85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 20:02
Salon - samochody nowe
Sam salon robi ...
... duże wrażenie. Zdecydowanie miła , profesjonalna obsługa !
Użytkownik sieci
15 marca 2025 10:54
Salon - samochody nowe
Miła obsługa polecam
Użytkownik sieci
12 marca 2025 22:36
Salon - samochody nowe
Firma BMW Gazda ...
... Group Gliwice nie zwraca wpłaconych zaliczek. Gdybyśmy z żoną wcześniej przeczytali opinie to nigdy nie zdecydowalibyśmy na zakup pojazdu u tego delera. Niestety, ale musieliśmy zrezygnować z dokonanego zamówienia pojazdu, który był już wcześniej na liście produkcyjnej dla tego delera. Cały profesjonalizm firmy skończył się w momencie złożenia rezygnacji z zamówienia oraz prośbie o zwrot wpłaconej zaliczki. U innych delerów znanych marek nie stanowi to problemu, ponieważ profesjonalizm i uczciwe podejście do każdego klienta zachowany jest do samego końca. Firma nie odowiada na maile w sprawie zwrotu zaliczki a kierownik działu handlowego nie odbiera telefonów, nie oddzwania. Taka obsługa klienta jest karygodna w szczególności jeśli chodzi o tak prestiżową markę BMW.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 21:24
Salon - samochody nowe
Niestety do momentu ...
... złożenia zamówienia Pan Surówka był miłym kontaktowym sprzedawcą. Po tygodniu rezygnacji z samochodu i wniosku o zwrot zaliczki za samochód, który i tak był na liście produkcyjnej zero odzewu. Napisaliśmy z mężem również maila do Kierownika Pana Poloka a także do właścicieli. Zero odzewu, w tym brak możliwości kontaktu telefonicznego. To plama dla marki BMW aby dla tzw “ drobnych” jak dla takiego salonu - tak psuć markę. Nawet mieliśmy chęć zakupu drugiego samochodu za około 2 lata w tym salonie jednak w chwili obecnej totalnie odechciało nam się marki BMW. Jak wiemy Markę tworzą Ludzie.
Użytkownik sieci
8 marca 2025 21:05
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z Państwa serwisu (wymiana oleju), podejście do klienta 5/5 i to w dobrej cenie. Polecam!
Użytkownik sieci
7 marca 2025 14:10
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie miło
Użytkownik sieci
6 marca 2025 17:01
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
6 marca 2025 09:36
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa, chociaż nie udało się pomóc, to była szczera i pełna zaangażowana chęć pomocy. Dziękuję.
Użytkownik sieci
2 marca 2025 14:55
Salon - samochody nowe
Bardzo bobry salon ...
... samochodowy profesjonalna i bardzo miła i pomocna obsługa telefoniczna i w salonie. Przemiła atmosfera. Polecam!!!
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 18:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 19:56
Salon - samochody nowe
Niby masz 5 ...
... letni darmowy serwis na oleje itd...to i tak wymyślą coś że zapłacisz.....nie polecam
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 18:39
Salon - samochody nowe
NIE NIE I ...
... JESZCZE RAZ NIE!!!!!!!! Nasza historia z Gazdą jest najprawdopodobniej najbardziej wyjątkowa ze wszystkich opisanych kiedykolwiek. W maju 24 r. zamówiliśmy tam BMW X1 z terminem odbioru na koniec października. Samochód został dostarczony do salonu. Zapłaciłem za niego całą kwotę, zarejestrowałem go w urzędzie i wykupiłem pakiet ubezpieczenia. Parę dni potem, jeszcze przed odbiorem auta, zaświeciła się im akcja serwisowa. Przez tydzień czekaliśmy na jakąkolwiek informację nie mogąc odebrać auta. To już było bardzo wyjątkowe (byłem właścicielem auta ale nie mogłem go odebrać). Okazało się, że najprawdopodobniej wadliwy jest słupek bezpieczeństwa i może wymagać naprawy. W rozmowie z serwisem chciano nam wmówić, że wymiana słupka, czyli jak to określili „prace blacharsko-lakiernicze” nie zmienią istoty pojazdu, który dalej wg nich będzie spełniał cechy nowego auta. Nie wdając się w szczegóły, uznali naszą reklamację i dokonaliśmy zamówienia nowego auta. Odebraliśmy go 13.01 br. czyli po 3 miesiącach. W dniu 15.01, a więc po dwóch dniach zepsuł się cały ekran multimedialny i od tego czasu samochód jest w ich serwisie. Reasumując: od trzech miesięcy dysponują moją gotówką w kwocie 216.000. Na samochód czekam tak naprawdę od zeszłego maja. Nie zliczę telefonów, które wykonałem, niestety odbijam się od ściany. Napisałem już skargi do BMW Centrum i zasięgałem porady kancelarii prawnej i rzecznika praw konsumentów. Na dzień dzisiejszy nie chcą mi udostępnić ogólnych warunków gwarancyjnych. W najgorszych snach nie przeczuwaliśmy że będziemy mieć tyle stresów. Prośba o bezpośredni kontakt z prezesem spełzła na niczym, szkoda pisać. Niestety ich slogan reklamowy „pozytywne emocje” jest nieprawdziwy. DRAMAT!!!!!!!
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 09:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 09:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 07:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 19:06
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta Można poczuć się jak w domu Dziękuję za pomoc i zaangażowanie w doborze i zakupie motocykla
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 10:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 16:01
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... podejścia do pracy Pracowników serwisu zawsze fachowa pomoc i doradztwo.
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 12:24
Salon - samochody nowe
Pan Sławomir Sokołowski ...
... to bardzo rzetelny sprzedawca, wszystko bardzo dobrze przygotowane, obsługa profesjonalna!
Użytkownik sieci
19 lutego 2025 17:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek