91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 września 2023 20:26
Salon - samochody nowe
,,Serwis BMW" w ...
... Płocku jest serwisem tylko z nazwy. Dają złe diagnozy naprawy samochodu , chcą wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy oraz nie szanują klienta. Ich metodą naprawy samochodu jest metoda albo się uda albo się nie uda. Na końcu oczywiście wszystkimi opłatami obarczony jest klient. Mój przypadek: Zgłosiłem się do ,,serwisu" , bo tył samochodu po dłuższym postoju opadał. Była ewidentnie jakaś nieszczelność w układzie zawieszenia. Po 2 dniach ,,serwis" stwierdził, że uklad jest szczelny i działa prawidłowo. Czyli dali mi do zrozumienia, że najwidoczniej wymyślam objawy. Oczywiście koszt ich błędnej diagnozy kosztował mnie 550zł. Po paru dniach oczywiście ten sam problem. Zgłaszam się ponownie do ,,serwisu" , po czym nagle wynajdują ,że winny nieszczelności w układzie jest zawór kompresora zawieszenia (blok). Szkoda, że nie było to odkryte od razu. Po wymianie bloku zawieszenia naprawa wyniosła mnie około 1700zł. Czyli łącznie za diagnozę i naprawę wydałem ponad 2 tyś. złotych. Trudno liczyłem się z kosztami w serwisie, lecz miałem nadzieję ,że będzie to wykonane profesjonalnie. Niestety ... Po tygodniu te same objawy i samochód identycznie opadał jak przed naprawą. Na potwierdzenie mam zdjęcia, ponieważ ,,serwis" za każdym razem uważał ,iż pewnie sobie wymyślam, bo nie mam co robić. Po okazaniu zdjęć wielkie zdziwienie ,że znowu przyjechałem z tym samym problemem. Po obserwacji samochodu przez ,,serwis" teraz twierdzą ,że do wymiany jest cały kompresor zawieszenia w cenie około 7 tyś.złotych. Szok... Nie poczuwają się niestety do odpowiedzialności za błędne diagnozy, a klient ma płacić i najlepiej nie walczyć o swoje racje. Doradca serwisu Pan Rafał Rutkowski niestety zero zrozumienia sytuacji , rozkłada ręce. Ewidentnie człowiek z brakiem podstawowej wiedzy na temat serwisowania samochodu . Metody, które stosuje są na niekorzyść klienta. Klient najlepiej jakby zostawił jak najwięcej pieniędzy, a czy ma coś naprawione czy nie już się nie liczy. Kolejna postać z którą chciałem porozmawiać jest kierownik ,,serwisu" Pan Jarosław Piotrowski. Człowiek niestety nie miły oraz z brakiem kompletnej wiedzy. Okazuje brak szacunku do klienta ,zero zrozumienia. Tak jak cały ,,serwis" twierdzi, że wykonali swoją pracę należycie i nie ma tematu. Z oczu można mu wyczytać niestety ,,kliencie płać i nie dyskutuj ". Podsumowując zapłaciłem ponad 2 tyś.złotych, a efektów brak. Zawór zawieszenia (blok) po sprawdzeniu w innym serwisie okazał się częścią sprawną, a diagnoza była inna. Do wymiany była poduszka zawieszenia. Czyli ,,serwis BMW" w Płocku wymienił dobrą część, zostawił mnie z problemem oraz kosztami. Na koniec stwierdzenie adekwatne do działań ,,serwisu". Pan kierownik Jarosław Piotrowski oraz doradca ,,serwisu" Pan Rafał Rutkowski stwierdzili ,iż powinnem się cieszyć ,że zapłaciłem ponad 2 tyś.złotych , bo mogli mi wymienić wszystko związane z tylnym zawieszeniem i bym zapłacił ponad 10 tyś.złotych! Brak słów ... Więc odpowiadam Drogi ,,Serwisie" : Dziękuję za wasze dobre serca i zapłatę ZA NIC ponad 2 tyś.złotych . DO ZOBACZENIA W SĄDZIE. A przyszłym klientom tego ,,serwisu" stanowczo odradzam korzystania z ich usług!
Użytkownik sieci
6 września 2023 15:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 14:55
Salon - samochody nowe
Kolejny raz problemy ...
... z serwisem. Nie polecam, ostatni raz korzystam z tego serwisu.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 23:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... ponieważ byłem raz żeby umówić się na serwis nikogo nie było mieli oddzwonić 3 tyg minęły cisza, więc teraz dzwonie ktoś jest zajęty i ta sama spiewka oddzwonimy kilka dni mija cisza. Dramat Po raz kolejny żeby ogarnąć auto trzeba jechac do Warszawy
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 23:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 16:41
Salon - samochody nowe
3 dni staram ...
... się skontaktować z serwisem, aby wstawić auto po kolizji. Codziennie odbiera telefon Pani i obiecuje ze skontaktuje się ze mną kierownik działu blacharskiego. Kolejny dzień brak kontaktu zwrotnego. Pani obiecuje natychmiastowy kontakt ale nic się takiego nie odbywa. Przy próbie przekierowania telefonu na dział nikt nie odbiera. Tłumaczy się tym że kierownik się wdraża itp... co mnie to interesuje? Zostałem zmuszony wstawić samochód NIE do BMW, porażka!
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 15:22
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem !!!!
Użytkownik sieci
16 września 2022 21:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 17:11
Salon - samochody nowe
Nie wiem , ...
... czy ten numer stacjonarny ktoś odbiera ale dziś nagrałem się trzeci raz na pocztę, chcę tylko kupic nowe auto , dacie radę odebrać ?
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 11:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 09:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta 0.
Użytkownik sieci
17 maja 2021 07:56
Salon - samochody nowe
Niestety pasmo nieszczęśc ...
... w najgorszym wydaniu.Akcja serwisowa naprawy mojego BMW trwa ponad dwa miesiace. Notorycznie jestem okłamywana i zbywana przez pracowników. Brak reakcji na prośbę o kontakt do przełożonych. Na foto widać jak jest zabezpieczone auto klienta przed deszczem. Tragedia w najgorszym wydaniu. Brak szacunku do klienta jak i jego auta.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 11:29
Salon - samochody nowe
Obsługa kompletnie niezainteresowana ...
... sprzedażą, przez PÓŁ GODZINY czekania nikt nie raczył podejść. Szkoda.
Użytkownik sieci
1 października 2020 11:15
Salon - samochody nowe
STANOWCZO NIE POLECAM ...
... JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU z serwisem i salonem, podejście do klienta makabryczne. Tak jak niżej opisane sytuację próby kontaktu drogą mailową czy telefoniczną kończą się olaniem klienta. Nie profesjonalna obsługa, nikt nic nie wie, trzeba się prosić o kontakt. Żałuję decyzji o współpracy z tym dealerem
Użytkownik sieci
28 września 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Kontakt w sprawie ...
... części zamiennych .... cytuję "kolega jest zajęty, proszę o numer oddzwoni .... " czekam już tydzień może kiedyś oddzwoni (!) NIE POLECAM ! PS. kontakt mailowy to samo ..., zamówiłem części w Bawaria Motors Janki ...
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 10:25
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, zamówiona ...
... część miała być dostępna następnego dnia i miałem zostać poinformowany o tym telefonicznie. Część była odebrałem sam telefonu nigdy nie dostałem. Na próby dzwonienia miła pani powiedziała że kolega z tego działu za chwilę oddzwoni (czego oczywiście nie zrobił ). Po cześć wybrałem się sam i okazało się że jednak była. Na skargi pan z serwisu odpowiedział że tak musi być. Zdecydowanie z tym podejściem do klienta nie polecam lepiej zamówić gdzie indziej, gdzie klientów się szanuje .
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 11:12
Salon - samochody nowe
Nie POLECAM!!! próbowano ...
... wyłudzić ode mnie pieniądze za wymianę części objętej akcją serwisowa, wymiana została dokonana w innym autoryzowanym serwisie BMW, ŻENADA!!!
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 15:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Podczas ...
... wizyty okazało się że mają problem z systemem. Mam oryginalną nawi której system nie widział, tak więc nie można było jej zaktualizować. Pracownik zapewniał że sprawę wyjaśni i się ze mną skontaktuje. Wtedy też mieliśmy umówić termin serwisu hamulcowego. Minęły prawie dwa miesiące i kontaktu brak. Poraża mnie obsługa klienta serwisu BMW Dynamic Motors Plock. W kontakcie osobistym w salonie z Zastępcą Kierownika Serwisu Panem Łukaszem Mosakowskim podałem dane auta oraz swoje dane kontaktowe ( polski nr. tel. i zagraniczny). Teraz czytam w odpowiedzi że nie mają moich danych w systemie. To gdzie ten Pan wpisywal te informacje? (RODO) W trakcie rozmowy informacje z zaistniałym problemem rzekomo wysłał do centrali? Mam dwa auta marki BMW serwisowane w rurznych salonach tak w Polskich jak i zagranicznych, raz miałem problem w jednym z Łudzkich serwisów. Auto wyjechało z serwisu z usterkę systemu. Naprawił mi to serwis poza granicami Polski, ale serwis łudzki był ze mną w stałym kontakcie i sprawa została załatwiona, za co 👍. O sytuacji z Płockiego Dynamic Motors rozmawiałem przy okazji wizyty w Centrum BMW Hamburg (gdzie widocznie są inne standardy) Przeprosili mnie w imieniu BMW za tą sytuację. Nadmienili też że mają sygnały o podobnych sytuacjach w Polsce. (Przykre) Co do standardów, kolega Marcin Rybak pisze w opinii o umytym pachnacym aucie po serwisie.... Kolego to jest norma, na zachodzie mnie się pytają czy mają w gratisie umyć i posprzątać auto. Pytają tylko przez grzecznosc, bo możesz nie mieć życzenia aby ktoś obcy je mył...(np. wolosz sam) Pan Łukasz w rozmowie sam nadmienił że wcześniej był pracownikiem innego salonu w tej lokalizacji (ten salon upadł, daje to do myślenia). Nie mi to oceniać, ale chyba ktoś tu popełnił błąd i to na poziomie rekrutacji (Specjalista d/s rekrutacji...) Jak by nie patrzeć BMW jest marką Premium i nie ujmując innym marokm (bo mam duży szacunek do całej motoryzacji) np. KIA, HYUNDAI, NISSAN, OPEL itd. płacimy za te auta i serwisy więcej i wymagamy więcej. Na stronie głównej Dynamic Motors pisze że każdego klienta przekraczajacego próg salonu traktuje jak gościa, no to sory ja nie chcę być gościem w tym salonie po tym jak w imieniu Dynamic Motors traktuje klientów Zastepca Kierownika Serwisu. Wracając do odpowiedzi serwisu na moją opinię. Jak nadmienilem wyżej z/w na pracę jeżdżę dużo po Polsce i zachodzie Europy, jestem rodowitym Plocczaninem reguralnie odwiedzającym to miasto. Cieszyłem się na nowo otwarty salon i serwis w Płocku, niestety myliłem się i nie skorzystam będę sobie radził jak dotychczas w innych serwisach.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 10:35
Salon - samochody nowe
Mój pierwszy kontakt ...
... z tym salonem miał miejsce w dniu otwarcia. Pojechałem tam wtedy, ponieważ usłyszałem w radio, że salon oferuje ciekawe rabaty na rodzaj serwisu, który był mi w tamtym czasie potrzebny. Od Pana usłyszałem, że mają dużo pracy w związku z otwarciem i że oddzwoni do mnie za kilka dni. I faktycznie tak było, przez około tydzień Pan z salonu dzwonił do mnie informując, że cały czas o mnie pamięta, po czym tak po prostu zapomniał... Po miesiącu, gdy znowu byłem w Płocku przejechałem się do salonu po raz drugi w tej samej sprawie i znowu usłyszałem od drugiego Pana, że zadzwoni. I tak czekam już nawet nie wiem ile czasu na telefon od jednego albo drugiego Pana, promocja się skończyła, komputer w samochodzie zacznie zaraz pokazywać zbyt późno wykonany serwis, a ja pytany na spotkaniach BMW 1 series club Poland o nowy salon w Płocku odpowiadam, że sytuacja jest taka sama jak przed jego otwarciem - jeżdżę do Łodzi.