95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 11:42
Salon - samochody nowe
Wykonywaliśmy naprawę samochodu ...
... w Państwa firmie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonania, ale przede wszystkim z obsługi. Profesjonalnie, sprawnie, miło, na wysokim poziomie. Specjalne uznania dla pana Artura Klemensa. Polecamy współpracę!
Użytkownik sieci
18 czerwca 2023 20:21
Salon - samochody nowe
Od pierwszej wizyty ...
... w tym salonie wiedziałam, że nie będzie ona jedyną. Trafiłam z polecenia do Pana Sebastiana Bodziackiego z działu motocykli, który okazał się człowiekiem z dużą cierpliwością do kobiet, poświęcił mi sporo czasu i podzielił się praktyczną wiedzą w kontekście doboru odpowiedniego modelu. Oczywiście jazda próbna wybranymi modelami, to u Pana Sebastiana obowiązek 🙂 Dzięki temu od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką BMW F 750 GS. Na uwagę zasługuje profesjonalne podejście do klienta, wysoka kultura osobista pracowników i przyjazna atmosfera, która panuje w całym salonie. Polecam to miejsce, a w szczególności dział Motorrad.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 13:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam obsługę ...
... Pana Michał Świerzowicza - klasa Premium sama w sobie! Dziękuję;)
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Miła i szybka obsługa :)
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo chciał ...
... bym wam odradzić naprawę blacharsko lakiernicza w Serwisie Inchape Chciałbym zgłosić swoje ogromne niezadowolenie z usług oferowanych przez Serwis BMW Inchape. W dniu 22 maja 2023 roku oddałem mój samochód marki BMW X5 do niegroźnej naprawy lakierniczej z oc sprawcy. Samochodu nie odebrałem do dnia dzisiejszego. Odbiór był przekładany kilkukrotnie spowodowany brakiem części trudnością komunikacji między pracownikami. Najbardziej irytujące jest to, że napotykam trudności w kontakcie z doradcą, który był odpowiedzialny za moje zgłoszenie. Pomimo wielokrotnych prób skontaktowania się, nie otrzymuję żadnych odpowiedzi ani informacji dotyczących stanu faktycznego naprawy mojego samochodu za każdym razem wychodzi coś nowego. Ta niekomunikatywność i brak informacji są nie do przyjęcia, ponieważ jestem zmuszony czekać w niewiedzy i niepewności. Przez brak swojego pojazdu musiałem odwołać wyjazd na długi weekend czerwcowy Dodatkowo, muszę zaznaczyć, że wynajmuję samochód zastępczy od dnia oddania mojego BMW do serwisu. Jest to sytuacja stresująca dla mojej żony i mojej rodziny. Dodatkowo, za każdy dzień korzystania z samochodu zastępczego muszę płacić VAT, którego nikt mi w pełni nie zwróci. Odbioru mojego samochodu był już kilkukrotnie przesuwany w dalszym ciągu brakuje do niego części które nie zostały zamówione na początku naprawy. Dodatkowo chciałbym jeszcze Jeszcze dodać że mam podgląd na samochód w aplikacji mobilnej w telefonie i przez pierwsze dwa tygodnie jak stał serwisie nic się z nim nie działo Samochód stał w miejscu zamknięty z otwarta maska co spowodowało wyładowanie się akumlatora w rocznym samochodzie Dlatego jeżeli chcecie mieć szybko naprawione Auto jeżeli chodzi o naprawy blacharsko-lakiernicze omijajcie ten Serwis z daleka Szkoda waszego czasu i pieniędzy Edit. 15.06.2023 Przy odbiorze samochodu zauważyłem pewne niedociągnięcia, które wymagały interwencji ze strony serwisu. Zgłosiłem ten fakt przed odbiorem, samochód odebrałem ponieważ serwis miał problem ze zorganizowaniem samochodu zastępczego do domu musiał bym wrócić PKP albo PKS a to jakieś 150km Zgodnie z sugestia na daną opinię (przez Właściciela) wysłałem numer kontaktowy na podany adres e-mail. Niestety nikt do tej pory się ze mną nie kontaktował Jestem niezmiernie rozczarowany tym brakiem komunikacji . Oczekiwałem profesjonalizmu i dbałości o zadowolenie klienta a także profesjonalnie wykonanej usługi , ale niestety doświadczyłem zupełnie odwrotnych sygnałów. Brak kontaktu i brak odpowiedzi tylko pogłębił moje rozczarowanie. Liczyłem na rzetelne rozwiązanie problemu i uprzedzenia moich wątpliwości, ale niestety salon BMW nie sprostał moim oczekiwaniom. Mam nadzieję, że moja opinia zostanie wysłuchana i podjęte zostaną działania w celu poprawy komunikacji i jakości obsługi klienta w przyszłości. Jako klient, liczę na to, że salon BMW podejmie działania w celu poprawy jakości swoich usług. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zostanie wzięte pod uwagę i że zostanie podjęta odpowiednia reakcja na zgłoszone niedociągnięcia. Jestem przekonany, że salon BMW posiada potencjał i zdolności, aby dostarczać wysoką jakość usług, które spełniają oczekiwania klientów. Wierzę, że poprawa komunikacji oraz skrupulatne rozwiązywanie problemów przyczyni się do budowania pozytywnej reputacji salonu i zadowolenia klientów. Mam nadzieję, że salon BMW weźmie sobie do serca opinie klientów i podejmie kroki mające na celu zwiększenie satysfakcji z usług. Jako lojalny klient, czekam na pozytywne zmiany i będę obserwować rozwój sytuacji. Wierzę, że salon BMW jest świadomy swojej roli jako lidera w branży i będzie dążył do ciągłego doskonalenia jakości swoich usług. Oczekuję, że zostaną podjęte konkretne działania naprawcze, które przyczynią się do zwiększenia zaufania klientów i zadowolenia z obsługi.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 08:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 13:48
Salon - samochody nowe
Dziękuję za pomoc ...
... przy zakupie auta Panu Michałowi Świerzowiczowi, cała obsługa przebiegła sprawnie i profesjonalnie. Polecam tego doradcę
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 18:11
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie. Pan Patryk ...
... znakomicie przeprowadził proces sprzedaży i wydania samochodu. Taki zakup to sama przyjemność 👍
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 09:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie najlepszy serwis ...
... BMW w Poznaniu, a miałam okazję korzystać również z konkurencji. W związku z przemierzanymi tysiącami kilometrów tygodniowo moim BMW, nie do uniknięcia są szkody, w tym roku już 3. Jeżeli coś się przydarzy Waszemu ukochanemu pojazdowi to nikt tak się Wami nie zaopiekuje jak Pan Mateusz Majak. Pan Mateusz likwidował wszystkie moje szkody - 2 z OC sprawcy oraz jedną z AC. W żadnym innym salonie, żadnej innej marki nikt tak nie wywiązywał się ze swojej pracy jak On. Maksimum formalności wykonał za mnie, wywalczył z ubezpieczycielem na moją korzyść sporne kwestie. Pamiętał również o tak małej rzeczy, jak zabezpieczenie mojej kamery, a całej naprawie, przyklejenie jej osobiście do nowo osadzonej szyby czołowowej. Sama usługa blacharska wykonana bardzo dobrze i sprawnie, więc dalej mogę się cieszyć moim BMW tak samo mocno jak w dniu odebrania nowego z salonu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 07:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 07:02
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa. Podejście do klienta na najwyższym poziomie. Polecam kontakt z Panią Paulą. W pełni zaangażowana i z profesjonalny podejściem do klienta. Życzę każdemu napotykać tylko takich ludzi. !!! Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 08:06
Salon - samochody nowe
Jak dobrze, że ...
... na "pokładzie" macie Pana Michała Świerzowicza, człowiek orkiestra. Kultura, profesjonalne podejście do każdego tematu, wszystko na czas i zgodnie z danym słowem. Brawo ! Zaczarował nas na Wasz salon, zaczęliśmy od Mini i jesteśmy o krok przed zakupem kolejnego auta. Bardzo dziękujemy całej załodze salonu. Miło się do Was powraca. J.M.Abramczuk
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 15:02
Salon - samochody nowe
Cztery lata temu ...
... zjawiłem się w BMW Inchcape Poznań z czystej ciekawości. Nie wyglądałem jak przeciętny klient BMW, więc w innych salonach spotkałem się co najwyżej z chłodną obojętnością. W Inchcape przywitano mnie natomiast z pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem ale też i ciepłym, serdecznym podejściem do klienta. W rezultacie wyjechałem z salonu swoim pierwszym BMW. W tym roku, po czterech latach świetnej obsługi serwisowej i finansowej, rozglądając się za nowym pojazdem, pierwsze kroki skierowałem od razu do BMW Inchcape Poznań. Zespół ze Swadzimia ponownie wykazał się wielkim zaangażowaniem. Wszyscy dołożyli wszelkich starań, żebym mimo różnych perypetii z mojej strony, wyjechał kolejnym BMW zadowolony. BMW Inchcape Poznań swoją obsługą zyskało we mnie stałego klienta i utwierdziło w przekonaniu, że dokonałem dobrego wyboru marki i dealera samochodów.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2023 13:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2023 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Dziękujemy Panu Sebastianowi ...
... z działu motocykli.Świetna, miła obsługa dotycząca jazdy próbnej motocyklami Bmw. Niezwykle ujmująca niespodzianka w związku z brakiem zarezerwowanego na umówiony dzień skutera Bmw - propozycja użyczenia go do jazdy w innym terminie. Jestem z kolegą mega zadowolony za kompetencje i życzliwość nie wspominając oczywiście o radości jazdy Państwa pojazdami.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 08:11
Salon - samochody nowe
Polecam!Fachowa i szybka ...
... obsluga. Podziękowania dla Pana Michała Świerzowicza za profesjonalne podejście i mega zaangażowanie w wyborze auta używanego. Właśnie odbieram pierwsze BMW 😉
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa, ...
... dziękuję Panu Mirosławowi za przeprowadzenie procesu zakupu auta. Polecam
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 13:32
Salon - samochody nowe
Doradca pan Michał ...
... Świerzowicz profesjonalnie przedstawił ofertę i sfinalizowaliśmy leasing.