92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 marca 2020 15:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zakupiłem ...
... używane BMW X3 pod koniec maja 2019. Brakowało zaślepki spryskiwacza przód. Sprzedający zagwarantował, że zamówi ową zaślepkę i wyśle kurierem. Do tej pory nie otrzymałem części. Dzwoniłem kilka razy, żeby przypomnieć o sprawie, za każdym razem Pan z działu sprzedaży obiecywał, że dostanę w najbliższym możliwym czasie. Brak profesjonalizmu i poszanowania klienta. Edit: otrzymałem wreszcie paczkę z zaślepką
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 08:26
Salon - samochody nowe
Beznadziejni mechanicy
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 13:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 09:52
Salon - samochody nowe
Wydaje się że ...
... są przeciążeni w dziale serwisowym, brak zainteresowania klientem. Sugerowane rozwiązania przy nowym samochodzie typu proszę zakleić sobie odprysk na szybie po za serwisem uważam za nieprofesjonalne
Użytkownik sieci
13 października 2019 19:57
Salon - samochody nowe
Witam Kompletnie nie ...
... polecam tego punktu , jako punkt serwisowy. Mało profesjonalny sposób podejścia do klienta , jakby nie było marki Premium. Kontakt telefoniczny z osobą odpowiedzialną za prowadzenie sprawy - porażka. Czas oczekiwania na części zamienne potrzebne do naprawy , ze wstępnych 2 tygodni wydłużył się do miesiąca (nikt nie raczył o tym poinformować) .Po telefonie do osoby odpowiedzialnej usłyszałem ,cytuję : "telefon był?", na moją odpowiedz że nikt nie dzwonił a części powinny być , usłyszałem że mam czekać na telefon. Bez informacji kiedy będę części i kiedy biedzie możliwy termin naprawy. Podczas samej naprawy prosiłem o wycenę naprawy innego komponentu, podczas odbioru pojazdu dostałem tylko informacje o numerze część :/ bez wyceny naprawy. Zostałem potraktowany jakbym tylko przeszkadzał Panu w jego pracy. Odpowiednia skarga również zostanie wysłana do BMW. Byłą to moja pierwsza ale na pewno ostatnia wizyta w tym punkcie serwisowym. NIKOMU go nie polecam.
Użytkownik sieci
24 września 2019 12:23
Salon - samochody nowe
Salon, który sprzedaje ...
... markę premium żąda sobie od stałego klienta zapłaty za 4 litry paliwa użytkowania samochodu zastepczego gdy wymieniana była wada fabryczna auta.Stanowczo odradzam korzystania z usług serwisu BMW.
Użytkownik sieci
14 września 2019 08:40
Salon - samochody nowe
Zamawiałem tutaj kilkukrotnie ...
... części. Jeśli zamawiasz u tego dealera musisz podać dokładny nr katalogowy i ilość sztuk ponieważ pracownicy na dziale części oprócz otwarcia katalogu na komputerze nie pomogą. Musisz wiedzieć konkretnie co chcesz i zamawiasz. Zadajesz pytania pracownikowi na tym dziale, a on nie jest w stanie udzielić odpowiedzi bo po prostu nic nie wie. Ludzie pracujący w BMW to powinny być osoby znające się na marce i z pasją, a nie przypadkowe osoby wybrane przez HR bo „znają język sprzedaży i fajnie negocjują z klientem”. O to też chodzi ale wiedzę musza mieć ponieważ przychodząc do salonu oprócz suchych faktów chce być pewny co zamawiam. Jesli chodzi o zamawianie części to oczekiwanie na przesyłkę z magazynu centralnego trwa około 3-4 dni. Pracownik bierze tez nr tel na który ma się skontaktować w przypadku przyjścia zamówienia ale to bajka fantasy bo nie dzwonią wcale. Samemu trzeba pamiętać, że ma się odbiór lub przypomnieć się telefonicznie. Czyli tak wyglada dział „Części” u tego dealera. Jeśli chodzi o salon to nie kupowałem tutaj auta ale czytając komentarze wybrał bym innego dealera, bardziej kompetentnego aby zakupić samochód.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Nie potrafią nakładać ...
... lakieru. Lakier błyskawicznie matowieje, widać liczne hologramy i ślady po polerce. MAKABRA !! Z serwisu BMW zostały tylko ceny. Jest mi bardzo przykro, że płacę słono a wciska mi się tak nieudolną robotę. Dodatkowo samochód był świeżo po czyszczeniu skór. Nawet nie raczyli zetrzeć po sobie czarnych śladów z foteli. Zero dbałości ! ODRADZAM WSZYSTKIM !
