86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 października 2020 12:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2020 11:02
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy zakupu ...
... kolejnego auta w tej Firmie i dedykują ją szefowi warsztatu oraz ewentualnie panom z centrali BMW. Zakup dotyczył auta z przebiegiem. Sprawę prowadził pan Mateusz i kupiłbym od niego kolejne auto, jak dożyję. Po 2 miesiącach mam w trasie "awarię" tylnej opony i jestem na drodze bez zestawu naprawczego. Po zdjęciu koła okazało się,że opona (Michelin Pilot Sport z indeksem Y wysokość 40) była "naprawiana" metodą sznurkowania. Zdaniem szefa warsztatu to normalna procedura w przypadku BMW i szybkiej opony. Nie znalazł tu mojego zrozumienia, choć jestem wdzięczny, że nie zastosował "naprawy" przez nalewkę. Nawet nie chcę wiedzieć z którego POM wzięliście gościa.Brak wyobraźni to jego główna cecha. Poza opisanymi fatalnymi w tym przypadku układami w firmie uważam też, że auto nie powinno być wypuszczone na drogę bez obowiązkowego wyposażenia. Nawet nie wyobrażacie sobie panowie, jak o klienta potrafi dbać doradca z małego salonu BMW w Lublinie pan Daniel Piecychna. Tutaj jestem bezpieczny. Wpis dotyczy transakcji z pierwszej połowy 2019.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 23:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:22
Salon - samochody nowe
Witam. Nie polecam ...
... tej firmy . Napisałem do wszytkich pracowników o oferte na ubezpieczenie mojego bmw 2. Mija dwa tygodnie i zero totalne zero odzewu z firmy. Widzę żę tylko liczy sie sprzedaż . Pierwszy raz jestm tak po tratowany gdzie mam flotę samochód Mam nadziej że będzie to przestroga dla innych
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
Ja przestrzegam przed ...
... salonem BMW Gazda Group z Gliwic. Byłem na kupnie bmw 3gt z programu premium selection za 95k zł. Samochód obejrzałem i spodobał mi się. Umówiłem się, że zapłacę 5k zaliczki, ale jednocześnie dopytałem czy w przypadku problemów z kredytowaniem pieniądze zostaną mi zwrócone. Spodziewałem się problemów ze względu na charakterystykę mojej pracy. Zostałem zapewniony, że nie będzie z tym problemów. Oczywiście wcale nie musiałem się upewniać i zwrot zaliczki mi się należy przy rezygnacji nawet jak się rozmyślę z obojętnie jakiego powodu, bo takie jest prawo. Rzeczywiście były problemy z kredytowaniem i kiedy poprosiłem o zwrot zaliczki to był piątek. Dostałem informację, że nie ma problemu, tylko w poniedziałek Pani zapyta szefa co miało być formalnością. Swoją drogą jedyne pozytywne wrażenie z tego salonu zostawiła po sobie Pani Violetta, która jest doradcą i od początku do końca mnie obsługiwała. Bardzo dobry doradca opraz pomocny i uczciwy człowiek. W poniedziałek dostałem informację, że wszystkie zwroty zaliczek są wstrzymane. Oczywiście nie dostałem żadnego wyjaśnienia, ani żadnego kontaktu do tego całego "szefa" żeby móc samemu interweniować. Pan "szef" po prostu podjął decyzję, że pieniędzy nie chce zwrócić i koniec tematu. Następnego dnia napisałem skargę do centrali BMW i już przy zgłaszaniu mojej skargi zostałem zapewniony, że oczywiście zwrot zaliczki mi się należy i oni to załatwią. Rzeczywiście zadziałało, bo po paru dniach zadzwoniła do mnie Pani Viola z Gazda bmw poinformować, że jak najbardziej pieniądze dostanę, tylko to trochę potrwa. Trwało to dokładnie 3 tygodnie aż odesłali moją zaliczkę. Zdecydowanie żenada, żeby dealer BMW stosował takie zagrywki. Czegoś takiego spodziewałbym się może po podrzędnym niedzielnym handlarzu, a nie po salonie marki premium. Ta cała sytuacja zdenerwowała mnie do tego stopnia, że chyba wybiorę inną markę na zakup samochodu jak sytuacja z moim kontraktem w pracy się wyjaśni. Wiem, że źle trafiłem i pewnie są inne salony z lepszą obsługa klienta, ale niesmak pozostał. Jeszcze raz na koniec dziękuję Pani Violi za miłą współpracę przy tej nieprzyjemnej sytuacji. Dzięki niej ocena to dwie gwiazdki, a nie jedna.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... usług serwisowych BMW Gazda Gliwice. Jestem bardzo rozczarowana podejściem do nowych klientów. Po przejechaniu 3 tys. kilometrów doszło uszkodzenia opony- niewielki spadek ciśnienia w oponie. Po dopompowaniu ciśnienie utrzymywało się przez dłuższy czas, ale samochód został odstawiony do serwisu do sprawdzenia. Serwis od razu założył wymianę opony na nową, bez możliwości naprawy. Opony były w dobrym stanie, niezużyte. Wymiana wiązała się z nowymi, dużymi kosztami. Serwis nie przedstawił ani zdjęć usterki, ani starej opony- nie mówiąc już o tym, że uszkodzona opona jako własność klienta powinna być wydana klientowi. Jak dla mnie- naciąganie na koszty.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 10:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Prosta ...
... usługa .. zapytałem o cenę przed przyjazdem, a potem nagle cena wzrosła o 100%. . Na moją informację że pan przez telefon powiedział że taka cena otrzymałem odpowiedź.. trudno nam ustalić z kim pan rozmawiał..
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2020 21:32
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemna obsługa klientów leasingowych
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Opinia dotycząca serwisu ...
... pogwarancyjnego - za diagnostykę usterek zapłaciłem 900 zł (trwała dwa dni) której to koszt naprawy serwis wycenił na kwotę łączną 12 691,25 zł. Dodatkowo po odbiorze auta z serwisu przestał działać system ostrzegania przed kolizją, który został przez serwis trwale dezaktywowany. Następnego dnia rano oddałem samochód do serwisu specjalistycznego w Zabrzu gdzie usterki wraz z diagnostyką usunięto w ciągu tego samego dnia i zapłaciłem łącznie uwaga 750 zł (wraz z 12 miesięczną gwarancją i ponownym zakodowaniem systemu ostrzegania przed kolizją, który został w serwisie BMW Gazda rozkodowany). Rozumiem że jeżeli stać Cię na BMW to stać Cię na jego naprawę ale po zakończeniu gwarancji nie oddawajcie tam swoich samochodów do serwisu.
Użytkownik sieci
20 marca 2020 21:21
Salon - samochody nowe
Salon aut używanych ...
... w Dąbrowie Górniczej. Zdecydowanie nie polecam. Sprzedawanie aut używanych bez prawnego tytułu do nich - odbiór auta w 2 miesiące. Po podpisaniu umowy i wyniknięciu problemu bardzo uciążliwy kontakt z salonem. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
11 marca 2020 15:10
Salon - samochody nowe
Uszkodzili mi auto ...
... w trakcie akcji serwisowej, nie poczuwają się do odpowiedzialności NIE POLECAM,
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 13:56
Salon - samochody nowe
Tylko z konieczności...
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 12:14
Salon - samochody nowe
Niekompetentny sprzedawca motocykli
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 12:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 22:02
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu Gazda Group Gliwice. Za wymiane opon zaplaciłem 500zł brutto. W dniu wymiany dostałem informację ,że jest problem z maszyną i samochód będzie do odbioru w dniu następnym. Po 500 km okazało się ,że uchodzi powietrze w jednej z opon ,więc pojechałem do najbliższego warsztatu. Podczas demontażu zauważyliśmy, że uszkodzona jest stopka w oponie i to wydarzyło się z pewnościa podczas montażu. Uszkodząną oponę zawiozłem do BMW Gazda żeby porozmawiać z serwisantem i poprosić o ugodę czyli wymianę 1 opony na nową podczas najbliższej wizyty. Po miesiącu rozmyślania nad moją sprawą zaproponowano mi rabat na nowe opony i tyle -do widzenia ;). Po 5 latach wpółpracy żegnaj BMW Gazda i witaj BMW Bawaria. Czas pokaże jak tam jest ... Żenujące jest tez to ,że pod centurm handlowym EC dostałem 10 ulotek typu „wpadnij na kawę do BMW Gazda a my w tym czasie umyjemy Twoje auto” a za każdym razem kiedy odbierałem samochód z serwisu wykręcali się od mycia jak to tylko możliwe. .
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 18:53
Salon - samochody nowe
Nawet nie raczą ...
... odpisać na maila którego pisałem na infolinię do nich w październiku 2019 - i to ma być autoryzowany serwis BMW ? to są jakieś kpiny i zerowy poziom obsługi klienta. Nie polecam !
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 11:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługa nie miła wręcz nie kompetentna
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 14:01
Salon - samochody nowe
Termin na 12,o ...
... 12:20 ktoś zaczął obsługę która miała trwać godzinę, siedziałem ponad dwie godziny w serwisie
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Brak miejsca do ...
... zaparkowania samochodu. Brak zainteresowania klientem. Każdy pracownik serwisu