86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:22
Salon - samochody nowe
Witam. Nie polecam ...
... tej firmy . Napisałem do wszytkich pracowników o oferte na ubezpieczenie mojego bmw 2. Mija dwa tygodnie i zero totalne zero odzewu z firmy. Widzę żę tylko liczy sie sprzedaż . Pierwszy raz jestm tak po tratowany gdzie mam flotę samochód Mam nadziej że będzie to przestroga dla innych
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 18:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 15:14
Salon - samochody nowe
Generalnie ludzie są ...
... ok. Czasami trudno się skontaktować z serwisem dlatego gwiazdka mniej.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
Ja przestrzegam przed ...
... salonem BMW Gazda Group z Gliwic. Byłem na kupnie bmw 3gt z programu premium selection za 95k zł. Samochód obejrzałem i spodobał mi się. Umówiłem się, że zapłacę 5k zaliczki, ale jednocześnie dopytałem czy w przypadku problemów z kredytowaniem pieniądze zostaną mi zwrócone. Spodziewałem się problemów ze względu na charakterystykę mojej pracy. Zostałem zapewniony, że nie będzie z tym problemów. Oczywiście wcale nie musiałem się upewniać i zwrot zaliczki mi się należy przy rezygnacji nawet jak się rozmyślę z obojętnie jakiego powodu, bo takie jest prawo. Rzeczywiście były problemy z kredytowaniem i kiedy poprosiłem o zwrot zaliczki to był piątek. Dostałem informację, że nie ma problemu, tylko w poniedziałek Pani zapyta szefa co miało być formalnością. Swoją drogą jedyne pozytywne wrażenie z tego salonu zostawiła po sobie Pani Violetta, która jest doradcą i od początku do końca mnie obsługiwała. Bardzo dobry doradca opraz pomocny i uczciwy człowiek. W poniedziałek dostałem informację, że wszystkie zwroty zaliczek są wstrzymane. Oczywiście nie dostałem żadnego wyjaśnienia, ani żadnego kontaktu do tego całego "szefa" żeby móc samemu interweniować. Pan "szef" po prostu podjął decyzję, że pieniędzy nie chce zwrócić i koniec tematu. Następnego dnia napisałem skargę do centrali BMW i już przy zgłaszaniu mojej skargi zostałem zapewniony, że oczywiście zwrot zaliczki mi się należy i oni to załatwią. Rzeczywiście zadziałało, bo po paru dniach zadzwoniła do mnie Pani Viola z Gazda bmw poinformować, że jak najbardziej pieniądze dostanę, tylko to trochę potrwa. Trwało to dokładnie 3 tygodnie aż odesłali moją zaliczkę. Zdecydowanie żenada, żeby dealer BMW stosował takie zagrywki. Czegoś takiego spodziewałbym się może po podrzędnym niedzielnym handlarzu, a nie po salonie marki premium. Ta cała sytuacja zdenerwowała mnie do tego stopnia, że chyba wybiorę inną markę na zakup samochodu jak sytuacja z moim kontraktem w pracy się wyjaśni. Wiem, że źle trafiłem i pewnie są inne salony z lepszą obsługa klienta, ale niesmak pozostał. Jeszcze raz na koniec dziękuję Pani Violi za miłą współpracę przy tej nieprzyjemnej sytuacji. Dzięki niej ocena to dwie gwiazdki, a nie jedna.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 19:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 15:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2020 21:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 20:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 18:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 14:29
Salon - samochody nowe
Polecam Panią Violettę
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 09:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 13:19
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i całościową ...
... obsługa i opieka nad klientem. O żadnym innym salonie nie mogę wystawić tak pozytywnej opinii jak o tym. Szczególne podziękowania dla Pani Marleny Majcherek za bezdyskusyjnie profesjonalną opiekę/obsługę klienta.
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 20:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lipca 2020 16:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... usług serwisowych BMW Gazda Gliwice. Jestem bardzo rozczarowana podejściem do nowych klientów. Po przejechaniu 3 tys. kilometrów doszło uszkodzenia opony- niewielki spadek ciśnienia w oponie. Po dopompowaniu ciśnienie utrzymywało się przez dłuższy czas, ale samochód został odstawiony do serwisu do sprawdzenia. Serwis od razu założył wymianę opony na nową, bez możliwości naprawy. Opony były w dobrym stanie, niezużyte. Wymiana wiązała się z nowymi, dużymi kosztami. Serwis nie przedstawił ani zdjęć usterki, ani starej opony- nie mówiąc już o tym, że uszkodzona opona jako własność klienta powinna być wydana klientowi. Jak dla mnie- naciąganie na koszty.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 18:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 10:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Prosta ...
... usługa .. zapytałem o cenę przed przyjazdem, a potem nagle cena wzrosła o 100%. . Na moją informację że pan przez telefon powiedział że taka cena otrzymałem odpowiedź.. trudno nam ustalić z kim pan rozmawiał..
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka