92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 21:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, nastawienie pro-klient, gorąco i szczerze polecam!!!
Użytkownik sieci
29 marca 2022 17:41
Salon - samochody nowe
Kolejny raz zostałem ...
... profesjonalnie obsłużony dzięki panu Arkowi na dziale części . Dziękuje i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
28 marca 2022 13:50
Salon - samochody nowe
Pomimo braku dosteposci ...
... Pan Arkadiusz wyczarował i części były za dwa dni do odbioru.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 20:18
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon bmw. 🙂
Użytkownik sieci
16 marca 2022 09:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2022 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2022 21:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2022 09:54
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsluga
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 17:13
Salon - samochody nowe
Świetne indywidualne podejście ...
... do klienta zarówno przy serwisie jak i przy zakupie. Kolejny samochód tylko w tym salonie. 💪🏼🤩
Użytkownik sieci
6 lutego 2022 13:49
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
4 lutego 2022 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 stycznia 2022 15:27
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej tego salonu. Dodatkowy komentarz jest zbędny.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 20:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2022 11:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2022 14:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2022 20:58
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 12:15
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie. Zakup i serwis.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2021 12:01
Salon - samochody nowe
Jezdze do tego ...
... serwisu od dobrych paru lat, lecz odkad mam do czynienia z Panem Michałem Pabin jest coraz gorzej. Natrafiłem na niego juz dwa razy podczas robienia kolejnych serwisów w BMW X4. Gdy zgłaszam jakies usterki w ramach gwarancji to zawsze twierdzi że to z winy użytkowania. Pierwsza sprawa dotyczyła listwy ozdobnej srebrnej od strony pasażera, owa listwa się pofaldowala i cała powyginała sama od siebie gdy auto mialo 6 miesięcy, pan Michał po rozmowie telefonicznej stwierdził że to od zlego stosowania jakiegoś srodku do czyszczenia, po czym przy spotkaniu w serwisie na zmianie oleju jednak gdy zobaczył listwę to stwierdził że można ją wymienic w ramach gwarancji. (Listwa została wymieniona w innym serwisie beż żadnych problemów , do czego serwis naprawil tylna kanapę która się nie otwierała automatycznie z bagaznika i poinformował mnie o tym przy odbiorze schodu ) Nastepna sprawa miala dzis miejsce, prosta wymiana oleju i zgłoszenie kolejnych usterek w samochodzie. Jedna z nich byla oderwana uszczelka szyberdachu, z czego pan Michal powiedzial ze owszem ja zrobią ale za opłatą, a ja się go pytam dlaczego?? Pan Michał stwierdził że to samo nie miało prawa odpaść. Więc mu tłumaczę że jadąc z otwartym dachem uszczelka się do połowy oderwała i że ja podkleiłem zeby móc zamknąć dach do czasu wizyty w serwisie. On natomiast stwierdził że pewnie podczas mrozu otwierałem dach i wtedy się oderwało bo samo nie mogło, ja mu na to kolejny raz że to było podczas otwartego dachu i na dodatek w dodatniej temperaturze w trasie z Holandii do Polski na co on mi nie wierzył sugerujac jak bym to sam zrobil i że nie wymieni tego w ramach gwarancji. Samochód ma półtorej roku i 50tys przebiegu, i pełna gwarancję BMW. W tym momencie powiedzialem ze chyba ze mnie kpi!!! Poprosilem że ma mi wystawic fakture za serwis i że już mnie w tym salonie więcej nie zobaczy, ani na serwisie ani kiedykolwiek indziej a on na to że jak tak uważam to jednak zrobi mi to na gwarancji żebym był zadowolony, ja natomiast odmówiłem i nie prowadzielm dalszej rozmowy. Poinformowałem go tylko ze sprawę załatwię w innym serwisie a u nich juz mnie nie zobaczą. Pan Michał bardzo negatywnie podchodzi do klientów, próbując naciągnąć normalnego użytkownika na koszty. Gdy człowiek kupuje auto z kilkaset tysięcy złotych i placi za serwisy oczekuje profesjonalnej obsługi a nie tłumaczenia się ze czegoś nie zrobił. Pozdrawiam Damian Klabis
Użytkownik sieci
25 grudnia 2021 12:07
Salon - samochody nowe
Ok