94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Niestety...akcja serwisowa umówiona ...
... z miesięcznym wyprzedzeniem i opisane co dokładnie nie powiodło się poprzedniemu serwisowi i na czym mi zależy. Z początku miało być wszystko załatwione a dwa dni przed wizytą okazało się że być może aktualizacja może się nie udać...za każdym razem mówiłem w czym był problem w poprzednim serwisie ale ok moje ryzyko i tak przyjadę...no i wiadomo nie udało się jednak...prosiłem jeszcze o obsluchanie silnika podczas rozruchu na zimnym czy nie dobiegają zadne niepokojące odgłosy...zostałem poproszony aby zrobić ta obdukcje podczas odbioru wspólnie z kierownikiem serwisu i tak też zrobiliśmy ale silnik ciepły więc chodzi jak w zegarku...I pewnie na tym by sie skończyło ale na koniec mój doradca Pan Pawel N. informuje mnie ze musze opłacić koszt obdukcji....ale z racji tego że nic nie wyszło to będzie to tylko połowa kwoty wyjsciowej wiec 350zl....za obsluchanie samochodu 5cio minutowe no trochę kpina....gdy zacząłem drążyć temat skąd ta kwota okazało się że jednak nie muszę placic bo firma zrobi wyjatek i wezmie to na siebie...niesmak straszny pozostanie plus nie dostalem zadnego potwierdzenia nic z calej wizyty a dopelnieniem było umycie samochodu tak że w lusterkach bocznych nic nie widać a opony i progi brudne na tle samochodu jakby w ogóle nie miały kontaktu z wodą
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 21:27
Salon - samochody nowe
- Po pierwsze ...
... wymieniono inną częś niż ta ktora byla wadliwa - bez komentarza, - Poza tym podczas mycia po serwisie liczne rysy na LAKIERZE - Po trzecie znów mowią ze 24tys za wymianę części ktora notabene wcale nie ma wycieków , jak twierdzą - Dodatkowo obiecano mi ze zadzeoni do mnie ktos bo do wymiany zderzak,cisza Miala zadzwonic pani odnosnie napraw z AC , brak odzewu Za to ciagle dostawalam telefony ze moje auto wymaga serwisu chociaz rozmawialam o tym chyba z 5 razy przez tel
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 16:19
Salon - samochody nowe
Polecam ! Świetna ...
... obsługa , szczególnie Pani Justyna z działu finansowego i Pan Maks z działu obsługi klienta 👍
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 01:27
Salon - samochody nowe
BMW skupia się ...
... na robieniu dobrego wrażenia marki premium , zapomnieli czego oczekuje klient marki premium , wprowadzają procedury ignorując kontakt czysto ludzki jakość obsługi człowieka myślącego . Dobrze że są takie osoby jak Pani Monika z serwisu , która potrafi profesjonalnie i z zaangażowaniem podejść do klienta , zadzwonić i załatwić temat jak prawdziwy opiekun a nie wytresowany przez koncern BOT , takie osoby ratują wizerunek serwisu BMW.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 20:47
Salon - samochody nowe
Nigdy nie myślałem, ...
... że motocykl kupię w salonie. I to w salonie BMW. Całkowicie przypadkowo na grupie motocyklowej znanego portalu zacząłem rozmawiać z Panem Marcinem Ciesielskim. Ten człowiek jest po prostu niesamowity. Poświęcił mi bardzo dużo czasu, zarówno w godzinach pracy jak i w czasie wolnym. Odpisywał na wiadomości i odbierał telefony również w sobotę i niedzielę. Rozwiewał moje wątpliwości i pomagał w podjęciu decyzji. Był bardzo cierpliwy i elastyczny. Nie ukrywam, że byłem trudnym (czytaj - marudnym) klientem, gdyż do samego końca nie byłem zdecydowany na kupno motocykla w salonie. Pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem do klienta. Bardzo polecam korzystanie z tego salonu, a w szczególnie z pomocy Pana Marcina. Ogromne podziękowania dla Pana Marcina Ciesielskiego.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 15:43
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... odnośnie zakupu samochodu. Początek był niesamowicie obiecujący, handlowiec - pan Krzysztof - tor dzięki niemu zdecydowaliśmy się na zakup samochodu, mimo już wybranego wstępnie w innym salonie. Czuliśmy się zaopiekowani i dobrze poinformowani, a kontakt był na najwyższym poziomie. Odkup naszego samochodu, również ocenimy na najwyższym poziomie, wszystko przebiegło sprawnie dzięki Panu Bartłomiejowi, który widać, że wie co robi i potrafi otoczyć klienta opieką. Niestety, po podpisaniu dokumentów zaczął się chaos informacyjny. W wielu kwestiach sama musiałam pośredniczyć pomiędzy bankiem, a inchcape. Odbiór samochodu przeciągnął się ponad tydzień przez jakieś awarie systemu, co chwilę podawany inny dzień, żeby otrzymać update trzeba było samemu po prostu dzwonić. Gdybyśmy nie dzwonili to kilkukrotnie byśmy byli w salonie po samochód, którego nie mogli nam widać przez braki w dokumentach, które były z winy inchcape. Odbiór samochodu przebiegł sprawnie, ale mały szczegół, który jednak trochę mnie rozczarował patrząc na to jak inne osoby dodawały zdjęcia z odbioru. Nie otrzymałam kwiatów, mała rzecz, a jednak trochę odbiera "uroczystego" efektu. Generalnie przez te wszystkie zawirowania zamiast wielkiej radości, było uczucie "niech już w końcu wydadzą samochód, chce mieć to za sobą". Samochód trafił do serwisu na wyważenie kół. Umówiliśmy się wcześniej. Mąż spędził 4 h w poczekalni, po czym wyszedł do niego pracownik serwisu i poinformował, że od tygodnia mają popsutą wyważarkę!!!! Jesteście niepoważni... Strata czasu i nerwów
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Kolejny dnia 22.11.24 ...
... odwiedziliśmy salon BMW przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie samochodu. Niestety, nasze doświadczenia z systemami asystenta głosowego ponownie pozostawiają wiele do życzenia. Jeżeli przeszkolonym pracownikom BMW, którzy mają codziennie do czynienia z tymi systemami, sprawiają one tak olbrzymią trudność, to co dopiero nowym użytkownikom? Tego typu sytuacje budzą uzasadnione obawy, szczególnie że systemy te powinny działać intuicyjnie i bezproblemowo w pojazdach klasy premium. W naszych testach zarówno pracownik salonu, jak i my sami, nie byliśmy w stanie skłonić asystenta głosowego do wykonania nawet najprostszych poleceń. Jeśli użytkowanie takich funkcji wymaga tak dużej wiedzy technicznej lub nieustannej pomocy, to trudno mówić o wygodzie i innowacyjności, której oczekujemy od marki BMW. Sytuacja ta z pewnością wpłynie na naszą decyzję zakupową, ponieważ systemy konkurencyjnych marek działają zdecydowanie bardziej płynnie i niezawodnie. Mamy nadzieję, że BMW poważnie potraktuje takie opinie i wdroży odpowiednie zmiany, zarówno w zakresie technologii, jak i szkolenia pracowników.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 20:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 17:02
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... działu części .Polecam pana Piotra Wojtkowiaka zawsze pomoc na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Sprawa załatwiona profesjonalnie.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Serwis BMW do ...
... którego jeżdżę od 4 lat. Wszystko zależy o zaangażowania opiekuna. Moja opiekunka jest super!
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 20:28
Salon - samochody nowe
Wizyta w tym ...
... serwisie to sama przyjemność. Nic dodać i nic ująć
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 11:50
Salon - samochody nowe
Jestem pod wrażeniem ...
... obsługi przez Pana Michała Świerzowicza, byłam w kilku salonach różnych marek i Pan Michał naprawdę zasługuje na wyróżnienie - pełna informacja, jasna i zrozumiała komunikacja, uprzejmość, profesjonalizm, umiejętność słuchania i dostosowania się do potrzeb klienta.Polecam!
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Użyczenie samochodu na ...
... jazdę próbną, jak przystało na markę premium.
Użytkownik sieci
3 listopada 2024 01:56
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2024 20:32
Salon - samochody nowe
Dzień dobry , ...
... dzisiaj odebrałem moj samochód i chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami podczas całej operacji od znalezienia na stronie internetowej samochodu ,aż do zakupu samochodu i oceny pracowników salonu . Po pierwszym telefonie do salonu miłe zaskoczenie .Zostałem konkretnie poinformowany jak wszystko wygląda oraz cała specyfikacja samochodu . /tego oczekiwałem/, a uwierzcie mi w salonach różnie to bywa dzwoniłem pod koniec pracy tak wyszło/. Cała operacja zakupu samochodu i opracowania leasingu i ubezpieczenia pojazdu to zasługa rewelacyjnego duetu pracowników salonu Pani Darii i Pana Daniela ukłon do szefa salonu ,że ma oko do dobrych pracowników na zajmowanym stanowisku. Dlaczego napisałem cos takiego,a dlatego, że specjalnie po samochód przyjechalem z Lublina i większość rzeczy załatwialiśmy telefonicznie . Dlatego też, że jestem mega zadowolony . Gorąco polecam Salon BMW Inchcape Poznań. Jeszcze raz dziękuję Pani Darii i Panu Danielowi , pozdrawiam serdecznie Dariusz Lublin .
Użytkownik sieci
31 października 2024 19:38
Salon - samochody nowe
Super Obsługa Pana ...
... Daniela Bilewskiego, pomógł nam w wyborze idealnego samochodu pod nasze potrzeby i wymagania. Pan Daniel posiada doskonałą wiedzę o każdym sprzedawanym modelu, a Pani Aldona Mela pomogła dobrać idealne finansowanie które spełniło nasze wysokie wymagania. NAPRAWDĘ POLECAM
Użytkownik sieci
30 października 2024 18:59
Salon - samochody nowe
Współpraca z salonem ...
... oraz z Panem Danielem Bilewskim, to czysta przyjemność!
Użytkownik sieci
27 października 2024 22:04
Salon - samochody nowe
Skończyłem spłacać leasing ...
... 320d i szukałem kolejnej 3-ki tym razem M340i. Niestety inny klient mnie ubiegł. Pomimo tego że ostatecznie M340ę znalazłem gdzie indziej i nie wziąłem jej z Inchape'a panowie Bartłomiej i Jakub zachęcili mnie do pozostawienia poprzedniej 3-ki w ich salonie. Uznanie dla pana Bartłomieja; załatwienie formalności było wyjątkowo sprawne i profesjonalne. Chyba musiałem wyglądać na zadowolonego bo przyprowadziłem do salonu klientkę. Dogadała temat z panem Jakubem i odbiera swoją 1-kę tydzień po mnie.
Użytkownik sieci
24 października 2024 09:52
Salon - samochody nowe
Pan Filip Bartosik ...
... zapewnił WYBITNY poziom obslugi serwisowej, mimo ze usluga dotyczyla darmowej akcji technicznej 21 letniej E60 zostalem potraktowany na najwyższym poziomie i zgodnie z najwyższymi standardami BMW. Doskonała obsluga, świetna komunikacja, doskonałe oraz indywidualne podejście do klienta i pełna skuteczność oraz profezjonalizm na kazdym etapie uslugi. Stonowczo polecam tego doradcę serwisowego, ktory stanie na głowie zeby klient wyjechał z serwisu zadowolony i usatysfakcjonowany - Pan Filip zasługuje na medal! Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów Panie Filipie 😊