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 14:25
Salon - samochody nowe
Tak sobie
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 16:24
Salon - samochody nowe
To jest dno ...
... - kupiłem u nich dwie BM-ki - potraktowali mnie jak szmatę - po roku jazdy zszedl lakier ze zderzaka ( wielkosci dloni) stwierdzili ze od myjni cisnieniowej - i oczywiscie gwaracji nie uznali - szok - gwarancja do bramy i sie nie znamy - szkoda gadac!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 20:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 23:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 12:42
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... kpina i porazka kupiłem kiedyś samochód który byl serwisowany w tym serwisie samochod był kiedyś napraqiany po niegroznej stłuczce w tym oto serwisie co sprzedający nie ukrywal faktura na naprawę prawie 20tys. Miał założony nowy zderzak leflektor nadkole itd. jak się później okazało zderzak byl stary poklejony i miał kilka warstw lakieru na sobie uszy lampy od spodu poklejone kable halogena poskręcane z zarowka a nadkole ponieważ był to m pakiey mechanicy wycięli szlifierka otwór na wlot powietrza 🤪🤪🤪 zgroza w dniu zakupu auto miało przebieg udokumentowany 171 tys przy przebiegu ok 200tys trzeba było robić remont silnika ponieważ pierscienie tłokowe miały tyle nagaru że poprzyklejaly się do tłoków a to wynika z tego że panowie wymieniali olej tylko na papierze ostrzegam wszystkich przed tym pseudo serwisem
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 19:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... któryś raz z kolej składam reklamację że z autem jest coś nie tak bo jest na gwarancji a oni twierdza że jest wszystko OK . Pojechałem gdzie indziej naprawili bez zbędnych komentarzy
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 00:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 19:40
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... auta z placu od dealera. Po uprzednim umówieniu się i przejechaniu niemalże pięciuset kilometrów auto okazało się niesprawne - bez możliwości odbycia jazdy próbnej. Kontakt z osobą z biura sprzedaży nie do zaakceptowania - nie odbieranie telefonów i nieoddzwanianie na porządku dziennym. Całkowity brak zainteresowania klientem i sprzedażą auta. Duże rozczarowanie.
Użytkownik sieci
25 maja 2018 18:29
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa, nikt ...
... nie ma czasu. Nie polecam. Ciasny parking , wszystko nie na czas
Użytkownik sieci
11 maja 2018 10:02
Salon - samochody nowe
Najlepszy dealer BMW ...
... w Polsce? Co za kpina. Pracownicy salonu nie znają nawet oznaczeń fabrycznych modeli BMW i proszą klienta o posługiwanie się nazewnictwem ’trójka, czwórka’. Na zapytanie odnośnie pakietu hamulców m otrzymałem jak się okazało błędną odpowiedź. Mogli mnie chociaż przekierować na serwis, ale gdzie tam lepiej rżnąć głupa i wprowadzać w błąd. Jednak dział używek to już spektakl niekompetencji, braku kontaktu i olewania klienta. Nikomu nie polecam tego dealera BMW.
Użytkownik sieci
6 marca 2018 22:25
Salon - samochody nowe
Drogo.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2017 14:09
Salon - samochody nowe
Podzielę się z ...
... państwem moim doświadczeniem z serwisem bmw po rozmowie z panią X umówiłem się na usunięcie usterki opowiedziałem konkretnie o moim problemie pani X umówiła spotkanie oczywiście zjawiłem się na podany termin w nawiasie powiem ze do Częstochowy mam 50 km uznałem ze nie ma daleko mam czas Wiec jadę do fachowego serwisu No i co się okazało siedziałem 2,5 godziny po czym przychodzi pan i prubuje mi wcisnąć sterownik za 1700 zł bo elektronik ( pseudo ) stwierdził ze trzeba wymienić sterownik za 1700 a dopiero po tym będzie mógł usunąć usterka nie zastanawiając się długo chwyciłem za telefon zadzwoniłem do serwisu autoryzowanego we Wrocławiu a ze pan był tak miły i poprosił o rozmowę z panem elektronikiem ( pseudo) bo chciał mu wytłumaczyć co ma zrobić to i tak się poddali Wiec co tu pisać więcej nie polecam ( pojechałem do serwisu do Wrocławia 200 km i mam usunięta usterkę ) za 150 zła nie za 1700 . Mój komentarz dla szefostwa frank cars więcej szkoleń dla pracowników