95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 23:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 09:54
Salon - samochody nowe
Dzwonią, zabierają czas ...
... wszystko ładnie pięknie przez telefon a jak człowiek zdecyduje się na kupno auta i chcę się umówić to odzewu brak.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 12:22
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam ten ...
... salon. Serwisowałam tam pojazd posiadający ubezpieczenie opon BMW. Przez blisko 4 miesiące walczę o wymianę opony objętej gwarancją. Pracownicy serwisu ignorują klienta nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonu, a przede wszystkim nie posiadają podstawowej wiedzy na temat pojazdu; oznaczenia opon objętych gwarancją, regulaminu itd. Wszystko jest super gdy kupuje się nowy pojazd i dodatkowe pakiety serwisowo-gwarancyjne. Gdy przychodzi konieczność z nich skorzystania pojawiają się duże problemy. Kompletna porażka.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 22:30
Salon - samochody nowe
Niestety serwis nie oddzwania, mimo wcześniejszych deklaracji.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 09:55
Salon - samochody nowe
Ocena za jakość ...
... obsługi, a raczej jej brak. W dniu wczorajszym udałem się do salonu w celu poszukiwania następcy naszego Mercedesa. Przez 30 minut "zwiedzałem" sobie salon - sam. Sam zapoznałem się z stojącymi tam autami, jak i również działem aut używanych na piętrze. Przez ten czas nikt - NIKT się moją osobą nie zainteresował. Na recepcji 4 panie - zero zainteresowania. Wszystkie stanowiska handlowców wolne - handlowcy byli, nikogo nie obsługiwali. Po sąsiedzku - salon MINI. Tutaj zostałem zauważony i obsłużony w pełni profesjonalnie. Podziękowania dla Pana Arkadiusza za poświęcony czas i zainteresowanie.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 17:08
Salon - samochody nowe
Żaden z pracowników ...
... nie robi tego, co mówi. Ignorują telefony i kłamią. Mechanicy są niekompetentni i nie potrafią zdiagnozować poważnych problemów. Bardzo nieprofesjonalna i lekceważąca obsługa.
Użytkownik sieci
7 marca 2022 17:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 12:00
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu to jedno wielkie nieporozumienie
Użytkownik sieci
31 stycznia 2022 21:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 18:16
Salon - samochody nowe
zupełny brak kompetencji serwisu. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 14:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Podejście do klienta jest żenujące. Pani Marta z działu likwidacji szkód w serwisie jest opryskliwa i mało rzeczowa. Przez ponad 3 miesiące nie udało mi się umówić na rozpoczęcie naprawy mojego pojazdu. Próby kontaktu zwykle polegały na tym, że to ja dzwoniłem aby uzyskać jakiekolwiek informacje. Ale od pracowników infolinii zawsze otrzymywałem odpowiedź, że Pani Marta jest zajęta i że wkrótce oddzwoni. Oczywiście nie dzwoniła. Jednak pewnego razu jak już udało nam się porozmawiać i wyjaśnić kilka szczegółów. Zapewniła mnie, że zadzwoni jutro lub pojutrze. No i nie dzwoniła przez blisko 3 tygodnie. Cierpliwość ma też jakieś granice. Postanowiłem zrezygnować z usług tego serwisu i wybrałem konkurencję.
Użytkownik sieci
28 września 2021 10:06
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... Wielkopolsce. Fatalna obsługa klienta. Nie polecam
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 22:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 10:39
Salon - samochody nowe
Czysto posprzątane i to tyle zalet.
Użytkownik sieci
28 marca 2021 18:09
Salon - samochody nowe
Jeśli komuś zależy ...
... na sprawniej naprawie blacharskiej, nie wymagającej powrotu do nich na poprawki to zdecydowanie NIE polecam. Mają również kiepską myjnię.
Użytkownik sieci
20 marca 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Za mało ludzi ...
... do obsługi Klientów. Pan Dawid z działu motocykli miły i kompetentny . Wielu pracowników chodzących nie wiadomo za czym. Jedna osoba do obsługi sprzedaży motorów to zdecydowanie za mało.
Użytkownik sieci
28 lutego 2021 19:46
Salon - samochody nowe
Jestem posiadaczką mini ...
... clubmana i jeśli chodzi o obsługę sprzedażową była ona bardzo właściwa, stad gwiazdka. W październiku zeszłego roku zgłosiłam zlecenie serwisu. Podczas wizyty dostałam informacje, że serwis będzie się ze mną kontaktował. Nie doczekałam się. Dzwoniłam dwa razy i dwa dni z rzędu dostałam informacje, że osoba odpowiedzialna za moją sprawę rozmawia przed telefon, jest zajęta, ale oddzwoni. Oczywiście pan Andrzej nie oddzwonił ani pierwszego dnia ani następnego, kiedy ponowiła kontakt. Bardzo słabo. Oczekiwałabym jednak, że ktoś się zainteresuje klientem...
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 13:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 11:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2019 08:08
Salon - samochody nowe
Dział samochodów używanych ...
... to totalna porażka. EDIT po odpowiedzi firmy: Szanowni Państwo, nie widzę miejsca na wyjaśnienia "zaistniałego problemu". Konsultant Państwa infolinii kontaktuje się ze mną celem odkupienia mojego samochodu, wystawionego na sprzedaż za 46 tyś złotych. Podczas rozmowy dwa razy informuję pracownika, że - owszem, jestem zainteresowana sprzedażą, ale że nie interesują mnie oferty poniżej 44 tysięcy i że jeśli zamierzają rażąco zaniżyć wartość auta podczas wyceny to szkoda mojego czasu. Pan zarzeka się, że "BMW nie prowadzi takich praktyk i jeśli auto będzie sprawne techniczne to otrzymam kwotę o jakiej rozmawiamy". Ok, umawiam się na oględziny auta. Oględziny trwają prawie półtorej godziny po czym przychodzi miły Pan i oznajmia "auto jest w świetnym stanie technicznym, nie ma się do czego przyczepić, proponujemy 35 tysięcy bo taka jest wartość rynkowa". Wartość rynkowa oceniana na podstawie czego? Bo takiego auta nie da się znaleźć na rynku w cenie poniżej 44 tysięcy złotych. Strata czasu, gołosłowność i zrzucanie winy przez pracownika salonu na pracownika infolinii w stylu "no ja się z Państwem na nic nie umawiałem". Dla porównania - AAA auto wyceniło ten sam samochód na 42,500 tysiąca złotych. Zatem przymiotniki na określenie Państwa praktyk nasuwają się same.