94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 18:58
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonu ...
... gdy dzwonię w sprawie swojego auta, ignorują klienta, Po kilku telefonach odbierają i przekazują że za 15/20 minut oddzwonią i nikt ani razu nie oddzwonił. Samochód w naprawie trzymają około 7 miesięcy. Przesada
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 10:29
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAM - firma ...
... nie słowna. W kupionym samochodzie wystąpiła usterka. Umawiają się, że usterkę, można naprawić w innym serwisie i zwrócą środki (informację posiadam na piśmie), a następnie od 2 mc nie mogę otrzymać umówionego zwrotu. Sprawa zostanie zgłoszona do UOKIK jako zatory płatnicze! NIE POLECAM... DODAM, że jako odp. do opinii proszą o kontakt mailowy itp. a następnie zero kontaktu ze strony BMW... Totalne olewanie klienta!!!!
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 13:58
Salon - samochody nowe
Kiedy jesteś zainteresowany ...
... autem x5 w tym salonie za duże (jak dla mnie pieniądze) i chcesz przejechać się autem dostajesz propozycję godzinnej jazdy z kimś ze sprzedaży to dla mnie jednak żart. Mam nadzieje, ze to praktyka jedynie tego salonu a nie całej grupy BMW bo to spore obniżenie lotów.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 16:23
Salon - samochody nowe
Dno , nie ...
... będę opisywał od nowa mojej przygody z tym salonem , przesłałem nr tel i maila celem wyjaśnienia , myślicie że ktoś się odezwał ? niestety nie , w odpowiedzi na opinie wysyłają tylko stałą regułkę i tyle .Pozdrawiam
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 04:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo! Aktualizacja ...
... nawigacji w samochodzie BMW seria 5 G30 z 2018 roku powinna być prostą i standardową usługą w autoryzowanym serwisie BMW koncernu Inchcape o światowej renomie. Jednak okazało się, że ta prosta czynność przerosła Państwa możliwości. Dwukrotnie byłem umówiony u Państwa w serwisie BMW Inchcape Poznań. Dwukrotnie spędziłem, ba zmarnowałem swój cenny czas, oczekując po 2-3h bezskutecznie, ponieważ za każdym razem usługa nie została zrealizowana z powodów technicznych po stronie serwisu BMW Inchcape Poznań, za co zostałem oficjalnie przeproszony w korespondencji mailowej przez Państwa Doradcę Serwisowego. Po mojej drugiej wizycie otrzymałem nawet maila z przeprosinami od samego Koordynatora Serwisu, który zapewnił mnie w korespondencji, że niebawem skontaktuje się ze mną ponownie Doradca serwisowy celem umówienia wizyty z obsługą Door to Door i ostatecznym wykonaniem usługi, czyli zaktualizowaniem systemu nawigacji w moim samochodzie. Niestety, ale w określonym terminie nikt się ze mną nie skontaktował. Następnie minął cały kolejny pełny tydzień i nic, dalej cisza, kompletny brak kontaktu, kompletna ignorancja i ambiwalentny stosunek do Klienta, po mimo zapewnień samego Koordynatora Serwisu BMW Inchcape Poznań zgodnie z przesłaną mailową korespondencja. Czy to jest Państwa najnowszy standard obsługi Klientów? Jeśli tak, to naprawdę GRATULUJĘ i tym samym nie dziwą już mnie plot w poznańskich kręgach o rażącym pogorszeniu się poziomu standardu obsługi w Państwa autoryzowanym serwisie BMW. Począwszy od dzisiaj naprawdę już nikomu nie będę polecał Państwa usług i niestety ale sami Państwo zapracowaliście sobie na taką, moją opinię. Korzystając z okazji życzę Wesołych Świąt!!! W dniu 16.05.2023 miałem przyjemność być Klientem Państwa serwisu. Obsługiwany byłem przez Pana Pawła Słodkowski. Natomiast w dniu 17.05.2023 miałem przyjemność być Klientem Państwa serwisu. Obsługiwany byłem przez Panią Oliwię Borczuch oraz Pana Michała Zalewskiego. Pełen profesjonalizm, wysokie kompetencje i bardzo miła, empatyczna obsługa, naprawdę szczerze polecam !!! Natomiast z racji olbrzymiego aktualnego obłożenia na serwisie w związku z zamknięciem ASO Dealer BMW Olszowiec sugeruję Państwu zatrudnić więcej pracowników do obsługi Klientów, żeby wszystko było również zoptymalizowane czasowo. Niestety kompletnym SKANDALEM dla mnie była wizytacja ZARZĄDU firm Inchcape w dniu 17.05.2023, która to spowodował ponad godzinny przestój w pracy całej stacji dealerskiej i personelu. Panie Prezesie Witoldzie Wcisło firma Inchcape oraz jej pracownicy w czasie pracy są zobowiązani pracować na poczet obsługi Klientów, wyników, a nie marnować swój czas pracy na firmowe spotkania czy wewnętrzne przedstawienia... Wysokie standardy jakościowe obsługi Klientów, którymi się chwalicie i za które otrzymujecie liczne nagrody z ramienia importera BMW Polska zobowiązują i sugeruję na przyszłość naprawdę wyciągnąć z tego stosowne wnioski !!!
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 14:35
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Nie ...
... będę tutaj używał epitetów, które mi się nasuwają, bo nie chcę, żeby Google usunęło te opinię. Sprawa, którą opiszę, dotyczy sytuacji sprzed ponad 2 lat, ale dlaczego dopiero teraz o tym wspominam, o tym poniżej. Ponad dwa lata temu kupiłem u nich używane auto. Twierdzili, że jest bezwypadkowe i nie miało żadnych przygód. W tym roku rozglądałem się na nieco nowszym samochodem. W tym celu chciałem odsprzedać obecne (kupione w Inchcape), a środki ze sprzedaży przeznaczyć na zakup nowego auta. Pojechałem więc na wycenę obecnego samochodu do innego dealera. I tu dochodzę do sedna - mianowicie, podczas oględzin stwierdzono, że auto przygodę (i to nie jedną) jednak miało, zanim je kupiłem. Pokazano mi raport z tych zdarzeń wraz z informacją, kiedy i co miało miejsce. Wynika z niego, że auto miało 2 "przygody - cała lewa strona była pokiereszowana i z przodu i z tyłu. I to nie były drobne przycierki, ponieważ naprawa w latach ubiegłym wyniosła łącznie prawie 20.000zł (jeszcze 3,4 lata temu koszty napraw były niższe niż obecnie) . I wisienka na torcie - na moje specjalne życzenie, otrzymałem wcześniej, od tego dealera pisemne poświadczenie o bezwypadkowości auta. Uważam, że to jest szczyt bezczelności. Ci ludzie najpierw wciskają kłamstwa o stanie auta, wiedząc, że jest inaczej i jeszcze potwierdzają to pisemnie... Próbowałem sprawę wyjasnić polubownie z jakimś tam ich kierownikiem, ale ten człowiek szedł w zaparte, że w niczym mnie nie oszukali. Będę musiał podjąć odpowiednie kroki mające na celu rekompensatę finansową, ponieważ obecnie nie mogę sprzedać mojego auta za rynkową cenę. Wszstko dlatego, że w Inchcape wprowadzono mnie w błąd.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 09:09
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi, podejście ...
... pracowników i jakość serwisu z roku na rok wygląda gorzej. Ale do napisania opinii skłonił nas program naprawczy chłodniczki egr, na który zostaliśmy wezwani z 2 naszymi autami. I po tej "akcji" w 2 samochodach do wymiany kolektor i pokaźna wycena naprawy. Sprawa skończy się w sądzie ale przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 21:26
Salon - samochody nowe
Niestety muszę podtrzymać ...
... wszystkie opinie poprzedników, PIerwsza sytuacja auto na gwarancji części dostępne za około 1 miesiąc niestety byłem przeciągany, serwis nie zapewnił auta zastępczego, byłem zbywany telefonami że jutro, że następny tydzień itd. poniosłem spore koszty związane z najem innego samochodu żeby normalnie funkcjonować a auto stało w serwisie ponad miesiąc czasu co oczywiście nie zwolniło mnie z opłat. Druga sytuacja. Auto było na przeglądzie dużym wymiany oleju, filtrów itd. Po odebraniu i przejechanie około 1000 km silnik zaczął klekotać. Oczywiście zgłosiłem to do serwisu aby to sprawdzić. W międzyczasie czekając na termin zauważyłem, że poziom oleju nie jest za wysoki (auto było 2 tygodnie wcześniej na wymianie). Po przyjechaniu do serwisu zapalił się komunikat niski stan oleju. Zgłosiłem ten fakt dużego spadku oleju oraz stukania w silniku. Auto stało i diagnozowane było przez 4 dni. W dniu dzisiejszym odebrałem je - jak twierdzi serwis stuki były ale im przestało stukać i nie wiedzą co jest do końca przyczyną. Po odebraniu samochodu przejeżdzając około 20 km pojawia się komunikat niski stan oleju. Dzwonie do serwisu i oczywiści mam wrócić oni doleją oleju! nikt nie dolał oleju przez 4 dni diagnozowania. zmuszony byłem dolać oleju na stacji. Reasumując samochód został oddany z niższym stanem oleju niż przy oddawaniu go do serwisu. Oczywiście fakt pobrania tak dużej ilości oleju są przez serwis nieznane bo wycieku nie znaleziono, mówią o normie 0.6 lira /1000 km - co daje na 30 tyś 18 litrów oleju - do silnika wlewają 7 litrów Stuki nadal są i nie wiem jak mogły im ustać - chyba że auto stało wtedy rzeczywiście nie stuka. Serwisowałem 2 samochody w tym serwisie od 4 lat. Widzę, że jednak muszę zmienić serwis i auto dać do ekspertyzy dlaczego po przeglądzie zaczęły się stuki i duże zużycie oleju. Nie polecam tego serwisu z racji słabych usług i lekceważącego podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam BMW ...
