96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
MATEUSZ Kwiatkowski
5 maja 2024 11:35
Serwis
Zniszczone alufelgi
Podczas wymiany opon zostały porysowane i podrapane alufelgi . Serwis jak dotąd obiecuje wymianę niestety po miesiącu czasu sprawa stoi w miejscu . Polecam każdemu oglądać auto przed i po serwisie żeby uniknąć takich niekomfortowych sytuacji
Użytkownik sieci
17 marca 2024 16:09
Salon - samochody nowe
Sama naprawa w ...
... porządku, ale obsługa godna pożałowania. Panie tam pracujące, zarówno w recepcji, jak obsłudze klienta na sali to jakaś kpina. W żaden sposób nie można było się dowiedzieć jak długo potrwa naprawa. Telefony były przełączane pomiędzy tymi Paniami. Co jedna to lepsze łajanie. Zwodzenie i mataczenie. Ciągłe wymówki. Była myśl, że samochód tam zaginął. Przy odbiorze auta siedzenie na biurku, jakieś prześmieszki, ploteczki. Zastanawiam się, czy któraś z nich nie była bliżej spoufalona z dyrektorem, bo profesjonalnej i rzetelnej obsługi to tam brak, a wątpię, że ta firma w innym wypadku mogłaby sobie na to pozwolić.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 17:59
Salon - samochody nowe
Niestety serwis bardzo ...
... się popsuł. Przegląd standardowy zamówiony, stwierdzono za mało płynu w układzie hamulcowym. Prośba, aby dolać został niespełniona, bo oni tylko wymieniają całość. Poza tym nie zgłoszono żadnych problemów. Kontrolka od przeglądu nadal się świeci Godzinę później byłem w innym serwisie, w systemie było wiele błędów włącznie ze złym wskazaniem ciśnienia przed turbo. Przed corona było to bardziej profesjonalnie i ceny też były bardziej przydtepne Update: podczas odbioru powiedziano, że uszkodzony jest kabel od światła stopu i wymiana żarówki nic nie pomogła... I że elektryk musi naprawić (odpłatnie) okablowanie. Właśnie wymieniłem żarówkę. Wszystko działa poprawnie. I samochód był nie umyty. w poprzedniej lokalizacji jakoś zawsze był umyty i odkurzony (nieodpłatnie). Niestety wygląd salonu nie przekłada się na jakość usług.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 20:03
Salon - samochody nowe
Przykro mi ale ...
... zmieniam swoją opinię na negatywną. Obsługa serwisu przekonała mnie do zmiany marki na Mercedesa. Oczywiście nie spodziewam się reakcji bo na kontakt czekam od połowy października. Ale gdyby ktoś się zdecydował to podaje numer - 575777356. Sprawa dotyczy stuków w zawieszeniu nowego, zakupionego w lutym modelu serii 4. Skandal ….
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 09:36
Salon - samochody nowe
Tak wygląda moja ...
... E60 po naprawie bezgotówkowej w tym serwisie. Samozapłon od modułu światła. Super salon i super bezpieczne prawie rządowe limuzyny. Prawie bo rządowe są siódemki a to była "tylko" piątka. Sprowadzona z Niemiec i serwisowana tylko w Niemczech. Po kolizji naprawiana bezgotówkowo w Dynamic Motors. Do mojej E60 pasuje nazwa Dangerous Motors. Zarówno "naprawa" jak i samozaplon miały miejsce w 2016 roku. Więc jedyne co się może wydawać to to, że nawet klienta w bazie nie potraficie odszukać. Żartem roku bylo przysłanie dwóch katalogów zimowych już po zapłonie. Fakt ten znany był waszym pracownikom.
Użytkownik sieci
11 września 2023 16:35
Salon - samochody nowe
Banda dzbanów Jak ...
... mozna zgubić klucze od auta za takie pieniądze Byliśmy umówieni na godzinę ,czekaliśmy koło 40min aż ktoś raczy podejść Obsługa tragiczna ,patałachy
Użytkownik sieci
5 września 2023 19:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam brak kompetencji .Więcej uszkodzeń niż napraw.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Od tygodnia nie ...
... mogę się doprosić wyceny leasingu ani nie ma mowy o umówieniu się na jazdę próbna.Pracownicy nie oddzwaniają.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 20:56
Salon - samochody nowe
Witam ponownie. Chcę ...
... poinformować o dalszym "fantastycznym" podejściu serwisu BMW Dynamic Motors Lubicz. W kwietniu tego roku poinformowano mnie o konieczności akcji serwisowej polegającej na wymianie chłodnicy recyrkulacji spalin. Ponoć brak wymiany może powodować samozapłon samochodu. Wada objawia się szybki ubytkiem płynu chłodzącego. Od miesiąca dolewam 1litr płynu co tydzień. Dzwoniłem już kilka razy do serwisu, ale umówienie się na wymianę jest bezskuteczne. Twierdzą, że w mojej 540d mam nietypową chłodnicę i każą czekać. Pytanie na co, aż mi się samochód zapali? W międzyczasie, po wystawieniu mojej pierwszej negatywnej opinii o tym serwisie zadzwonił jakiś Pan twierdząc, że odpowiada za satysfakcję klienta i prosi mnie o zmianę opinii o dilerstwie, nie proponując nic w zamian. Podsumowując, samochody BMW są fantastycznie i jak każda maszyna mają prawo się psuć. Nie mam żadnego problemu z tym faktem. Ale podejście Dynamic Motors Lubicz jest masakryczne!!! Właśnie dlatego zmieniam markę na Volvo. Zobaczymy jak ta marka będzie sobie radzić z serwisem swoich aut. Unikajcie Dynamic Motors Lubicz jak ognia. Satysfakcja klienta -100%. Serwis prze 1.5 roku nie był w stanie zlokalizować i usunąć usterki przykrego zapachu wilgoci.!!!!!!! Nie jest to serwis marki premium. Totalny brak fachowości. Poziom wiedzy i kompetencji na poziome garażu "pana Zdziska", który naprawia samochody. Jeszcze dużo czasu upłynie zanim ten serwis będzie na poziomie marki premium. Najlepsze jest to że tłumaczą się brakiem ludzi do pracy. Co mnie to interesuje? Jak kupuję auto za 400k pln to chcę mieć pewność że serwisowo będę w dobrych rękach.
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 23:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 21:54
Salon - samochody nowe
Przegląd po 2 ...
... latach/30 tyś km umowiony ok 2 tygodnie wcześniej na godzinę 7.00. Klient deklaruje przy umawianiu że czeka na miejscu. Czas trwania określony na 1,5 godziny. Przy przyjęciu auta pytanie czy myjemy auto? Tak poproszę. Możemy umyć, ale nie wcześniej jak od 9.45 :) Trochę słaba logistyka i planowanie czynności. Czy tak trudno jest zgrać serwis i umycie auta jedno po drugim mając na to dwa tygodnie? Psuje to ogólnie pozytywne wrażenie.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 20:49
Salon - samochody nowe
Serwis prze 1.5 ...
... roku nie był w stanie zlokalizować i usunąć usterki przykrego zapachu wilgoci.!!!!!!! Nie jest to serwis marki premium. Totalny brak fachowości. Poziom wiedzy i kompetencji na poziome garażu "pana Zdziska", który naprawia samochody. Jeszcze dużo czasu upłynie zanim ten serwis będzie na poziomie marki premium. Najlepsze jest to że tłumaczą się brakiem ludzi do pracy. Co mnie to interesuje? Jak kupuję auto za 400k pln to chcę mieć pewność że serwisowo będę w dobrych rękach.
Użytkownik sieci
10 maja 2023 20:25
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 3 razy ...
... z zapytaniem czy jest możliwa pomoc w problemie, z którym się napotkałem podczas naprawy mojego bmw E30. Za każdym razem mówiono mi, że ktoś oddzwoni z działu serwisu i niestety nic takiego nie miało miejsca. Dzwoniłem w 2 różne dni.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 17:30
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... porażka. Umówiono mnie na 9 na wymianę oleju i filtra. Miało to trwać godzinę, max 1.15 h. Wyjechałem z serwisu o godz 12.15. . Bez żadnego słowa wyjaśnienia dlaczego to tyle trwało.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 18:27
Salon - samochody nowe
Trzeba uważać na ...
... używane auta, które sprzedają bo sami nie wiedzą co biorą. Szukałem długo auta dla żony padło na używaną BMW 5. Po telefonie zostałem zapewniony, że auto jest super, były właściciel dbał lepiej niż o swoją żone. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że filtr od powietrza był zjedzony, zniszczony razem z pokrywą silnika... zapewniono nas, że przed odbiorem zostanie to naprawione. Wróciłem do domu i wrzuciłem z czystej ciekawości auto do AUTO DNA i pyk. Okazało się, że to wersja DEMO i miała kilku właścicieli. Przestroga dla wszystkich kupujących nawet z SALONU, lepiej wydać 60 zł i spać spokojnie...
Użytkownik sieci
16 września 2022 21:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2020 17:05
Salon - samochody nowe
Minęło 6 dni ...
... od oddania samochodu na serwis w celu wymiany szyby i zero kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu a gdy dzwonię na numer podany w internecie to sekretarka sama rozłącza. NIE POLECAM! DNO Recepcjonistka dwukrotnie obiecała oddzwonić ale oczywiście brak odzewu
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... - niestety. Pracownicy uprzejmi, ale lakiernia (korzystałem dwa razy) zupełnie się nie nadaje, hologramy, rysy i niska jakość usług. Zupełnie kłóci się to z polityką BMW. Jako mieszkaniec torunia nie będę sobie robił pod górkę i kolejne auto będzie już innej marki.
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 21:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kupiłem nowe BMW5 trzy lata temu i do dziś jestem bardzo zadowolony z samochodu. Sprzedaż i sprzedawca samochodu był bardzo przyjazny i bardzo kompetentny. Niestety musiałbym narzekać na kampanię wycofania, przeprowadzoną przez BMW na całym świecie. Niestety nikt nie poinformował mnie, że dotyczy to również mojego samochodu, i chodziło o przegrzanie chłodnicy w AGR. Niestety musiałem sam to zbadać i zadzwonić do serwisu, aby uzyskać informacje. Krótki list spełniłby zadanie. Natychmiast otrzymasz telefon lub list po zakończeniu ubezpieczenia lub przekroczeniu okresu świadczenia usług interwałowych. Przy tak znanej i niekoniecznie taniej marce poprosiłbym nieco więcej. 3 marca umówiłem się na spotkanie w innym salonie samochodowym, aby naprawić błąd. Do tego czasu mam nadzieję, że mój samochód nie zapali się podczas jazdy. (Wersja oryginalna) Vor drei Jahren kaufte ich einen neuen BMW5 und bis zu dem heutigen Tag war ich sehr mit dem Auto zufrieden. Der Verkauf und der Verkäufer des Autos war sehr freundlich und sehr kompetent. Was ich leider zu beanstanden hätte, wäre die Rückrufaktion, die von BMW weltweit durchgeführt wurde. Leider informierte mich niemand darüber, dass mein Auto auch davon betroffen war.Es ging um die Überhitzung des Kühlers bei AGR. Ich musste es leider alleine recherchieren und den Service anrufen, um Informationen zu erhalten. Ein kurzes Schreiben würde die Sache erledigen. Man bekommt doch sofort einen Anruf oder einen Brief, wenn die Versicherung zu Ende ist, oder der Interval-Service überschritten wurde. Bei so einer bekannten und nicht unbedingt billigen Marke würde ich ein bißchen mehr verlangen. Am 03. März bekam ich doch einen Termin, in einem anderen Autohaus, um den Fehler zu beheben. Ich hoffe, dass bis dahin mein Auto nicht während der Fahrt Feuer fängt.
Użytkownik sieci
22 października 2019 21:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki