85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 22:36
Salon - samochody nowe
Firma BMW Gazda ...
... Group Gliwice nie zwraca wpłaconych zaliczek. Gdybyśmy z żoną wcześniej przeczytali opinie to nigdy nie zdecydowalibyśmy na zakup pojazdu u tego delera. Niestety, ale musieliśmy zrezygnować z dokonanego zamówienia pojazdu, który był już wcześniej na liście produkcyjnej dla tego delera. Cały profesjonalizm firmy skończył się w momencie złożenia rezygnacji z zamówienia oraz prośbie o zwrot wpłaconej zaliczki. U innych delerów znanych marek nie stanowi to problemu, ponieważ profesjonalizm i uczciwe podejście do każdego klienta zachowany jest do samego końca. Firma nie odowiada na maile w sprawie zwrotu zaliczki a kierownik działu handlowego nie odbiera telefonów, nie oddzwania. Taka obsługa klienta jest karygodna w szczególności jeśli chodzi o tak prestiżową markę BMW.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 21:24
Salon - samochody nowe
Niestety do momentu ...
... złożenia zamówienia Pan Surówka był miłym kontaktowym sprzedawcą. Po tygodniu rezygnacji z samochodu i wniosku o zwrot zaliczki za samochód, który i tak był na liście produkcyjnej zero odzewu. Napisaliśmy z mężem również maila do Kierownika Pana Poloka a także do właścicieli. Zero odzewu, w tym brak możliwości kontaktu telefonicznego. To plama dla marki BMW aby dla tzw “ drobnych” jak dla takiego salonu - tak psuć markę. Nawet mieliśmy chęć zakupu drugiego samochodu za około 2 lata w tym salonie jednak w chwili obecnej totalnie odechciało nam się marki BMW. Jak wiemy Markę tworzą Ludzie.
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 19:56
Salon - samochody nowe
Niby masz 5 ...
... letni darmowy serwis na oleje itd...to i tak wymyślą coś że zapłacisz.....nie polecam
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 18:39
Salon - samochody nowe
NIE NIE I ...
... JESZCZE RAZ NIE!!!!!!!! Nasza historia z Gazdą jest najprawdopodobniej najbardziej wyjątkowa ze wszystkich opisanych kiedykolwiek. W maju 24 r. zamówiliśmy tam BMW X1 z terminem odbioru na koniec października. Samochód został dostarczony do salonu. Zapłaciłem za niego całą kwotę, zarejestrowałem go w urzędzie i wykupiłem pakiet ubezpieczenia. Parę dni potem, jeszcze przed odbiorem auta, zaświeciła się im akcja serwisowa. Przez tydzień czekaliśmy na jakąkolwiek informację nie mogąc odebrać auta. To już było bardzo wyjątkowe (byłem właścicielem auta ale nie mogłem go odebrać). Okazało się, że najprawdopodobniej wadliwy jest słupek bezpieczeństwa i może wymagać naprawy. W rozmowie z serwisem chciano nam wmówić, że wymiana słupka, czyli jak to określili „prace blacharsko-lakiernicze” nie zmienią istoty pojazdu, który dalej wg nich będzie spełniał cechy nowego auta. Nie wdając się w szczegóły, uznali naszą reklamację i dokonaliśmy zamówienia nowego auta. Odebraliśmy go 13.01 br. czyli po 3 miesiącach. W dniu 15.01, a więc po dwóch dniach zepsuł się cały ekran multimedialny i od tego czasu samochód jest w ich serwisie. Reasumując: od trzech miesięcy dysponują moją gotówką w kwocie 216.000. Na samochód czekam tak naprawdę od zeszłego maja. Nie zliczę telefonów, które wykonałem, niestety odbijam się od ściany. Napisałem już skargi do BMW Centrum i zasięgałem porady kancelarii prawnej i rzecznika praw konsumentów. Na dzień dzisiejszy nie chcą mi udostępnić ogólnych warunków gwarancyjnych. W najgorszych snach nie przeczuwaliśmy że będziemy mieć tyle stresów. Prośba o bezpośredni kontakt z prezesem spełzła na niczym, szkoda pisać. Niestety ich slogan reklamowy „pozytywne emocje” jest nieprawdziwy. DRAMAT!!!!!!!
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 12:02
Salon - samochody nowe
Moje kolejne podejście ...
... do tego salonu i kolejne rozczarowanie. Zero zainteresowania przez pracowników, wręcz można odczuć na sobie nieprzychylne spojrzenia. Brak możliwości uzyskania szczegółowych informacji na temat samochodów, jednym słowem porażka :)
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 12:06
Salon - samochody nowe
Jeden z najgorszych ...
... serwisów w Polsce z jakimi miałem do czynienia !!! Gazda gliwice stosuje praktyki oszustwa a tym bardziej gwsrsncja jest fikcją
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 16:26
Salon - samochody nowe
W nasze auto ...
... wjechał inny pojazd jako, że mieliśmy je 3 dzień a do tej pory był serwisowany w BMW Pojechaliśmy do salonu. Obiecano szybką i skuteczną naprawdę oraz obsługę. Po oddaniu bmw do działu szkód czar prysnął jak bańka mydlana a mianowicie brak komunikacji w działem na bezczelnego nie odbierali i nie oddzwaniali, za każdym razem sprawę prowadził kto inny. Auto było serwisowane jak się okazuje u jakiegoś pseudomechanika w Tarnowskich Górach. Na ponaglenia w sprawie naprawy auta słyszeliśmy jutro będzie naprawione. Na auto czekaliśmy 2 MIESIĄCE! i okazało się że nadal jest niesprawne teraz kolejny miesiąc prosimy o serwis i dokończenie dzieła efekt zerowy. Dział szkód to partacze! Kłamcy i leniwi ludzie!
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 10:40
Salon - samochody nowe
Niestety,jakość usług pozostawia ...
... wiele do życzenia. Samochód pozostawiony na naprawę blacharsko lakierniczą,cały proces obsługi w szczególności przez Pana Wojciecha M. na poziomie 0. Na pewno nie skorzystam już z usług tego ASO. Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 13:04
Salon - samochody nowe
Miałem zakupić u ...
... nich bmw m2, ale skoro handlowiec przez 3 dni nie raczy wysłać mi nawet oferty po podaniu wszystkich danych to chyba nie śmieszny żart, znajde inny lepszy samochód w salonie z lepszą obsługą.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 14:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Daje 1, bo ...
... mniej sie nie da. Żenujący poziom obsługi, bardzo trudno umowic sie na serwis, arogancki Pan Paweł Sienkiewicz oraz Pani Marta z recepcji prezentują najnizsza jakość obsługi klienta z jaką sie spotkałem. Na pewno już u Was nic nie kupie i absolutnie nie polecam tego miejsca!!
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 16:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam dzialu ...
... motocykli w tym salonie. Kontakt z doradca byl jednym z moich najgorszych doswiadczen konsumenckich w ostatnim czasie. Pro-klienckosc to na pewno nie jest sformulowanie, stosowane jako dobra praktyka w tym salonie. Nie polecam i na pewno nie zostane klientem tego sklepu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Motocykl na który ...
... załatwiałem leasing, został sprzedany innemu nabywcy. Leasingiem zajmował się również salon BMW. Mimo tego iż byłem w stałym kontakcie zarówno z osobą organizującą leasing jak i ze sprzedawcą, w pewnym momencie dostałem sms że motocykl został już sprzedany. Wszystko działo się w ciągu 24h, dokumenty były przez mnie przygotowane bez żadnej zwłoki. Pozostaje pytanie: jak w takim razie, kupić pojazd na który załatwia się finansowanie, skoro w trakcie załatwiania formalności, salon podejmuje decyzję o sprzedaży pojazdu innemu nabywcy ? Jeśli przedstawiciele salonu będą zainteresowani szczegółami oraz screnem wiadomości które wysłałem oraz otrzymałem od sprzedawcy, jestem do dyspozycji.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 17:02
Salon - samochody nowe
NIE polecam tego ...
... salonu na zakup motocykla, moje doswiadczenia sa wylacznie negatywne. Po moich przygodach i sposobie przeprowadzenia NIEudanej transakcji, moje zaufanie do tego salonu jest =0.
Użytkownik sieci
2 października 2024 10:46
Salon - samochody nowe
Mam już kolejne ...
... BMW i kolejny raz po niecałym roku od zakupu pojawia się usterka (tym razem pompa wody) oddałem samochód na gwarancję do Gazda Gliwice po czym dowiaduje się , że nie ma częsci w Europie i będzie dostępna za około 4-5 tygodni ... samochodu nie mogłem już z serwisu odebrać , nie zaproponowano mi samochodu zastępczego na czas naprawy ponieważ to nie zgodne z polityką firmy. Jako są serwis napraw nie moge powiedzieć złego słowa ale sposób działania BOK i polityka w sprawie reklamacji w firmie jest fatalna. To prawdopodobnie moje ostatnie BMW które kupiłem
Użytkownik sieci
1 października 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam telefony ...
... nie odbierają z łaską obsługa nie terminowi.Nie polecam w szczególności pana Tomasza Radziejowskiego.
Użytkownik sieci
7 września 2024 13:51
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM DZIAŁU ...
... MOTOCYKLI!! Dwa pełne dni nie potrafimy się skontaktować z Dealerem w czasie godzin pracy. Dzwoniliśmy kilkukrotnie, ale bezskutecznie. Za każdym razem zostawiając numer telefonu w dziale obsługi proszą o kontakt zwrotny. Obsługa DRAMAT
Użytkownik sieci
7 września 2024 08:57
Salon - samochody nowe
Chciałam podzielić się ...
... negatywną opinią na temat obsługi w salonie BMW. Tydzień temu pracownica zapewniała, że wystarczy zadzwonić, aby umówić się na sobotnią wizytę na której ktoś na pewno pokaże nam samochód. Dziś wykonałam telefon i uzyskałam informację, że pracownik może przyjść pokazać auta, przy następnej rozmowie stwierdził że jednak nie może ani nie ma nikogo w całym salonie kto chociaż otworzy nam auto i pokaże. Podkreślaliśmy, że nie możemy przyjechać w tygodniu, ponieważ mieszkamy w innym województwie, ale to nie miało znaczenia. Widać, że obsłudze nie zależy na kliencie ani na sprzedaży. Polecam poszukać innego salonu, gdzie nie ma problemu z umówieniem się na dogodny termin, oraz o pokazanie auta nie trzeba się prosić.
Użytkownik sieci
6 września 2024 15:57
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon na ...
... świecie. Gdy tylko kupisz 1 auto za 200 000 na leasing-jesteś dla nich nikim. Może gdy kupisz 50 BMW będą mili? Tylko przed zakupem się starali. Po salonie przechadzają się chude panie. Nie wiadomo co mają robić oprócz kawy. Nie są zbyt pomocne. Ale do rzeczy. Mam u nich leasing i już druga szkodę. Pierwszą naprawiali przez pół roku. Skasowany tył nie z mojej winy. Z racji tego że wycenili to na 80 tys. nie mogli się dogadać z Wartą. A ja byłam bez auta. Wielokrotnie nie dało się dodzwonić. W dziale szkód niemili. Szczególnie pan Rafał Kowalski. Aktualnie znów szkoda z mojej winy. Nauczona doświadczeniem prosiłam o naprawę w innym serwisie. Nie zgodzili się, może dlatego że wycena była na 20 tys tylko. Więc nie mając wyjścia zgłosiłam się do nich. Zrobili papiery i cisza. Nie odbierają telefonów i nie oddzwaniają. Nie odpowiadają na SMS-y. Dziś dodzwoniłam się znów do pana Rafała Kowalskiego. Krzyczał na mnie że to nie jego sprawa bo nie ma osoby która zajmuje się moją szkodą. Chcę złożyć skargę na tego pana. Kupuję drogie auto i jestem traktowana w taki sposób? Nigdy więcej BMW. Nigdy więcej Gazdy. Stanowczo odradzam. Zdjęcie dla przyciągnięcia uwagi.
Użytkownik sieci
2 września 2024 11:47
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... salonu w Gliwicach. Sprzedawca przy pierwszej wizycie sprawił wrażenie bardzo zaangażowanego z czasem gdy okazało się że samochód nie będzie finansowany przez BMW FINANSE postawa sprzedawcy zmieniła się o 180 stopni. Wydanie uszkodzonego pojazdu - śmiech na sali rzucenie kluczykami o stół zero informacji o samochodzie podpisanie dokumentów i dziękuję po „zawodach”. Odbierając samochód za ponad 400tys, obsługa mogą by być lepsza. Nie polecam 😞