96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Pracownicy ...
... nie są zainteresowani praca. Szukja się zamiast siedziec na stanowiskach i obsługiwać klientów.
Użytkownik sieci
12 września 2024 18:43
Salon - samochody nowe
Byłem 11 września ...
... na bieżącej obsłudze samochodu z palącą się kontrolką awarii silnika i nie zapytano mnie czy sprawdzić co się dzieje lecz przy odbiorze poinformowany zostałem że nie było to przedmiotem wizyty a jeśli chcę to umówią mnie na diagnostykę, wydaje się to bardzo nie profesjonalne odsyłać klienta z podejrzeniem awarii, gdy to usłyszałem to podziękowałem i odjechałem w małym szoku
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 15:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 18:57
Salon - samochody nowe
Usługa lakiernicza wykonana ...
... bardzo ładnie. I takie było zlecenie naprawy. Natomiast przy odbiorze auta zostałem poinformowany, że lewa tylna część lampy nie działa. Podczas przekazania pojazdu wszystko było ok, nie było żadnych komunikatów o awarii na desce rozdzielczej, lampy działały. Zdjęcie pojazdu na mailu łącznie ze stanem licznika- brak usterek. Po powrocie do domu mieszane uczucie. Ja myślę że jedno zrobili natomiast drugie popsuli. Firma pewnie twierdzi, że próbuje ją naciągać. Fakt jest taki, że jeśli ta część kosztuje 180 złotych i przestała działać w trakcie wizyty w Waszym warsztacie, a ja auto odbieram dzień po naprawie to można powiedzieć że coś się popsuło i zapytać czy wyrażam zgodę na naprawę. Nic tak nie irytuje jak powrót z serwisu BMW do domu i samodzielna naprawa. Wystarczyło wkrętaka i WD40 aby wyczyścić złączki, wszystko już działa. I po co to gadanie że mechanicy próbowali to naprawić.... Wszystkiego komputerem się nie naprawi. Teraz po godzinie dłubania przy aucie wiem ,że nikt tego nie popsuł, przypadkowa usterka. Ale radość z tego żadna , wystarczyło trochę chęci.
MATEUSZ Kwiatkowski
5 maja 2024 11:35
Serwis
Zniszczone alufelgi
Podczas wymiany opon zostały porysowane i podrapane alufelgi . Serwis jak dotąd obiecuje wymianę niestety po miesiącu czasu sprawa stoi w miejscu . Polecam każdemu oglądać auto przed i po serwisie żeby uniknąć takich niekomfortowych sytuacji
Użytkownik sieci
17 marca 2024 16:09
Salon - samochody nowe
Sama naprawa w ...
... porządku, ale obsługa godna pożałowania. Panie tam pracujące, zarówno w recepcji, jak obsłudze klienta na sali to jakaś kpina. W żaden sposób nie można było się dowiedzieć jak długo potrwa naprawa. Telefony były przełączane pomiędzy tymi Paniami. Co jedna to lepsze łajanie. Zwodzenie i mataczenie. Ciągłe wymówki. Była myśl, że samochód tam zaginął. Przy odbiorze auta siedzenie na biurku, jakieś prześmieszki, ploteczki. Zastanawiam się, czy któraś z nich nie była bliżej spoufalona z dyrektorem, bo profesjonalnej i rzetelnej obsługi to tam brak, a wątpię, że ta firma w innym wypadku mogłaby sobie na to pozwolić.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 17:59
Salon - samochody nowe
Niestety serwis bardzo ...
... się popsuł. Przegląd standardowy zamówiony, stwierdzono za mało płynu w układzie hamulcowym. Prośba, aby dolać został niespełniona, bo oni tylko wymieniają całość. Poza tym nie zgłoszono żadnych problemów. Kontrolka od przeglądu nadal się świeci Godzinę później byłem w innym serwisie, w systemie było wiele błędów włącznie ze złym wskazaniem ciśnienia przed turbo. Przed corona było to bardziej profesjonalnie i ceny też były bardziej przydtepne Update: podczas odbioru powiedziano, że uszkodzony jest kabel od światła stopu i wymiana żarówki nic nie pomogła... I że elektryk musi naprawić (odpłatnie) okablowanie. Właśnie wymieniłem żarówkę. Wszystko działa poprawnie. I samochód był nie umyty. w poprzedniej lokalizacji jakoś zawsze był umyty i odkurzony (nieodpłatnie). Niestety wygląd salonu nie przekłada się na jakość usług.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 20:03
Salon - samochody nowe
Przykro mi ale ...
... zmieniam swoją opinię na negatywną. Obsługa serwisu przekonała mnie do zmiany marki na Mercedesa. Oczywiście nie spodziewam się reakcji bo na kontakt czekam od połowy października. Ale gdyby ktoś się zdecydował to podaje numer - 575777356. Sprawa dotyczy stuków w zawieszeniu nowego, zakupionego w lutym modelu serii 4. Skandal ….
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 09:36
Salon - samochody nowe
Tak wygląda moja ...
... E60 po naprawie bezgotówkowej w tym serwisie. Samozapłon od modułu światła. Super salon i super bezpieczne prawie rządowe limuzyny. Prawie bo rządowe są siódemki a to była "tylko" piątka. Sprowadzona z Niemiec i serwisowana tylko w Niemczech. Po kolizji naprawiana bezgotówkowo w Dynamic Motors. Do mojej E60 pasuje nazwa Dangerous Motors. Zarówno "naprawa" jak i samozaplon miały miejsce w 2016 roku. Więc jedyne co się może wydawać to to, że nawet klienta w bazie nie potraficie odszukać. Żartem roku bylo przysłanie dwóch katalogów zimowych już po zapłonie. Fakt ten znany był waszym pracownikom.
