95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 października 2023 21:50
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam BMW ...
... Inchcape. Szczególnie chciałabym podziękować Panu Piotrowi Wojtkowiak za jego profesjonalne doradztwo przy zakupie części do mojego pojazdu. Jego zaangażowanie i wiedza zasługują na uznanie. Jeszcze raz dziękuję!
Użytkownik sieci
25 października 2023 20:06
Salon - samochody nowe
Szybki i dobry ...
... kontakt z Panem Maciejem Florczyk z działu części. Polecam z nim kontakt
Użytkownik sieci
24 października 2023 17:39
Salon - samochody nowe
Polecam cały Dział ...
... Części Zamiennych a w szczególności Pana Adama. Miła i przyjemna obsługa w doborze części. Napewno wrócę spowrotem.
Użytkownik sieci
24 października 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Miałem problem z ...
... pękniętym zabezpieczeniem antykradzieżowym fo kół, serwis bardzo szybko rozwiązał mój problem. Gorąco polecam.
Użytkownik sieci
23 października 2023 22:47
Salon - samochody nowe
Obsługa uwija się ...
... całkiem sprawnie, możliwość zostawienie auta i skorzystania z usługi door to door lub dostania auta zastępczego jest mega wygodna.dziękuję panie Piotrze F., panu Pawłowi S.dziękuję , za miłą obsługę i sprawne załatwienie tematu (choć był jeden mały niuans 😏).
Użytkownik sieci
23 października 2023 20:30
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa Pana Bartosza Staszaka.
Użytkownik sieci
22 października 2023 15:14
Salon - samochody nowe
W sobotę byliśmy ...
... w Inchcape. Prezentacji i5 dokonał pan Sebastian Rojek w sposób fachowy, kompetentny i dowcipny. Wraz z nim byliśmy na jeździe próbnej w czasie której poznaliśmy niesamowite możliwości samochodu. Dziękujemy i polecamy.
Użytkownik sieci
21 października 2023 23:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2023 09:34
Salon - samochody nowe
Dobra,kompetentna obsługa w ...
... dziale części. Dziękuje Bartkowi. Napewno zwrócę się ponownie. Polecam
Użytkownik sieci
18 października 2023 11:35
Salon - samochody nowe
Zakupiliśmy już kilka ...
... aut flotowych u tego dealera, na przestrzeni ostatnich 2-3 lat. Niezmiennie obsługa na bardzo wysokim poziomie, bardzo duża elastyczność i możliwość ustaleń dostosowanych do potrzeby sytuacji. Pełne wsparcie i profesjonalizm ze strony Pana Mirka Miczke. Serdecznie polecam !
Użytkownik sieci
17 października 2023 13:22
Salon - samochody nowe
Pan Mikołaj Drobnik ...
... - Nie widziałem i nie miałem okazji do tej pory spotkać lepszego doradcy. Co za Gość! Firma ma ogromne szczęście, że posiada Pana Mikołaja w swoich strukturach. Wizytówka Organizacji.
Użytkownik sieci
17 października 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Pan Mirosław Malengowski ...
... super sprzedawca , pełna perfekcja od początku zamówienia do wydania samochodu. Polecam !!!
Użytkownik sieci
17 października 2023 11:41
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, wszystko ...
... załatwione jak w szwajcarskim zegarku. Mogłoby być milej, ale byłem tylko klientem serwisu. Szkoda, ze nie otrzymałem auta zastępczego…
Użytkownik sieci
17 października 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Ta firma, ten ...
... oddział, a w szczególności p. Mikołaj Drobnik, który obsługiwał moją transakcję, są godne polecenia. Profesjonalna obsługa, życzliwość i wysoka kultura w kontaktach z klientem. Przyjechałam do Poznania sama, bez żadnego wsparcia, z innego miasta oddalonego 340 km. Miałam poczucie całkowitego bezpieczeństwa, transakcja została przeprowadzona sprawnie, z należytą starannością, pieniądze otrzymałam bardzo szybko, na czym mi zależało. Co więcej, Pan Mikołaj chętnie udzielał wszelkich wyjaśnień i służył wszelką pomocą. Z takim podejściem do klienta rzadko się spotykałam u innych dealerów. Warto było przyjechać. Pozdrawiam p. Mikołaja i całą załogę.
Użytkownik sieci
16 października 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa serwisu ...
... nastawiona tylko na zysk nie na pomoc klientowi. Moim zdaniem nie tak powinna wyglądać obsługa klienta. Nie polecam.
Użytkownik sieci
16 października 2023 15:36
Salon - samochody nowe
Polecam obsługę przysprzedazowo ...
... Pana Marcina. GS daj radość z jazdy :)
Użytkownik sieci
16 października 2023 09:16
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa - polecam!
Użytkownik sieci
14 października 2023 19:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2023 01:38
Salon - samochody nowe
What a disaster ...
... this company, its salesmen and, most of all, it's director are. I was sold an M850i cabriolet for 570.000 zł WITHOUT any test drive for "insurance reasons" which I learned too late seems to be code for "the car is defective and we know but don't want you to know". Within a few days the roof started to rattle as if it was about to shake right off the car. This for a "flagship" 8 series was not only appalling but shocking. I tried to return the car but I was told that this tooth shaking rattle is "not a serious defect". Instead they offered to buy the car back at 410.000 zł, i.e. 160.000 zł lower after just a couple of weeks. Seems like they knew full well their product was garbage and were keen to not take it back. Not wanting to take a 30% hit for just mere weeks, I attempted to use the warranty to repair the broken roof, and boy was I in for a surprise as to what passes for "warranty" at BMW and Inchcape. Over the next NINE months, the incompetent technicians at Inchcape service attempted repairs numerous times, all the while insisting that it wasn't the roof but some random unrelated part (from seatbelts to suspension items, they tried everything). Eventually, they even pretended like they couldn't hear the noise anymore! After 9 months of this nonsense, with countless trips from Lodz to Poznań, missing work and travelling for hours, with my pregnant partner in tears from having to translate (oh yeah they spoke English during sales time but suddenly forgot how to speak it when problems arose), when I finally asked why they don't repair the roof they said it was "too expensive", even though the warranty is supposed to cover all such defects. Oh and by the way, the price was now 365.000 zł, take it or leave it. When we went once again to Poznań to discuss the matter with the director, he spent the afternoon hiding in his office (after already having dodged phone contact for several months from me and my partner). Finally, not being able to sell the car on the market with such a serious defect, and not wanting my pregnant partner to suffer more torture at the hands of these incompetent employees and their scared-and-hiding director, I realised all I could do was sell for whatever "market price" Inchcape dictated. This was the low low price of 333.333 zł net by the way. Imagine my shock when I saw the same vehicle listed by Inchcape for 520.000 zł a few weeks later! When I asked what was the meaning of this, and why I was lied to about market price, forced to take a loss for Inchcape's incompetence to fix damage that I didn't cause, I was told this was a provision for cost of replacing the roof, i.e. the part that was covered under warranty! When I asked why I'd had to pay for this roof indirectly when I wasn't at fault here, they said they'd consult with their lawyer and get back to me. Earlier I was also told that they would contact BMW polska and Germany for some compensation for the horror we've had to endure. Over EIGHT months later, I have neither heard from Inchcape's director about my email (possibly still hiding in his office), nor from BMW. To make matters even more interesting the roof was actually repaired in May 2023, and that too UNDER WARRANTY! (By Premium Arena Łódź, not Inchcape's incompetent mechanics). My lawyers think we have a case against Inchcape but at the moment I am not interested in putting my partner with a newborn baby through this torture again (since she'd be the primary witness). Basically, Inchcape is the kind of organisation which will make double profit on a BROKEN car and refuse to correctly diagnose or fix anything, with a director that will hide from customers instead of apologising. AVOID this hot pile of stinking mess that is Inchcape. Oh, and don't bother writing to the opinie email address that they try to parade as their customer complaints division. This department does nothing but check your case to ensure they are legally protected so that their mechanics and customer reps can get away with the minimum possible service.
Użytkownik sieci
13 października 2023 16:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek