85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 17:11
Salon - samochody nowe
Miernie . Obsługa ...
... najbardziej jest pochłonięta swoim własnym wyglądem niż troską o klienta .
Użytkownik sieci
1 marca 2021 07:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 13:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca, jeżeli ktoś nie chce tracić czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 18:51
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu. Juz ...
... czwarty raz jadę z usterką akcji serwisowej. Wizyta umówiona z samochodem zastępczym. Na miejscu dowiaduje się że "samochód zastępczy nie dotarl" martw się pan sam. Z moją starą Skoda lub Oplem mam dużo lepsza obsługę serwisową jak tutaj z autem za 400 tys. Wystarczyło jeden telefon ze brak samochodu zastępczego.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2021 15:27
Salon - samochody nowe
Planowaliśmy zakup samochodu ...
... - niestety sprzedawca, który przedstawił nam ofertę przestał odpowiadać na wiadomości. Zero kontaktu i zainteresowania z jego strony a szkoda, ponieważ byliśmy zdecydowani na zakup. Na szczęście konkurencja stanęła na wysokości zadania i staliśmy się szczęśliwymi posiadaczami x3. :)
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 17:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 grudnia 2020 23:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 grudnia 2020 23:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 16:27
Salon - samochody nowe
Dolewka oleju BMW ...
... 430i trwała 1,5 godziny mimo umówienia na konkretną godzinę
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 13:32
Salon - samochody nowe
Oddaliśmy auto do ...
... naprawy z ubezpieczenia sprawcy. Niestety strony się nie dogadały i auto odebraliśmy. Panowie z serwisu przywłaszczyli sobie znaczek mini. Po przedstawieniu sytuacji i zapewnieniu, że oddzwonią nie zrobili tego i cisza z ich strony. Wspaniałe traktowanie klientów.
Użytkownik sieci
13 października 2020 16:27
Salon - samochody nowe
Bardzo niesympatyczna obsługa ...
... w postaci siwego pana. Lekceważące podejście do klienta, zero uśmiechu, dziwne teksty. Człowiek czuje się jak biedak, który przyszedł żebrać o darmowy motocykl. Pan powinien pójść na długi kurs obsługi klientów i nie wiem, czy by mu to pomogło. W salonie BMW w Bielsku - Białej ludzie są uśmiechnięci, życzliwi i pomocni. Radzę trzymać się z daleka od Gliwic.
Użytkownik sieci
10 października 2020 15:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2020 12:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2020 11:02
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy zakupu ...
... kolejnego auta w tej Firmie i dedykują ją szefowi warsztatu oraz ewentualnie panom z centrali BMW. Zakup dotyczył auta z przebiegiem. Sprawę prowadził pan Mateusz i kupiłbym od niego kolejne auto, jak dożyję. Po 2 miesiącach mam w trasie "awarię" tylnej opony i jestem na drodze bez zestawu naprawczego. Po zdjęciu koła okazało się,że opona (Michelin Pilot Sport z indeksem Y wysokość 40) była "naprawiana" metodą sznurkowania. Zdaniem szefa warsztatu to normalna procedura w przypadku BMW i szybkiej opony. Nie znalazł tu mojego zrozumienia, choć jestem wdzięczny, że nie zastosował "naprawy" przez nalewkę. Nawet nie chcę wiedzieć z którego POM wzięliście gościa.Brak wyobraźni to jego główna cecha. Poza opisanymi fatalnymi w tym przypadku układami w firmie uważam też, że auto nie powinno być wypuszczone na drogę bez obowiązkowego wyposażenia. Nawet nie wyobrażacie sobie panowie, jak o klienta potrafi dbać doradca z małego salonu BMW w Lublinie pan Daniel Piecychna. Tutaj jestem bezpieczny. Wpis dotyczy transakcji z pierwszej połowy 2019.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 23:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:22
Salon - samochody nowe
Witam. Nie polecam ...
