96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 października 2020 17:05
Salon - samochody nowe
Minęło 6 dni ...
... od oddania samochodu na serwis w celu wymiany szyby i zero kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu a gdy dzwonię na numer podany w internecie to sekretarka sama rozłącza. NIE POLECAM! DNO Recepcjonistka dwukrotnie obiecała oddzwonić ale oczywiście brak odzewu
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... - niestety. Pracownicy uprzejmi, ale lakiernia (korzystałem dwa razy) zupełnie się nie nadaje, hologramy, rysy i niska jakość usług. Zupełnie kłóci się to z polityką BMW. Jako mieszkaniec torunia nie będę sobie robił pod górkę i kolejne auto będzie już innej marki.
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 21:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kupiłem nowe BMW5 trzy lata temu i do dziś jestem bardzo zadowolony z samochodu. Sprzedaż i sprzedawca samochodu był bardzo przyjazny i bardzo kompetentny. Niestety musiałbym narzekać na kampanię wycofania, przeprowadzoną przez BMW na całym świecie. Niestety nikt nie poinformował mnie, że dotyczy to również mojego samochodu, i chodziło o przegrzanie chłodnicy w AGR. Niestety musiałem sam to zbadać i zadzwonić do serwisu, aby uzyskać informacje. Krótki list spełniłby zadanie. Natychmiast otrzymasz telefon lub list po zakończeniu ubezpieczenia lub przekroczeniu okresu świadczenia usług interwałowych. Przy tak znanej i niekoniecznie taniej marce poprosiłbym nieco więcej. 3 marca umówiłem się na spotkanie w innym salonie samochodowym, aby naprawić błąd. Do tego czasu mam nadzieję, że mój samochód nie zapali się podczas jazdy. (Wersja oryginalna) Vor drei Jahren kaufte ich einen neuen BMW5 und bis zu dem heutigen Tag war ich sehr mit dem Auto zufrieden. Der Verkauf und der Verkäufer des Autos war sehr freundlich und sehr kompetent. Was ich leider zu beanstanden hätte, wäre die Rückrufaktion, die von BMW weltweit durchgeführt wurde. Leider informierte mich niemand darüber, dass mein Auto auch davon betroffen war.Es ging um die Überhitzung des Kühlers bei AGR. Ich musste es leider alleine recherchieren und den Service anrufen, um Informationen zu erhalten. Ein kurzes Schreiben würde die Sache erledigen. Man bekommt doch sofort einen Anruf oder einen Brief, wenn die Versicherung zu Ende ist, oder der Interval-Service überschritten wurde. Bei so einer bekannten und nicht unbedingt billigen Marke würde ich ein bißchen mehr verlangen. Am 03. März bekam ich doch einen Termin, in einem anderen Autohaus, um den Fehler zu beheben. Ich hoffe, dass bis dahin mein Auto nicht während der Fahrt Feuer fängt.
Użytkownik sieci
22 października 2019 21:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 września 2019 16:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2019 18:39
Salon - samochody nowe
Nic mi nie dali za darmo
Użytkownik sieci
6 maja 2019 07:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 05:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 13:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 września 2018 07:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 05:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 marca 2018 17:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 listopada 2016 10:11
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo nie ...
... zadowolona z obsługi w serwisie BMW Toruń, samochód po wymianie opon zwrócony brudny, na desce rozdzielczej smugi od brudnej szmaty. I to nie jest pierwszy raz, ostatnio wykasowano mi wszystkie ustawienia typu pamięć foteli, zmieniono moc podświetlenia wyświetlaczy do tego obsługa niemiła na maxa, pretensjonalna i mało wykwalifikowana. Już teraz się nie dziwię, że znajomi, którzy posiadają BMW serwisują je np. w Trójmieście. Taka marka nie powinna sobie pozwolić na taką obsługę i na taki brak profesjonalizmu. BMW to prestiż, którego salony w kujawsko-pomorskim nie posiadają, powinni się uczyć od Warszawy, Białegostoku czy Trójmiasta. Aby nie być gołosłownym załączam zdjęcie z wczorajszego odbioru.