93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 19:14
Salon - samochody nowe
Serwis niekompetentny. Podczas ...
... przeglądów nie widzą oczywistych usterek. Szczególnie w okresie gwarancji.
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 15:58
Salon - samochody nowe
Oglądam samochody już ...
... 30 minut nikt nie ma czasu na obsługę ale przecież to nie jest jedyny salon
Użytkownik sieci
12 lutego 2025 16:31
Salon - samochody nowe
Niestety nie jestem ...
... zadowolony z serwisu BMW. Nie zostałem powiadomiony zakończeniu serwisu, nie wiedziałem czy mam już po auto jechać czy nie. Usterka, którą zgłaszałem nie zostsla usunięta mimo zapewnień Doradcy o jej usunięciu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 18:30
Salon - samochody nowe
Brak diagnozy stuków w zawieszeniu
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 13:53
Salon - samochody nowe
Niestety jako nowy ...
... właściciel BMW nie jestem zadowolony z serwisu. W ciagu 3 miesiecy 2 razy oddalem nowy samochod na serwis 1 x na wymianę kół, 2 raz celem przeglądu i wymiany oleju. W obecnej wizycie w aplikacji zaznaczylem mycie samochodu, ktore wg innych wlascicieli jest w standardzie i kolejny raz samochód po serwisie nie został umyty. Dodatkowo przy kasie oplacilem fakturę, ktora okazalo sie nie byla moja i trzbebabylo wszystko odkręcać. Póki co oprocz tego że drogo to nie widzę dodatkowych korzyści z korzystania z serwisu BMW dynamic motors
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 06:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Radzę uważać na ...
... ludzi pracujących tam :) Są nauczeni umiejętnego kłamania. Na wszystko lepiej brać dowód. Kłamią prosto w oczy.. Niestety. Salon sam w sobie bardzo elegancki i zadbany, ale nic poza tym.
Użytkownik sieci
16 października 2024 17:38
Salon - samochody nowe
Wysyłasz wniosek leasingowy ...
... i następuje brak kontaktu, pomimo zapytań jaka jest decyzja p. Łukasz nie raczy poinformować jakie są decyzje.
Użytkownik sieci
10 października 2024 17:47
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowana obsługą ...
... serwisową przez p. Joannę. Mimo, że byłam umówiona na konkretną godzinę i dokładnie określony zakres usługi, poczułam się jak niechciany klient. P. Joanna była mało zaangażowana i sprawiała wrażenie, jakby nie miała czasu, tłumacząc problemem systemu. Brakowało mi profesjonalnego podejścia i odpowiedniej komunikacji, której oczekiwałam od marki tej klasy. Mam nadzieję, że p. Joanna w przyszłości poprawi swoje standardy obsługi, aby każdy klient czuł się odpowiednio doceniony. Pozdrowienia i podziękowania dla p. Kamila, który próbował ratować sytuację.
Użytkownik sieci
3 października 2024 12:54
Salon - samochody nowe
Witam, z reguły ...
... nie wystawiam negatywnych opinii ale to co zrobił ten serwis to szczyt... Ocena poniżej minimum i WSZYSTKIM ALE TO WSZYSTKIM ODRADZAM korzystanie z tego serwisu !!!!! Zacznę od początku. BMW odstawione na serwis w ramach GWARANCJI oraz pakietu BMW Service Inclusive Plus przy przebiegu 99,500km. Pani przez telefon zapewniała mnie, że wszystko zostanie gruntownie sprawdzone, powiedziałem również, że maja dokładnie sprawdzić hamulce gdyż mam podejrzenie wymiany tarcz hamulcowych. Pan wydając auto zapewniał mnie, że auto ma w 70% sprawne hamulce. Odebrałem auto i okazało się, że hamulce piszczą jak piszczały. Po ponownym powrocie na serwis, gdyż pojawiła się usterka EGR (Pani na infolinii informowała mnie, że zostanie to sprawdzone i wysłane zapytanie do centrali gdyż na te usterki są akcje serwisowe) zgłosiłem ,że hamulce nadal piszczą i mają to ponownie sprawdzić. Po 1 dniu otrzymałem telefon od Pana który zajmował się zleceniem, z informacją że są do wymiany dźwigienki EGR i koszt jest "taki i taki" (oczywiście już nie wspomniał o tym, że miałem dostać informacje czy będzie to zrobione w ramach jakiejś akcji serwisowej bo pewnie w ogóle takiego zapytania nie zrobili ). Zgodziłem się na naprawę EGR. I oczywiście dalej okazało się NAGLE , że tarcze hamulcowe są PONIŻEJ NINIMALNEJ WARTOŚCI !. Koszt wymiany 10,500zł ! Więc moje zapytanie było " kto sprawdzał hamulce w ramach pakietu i stwierdził że hamulce są w 70% sprawne ? " Jak to jest możliwe, że po przejechaniu około 7000 km zużyły się tarcze ? Oczywiście na pytanie nie uzyskałem odpowiedzi . Tłumaczenie, że komputer nie pokazywał zużycia okładzin nie ma nic wspólnego z tym, że ICH MECHANIK ŹLE PATRZYŁ (ALBO W OGÓLE) NA HAMULCE !!!! W ramach BMW SERVICE INCLUSIVE PLUS jest dosadnie napisane : -wymiana przednich i tylnych klocków hamulcowych -wymiana przednich i tylnych tarcz hamulcowych -wymiana sprzęgła -wymiana wycieraczek raz w roku obowiązywania umowy Gdzie jest tu respektowanie pakietu za który człowiek płaci ?! Jak można w tak perfidny oszukać klienta i przekazać informacje ,że auto gotowe do odbioru gdy HAMULCE są niesprawne ? Czy ktoś ponosi za to odpowiedzialność ? Oczywiście serwis nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Sprawę przekazuję wyżej
Użytkownik sieci
12 września 2024 15:24
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsluga. Poczawsze ...
... od obslugi przedsprzedazowej kończąc na serwisie. Porównując do grupy VAG skąd miałem poprzednie auto - niebo a ziemia.
Użytkownik sieci
5 września 2024 10:55
Salon - samochody nowe
3 krotnie próbowałem ...
... się umówić na jazdę testowa, formularz na stronie nie działa, czat nie odpowiada, telefonicznie oddzwonimy i do dzisiaj zero odzewu. Wybiorę inny salon.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 14:04
Salon - samochody nowe
Chcialam sprzedac uzywane ...
... auto, ktore ze facto kupilam w innym salonie ze wzgledu na brak profesjonalizmu w Bydgoszczy, niestety sprzedawca nie raczyl nawet odeslac umowy. Auto stalo na placu 2 mies bez informacji ze strony salonu. Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Niech was nie ...
... zwiedzie przepych w salonie. Ogólnie ludzie którzy tam pracują nie znają się na niczym. Diagnozowałem przed sprzedażą - kupnem BMW G20 okazało się kilka wad w tym egzemplarzu i to rozumiem. Jednak diagnoza była mylna w każdym zakresie. Jeśli chcecie kupować auto w Bydgoszczy i diagnozować je w autoryzowanym serwisie BMW to szczerze ONI się nie znają. W razie pytań służę pomocą. Dziękuję za odpowiedź ale nie widzę sensu i celu kontaktowania się z wami. To Wam powinno zależeć na zadowoleniu klienta ale jak widzę po wcześniejszych opiniach macie z tym problem. Na miejscu centrali BMW zajął bym się tym. Wasz brak profesjonalizmu szkodzi dobremu imieniu marki.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 19:16
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... przegląd i zgłosiłem wyciek z silnika. Przegląd zrobiono, ale nie zrealizowanie usterki, ponadto zarzucono mi jazdę na jednym kole, ale najlepsze było zrzucenie, że przyczyną wycieku w motocyklu jest to że na 95% motocykl leżał, tylko że na motocyklu nie ma ani jednej rysy i nigdy nie leżał. Umyto mi silnik i powiedziano, że jak wyciek się znowu pojawi to mam się umówić na serwis. Na pewno to zrobię, ale nie w tym serwisie.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 16:55
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej... Szkoda, ...
... że dopiero po zakupie samochodu człowiek doświadcza tak aroganckiej i niemiłej obsługi. Zdecydowanie nie polecam, jeśli chcesz zaoszczędzić sobie gardzeniem klientów jak właśnie robi ten salon.
Użytkownik sieci
7 maja 2024 11:47
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt Nie ...
... odbieranie telefonów Brak możliwości ustalenia końcowej ceny auta
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Auto po stłuczce ...
... oddane do naprawy 08.11.2022. Czas naprawy planowany na około 10 dni roboczych. Największym problemem był brak podstawowych części potrzebnych do naprawy. Części udało się zgromadzić po 4,5 miesiącach i wtedy okazało się że lewy oryginalny amortyzator jest niesprawny i części brak w magazynach BMW. Szczęśliwie udało mi się osobiście załatwić część w ciągu 20 minut dzięki pomocy pana Filipa z Auto-części przy ulicy Pięknej w Bydgoszczy. Finalnie auto zostało naprawione po 5 miesiącach bez kilku dni. Kontakt z Panem Iwo opiekunem szkody bez zastrzeżeń niestety dostępność części do BMW jest na poziomie zero. Całe szczęście że do wymiany były tylko podstawowe części mechaniczne bo gdyby doszła elektronika to by pewnie trwało lata. Daję dwie gwiazdki za dobry kontakt z pracownikami salonu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 10:47
Salon - samochody nowe
Słabe doświadczenia serwisowe, ...
... niemiła obsługa, przewracanie oczami na zadawane pytania, brak potwierdzenia przyjęcia do serwisu, brak oględzin auta przed i prezentacji po serwisie, brak omówionego zakresu wykonanych prac serwisowych, wydanie auta w jednym zdaniu "prosze dwa podpisy, tutaj kluczyk, auto na parkingu", przy czym jeden podpis to przyjęcie do serwisu, a drugi do wydanie, czy ten pierwszy nie powinien być złożony wcześniej niż przy odbiorze? Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będe musiała tam jechać....
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 11:08
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo przykre doświadczenie ...
... zakupowe. Gra na zwłokę, brak transparentności i nierzetelność w komunikacji, która skończyła się rezygnacją. Czekam na zwrot środków. Wysoce nie polecam.