... tej firmy . Napisałem do wszytkich pracowników o oferte na ubezpieczenie mojego bmw 2. Mija dwa tygodnie i zero totalne zero odzewu z firmy. Widzę żę tylko liczy sie sprzedaż . Pierwszy raz jestm tak po tratowany gdzie mam flotę samochód Mam nadziej że będzie to przestroga dla innych
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
Ja przestrzegam przed ...
... salonem BMW Gazda Group z Gliwic. Byłem na kupnie bmw 3gt z programu premium selection za 95k zł. Samochód obejrzałem i spodobał mi się. Umówiłem się, że zapłacę 5k zaliczki, ale jednocześnie dopytałem czy w przypadku problemów z kredytowaniem pieniądze zostaną mi zwrócone. Spodziewałem się problemów ze względu na charakterystykę mojej pracy. Zostałem zapewniony, że nie będzie z tym problemów. Oczywiście wcale nie musiałem się upewniać i zwrot zaliczki mi się należy przy rezygnacji nawet jak się rozmyślę z obojętnie jakiego powodu, bo takie jest prawo. Rzeczywiście były problemy z kredytowaniem i kiedy poprosiłem o zwrot zaliczki to był piątek. Dostałem informację, że nie ma problemu, tylko w poniedziałek Pani zapyta szefa co miało być formalnością. Swoją drogą jedyne pozytywne wrażenie z tego salonu zostawiła po sobie Pani Violetta, która jest doradcą i od początku do końca mnie obsługiwała. Bardzo dobry doradca opraz pomocny i uczciwy człowiek. W poniedziałek dostałem informację, że wszystkie zwroty zaliczek są wstrzymane. Oczywiście nie dostałem żadnego wyjaśnienia, ani żadnego kontaktu do tego całego "szefa" żeby móc samemu interweniować. Pan "szef" po prostu podjął decyzję, że pieniędzy nie chce zwrócić i koniec tematu. Następnego dnia napisałem skargę do centrali BMW i już przy zgłaszaniu mojej skargi zostałem zapewniony, że oczywiście zwrot zaliczki mi się należy i oni to załatwią. Rzeczywiście zadziałało, bo po paru dniach zadzwoniła do mnie Pani Viola z Gazda bmw poinformować, że jak najbardziej pieniądze dostanę, tylko to trochę potrwa. Trwało to dokładnie 3 tygodnie aż odesłali moją zaliczkę. Zdecydowanie żenada, żeby dealer BMW stosował takie zagrywki. Czegoś takiego spodziewałbym się może po podrzędnym niedzielnym handlarzu, a nie po salonie marki premium. Ta cała sytuacja zdenerwowała mnie do tego stopnia, że chyba wybiorę inną markę na zakup samochodu jak sytuacja z moim kontraktem w pracy się wyjaśni. Wiem, że źle trafiłem i pewnie są inne salony z lepszą obsługa klienta, ale niesmak pozostał. Jeszcze raz na koniec dziękuję Pani Violi za miłą współpracę przy tej nieprzyjemnej sytuacji. Dzięki niej ocena to dwie gwiazdki, a nie jedna.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... usług serwisowych BMW Gazda Gliwice. Jestem bardzo rozczarowana podejściem do nowych klientów. Po przejechaniu 3 tys. kilometrów doszło uszkodzenia opony- niewielki spadek ciśnienia w oponie. Po dopompowaniu ciśnienie utrzymywało się przez dłuższy czas, ale samochód został odstawiony do serwisu do sprawdzenia. Serwis od razu założył wymianę opony na nową, bez możliwości naprawy. Opony były w dobrym stanie, niezużyte. Wymiana wiązała się z nowymi, dużymi kosztami. Serwis nie przedstawił ani zdjęć usterki, ani starej opony- nie mówiąc już o tym, że uszkodzona opona jako własność klienta powinna być wydana klientowi. Jak dla mnie- naciąganie na koszty.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 10:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Prosta ...
... usługa .. zapytałem o cenę przed przyjazdem, a potem nagle cena wzrosła o 100%. . Na moją informację że pan przez telefon powiedział że taka cena otrzymałem odpowiedź.. trudno nam ustalić z kim pan rozmawiał..
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka