85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 06:09
Salon - samochody nowe
Jak zwykle profesjonalnie
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 08:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem do czynienia. W x5 wymienili mi lampę na gwarancji ponieważ lampa miała brudną soczewkę, wymienili na jeszcze gorszą z plamą na soczewce a sam dyrektor stwierdził że jest to wada fabryczna i wymienią ponownie lecz do wymiany nie doszło!! Podczas wymiany uszkodzili lakier źle spasowali lampę oraz uszkodzili przednie żaluzje od grila. Po dokonaniu maila z opisem oraz zdjęciami nie dostałem odpowiedzi do tej pory więc serwis a w szczególności dyrektor sprawę olał i na dodatek serwisując u nich auto wyściskają mi kłamstwa że nie wolno przyjeżdżać ze swoim olejem ponieważ w razie usterki stracę gwarancję lecz prawo pozwala serwisować pojazd gdzie komu się podoba lecz najważniejsza jest norma oleju która jest rygorystycznie przestrzegana przez moją osobę !!!!
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 14:06
Salon - samochody nowe
Żenada, brak kompetencji, ...
... maja klienta brzydko mówiąc bardzo głęboko w D.... Dzwoniłem 19.07.2024 (piatek) pod numer 885269021, poprosiłem o połączenie z działem motocyklowym. Po przelączeniu wypytałem o motocykl, który mają na miejscu (ogłoszenie z otomoto). Dostałem informacje, że jest dostępny. Pytając czy moge przyjechać jutro (sobota), ogladnąć i jeśli będzie mi odpowiadał sfinalizować tranzakcję i zabrać motocykl? Usłyszałem że nie ma problemu oczywiśćie jak najbardziej!! Byłem w tym miejścu olewającym klientów dzisiaj (sobota 20.07.2024 + - godzina 11ta). Oczywiście usłyszałem, że dział motocyklowy nie działa w sobote!!!!!!!!!!! Na recepci dwie niekompetentne przestraszone osoby płci żenskiej. Zero zainteresowania ze strony obsługi. Przyszedł ktoś, to niech sobie chodi - pewnie zaraz wyjdzie. Powiem tak: jade 200km do was, bo macie model który mnie interesuje, a pajac z którym rozmawiałem przez telefon bo inaczej nazwać się go nie da, mógł powiedzieć prawdę. Gratuluje, takich motocykli nie sprzedaje się codziennie. Więc jeśli macie głęboko klienta który jedzie spcjalnie po dany pojazd i chce zapłacić za niego 155 000 PLN - to samo mówi za siebie, że takie miejsce omija się szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS. Dla mnie "pajac" do zwolnienia z dyscyplinarką!!!!!
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 21:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 15:02
Salon - samochody nowe
Polecam;)
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 11:27
Salon - samochody nowe
BMW Gazda Group, ...
... to nie tylko salon samochodowy jakich wiele, ale przede wszystkim ludzie. Mega profesojnalna obsługa. Super podejście do Klienta i mnóstwo cierpliwości. Zakup samochodu z Panem Damianem, to czysta przyjemność. Super doradztwo i dopasowanie oferty do warunków klienta. Później profesjonalna opieka posprzedażowa i pomoc w praktycznie każdej sytuacji. Z czystym sumieniem mogę polecić salon oraz Pana Damiana L, który z bardzo ogromnym zaangażowaniem i mega dużą wiedzą pomoże i doradzi w każdym momencie. Dodatkowo serwis w tym punkcie jest w pełni profesjonalny i sprawny. W trakcie oczekiwania na odbiór samochody można skorzystać z przyjemnej poczekalni. Polecam.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 21:05
Salon - samochody nowe
★★★★★ BMW Gazda ...
... Group to absolutnie wyjątkowe miejsce dla każdego miłośnika motoryzacji. Doradztwo na najwyższym poziomie – od pierwszego kontaktu czułem, że trafiłem w dobre ręce. Profesjonalni i kompetentni doradcy z pasją pomagają wybrać idealny model, odpowiadając na każde pytanie i rozwiewając wszelkie wątpliwości. Proces zakupu był bardzo przyjemny i bezstresowy. Czułem, że każdy etap transakcji jest starannie przemyślany i dostosowany do moich potrzeb. Wszystkie formalności zostały załatwione szybko i sprawnie, co pozwoliło mi cieszyć się nowym BMW bez zbędnych opóźnień. Samochód, który kupiłem, spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jest nie tylko piękny wizualnie, ale również niesamowicie komfortowy i zaawansowany technologicznie. Każda jazda to prawdziwa przyjemność, a satysfakcja z posiadania takiego auta jest ogromna. BMW Gazda Group zasługuje na najwyższe uznanie za swoją profesjonalną obsługę klienta, szeroki wybór samochodów i dbałość o każdy detal. Zdecydowanie polecam to miejsce każdemu, kto szuka niezawodnego i luksusowego auta oraz chce mieć pewność, że jego zakup będzie przebiegał bezproblemowo i w miłej atmosferze. 🚗🌟😊
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 15:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 17:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 12:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 13:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 16:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 16:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 09:21
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód 2 ...
... lata temu, samochód został wydany z poważną usterką. Serwis nie potrafi usunąć usterki, nie widzi problemu. Olewa temat, nie kontaktuję się. Nie polecam, najgorszy salon BMW na Śląsku.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Motocykl f850gs 2021rok ...
... był w czwartek tj. 13.06 na podstawowym serwisie przy ok 30000km. Został zgłoszony ponad to problem z monitem wyskakującym w czasie jazdy na wyświetlaczu „awaria systemu intel. połączenia alarm.” , który tracił się po jakimś czasie. Jako, że prosiłam znajomego o pojechanie na serwis (brak czasu) na miejscu nie zapytałam o wyczytane błędy z komputera. Został zrobiony podstawowy serwis olejowy i serwisowy. W piątek jechałam tym motocyklem w trasę na drugi koniec Polski a w drodze powrotnej z soboty na niedzielę wspomniany monit ponownie się pojawił a mało tego jadąc na 6 biegu przy prędkości ok 110km/h motocykl przestał reagować na manetkę gazu, pojawił się monit „awaria sterownika silnika” w efekcie czego zaczął zwalniać aż zatrzymałam się na poboczu włączając światła awaryjne. Zgasiłam zapłon, włączyłam ponownie i odpaliłam motocykl a monit zniknął. Podjęłam decyzję o kontynuowaniu jazdy. Owa sytuacja się nie powtórzyła ale wielokrotnie pojawił się pierwszy monit, ten weryfikowany w serwisie. W poniedziałek ok 12 dzwoniłam do serwisu by to zgłosić, nieodebrano ale oddzwoniono parę minut przed 15. W czasie rozmowy Pan stwierdził, że w czwartek sprawdzali system sos i niby działał a co do awarii w czasie jazdy miał się skonsultować i oddzwonić by ustalić termin (kolejny) by to zweryfikować. Niestety mamy środę godzinę 13:52 a ja w dalszym ciągu nie mam informacji. Nadmienię, że motocykl ten służy mi do pracy bo jeżdżę nim za osobami szkolonymi i nie chciałabym by incydent się powtórzył w trakcie szkolenia. A daje 1 bo ostatnio po serwisie u tego dealera nie ruszyli w ogóle łańcucha a uszczelka z pokrywy zaworów była źle założona i musiałam znowu tracić czas na przyjechanie bo olej ciekł po silniku. Może trzebabylo kupić coś innego jak BMW…
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 11:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2024 20:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa gorąco polecam
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 16:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek