opinię z ...
... opisem sytuacji wysłałem na podanego maila. Minimalny opis tutaj: Po tygodniowym pobycie w serwisie Motorrad, odebrałem niesprawny motocykl - serwis nadal potrzebował dzień lub dwa na diagnostykę (wg mnie na rozpoczęcie diagnostyki). Nie polecam
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 18:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2019 14:04
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... tragedia! Kupiłem u nich BMW i8 za paręset tysięcy zlotych i w moim odczuciu BMW Dobrzański Kraków (personel) totalnie lekceważy klienta. Po wplaceniu zadatku 2 tygodnie czekaliśmy na kartę pojazdu bo podobno byly problemy z rozliczeniem (ich wewnętrzne) i centrala wstrzymała im wysyłkę kart. Pare dni przed odbiorem samochodu prosilem o sprawdzenie wszystkiego w tym zabezpieczenia kół. Na miejscu okazało się że śróba odbezpieczająca się im zgubiła i już 2 tygodnie na nią czekam. Czy BMW Dobrzański ma problemy finansowe? Bo od otrzymania całej płatności za samochód minęły 2 tygodnie i jak dotąd nie oddali mi mojego zadatku. Sekretarka twierdzi (przez tel) że pracownik ma wolne, kierownik spotkanie, a dyrektora nie ma i od piatku nie mogą ustalić czy wysłali już kuriera czy nie. Moje doświadczenie z BMW Dobrzański Kraków jest bardzo negayywne i doradzam rozwagę.