85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 17:11
Salon - samochody nowe
Salon ładny, nie ...
... można powiedzieć. Personel nie zainteresowany klientem. Spędziłem w salonie 20 minut oglądając kilka modeli samochodów. Nikt dosłownie nikt nie podszedł zapytać czy coś potrzebuję albo co mnie interesuje. Raczej tak nie wygląda profesjonalne podejście do obsługi klienta
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 11:45
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Podróżujesz ze znajomymi swoim hobbystycznym samochodem na wakacje do Włoch. Twój samochód ma problemy na drodze i oczekujesz, że dealer BMW będzie pierwszą osobą, która Ci pomoże. Zło. Nie mają czasu ani chęci, aby ci pomóc. Mogą mi zaoferować szybką diagnostykę za 100 euro, którą mogę wykonać sam za pomocą urządzenia za 20 euro. Znalazłem następny warsztat, który miał czas zająć się mną od ręki i dodatkowo miał na półce potrzebną część zamienną, i auto od razu zostało oddane do pracy, bo w podróży nie można czekać. (Wersja oryginalna) You are traveling with your friends in your hobby car to go on vacation to Italy. Your car has problems on the road and you expect a BMW dealership to be the first place to help you. Wrong. They don't have the time or desire to help you. They can offer me quick diagnostics for €100, which I can do myself with a €20 device. I found the next workshop that had time to deal with me right away and also had the necessary spare part on the shelf, and the car was put into work right away, because you can't wait when you're traveling.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 15:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2022 17:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
9 maja 2022 08:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowałem się wystawić ...
... tę negatywną opinię, ponieważ jestem rozczarowany i zaskoczony poziomem usług tego salonu, brakiem fachowości jego pracowników, ale przede wszystkim, faktem WPROWADZANIA KLIENTA W BŁĄD (delikatnie powiedziane) W styczniu b.r planowałem zakup kół zimowych do G30. Jako miejsce zakupu wybrałem Wasz salon. W rozmowie telefonicznej z pracownikiem salonu uzyskałem informację, że cena za koła do mojego samochodu to kwota 7,380 zł. Do zakupu kół w Waszym salonie zachęciła mnie cena i zapewnienie pracownika, że w przypadku zakupu tych kół mogę skorzystać z gratisowej wymiany oraz darmowego hotelu na jeden sezon. W dniu zakupu, zostałem niemile zaskoczony zmianą warunków oferty, która, była niezgodną z tą jaka była uzgadniana telefonicznie. Sprzedawca zażyczył sobie kwotę 9 tyś zł oraz 300 zł za hotel i około 200 za wymian kół. Zarówno sprzedawca jak i pracownik z którym wcześniej rozmawiałem wyprali się faktu, że w tym salonie kiedykolwiek oferowano takie gratisowe usługi. Zaskoczyła mnie również wysoka cena kół, gdyż dwa dni wcześniej było uzgodnione 7,380 zł! Żądając ode mnie ponad 9 tyś zł. poczułem się z waszej strony oszukany. Na szczęście dysponowałem wiadomością e-mail od pracownika, w której była kwotą 7,380 zł. Ta wiadomość uratowała mnie od płatności na ponad 9 tyś. Jednak za wymianę kół i hotel musiałem osobno zapłacić z czym do dziś trudno się pogodzić. Uważam, że o dobrym wizerunku firmy jaką jest BMW świadczy również właściwe podejście do klienta. Ten salon nie zasługuje na dobrą opinie. Nawet koła, które powierzyłem na przechowanie nie zostały umyte co większość innych wulkanizatorów czy serwisów ASO czyni! W mojej opinii salon źle pełni rolę ambasadorowa marki BMW. Nie zasługuje na ponowne odwiedzenie go przeze mnie oraz polecenie go innym!
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 18:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... namówiono mnie bym przed naprawa zapłacił (auto na przedłużonej gwarancji )za naprawę co przyspieszy proces ,a później uznano że cześć zawieszenia nie jest częścią mechaniczna i nie zwrócono mi kosztów jakie poniosłem .Dlatego nie polecam następnego samochodu tez już nie kupię u Was pozdrawiam …
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 18:54
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... akcje serwisowa wymiany kabla plusowego i uszkodzili moduł świateł który naprawili a do tego jeszcze moduł combox którego twierdzą że nie naprawia bo oni go nie uszkodzili mało tego uważają że przywiozłem auto z uszkodzonym modułem i żądam naprawy to już przesada moja noga Więcej tam nie postanie.
Użytkownik sieci
18 października 2021 10:49
Salon - samochody nowe
Umówiona wizyta serwisowa, ...
... podczas umawiania wizyty cena 1468 zł, więc bardzo kusząca w porównaniu do innych serwisów, potwierdzenie przy oddawaniu auta, że maksymalnie 1500 zł, przy odbiorze 1920 zł i nikt nie potrafił wytłumaczyć dlaczego... Nikt nie zadzwonił, nic nie powiedział, żeby nawet ewentualnie zabrać ze sobą więcej gotówki :)
Użytkownik sieci
3 października 2021 12:51
Salon - samochody nowe
Witam jestem bardzo ...
... zawiedziony tym serwisem , układ paliwowy w ramach kampanii mial być wymieniony , auto stalo 1.5 miesiąca po czy tel ze jest wszystko oki. Podjechałem do swojego mechanika nic nie wymienione ! Oszustwo tak tego nie zostawię!
Użytkownik sieci
2 września 2021 21:50
Salon - samochody nowe
Oddawania auta na ...
... akcje serwisową nie polecam, doradcy zapewniają terminy których nie dotrzymują, obiecują telefony ze strony serwisu który ich nie wykonuje. Ogólnie brak kontaktu. KOniec końców trzeba pojechać bez wiedzy czy auto jest gotowe czy nie żeby je odebrać, bo nikt nie poczuwa się do obowiązku żeby klienta o tym poinformować. Na e-mail o potwierdzeniu wykonania akcji serwisowej czekam do dziś bo faktury czy papieru na to NIBY bmw nie wystawia :)
Użytkownik sieci
2 września 2021 17:27
Salon - samochody nowe
Salon z wyglądu ...
... nowoczesny, przed wejsciem pięknie wyeksponowane wersje M zachęcają. Po wejściu młoda dama zapytała czy w czymś pomóc, odpowiedziałem, że najpierw sobie popatrzę. Tu miłe odczucia się kończą. Tułałem sie po salonie oglądając auta i broszury, pod "okiem" ładnie ubranych sprzedawców. Nikt mnie nie zapytał czy w czymś mi pomóc. Pochodziłem po salonie, przekartkowałem kilka broszur i...wyszedłem. Jestem zawiedziony, tym bardziej ze chciałem porozmawiać o modelu M, którego zakup rozważam. Szkoda...
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 11:24
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... profesjonalizm i obsługę P. Sebastiana z działu likwidacji szkód - i to byłoby na tyle. Serwis leży, wizyta na 13:30 : od 13:20-14:00 siedząc na przeciw konsultanta, który miał nas przyjmować - zero reakcji. Dezinformacja na infolinii : została mi przedstawiona oferta serwisu olejowego, w którym ustaliliśmy warunki. W dniu wymiany okazało się, że koszt jest jednak dwukrotnie wyższy. Zrezygnowałem z tej usługi, do zrobienia był jeszcze przegląd pogwarancyjny. Oczywiście przy odbieraniu samochodu zero uwag, serwisant w dwóch zdaniach stwierdził, że wszystko jest w najlepszym porządku. 3 dni później w Katowicach okazało się, że do wymiany jest : tylny amortyzator, apteczka i gaśnica po terminie, pióra wycieraczek. Dno. Omijać łukiem, Bawaria Katowice standard dziesięciokrotnie wyższy.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 14:13
Salon - samochody nowe
Po zakupie BMW ...
... X6 za prawie 500 tyś zł pomimo zapewnień sprzedawcy powinnienem otrzymać matę do bagażnika gratis. Jakież było zdziwienie kiedy po kilku miesiącach przyszło wezwanie do zapłaty za FV za matę wraz z 500zł odsetkami z firmy Kaczmarski Inkasso. Omijać szerokim łukiem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 20:23
Salon - samochody nowe
Po rezygnacji z ...
... zakupu samochodu ze względu na nie uzyskanie leasingu (pandemiczne obostrzenia), na który wpłaciliśmy ZALICZKĘ. Przez 3 tygodnie zwracają pieniądze po czym po kolejnym telefonie oświadczają że pieniędzy jednak nie zwrócą. Przez 3 miesiące próśb o kontakt z kierownikiem, kierownik nie potrafi oddzownić a na prośbę o podanie bezpośredniego kontaktu podają numer ogólnego maila oraz numer infolini na którą właśnie dzwonię. Żenada
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 00:14
Salon - samochody nowe
Nie chcą sprzedawać motorów 🙄
Użytkownik sieci
12 maja 2021 07:52
Salon - samochody nowe
Salon na wejściu ...
... ok panie miłe doprowadzą gdzie trzeba i tam na miejscu jest ok ale potem kontakt telefoniczny to już masakra nie mówię już jak się auto zamówi które stoi na placu i trzeba 2-3 tygodnie czekać aż sprzedawcy to próbuje ogarnąć do wydania albo czekanie na kontakt w sprawie oferty na auto chyba za mało sprzedawców.pozdrawiam i niestety drugie auto kupiłem u konkurencji
Użytkownik sieci
10 maja 2021 10:55
Salon - samochody nowe
Ogólnie nie polecam ...
... wykonywania akcji serwisowych. Po wymianie poduszki pasażera, deska rozdzielcza brudna od smaru, listwa wykończeniowa z połamanymi wszystkimi zaczepami, mocowania schowka połamane.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 18:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam firmy. ...
... Wystawili samochód na ogłoszeniu w cenie 30900, byłem z nimi umówiony na kupno w tej cenie, niestety zadzwonili i poinformowali, że jest duże zainteresowanie tym autem i zmienili cenę na 34900.Normalne to chyba nie jest tak nie traktuje się klienta.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 18:24
Salon - samochody nowe
Odwiedziłam salon z ...
... zamiarem kupna obuwia motocyklowego. Rozejrzałam się po kilku półkach,obsługa w ogóle nie zareagowała na moją obecność ,nie zapytała czego potrzebuje,czy może są w stanie jakoś mi pomóc. Zero zaangażowania z ich strony. Pomimo iż miałam cel zakupu butów,zniechęciło mnie podejście obsługi i wyszłam. Nie polecam.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 20:31
Salon - samochody nowe
Jeżeli jesteście przyzwyczajeni ...
... do dobrych standardów obsługi to tylko nie tam! Byłem zdecydowany na zakup w tym salonie motocykla BMW 310 gs z min. przebiegiem 300km w kolorze czerwonym. Zadzwoniłem w czwartek, chciałem żeby od razu dokupić gmole, wyższą szybkę itp. Sprzedawca był zajęty ale chętnie obiecał że w ciągu godz. przedstawi mi ofertę i będziemy mogli finalizować zakup. Po 3 godz. czekania zadzwoniłem ponownie bo mi zależało na tym motocyklu. Przeprosił że był bardzo zajęty ale na 100% do 17.00 wyśle ofertę. Minął weekend i cisza. Zadzwoniłem dzisiaj i co? Dowiedziałem się, że motocykl został sprzedany innemu nabywcy bo sprzedawca zapomniał się ze mną skontaktować. Kupię w innym salonie ale trochę szkoda mojego czasu i jeszcze takie lekceważenia klienta. Niestety chyba w tej firmie to taki standard.