87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 15:36
Salon - samochody nowe
Niestety, ale ten ...
... serwis Mini jest albo absurdalnie drogi, albo niekompetentny. Dzwoniłem do serwisu w sprawie wymiany oleju w automatycznej skrzyni MINI One R56. Podana cena 3000 PLN (około). Pytam, czy aby na pewno, bo to trochę starszy model, odpowiedź: tak na pewno. Dodam, że oryginalny (BMW/MINI) zestaw (olej, uszczelka, korek, magnes i filtr) to koszt około 1000 PLN w detalu. Czas pracy dla średnio ogarniętego mechanika, to około 2 godziny. Wychodzi, że roboczogodzina w tym serwisie kosztuje 1000 PLN. No cóż, chyba nie skorzystam.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 16:47
Salon - samochody nowe
Milion dolarów dla ...
... osoby która będzie wstanie dodzwonić się z recepcji do serwisu,a następnie do wybranej osoby prowadzącej sprawę. Recepcjonistka zapisała mój nr 4 razy w ciągu tygodnia do przekazania, ale jak widać, ani razu nie dotarł .
Użytkownik sieci
23 marca 2018 15:05
Salon - samochody nowe
3 razy próbowałem ...
... się umówić, aby przedłużyć ubezpieczenie za każdym razem odpowiedź ta sama - Pani xxx oddzwoni do Pana gdy tylko zakończy spotkanie z klientem, oczywiście nikt nie oddzwania nie ważne czy to Poniedziałek 10 rano Środa 15 czy Piątek 17.00
Użytkownik sieci
22 marca 2018 13:31
Salon - samochody nowe
Ten "salon" to ...
... kpina i potwarz dla BMW. 1. Przyjeżdża na serwis BMW seria 6 z zachlapaną komorą silnika i komunikatem "uwaga niski poziom płynu chłodzącego" Panowie serwisanci biorą się za oczywistą robotę - zlokalizowanie wycieku. Po 5h odbieram telefon "wie pan co, podłączyliśmy układ chłodzący pod maszynę i wskazuje od kilku godzin to samo ciśnienie. W związku z czym wycieku chyba nie ma..." :| Ja na to wielkie oczy i pytam "a widzi Pan zabryzgany silnik w płynie chłodzącym? Próbował Pan iść śladami wystrzeliwującego z chłodnicy płynu?" Na co pada odpowiedź "No nie, bo tak jak mówię układ jest chyba szczelny. Ciśnienie na maszynie mierniczej nie spadło przez 3h ani ciut ciut". Na co, ja, klient, który się nie zna przecież na naprawach tak jak "mistrzowie Dobrzańscy" pytam - "sprawdzali to Państwo na rozgrzanym silniku?" I teraz odpowiedź za milion "No nie" .... Trzeba coś więcej mówić na temat poziomu tego serwisu ? Jeśli tak to.. 2. Oddaję samochód z idealnym lakierem. Lakierem, o który dbam jak mało kto. Nawet nie jeżdżę tym samochodem do galerii handlowych, żeby jakiś dobrzański, o przepraszam, chciałem powiedzieć cham, nie stuknął mnie drzwiami przy wysiadaniu. I pierwsze co widzę po oddaniu auta, to trzech "mistrzów" opiera się roboczymi spodniami o mój zderzak i zagląda pod maskę. Jeden z nich ma na szyi smycz z kluczami które przy schylaniu się pięknie ślizgają się już po moim lakierze. I znów ja, klient, który się na tym nie zna, musiałem im sugerować, że wypada położyć maty zabezpieczające na lakier, skoro chcenie pracować np. nad wymianą chłodnicy. 3. Odbieram samochód z porysowanym lakierem. Zgłaszam sprawę przed podpisaniem dokumentów. Jestem w szoku. Oczekuję jakiegokolwiek zaangażowania ze strony "salonu". I je otrzymuję. Od samego kierownika Pana Łukasza Pawłowicza słyszę "to na pewno nie my, jak Pan chce, proszę zgłaszać sprawę na policję czy do sądu, mamy od tego swoich prawników". KLASA !!! Jesteście zwykłe chamy do pługa, a nie ludzie na poziomie! Te oceny na google i średnią powyżej 4 sami sobie chyba nabijacie. Ludzie - jeżeli macie firmowe auto i nic Wam nie zależy - okej, jedźcie tu. Ale jeżeli macie auto, o które dbacie i na którym Wam zależy - warto pojechać na drugi koniec świata, tylko nie do dobrzańskich !!!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 18:26
Salon - samochody nowe
Szukałam ostatnio auta ...
... tak więc udałam się również do salonów. Miejscowość Kraków. Ospałość i zdziwienie sprzedających że o cokolwiek się pytam była zaskakująca. Brak jakiejkolwiek chęci pomocy czy doradzenia. Wszyscy schowani za monitorami i moża było tak się błąkać po salonie z godzinę a gdy już ktoś podszedł wyczuwało się patrzenie z góry na klienta. Szkoda.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 23:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 09:13
Salon - samochody nowe
Na pewno nie ...
... wrócę do tego salonu samochodowego. Pan Michalski zamiast profesjonalnie zająć się zgłoszeniem (pomimo tego, ze posiadam specjalny status klienta salonów BMW/mini) spławił mnie tak szybko, ze już na pewno do tego salonu nie wrócę. Krótko. Nie polecam. --- Dziękuję za odpowiedz. Poprosiłam Pana Michalskiego o podejście do samochodu i popatrzenie na szkodę ZANIM zgodzę się na pozostawienie samochodu w serwisie. Poprosiłam dwa razy. Nie było ani jednego klienta, którego pan Michalski by w tym czasie obsługiwał. Poinformowałam również, że samochód jest na numerach z poza Krakowa, więc ciężko tu mówić o umawianiu się na serwis... Do Państwa salonu nigdy nie wrócę. W innym salonie zostałam obsłużona nienagannie. Dostałam samochodem zastępczym na czas naprawy, do tego uzyskałam wszelkie informacje dotyczące czasu i kosztów naprawy. Dało się... dało.
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 19:03
Salon - samochody nowe
Podzielam opinie dotyczące ...
... braku profesjonalizmu w obsłudze klienta. Duży ruch i brak terminów nie usprawiedliwia zupełnego ignorowania maili i prób o kontakt.
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 14:49
Salon - samochody nowe
Koszmarna obsługa klienta. ...
... Dodzwonić się nie da. Oddzwaniać nikt nie oddzwania. Panowie na serwisie przyjmują klientów według własnego widzi mi się mając za nic czyjś czas i fakt, że jest kolejka do odbioru samochodów. Na pisemną skargę nikt nie odpisał. ŻENADA!
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 14:27
Salon - samochody nowe
Chciałbym widzieć minę ...
... tych klientów co testuje sobie personel ich autka :)
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2017 20:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lipca 2017 13:59
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa klienta, ...
... jaką kiedykolwiek spotkałem! Cały dzień próbowałem skontaktować się z działem części, niestety bezskutecznie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 07:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
19 maja 2017 12:35
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa klienta, ...
... jaką kiedykolwiek spotkałem! 5 dni temu, w poniedziałek, przez cały dzień probowałem skontaktować się z działem serwisu, po 4 telefonach w ciągu dnia i słuchaniu muzyki, Pani z recepcji po prośiła dane kontaktowe i powiedziała że odzwonią do mnie samodzielnie. Dzisiaj piątek i nikt nie odzwonił! Dzwonię sam i znowu po słuchaniu muzyki, nie udało mi się połączyć. Okropne podejście do klienta. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2017 18:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 10:48
Salon - samochody nowe
4 telefony do ...
... działu części - zawsze pracownik zajęty . Proszę zostawić numer - informuję ,że to już 4 raz pozostawiam numer kontaktowy i nigdy nie oddzwania , pani zapewnia że oddzwonią , niestety jest jak poprzednio- żenada . Jeśli macie Państwo za mało pracowników ,żeby obsłużyć zamówienia części , może warto pomyśleć nad dodatkowym angażem ?
Użytkownik sieci
29 marca 2017 16:45
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... podejście do klienta, oraz prace serwisu zdecydowanie odradzam ! Brak fachowej wiedzy, oraz zero szacunku do drugiej osoby.
Użytkownik sieci
3 lutego 2016 15:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki