95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:20
Salon - samochody nowe
Przedstawię wszystkim Państwu ...
... moją historię współpracy z salonem Inchcape w Swadzimiu (Poznaniu), a także przestrzegę wszystkich użytkowników BMW i Mini przed korzystaniem z usług tego miejsca. Mój samochód - BMW M440i został odebrany jako nowy z salonu na przełomie maja i czerwca 2023 roku. Dnia 26.01.2024 roku odstawiłem moje BMW M440i do tego serwisu na wymianę "strzelającego" cup holdera i inne mankamenty wnętrza, które w nowym samochodzie sprawiają wrażenie gdyby przejechał on co najmniej 300 tysięcy kilometrów. Kwestię jakości na tym etapie pominę, skupię się na obsłudze salonu i serwisu. To w jakim stanie odebrałem miesiąc temu samochód z serwisu to istne kuriozum. Zdjęcia, dowody załączam w opinii. - cup holder nie został wymieniony, jedynie zapsikany WD-40 lub innym tłustym specyfikiem, - cały panel środkowy został ubrudzony, zapsikany wspomnianym WD-40, odciski tłustych palcy po tym smarze - tragedia, nikt tego nawet nie posprzątał. - doradca p. Filip B. okłamał mnie, że cup holder został wymieniony, a co oczywiste: element posiadał luz taki jak wcześniej, był to dokładnie ten sam element jedynie zapsikany WD-40, zostałem okłamany. - Cały panel środkowy był fatalnie spasowany. Nie wiem jak można wydać klientowi taki samochód, a mechanik z serwisu mógł na tym etapie zakończyć swoją pracę (zdjęcia również w załączeniu). Oczywiście zauważywszy to wszystko czym prędzej wróciłem do tego salonu z informacją, że samochodu w takim stanie pod żadnym pozorem nie odbieram. Moje BMW zostało tam na kilka kolenych dni, dostałem informację, że samochód jest "z powrotem" gotowy. Samochód odebrałem, teoretycznie doradcy serwisowi zapewnili mnie, że jest kompletna cisza w samochodzie i żaden plastik "nie strzela". Oczywiście widząc jak pracuje Inchcape mogłem się domyślić, że to nie prawda. Z samochodu dalej wydobywają się koszmarne dźwięki, sam nie wiem czym są spowodowane. Dopiero teraz przedstawię co jest najgorsze w tej sytuacji. Mój samochód będąc te kilka dni w serwisie był widziany na parkingu w centrum handlowym Stary Browar! Szanowni Państwo, jako klienci tego serwisu. Jeśli chcecie żeby Wasz samochód pełnił rolę taksówki do prywatnych potrzeb pracowników serwisu to Inchcape jest najlepszym miejscem. Z mojej strony absolutnie nie ma na to zgody. Uzyskałem wszystkie niezbędne dane z GPS, posiadam dowody i całą tą sprawę kieruję do wszystkich możliwi oddziałów i centrali BMW Inchcape. A co notorycznie robi Inchcape Swadzim gdy pojawia się jakikolwiek problem? Odpowiedź jest oczywista - nikt nie odpisuje, nie ma z nikimi żadnego kontaktu. Dałem znać doradcy serwisowemi p. Michałowi o strzelającym dalej wnętrzu - Cisza, zero odzewu. Zadzwoniłem osobiście do serwisu, żeby omówić sytuację z GPSem, chciałem na spokojnie wszystko omówić. Zaproponowano mi rozmowę z Kierownikiem Serwisu, a następnie przełączono mnie do niego, lecz usłyszałem z Recepcji informację, że p. Piotr F. ma zajętą linię i do mnie oddzwoni. Proszę Państwa, oczywiście minęły dwa tygodnie i nikt do mnie nie oddzwonił. Salon Inchcape w Swadzimiu kpi sobie z klientów, a ja wszystkim fanom motoryzacji, którzy dbają pedantycznie o swój samochód odradzam to miejsce. Póki jest dobrze - jest dobrze. Jakikolwiek kontakt z tym salonem to przekleństwo, a dla nich najłatwiej przestać odpowiadać. Nawet zakup opon zimowych pod koniec 2023 roku to była tragedia. Jako ich klient dostałem cenę wyższą niż jak się później okazało w konkurencyjnym salonie do którego z przyjemnością się przeniosłem. Co więcej, w Inchcape nikt mi nie potrafił zagrawantować przy zamówieniu opon czy nie dostanę ich z datą produkcji 2022 roku. Sytuacja nie tyle co śmieszna, co tragiczna. W konkurencyjnym salonie dostałem te same opony z gwarancją najświeższej produkcji, a także w lepszej cenie. P.S. Proszę mi nie odpisywać tej żałosnej regułki z wysłaniem numeru telefonu na adres e-mail. Zrobiłem to już w przeszłosci - nikt nie odpowiedział. Standardowa procedura Inchcape. Dobrze Państwo znają numer kontaktowy do mnie. Maciej Olejniczak
Użytkownik sieci
5 marca 2024 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 marca 2024 18:54
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... dział motocykle Zdecydowanie nie polecam, przed zakupem Pani „Handlowiec”…dzwoni, atmosfera wprost sielankowa ale tylko do sfinalizowania transakcji, po zakupie ciężko cokolwiek załatwić, utrudniony kontakt, na zadane pytanie, odpowiedz uzyskałem po 3 dniach Oczywiście po monitach, lakoniczna odpowiedź SMSem, Klient jest traktowany jak zło konieczne ponieważ już kupił I niewiele już można zarobić na nim, smutne to, I bardzo krótkowzroczne opinia się niesie… Obiecane akcesoria Miały być w promocyjnej cenie są zdecydowanie droższe niż u konkurencji. Ceny wywalone w kosmos. Porażka Jestem zdegustowany i zdecydowanie Odradzam kontakt i zakupy A tak przy okazji poczytałem negatywne opinie O waszej firmie, niestety za późno. Ale zauważyłem Prawidłowość że każda jest opatrzona państwo Komentarzem, proszę spojrzeć jak szablonowy jest Ten komentarz praktycznie każdym przypadku brzmi tak samo Samo się nasuwa kopiuj-wklej z sarkastycznym uśmiechem. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 19:11
Salon - samochody nowe
Za dużo by ...
... się tu rozpisywać ale więcej tam już nie pojadę...... Ps nie pozdrawiam pana Krzysztofa Stelm.....
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 10:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszona wystawić ...
... 1 gwiazdkę z powodu serwisu mechanicznego który funkcjonuje fatalnie, kontakt z opiekunem czyli p. Krzysztofem pozostawia wiele do życzenia. Można dzwonić w nieskończoność i tak nikt nie odbiera ani nie oddzwania mimo próśb. Swój samochód oddałam do serwisu najpierw lakierniczego po wypadku, wymieniono zderzak, zaznaczono również, że czujnik parkowania szwankuje (nie zrobiono z tym nic) ponownie zostawiłam samochód na serwisie z powodu czujnika, otrzymałam informacje, że uszkodzenie jest mechaniczne. Mąż poprosił o sprawdzenie klocków hamulcowych i tarcz. Otrzymaliśmy telefon, że samochód jest do odbioru, klocki wymienione. Nikt nas nie poinformował ani o zamiarach ani o cenie. Zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym. Pan Krzysztof na pytanie dlaczego nie zadzwonił jak wyglada sprawa z klockami mimo że taka była umowa odpowiedział - że to nie jest Call Center i że nie mają czasu do wszystkich dzwonić. Absurd. Po ostatniej wizycie w serwisie mechanicznym Pan zastępujący pana Krzysztofa (siedzący obok przy biurku) sprawdził w dokumentacji fotograficznej z której wynika że uszkodzenie czujnika było połączone z uszkodzonym zderzakiem po wypadku. Pan zastępujący pana Krzysztofa zapewnił mnie, że wymiana czujnika zostanie oczywiście podpięte pod OC sprawcy wypadku. Obecnie nikt nic nie wie, nikt się nie odzywa, nikt nic nie zamówił, serwis ma wyj….ane. Podejście do klienta jest tylko dobre podczas kupna auta To była ostatnia wizyta w tym salonie.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa w dziale części zamiennych
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam, ...
... że poziom obsługi w serwisie uległ radykalnemu pogorszeniu. Od ponad 2 tygodni nie mogę się doprosić od pewnej Pani z działu serwisu informacji co do terminu i ceny za usługę. Kilkakrotnie dzwoniłem prosząc o połączenie z Panią, która obiecała sprawę niezwłocznie załatwić. Nadal moja sprawa nie jest załatwiona i rozważam skorzystanie z usług innego serwisu. Nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji i czuję się lekceważony, a uważam się za lojalnego klienta serwisu od ponad 4 lat.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 20:03
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę polecić tego miejsca.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam bardzo...Motocykl ...
... który miał być naprawiony w dwa tygodnie...zapewnienie od serwisu...stało ponad dwa miesiące! Brak kompetencji ...olewatorstwo!
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Do momentu zakupu ...
... pojazdu wszystko sprawnie i dobrze. Od momentu opuszczenia salonu brak kontaktu. Zgłaszaliśmy Panu Krzysztofowi Koniecznemu ( 3 tygodnie z rzędu ) problem braku sygnalizacji martwego pola lub jego usterki. Za każdym razem słyszeliśmy „oddzwonię” / „wrócę do Państwa z odpowiedzią „ / „zajmuję się tym tematem”. Osobiście jestem bardzo rozczarowana współpracą i tym jak traktuje się tutaj stałych klientów. Drodzy Państwo WSTYD. A Pan Krzysztof goniąc za nami by dać mu pozytywny komentarz-jest po prostu słaby. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Serwis oceniam rażąco ...
... nisko i nieprofesjonalnie.Mąż pojechał na zmianę oleju, brak usterek.Obsluga zapewniła że potrwa to max 4 h. Prace wykonywane były przez 8 godzin, a mąż siedział i czekał…zero informacji ze strony serwisu.Wszyscy klienci zdenerwowani.To jest nie do przyjęcia!
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 23:45
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z fajnym ...
... nastawieniem zakupu motocykla BMW GS. Miła pani wprowadziła mnie na piętro gdzie jest dział moto i to koniec dobrej opinii. Kręciłem się oglądałem - nikt się nie zainteresował by podejść , porozmawiać doradzić a pracownicy śmichy hihy , ploteczki , żarciki - szczerze odechciało mi się kogokolwiek szukać i pytać. Pojechałem do BMW Pawelec - klasa.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 12:33
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa BMW ...
... zakończona popsuciem auta jak również jego porysowaniem (widoczne w kilku miejscach porysowania rzekomo powstały na myjni salonu). Cały proces trwa 4 miesiące a serwis pomimo deklaracji skorygowania własnych błędów nie dotrzymuje nawet ustaleń w zakresie kontaktu. Całość wygląda wyjątkowo nieprofesjonalnie - serwis BMW Inchape rekomenduje omijać z daleka, a ja osobiście muszę zastanowić się czy nie zrezygnować ze złożonego zamówienia na nowy model marki BMW.
Użytkownik sieci
5 listopada 2023 10:58
Salon - samochody nowe
Omijać ich szerokim ...
... łukiem. Byłem umówiony na konkretną godzinę w celu wyceny mojego obecnego auta (również marka premium) w celu jego odkupu przez tego dealera. Przy okazji chciałem się rozejrzeć za nowym autem. Przyjechałem na czas, po czym okazało się, że osoba, z którą byłem umówiony na wycenę mojego auta oraz pokazanie auta, które teoretycznie mógłbym kupić, ma jazdę próbną z kimś innym. Kiedy powiedziałem, co myślę o takiej obsłudze, otrzymałem informację, że mam podejść na drugi plac, kilkadziesiąt metrów dalej i tam czekać na handlowca. To jest kpina. Rozumiem, że jestem klientem gorszego sortu, bo nie zainteresowałem się autem za pół miliona? Pewnie, gdyby tak było, to ten, z którym byłem omówiony, rozłożyłby dla mnie czerwony dywan, podał drinka z parasolką i zaproponował noszenie mnie w lektyce z baldachimem? Moja noga nigdy tam nie stanie, nawet jakbym miał do końca życia jeździć komunikacją miejską. Co więcej, każdemu będę odradzał tego dealera. Na koniec - niech ten dealer daruje sobie komentarz pod moja opinią, który zamieszcza pod każdą, która jest dla nich negatywna, bo to też świadczy tylko o ich nieprofesjonalnym podejściu do danego problemu.
Użytkownik sieci
27 października 2023 18:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Serwisowałem tam moje F30. Nie szanują czasu klientów. Umawiasz się na konkretną godzinę po czym czekasz co najmniej godzinę. Usługi wykonywane na raty. Dzwonią mówiąc, że auto do odbioru po czym okazuje się, że zrobiona jest tylko połowa roboty i trzeba marnować czas na kolejną wizytę. Moje auto miało malowany zderzak. Zderzak po malowaniu nie został zaczepiony na wszytkie mocowania. Po serwisie przy jedzie szybciej niż 80 km/h słychać szumienie(możliwe że od złego mocowania zderzaka). W samochodzie została wykasowana bez pytania mapa, przez co moc została zmniejszona do nominalnej bez jakiejkolwiek informacji. Jakoś usług ASO to nie jest. Lepiej omijać ten serwis.
Użytkownik sieci
16 października 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa serwisu ...
... nastawiona tylko na zysk nie na pomoc klientowi. Moim zdaniem nie tak powinna wyglądać obsługa klienta. Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 października 2023 19:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2023 01:38
Salon - samochody nowe
What a disaster ...
... this company, its salesmen and, most of all, it's director are. I was sold an M850i cabriolet for 570.000 zł WITHOUT any test drive for "insurance reasons" which I learned too late seems to be code for "the car is defective and we know but don't want you to know". Within a few days the roof started to rattle as if it was about to shake right off the car. This for a "flagship" 8 series was not only appalling but shocking. I tried to return the car but I was told that this tooth shaking rattle is "not a serious defect". Instead they offered to buy the car back at 410.000 zł, i.e. 160.000 zł lower after just a couple of weeks. Seems like they knew full well their product was garbage and were keen to not take it back. Not wanting to take a 30% hit for just mere weeks, I attempted to use the warranty to repair the broken roof, and boy was I in for a surprise as to what passes for "warranty" at BMW and Inchcape. Over the next NINE months, the incompetent technicians at Inchcape service attempted repairs numerous times, all the while insisting that it wasn't the roof but some random unrelated part (from seatbelts to suspension items, they tried everything). Eventually, they even pretended like they couldn't hear the noise anymore! After 9 months of this nonsense, with countless trips from Lodz to Poznań, missing work and travelling for hours, with my pregnant partner in tears from having to translate (oh yeah they spoke English during sales time but suddenly forgot how to speak it when problems arose), when I finally asked why they don't repair the roof they said it was "too expensive", even though the warranty is supposed to cover all such defects. Oh and by the way, the price was now 365.000 zł, take it or leave it. When we went once again to Poznań to discuss the matter with the director, he spent the afternoon hiding in his office (after already having dodged phone contact for several months from me and my partner). Finally, not being able to sell the car on the market with such a serious defect, and not wanting my pregnant partner to suffer more torture at the hands of these incompetent employees and their scared-and-hiding director, I realised all I could do was sell for whatever "market price" Inchcape dictated. This was the low low price of 333.333 zł net by the way. Imagine my shock when I saw the same vehicle listed by Inchcape for 520.000 zł a few weeks later! When I asked what was the meaning of this, and why I was lied to about market price, forced to take a loss for Inchcape's incompetence to fix damage that I didn't cause, I was told this was a provision for cost of replacing the roof, i.e. the part that was covered under warranty! When I asked why I'd had to pay for this roof indirectly when I wasn't at fault here, they said they'd consult with their lawyer and get back to me. Earlier I was also told that they would contact BMW polska and Germany for some compensation for the horror we've had to endure. Over EIGHT months later, I have neither heard from Inchcape's director about my email (possibly still hiding in his office), nor from BMW. To make matters even more interesting the roof was actually repaired in May 2023, and that too UNDER WARRANTY! (By Premium Arena Łódź, not Inchcape's incompetent mechanics). My lawyers think we have a case against Inchcape but at the moment I am not interested in putting my partner with a newborn baby through this torture again (since she'd be the primary witness). Basically, Inchcape is the kind of organisation which will make double profit on a BROKEN car and refuse to correctly diagnose or fix anything, with a director that will hide from customers instead of apologising. AVOID this hot pile of stinking mess that is Inchcape. Oh, and don't bother writing to the opinie email address that they try to parade as their customer complaints division. This department does nothing but check your case to ensure they are legally protected so that their mechanics and customer reps can get away with the minimum possible service.
Użytkownik sieci
29 września 2023 21:18
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód BMW ...
... 3GT 320I w salonie Inchcape Warszawa jako 2 latka sprawdzone używane z 2 letnią gwarancją BMW. Samochód to 2019 r z obecnym przebiegiem 49 000 także zbyt dużo nie eksploatowane ale do rzeczy... Samochód miał jedna reklamacje na felgi które po 3 latach zaczęły korodować (reklamacje udało się rozwiązać i nie mam żalu Inchcape Warszawa profesjonalnie załatwiła probmem). Teraz wyszło coś innego Samochód "premium" BMW psss gdzie płaci się określone pieniądze za jakość użytych materiałów ma bolączkę samoistnie pękających przycisków panelu centralnego. Samochód sprawdzony zakupiony w BMW rocznik 2019 z przebiegiem 49 000 miał korodujące felgi, pękające przyciski panelu centralnego, i zdiagnozowane przez serwis BMW wytrzepane przednie zawieszenie. To jest kpina biorąc pod uwagę że to marka "premium" a takich sytuacji nie miałem w samochodach innych marek nie premium. Reklamacja na przyciski nie została uznana bo przyciski działają a że wyglądają jak w 30 letnim aucie to marce "premium" BMW nie przeszkadza widocznie mają świadomość co sprzedają i co produkują. Samochód serwisowany w Inchcape Poznań to nie ma sensu skoro samochód sam się degraduje.