... Inchcape Swadzim. Oględziny uszkodzonego auta zostały wykonane 17 października 2024 roku, została sporządzona pełna dokumentacja. Do dnia dzisiejszego czekam na kontakt w sprawie ustalenia terminu naprawy samochodu. Pracownik serwisu miał skontaktować się ze mną maksymalnie w ciągu 3 dni od wizyty, niestety przez 2 miesiące nie znalazł na to czasu. Serwis wykazuje zerowe zainteresowanie zleconą im usługą, dodatkowo kontakt z biurem jest bardzo utrudniony a sprawa przerzucana jest absurdalnymi wytłumaczeniami. Dodatkowo naprawa drugiego naszego samochodu jest również niezrealizowana od lipca 2024.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... BMW inChcape. Kontakt utrudniony, sprawa nie załatwiona. Dodatkowo moja wspólniczka też zglosila szkodę i do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. Marka premium przy sprzedaży ale przy załatwieniu szkody to nikogo nie ma. Jedną gwiazdką to za dużo !
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 22:01
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... bardzo rozczarowującym doświadczeniem związanym z wizytą u tego dealera BMW. Niestety, podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia. Już od samego początku miałem wrażenie, że jestem ignorowany. Zakupiony samochód przyjechał w innym kolorze! Auto miało być w kolorze srebrnym, a przyjechało w czerwonym. Następnie czekałem ponad dwa tygodnie na wydanie samochodu gdzie formalności z mojej strony zostały dopełnione. Pojazd został wydany praktycznie na siłę, bo nie było zgody góry na wydanie pojazdu. Na wydaniu auta poprosiłem o ofertę przedłużenia gwarancji oraz kolejnego pojazdu przy deklaracji, że w dniu następnym wszystko będę miał na mailu. Oferty nie otrzymałem! Dzwoniłem kilkukrotnie w celu uzyskania informacji ale zastałem tylko głuchy telefon. Tydzień wcześniej jak przyjechałem obejrzeć samochód w innym kolorze niż zamówiony przy okazji poszedłem na dział z motocyklami, ponieważ również posiadam motocykl tej marki i zastanawiałem się nad zamianą na nowy. Tutaj kolejne rozczarowanie handlarze zajęci rozmową między sobą, klient nie istnieje dla nich. Odniosłem wrażenie, że im przeszkadzam w rozmowie. Podsumowując: Oczekiwałem, że w miejscu, które reprezentuje tak prestiżową markę, zostanę obsłużony z należytą uwagą i szacunkiem, jednak spotkało mnie rozczarowanie. Niestety, po takim doświadczeniu trudno mi będzie ponownie odwiedzić ten salon i raczej poszukam innego dealera, który bardziej ceni czas i potrzeby klienta.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Niestety...akcja serwisowa umówiona ...
... z miesięcznym wyprzedzeniem i opisane co dokładnie nie powiodło się poprzedniemu serwisowi i na czym mi zależy. Z początku miało być wszystko załatwione a dwa dni przed wizytą okazało się że być może aktualizacja może się nie udać...za każdym razem mówiłem w czym był problem w poprzednim serwisie ale ok moje ryzyko i tak przyjadę...no i wiadomo nie udało się jednak...prosiłem jeszcze o obsluchanie silnika podczas rozruchu na zimnym czy nie dobiegają zadne niepokojące odgłosy...zostałem poproszony aby zrobić ta obdukcje podczas odbioru wspólnie z kierownikiem serwisu i tak też zrobiliśmy ale silnik ciepły więc chodzi jak w zegarku...I pewnie na tym by sie skończyło ale na koniec mój doradca Pan Pawel N. informuje mnie ze musze opłacić koszt obdukcji....ale z racji tego że nic nie wyszło to będzie to tylko połowa kwoty wyjsciowej wiec 350zl....za obsluchanie samochodu 5cio minutowe no trochę kpina....gdy zacząłem drążyć temat skąd ta kwota okazało się że jednak nie muszę placic bo firma zrobi wyjatek i wezmie to na siebie...niesmak straszny pozostanie plus nie dostalem zadnego potwierdzenia nic z calej wizyty a dopelnieniem było umycie samochodu tak że w lusterkach bocznych nic nie widać a opony i progi brudne na tle samochodu jakby w ogóle nie miały kontaktu z wodą
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 21:27
Salon - samochody nowe
- Po pierwsze ...
... wymieniono inną częś niż ta ktora byla wadliwa - bez komentarza, - Poza tym podczas mycia po serwisie liczne rysy na LAKIERZE - Po trzecie znów mowią ze 24tys za wymianę części ktora notabene wcale nie ma wycieków , jak twierdzą - Dodatkowo obiecano mi ze zadzeoni do mnie ktos bo do wymiany zderzak,cisza Miala zadzwonic pani odnosnie napraw z AC , brak odzewu Za to ciagle dostawalam telefony ze moje auto wymaga serwisu chociaz rozmawialam o tym chyba z 5 razy przez tel
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Kolejny dnia 22.11.24 ...
... odwiedziliśmy salon BMW przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie samochodu. Niestety, nasze doświadczenia z systemami asystenta głosowego ponownie pozostawiają wiele do życzenia. Jeżeli przeszkolonym pracownikom BMW, którzy mają codziennie do czynienia z tymi systemami, sprawiają one tak olbrzymią trudność, to co dopiero nowym użytkownikom? Tego typu sytuacje budzą uzasadnione obawy, szczególnie że systemy te powinny działać intuicyjnie i bezproblemowo w pojazdach klasy premium. W naszych testach zarówno pracownik salonu, jak i my sami, nie byliśmy w stanie skłonić asystenta głosowego do wykonania nawet najprostszych poleceń. Jeśli użytkowanie takich funkcji wymaga tak dużej wiedzy technicznej lub nieustannej pomocy, to trudno mówić o wygodzie i innowacyjności, której oczekujemy od marki BMW. Sytuacja ta z pewnością wpłynie na naszą decyzję zakupową, ponieważ systemy konkurencyjnych marek działają zdecydowanie bardziej płynnie i niezawodnie. Mamy nadzieję, że BMW poważnie potraktuje takie opinie i wdroży odpowiednie zmiany, zarówno w zakresie technologii, jak i szkolenia pracowników.
Użytkownik sieci
22 października 2024 22:17
Salon - samochody nowe
Z całą pewnością ...
... odradzam serwis blacharsko-lakierniczy Inchcape Poznań. Za realizacją drobnej szkody oczekiwałem ponad miesiąc. W tym czasie żadnej informacji ze strony BMW, na jakim etapie jest moja sprawa, a kontakt z doradcą obsługującym sprawę był utrudniony. Po przyjęciu mojego auta na serwis, otrzymałem pojazd zastępczy BMW5, które zarówno technicznie jak i wizualnie, nie nadawało się do jazdy (odpadał zderzak, autem trzęsło podczas jazdy). Po kilku dniach zostałem zaproszony po odbiór auta. Całe szczęście, że sprawdziłem auto przed podpisaniem protokołu odbioru - auto zostało polakierowane i złożone przez osobę bez kompetencji - na lakierze widoczna była tzw. pomarańczowa skórka i zadziory, a osłona błotnika odstawała od karoserii. Świetna jakość obsługi prezentowana przez dział sprzedaży, została całkowicie zatarta przez brak standardów obsługi i niekompetentne podejście osób pracujących na dziale lakierniczym.
Użytkownik sieci
20 października 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... dealera. Jedna, wielka pomyłka. Nie dziękujcie za poświęcony czas ;)
Użytkownik sieci
10 października 2024 08:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Inchcape Poznań. 3 tygodnie próbowałem się umówić na serwis płynu hamulcowego, wymianę odbojnika amortyzatora i baterii systemu SOS w podsufitce. Za każdym razem dostawałem odpowiedź w stylu "oddzwonimy ze szczegółami", "dzisiaj dostanie pan potwierdzenie rezerwacji terminu", niestety nikt nie oddzwaniał a potwierdzenia nie otrzymałem. Po ponownym kontakcie z mojej strony, całą rozmowę na temat prac do wykonania musiałem prowadzić od nowa. Moim "doradcą" serwisowym była pani Monika, której stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
9 października 2024 20:07
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto które ...
... było tam serwisowane dramat nie wiem jak serwis mógł wypuścić człowieka z oponą która groziła wystrzałem Ponadto koła były totalnie nie wyważone plus jeszcze kilka innych rzeczy
Użytkownik sieci
21 września 2024 13:31
Salon - samochody nowe
Dzisiaj byłem zainteresowany ...
... ślicznym, niebieskim BMW serii 1 w dziale samochodów używanych. Niestety, pan obsługujący – tu słowo dość na wyrost – chyba nie był zainteresowany jego sprzedażą. Bardzo niemiłe doświadczenie.