94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 12:18
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejscie ...
... do klienta , rzeczowo i konkretnie. Samochody używane - wiedza i doświadczenie poparte praktyką. Polecam
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 09:09
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi, podejście ...
... pracowników i jakość serwisu z roku na rok wygląda gorzej. Ale do napisania opinii skłonił nas program naprawczy chłodniczki egr, na który zostaliśmy wezwani z 2 naszymi autami. I po tej "akcji" w 2 samochodach do wymiany kolektor i pokaźna wycena naprawy. Sprawa skończy się w sądzie ale przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 14:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 07:49
Salon - samochody nowe
Fenomenalną obsługa ze ...
... strony Pana Kierownika Macieja Brendyk,Pani Aldony Mela i Pana Daniela Bilewski.Jestem klientem BMW Inchcape Swadzim od paru lat,ale tak jak zostałam obsłużone przez te osoby nie byłam nigdy (Nie będę się wdawać w szczegóły) Bravo 👏 Mam nadzieje,ze przełożeni docenią ten zespół ,bo wkoncu odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Dobry wybór aut
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 14:56
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa na ...
... dziale części. Polecam to miejsce !
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 21:26
Salon - samochody nowe
Niestety muszę podtrzymać ...
... wszystkie opinie poprzedników, PIerwsza sytuacja auto na gwarancji części dostępne za około 1 miesiąc niestety byłem przeciągany, serwis nie zapewnił auta zastępczego, byłem zbywany telefonami że jutro, że następny tydzień itd. poniosłem spore koszty związane z najem innego samochodu żeby normalnie funkcjonować a auto stało w serwisie ponad miesiąc czasu co oczywiście nie zwolniło mnie z opłat. Druga sytuacja. Auto było na przeglądzie dużym wymiany oleju, filtrów itd. Po odebraniu i przejechanie około 1000 km silnik zaczął klekotać. Oczywiście zgłosiłem to do serwisu aby to sprawdzić. W międzyczasie czekając na termin zauważyłem, że poziom oleju nie jest za wysoki (auto było 2 tygodnie wcześniej na wymianie). Po przyjechaniu do serwisu zapalił się komunikat niski stan oleju. Zgłosiłem ten fakt dużego spadku oleju oraz stukania w silniku. Auto stało i diagnozowane było przez 4 dni. W dniu dzisiejszym odebrałem je - jak twierdzi serwis stuki były ale im przestało stukać i nie wiedzą co jest do końca przyczyną. Po odebraniu samochodu przejeżdzając około 20 km pojawia się komunikat niski stan oleju. Dzwonie do serwisu i oczywiści mam wrócić oni doleją oleju! nikt nie dolał oleju przez 4 dni diagnozowania. zmuszony byłem dolać oleju na stacji. Reasumując samochód został oddany z niższym stanem oleju niż przy oddawaniu go do serwisu. Oczywiście fakt pobrania tak dużej ilości oleju są przez serwis nieznane bo wycieku nie znaleziono, mówią o normie 0.6 lira /1000 km - co daje na 30 tyś 18 litrów oleju - do silnika wlewają 7 litrów Stuki nadal są i nie wiem jak mogły im ustać - chyba że auto stało wtedy rzeczywiście nie stuka. Serwisowałem 2 samochody w tym serwisie od 4 lat. Widzę, że jednak muszę zmienić serwis i auto dać do ekspertyzy dlaczego po przeglądzie zaczęły się stuki i duże zużycie oleju. Nie polecam tego serwisu z racji słabych usług i lekceważącego podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 16:52
Salon - samochody nowe
DZIEŃ DOBRY. ZA ...
... PEŁEN PROFESJONALIZM, FACHOWE PODEJŚCIE MIMO ZE NA DWORZE BYLO ZIMNO😉 DZIĘKUJĘ PANI OLIWII. ZA KAZDYM RAZEM OBSLUGA BMW Inchcape Poznań SADY THE BEST👊
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 20:33
Salon - samochody nowe
Dziękujemy za pomoc ...
... pana Patryka Wolnego. Jest miłym i profesjonalnym doradcą. Polecamy.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu ...
... Mini, fantastyczna obsługa klienta, możliwość odbioru kluczyków z kluczykomatu po otrzymaniu informacji o gotowości auta. Wszystkie komunikaty smsowe i w apce bardzo klarowne.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 01:20
Salon - samochody nowe
Sprawne finalizowanie transakcji, ...
... zdalnie na linii Poznań-Wrocław-Kraków.., What was promised, was delivered....
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam BMW ...
... Inchcape Swadzim. Oględziny uszkodzonego auta zostały wykonane 17 października 2024 roku, została sporządzona pełna dokumentacja. Do dnia dzisiejszego czekam na kontakt w sprawie ustalenia terminu naprawy samochodu. Pracownik serwisu miał skontaktować się ze mną maksymalnie w ciągu 3 dni od wizyty, niestety przez 2 miesiące nie znalazł na to czasu. Serwis wykazuje zerowe zainteresowanie zleconą im usługą, dodatkowo kontakt z biurem jest bardzo utrudniony a sprawa przerzucana jest absurdalnymi wytłumaczeniami. Dodatkowo naprawa drugiego naszego samochodu jest również niezrealizowana od lipca 2024.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... BMW inChcape. Kontakt utrudniony, sprawa nie załatwiona. Dodatkowo moja wspólniczka też zglosila szkodę i do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. Marka premium przy sprzedaży ale przy załatwieniu szkody to nikogo nie ma. Jedną gwiazdką to za dużo !
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 22:01
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... bardzo rozczarowującym doświadczeniem związanym z wizytą u tego dealera BMW. Niestety, podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia. Już od samego początku miałem wrażenie, że jestem ignorowany. Zakupiony samochód przyjechał w innym kolorze! Auto miało być w kolorze srebrnym, a przyjechało w czerwonym. Następnie czekałem ponad dwa tygodnie na wydanie samochodu gdzie formalności z mojej strony zostały dopełnione. Pojazd został wydany praktycznie na siłę, bo nie było zgody góry na wydanie pojazdu. Na wydaniu auta poprosiłem o ofertę przedłużenia gwarancji oraz kolejnego pojazdu przy deklaracji, że w dniu następnym wszystko będę miał na mailu. Oferty nie otrzymałem! Dzwoniłem kilkukrotnie w celu uzyskania informacji ale zastałem tylko głuchy telefon. Tydzień wcześniej jak przyjechałem obejrzeć samochód w innym kolorze niż zamówiony przy okazji poszedłem na dział z motocyklami, ponieważ również posiadam motocykl tej marki i zastanawiałem się nad zamianą na nowy. Tutaj kolejne rozczarowanie handlarze zajęci rozmową między sobą, klient nie istnieje dla nich. Odniosłem wrażenie, że im przeszkadzam w rozmowie. Podsumowując: Oczekiwałem, że w miejscu, które reprezentuje tak prestiżową markę, zostanę obsłużony z należytą uwagą i szacunkiem, jednak spotkało mnie rozczarowanie. Niestety, po takim doświadczeniu trudno mi będzie ponownie odwiedzić ten salon i raczej poszukam innego dealera, który bardziej ceni czas i potrzeby klienta.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 21:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 09:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 22:23
Salon - samochody nowe
Myślę że najlepszy ...
... salon w BMW w powiecie. Fanem marki nie jestem ale obiekt jest dobrze zarządzany i pracownik sprzedaży z którym miałem przyjemność (Patryk) był profesjonalny.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 20:14
Salon - samochody nowe
Fachowe doradztwo i ...
... profesjonalna obsługa podziękowania dla Pana Macieja 👍
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Niestety...akcja serwisowa umówiona ...
... z miesięcznym wyprzedzeniem i opisane co dokładnie nie powiodło się poprzedniemu serwisowi i na czym mi zależy. Z początku miało być wszystko załatwione a dwa dni przed wizytą okazało się że być może aktualizacja może się nie udać...za każdym razem mówiłem w czym był problem w poprzednim serwisie ale ok moje ryzyko i tak przyjadę...no i wiadomo nie udało się jednak...prosiłem jeszcze o obsluchanie silnika podczas rozruchu na zimnym czy nie dobiegają zadne niepokojące odgłosy...zostałem poproszony aby zrobić ta obdukcje podczas odbioru wspólnie z kierownikiem serwisu i tak też zrobiliśmy ale silnik ciepły więc chodzi jak w zegarku...I pewnie na tym by sie skończyło ale na koniec mój doradca Pan Pawel N. informuje mnie ze musze opłacić koszt obdukcji....ale z racji tego że nic nie wyszło to będzie to tylko połowa kwoty wyjsciowej wiec 350zl....za obsluchanie samochodu 5cio minutowe no trochę kpina....gdy zacząłem drążyć temat skąd ta kwota okazało się że jednak nie muszę placic bo firma zrobi wyjatek i wezmie to na siebie...niesmak straszny pozostanie plus nie dostalem zadnego potwierdzenia nic z calej wizyty a dopelnieniem było umycie samochodu tak że w lusterkach bocznych nic nie widać a opony i progi brudne na tle samochodu jakby w ogóle nie miały kontaktu z wodą