Użytkownik sieci
11 września 2023 16:35
Salon - samochody nowe
Banda dzbanów Jak ...
... mozna zgubić klucze od auta za takie pieniądze Byliśmy umówieni na godzinę ,czekaliśmy koło 40min aż ktoś raczy podejść Obsługa tragiczna ,patałachy
Użytkownik sieci
5 września 2023 19:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam brak kompetencji .Więcej uszkodzeń niż napraw.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Od tygodnia nie ...
... mogę się doprosić wyceny leasingu ani nie ma mowy o umówieniu się na jazdę próbna.Pracownicy nie oddzwaniają.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 20:56
Salon - samochody nowe
Witam ponownie. Chcę ...
... poinformować o dalszym "fantastycznym" podejściu serwisu BMW Dynamic Motors Lubicz. W kwietniu tego roku poinformowano mnie o konieczności akcji serwisowej polegającej na wymianie chłodnicy recyrkulacji spalin. Ponoć brak wymiany może powodować samozapłon samochodu. Wada objawia się szybki ubytkiem płynu chłodzącego. Od miesiąca dolewam 1litr płynu co tydzień. Dzwoniłem już kilka razy do serwisu, ale umówienie się na wymianę jest bezskuteczne. Twierdzą, że w mojej 540d mam nietypową chłodnicę i każą czekać. Pytanie na co, aż mi się samochód zapali? W międzyczasie, po wystawieniu mojej pierwszej negatywnej opinii o tym serwisie zadzwonił jakiś Pan twierdząc, że odpowiada za satysfakcję klienta i prosi mnie o zmianę opinii o dilerstwie, nie proponując nic w zamian. Podsumowując, samochody BMW są fantastycznie i jak każda maszyna mają prawo się psuć. Nie mam żadnego problemu z tym faktem. Ale podejście Dynamic Motors Lubicz jest masakryczne!!! Właśnie dlatego zmieniam markę na Volvo. Zobaczymy jak ta marka będzie sobie radzić z serwisem swoich aut. Unikajcie Dynamic Motors Lubicz jak ognia. Satysfakcja klienta -100%. Serwis prze 1.5 roku nie był w stanie zlokalizować i usunąć usterki przykrego zapachu wilgoci.!!!!!!! Nie jest to serwis marki premium. Totalny brak fachowości. Poziom wiedzy i kompetencji na poziome garażu "pana Zdziska", który naprawia samochody. Jeszcze dużo czasu upłynie zanim ten serwis będzie na poziomie marki premium. Najlepsze jest to że tłumaczą się brakiem ludzi do pracy. Co mnie to interesuje? Jak kupuję auto za 400k pln to chcę mieć pewność że serwisowo będę w dobrych rękach.
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 23:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 21:54
Salon - samochody nowe
Przegląd po 2 ...
... latach/30 tyś km umowiony ok 2 tygodnie wcześniej na godzinę 7.00. Klient deklaruje przy umawianiu że czeka na miejscu. Czas trwania określony na 1,5 godziny. Przy przyjęciu auta pytanie czy myjemy auto? Tak poproszę. Możemy umyć, ale nie wcześniej jak od 9.45 :) Trochę słaba logistyka i planowanie czynności. Czy tak trudno jest zgrać serwis i umycie auta jedno po drugim mając na to dwa tygodnie? Psuje to ogólnie pozytywne wrażenie.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 20:49
Salon - samochody nowe
Serwis prze 1.5 ...
... roku nie był w stanie zlokalizować i usunąć usterki przykrego zapachu wilgoci.!!!!!!! Nie jest to serwis marki premium. Totalny brak fachowości. Poziom wiedzy i kompetencji na poziome garażu "pana Zdziska", który naprawia samochody. Jeszcze dużo czasu upłynie zanim ten serwis będzie na poziomie marki premium. Najlepsze jest to że tłumaczą się brakiem ludzi do pracy. Co mnie to interesuje? Jak kupuję auto za 400k pln to chcę mieć pewność że serwisowo będę w dobrych rękach.
Użytkownik sieci
10 maja 2023 20:25
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 3 razy ...
... z zapytaniem czy jest możliwa pomoc w problemie, z którym się napotkałem podczas naprawy mojego bmw E30. Za każdym razem mówiono mi, że ktoś oddzwoni z działu serwisu i niestety nic takiego nie miało miejsca. Dzwoniłem w 2 różne dni.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 17:30
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... porażka. Umówiono mnie na 9 na wymianę oleju i filtra. Miało to trwać godzinę, max 1.15 h. Wyjechałem z serwisu o godz 12.15. . Bez żadnego słowa wyjaśnienia dlaczego to tyle trwało.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 18:27
Salon - samochody nowe
Trzeba uważać na ...
... używane auta, które sprzedają bo sami nie wiedzą co biorą. Szukałem długo auta dla żony padło na używaną BMW 5. Po telefonie zostałem zapewniony, że auto jest super, były właściciel dbał lepiej niż o swoją żone. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że filtr od powietrza był zjedzony, zniszczony razem z pokrywą silnika... zapewniono nas, że przed odbiorem zostanie to naprawione. Wróciłem do domu i wrzuciłem z czystej ciekawości auto do AUTO DNA i pyk. Okazało się, że to wersja DEMO i miała kilku właścicieli. Przestroga dla wszystkich kupujących nawet z SALONU, lepiej wydać 60 zł i spać spokojnie...
Użytkownik sieci
16 września 2022 21:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka