91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 marca 2025 20:46
Salon - samochody nowe
Salon w sam ...
... sobie ładny czysty. Obsługa na recepcji bardzo miła i przyjemna. Niestety dział serwisu to totalna porażka. Zero jakiego kolwiek kontaktu. 2 tygodnie czekałem na odpowiedź działu serwisu w sprawie naprawy samochodu. Wysłane 5 meil wszystkie bez odpowiedzi. Dzwoniłem na dział serwisu nikt nie odbiera telefonu, można zapomnieć żeby ktoś odzwonił. Zero podejścia do klienta. Wreszcie ubezpieczyciel umówił wizytę. W dniu odbioru samochodu bardzo miła pani z recepcji powiedziała że trzeba poczekać bo koledzy z działu serwisu są zajęći ok nie ma problemu. W trakcie spaceru po salonie pan z działu serwisowego siedział w telefonie na Facebooku tak bardzo zajęty że nie może obsłużyć klienta. Podsumowując naprawa wykonana bardzo ładnie i czysto PLUS. Obsługa na recepcji bardzo duży plus. Dział serwisowy PORAŻKA.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 13:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2024 19:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu i odradzam z nimi współpracy. Olewcze podejście do klienta tak aby spławić go jak najszybciej i zamieść problem pod dywan. Zgłaszałem akcje serwisową dotyczącą parowania tylnych lamp w M4 a tak właściwie skraplania się w nich kropel wody i tak naprawdę żadne diagnozy oficjalnie nie dostałem nawet nie wiem czy ktoś w serwisie sprawdzał szczelność tych lamp. Powiedzieli mi to tylko telefonicznie że lampy według ich są szczelne. Mija już ponad pół roku od kad mam ten pojazd i niestety problem się co chwilę powtarza i w lampach są zanieczyszczenia i krople wody.
Andrzej Andrzej
9 września 2024 22:50
Serwis
Przestrzegam przed Rafałem
Przestrzegam przed doradcą serwisowym Panem R.R. Byłem świadkiem jak wyrażał się w wulgarny sposób o klientach wyśmiewając ich do swojego kolegi. Jako marka premium szczycicie się profesjonalnym podejściem do klienta, a dopuszczacie się takich sytuacji. Jako klient serwisu nie będę się czuł komfortowo z obawy czy za chwile nie będę potraktowany w taki sam sposób.
Użytkownik sieci
12 września 2023 20:26
Salon - samochody nowe
,,Serwis BMW" w ...
... Płocku jest serwisem tylko z nazwy. Dają złe diagnozy naprawy samochodu , chcą wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy oraz nie szanują klienta. Ich metodą naprawy samochodu jest metoda albo się uda albo się nie uda. Na końcu oczywiście wszystkimi opłatami obarczony jest klient. Mój przypadek: Zgłosiłem się do ,,serwisu" , bo tył samochodu po dłuższym postoju opadał. Była ewidentnie jakaś nieszczelność w układzie zawieszenia. Po 2 dniach ,,serwis" stwierdził, że uklad jest szczelny i działa prawidłowo. Czyli dali mi do zrozumienia, że najwidoczniej wymyślam objawy. Oczywiście koszt ich błędnej diagnozy kosztował mnie 550zł. Po paru dniach oczywiście ten sam problem. Zgłaszam się ponownie do ,,serwisu" , po czym nagle wynajdują ,że winny nieszczelności w układzie jest zawór kompresora zawieszenia (blok). Szkoda, że nie było to odkryte od razu. Po wymianie bloku zawieszenia naprawa wyniosła mnie około 1700zł. Czyli łącznie za diagnozę i naprawę wydałem ponad 2 tyś. złotych. Trudno liczyłem się z kosztami w serwisie, lecz miałem nadzieję ,że będzie to wykonane profesjonalnie. Niestety ... Po tygodniu te same objawy i samochód identycznie opadał jak przed naprawą. Na potwierdzenie mam zdjęcia, ponieważ ,,serwis" za każdym razem uważał ,iż pewnie sobie wymyślam, bo nie mam co robić. Po okazaniu zdjęć wielkie zdziwienie ,że znowu przyjechałem z tym samym problemem. Po obserwacji samochodu przez ,,serwis" teraz twierdzą ,że do wymiany jest cały kompresor zawieszenia w cenie około 7 tyś.złotych. Szok... Nie poczuwają się niestety do odpowiedzialności za błędne diagnozy, a klient ma płacić i najlepiej nie walczyć o swoje racje. Doradca serwisu Pan Rafał Rutkowski niestety zero zrozumienia sytuacji , rozkłada ręce. Ewidentnie człowiek z brakiem podstawowej wiedzy na temat serwisowania samochodu . Metody, które stosuje są na niekorzyść klienta. Klient najlepiej jakby zostawił jak najwięcej pieniędzy, a czy ma coś naprawione czy nie już się nie liczy. Kolejna postać z którą chciałem porozmawiać jest kierownik ,,serwisu" Pan Jarosław Piotrowski. Człowiek niestety nie miły oraz z brakiem kompletnej wiedzy. Okazuje brak szacunku do klienta ,zero zrozumienia. Tak jak cały ,,serwis" twierdzi, że wykonali swoją pracę należycie i nie ma tematu. Z oczu można mu wyczytać niestety ,,kliencie płać i nie dyskutuj ". Podsumowując zapłaciłem ponad 2 tyś.złotych, a efektów brak. Zawór zawieszenia (blok) po sprawdzeniu w innym serwisie okazał się częścią sprawną, a diagnoza była inna. Do wymiany była poduszka zawieszenia. Czyli ,,serwis BMW" w Płocku wymienił dobrą część, zostawił mnie z problemem oraz kosztami. Na koniec stwierdzenie adekwatne do działań ,,serwisu". Pan kierownik Jarosław Piotrowski oraz doradca ,,serwisu" Pan Rafał Rutkowski stwierdzili ,iż powinnem się cieszyć ,że zapłaciłem ponad 2 tyś.złotych , bo mogli mi wymienić wszystko związane z tylnym zawieszeniem i bym zapłacił ponad 10 tyś.złotych! Brak słów ... Więc odpowiadam Drogi ,,Serwisie" : Dziękuję za wasze dobre serca i zapłatę ZA NIC ponad 2 tyś.złotych . DO ZOBACZENIA W SĄDZIE. A przyszłym klientom tego ,,serwisu" stanowczo odradzam korzystania z ich usług!
Użytkownik sieci
6 września 2023 15:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 14:55
Salon - samochody nowe
Kolejny raz problemy ...
... z serwisem. Nie polecam, ostatni raz korzystam z tego serwisu.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 23:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... ponieważ byłem raz żeby umówić się na serwis nikogo nie było mieli oddzwonić 3 tyg minęły cisza, więc teraz dzwonie ktoś jest zajęty i ta sama spiewka oddzwonimy kilka dni mija cisza. Dramat Po raz kolejny żeby ogarnąć auto trzeba jechac do Warszawy
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 23:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 16:41
Salon - samochody nowe
3 dni staram ...
... się skontaktować z serwisem, aby wstawić auto po kolizji. Codziennie odbiera telefon Pani i obiecuje ze skontaktuje się ze mną kierownik działu blacharskiego. Kolejny dzień brak kontaktu zwrotnego. Pani obiecuje natychmiastowy kontakt ale nic się takiego nie odbywa. Przy próbie przekierowania telefonu na dział nikt nie odbiera. Tłumaczy się tym że kierownik się wdraża itp... co mnie to interesuje? Zostałem zmuszony wstawić samochód NIE do BMW, porażka!
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 15:22
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem !!!!
Użytkownik sieci
16 września 2022 21:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 17:11
Salon - samochody nowe
Nie wiem , ...
... czy ten numer stacjonarny ktoś odbiera ale dziś nagrałem się trzeci raz na pocztę, chcę tylko kupic nowe auto , dacie radę odebrać ?
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 11:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 09:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta 0.
Użytkownik sieci
17 maja 2021 07:56
Salon - samochody nowe
Niestety pasmo nieszczęśc ...
... w najgorszym wydaniu.Akcja serwisowa naprawy mojego BMW trwa ponad dwa miesiace. Notorycznie jestem okłamywana i zbywana przez pracowników. Brak reakcji na prośbę o kontakt do przełożonych. Na foto widać jak jest zabezpieczone auto klienta przed deszczem. Tragedia w najgorszym wydaniu. Brak szacunku do klienta jak i jego auta.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 11:29
Salon - samochody nowe
Obsługa kompletnie niezainteresowana ...
... sprzedażą, przez PÓŁ GODZINY czekania nikt nie raczył podejść. Szkoda.
Użytkownik sieci
1 października 2020 11:15
Salon - samochody nowe
STANOWCZO NIE POLECAM ...
... JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU z serwisem i salonem, podejście do klienta makabryczne. Tak jak niżej opisane sytuację próby kontaktu drogą mailową czy telefoniczną kończą się olaniem klienta. Nie profesjonalna obsługa, nikt nic nie wie, trzeba się prosić o kontakt. Żałuję decyzji o współpracy z tym dealerem
Użytkownik sieci
28 września 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Kontakt w sprawie ...
... części zamiennych .... cytuję "kolega jest zajęty, proszę o numer oddzwoni .... " czekam już tydzień może kiedyś oddzwoni (!) NIE POLECAM ! PS. kontakt mailowy to samo ..., zamówiłem części w Bawaria Motors Janki ...
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 10:25
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, zamówiona ...
... część miała być dostępna następnego dnia i miałem zostać poinformowany o tym telefonicznie. Część była odebrałem sam telefonu nigdy nie dostałem. Na próby dzwonienia miła pani powiedziała że kolega z tego działu za chwilę oddzwoni (czego oczywiście nie zrobił ). Po cześć wybrałem się sam i okazało się że jednak była. Na skargi pan z serwisu odpowiedział że tak musi być. Zdecydowanie z tym podejściem do klienta nie polecam lepiej zamówić gdzie indziej, gdzie klientów się szanuje .