93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 22:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Właśnie ...
... mija rok od odbioru bmw przez mamę. Przy odbiorze pan Łukasz Chojnacki zapewnił, że zamontowane są opony zimowe (element pakietu w wynajmie Arval) co jest potwierdzone w dokumentach. Przy pierwszych opadach śniegu okazało się, że opony mama ma nadal letnie. Narażenie użytkowniczki na niebezpieczeństwo to sprawa, którą właśnie zajmuje się mecenas. Brak stosownej reakcji ze strony p.Łukasza Chojnackiego i propozycja "dywaników gumowych" za błąd i tłumaczenie, że "w sumie tego nie sprawdza" - żałosne. Oszustwo w stosunku do firmy Arval - do wewnętrznych wyjaśnień pomiędzy IMP i Arval. Od mojej prośby o kontakt od p.Chojnackiego z propozycją naprawy swojego zaniedbania mija właśnie 10 miesięcy. Przestrzegam wszystkich przed takim salonem, oraz przed handlowcem, który poświęci na wydanie max 10min. i "nie sprawdzi" w październiku czy samochód ma tak mało istotne wyposażenie jak opony zimowe. Prośba do IMP, aby darować sobie w odpowiedzi standardowe formułki "Zadowolenie/najwyższy poziom obsługi naszych klientów jest dla nas bardzo ważne..." gdyż nie jest. Wystarczająco dobitnie mi to ten salon udowodnił.
Użytkownik sieci
26 października 2021 12:22
Salon - samochody nowe
Terrible service. I ...
... came to them because my computer on my car said that I needed to check the "AD Blue" system. The service told me to pay $ 250 for a system check to find out what the problem was, and this check only told me that I needed to do one more check, which would then tell me if I had a problem or not. I don't understand what I paid the money for. People are not doing their job professionally at all. the service is disgusting. UPD: Very funny. A lady from the office of this company called me and asked me to describe the details of the situation. She said that they would be invited to the service again and that everyone would try to fix it. But they never called back. Funny. (Przetłumaczone przez Google) Straszna obsługa. Zgłosiłem się do nich, ponieważ mój komputer w samochodzie powiedział, że muszę sprawdzić system „AD Blue”. Serwis kazał mi zapłacić 250 $ za sprawdzenie systemu, aby dowiedzieć się, w czym tkwi problem, a to sprawdzenie powiedziało mi tylko, że muszę zrobić jeszcze jedno sprawdzenie, które powie mi, czy mam problem, czy nie. Nie rozumiem, za co zapłaciłem. Ludzie w ogóle nie wykonują swojej pracy zawodowo. obsługa jest obrzydliwa. UPD: Bardzo śmieszne. Zadzwoniła do mnie pani z biura tej firmy i poprosiła o opisanie szczegółów sytuacji. Powiedziała, że zostaną ponownie zaproszeni na nabożeństwo i że wszyscy będą starali się to naprawić. Ale nigdy nie oddzwonili. Śmieszny.
Użytkownik sieci
22 października 2021 11:50
Salon - samochody nowe
Po realizacji naprawy ...
... powypadkowej w Wawie dwa razy odebrałem samochód z zapaloną kontrolką silnika, która miała sama zgasnąć. Nie zgasła. Nie rozumiem jak to się mogło wydarzyć raz, ale żeby dwa razy oddać nie w pełni sprawny samochód to jest niedopuszczalne, szczególnie przy marce premium. A sądziłem, że będzie lepiej niż w Bawaria...
Użytkownik sieci
22 września 2021 11:15
Salon - samochody nowe
Witam , jestem ...
... obecnie w trakcie wyboru nowego samochodu dziś odwiedziłem rano Państwa salon .Żadnego zainteresowania klientem ,mimo dwóch próśb do pani w recepcji nikt nie przyszedł -natomiast personelu bardzo dużo lubiącego bardzo poranna kawę. Tak się traci klientów a szkoda ( ale nie dla mnie)
Użytkownik sieci
16 września 2021 09:43
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... tak żenującym poziomie, że jazda BMW tego nie rekompensuje. Nie polecam!
Użytkownik sieci
11 września 2021 16:18
Salon - samochody nowe
Chciałem zamówić BMW ...
... ale po doświadczeniach z tym salonem zdecydowałem udać się do innego salonu w Warszawie. W dniu 10 września 2021 roku zaparkowaliśmy samochód przy salonie Inchcape, ponieważ na terenie parkingu przynależącego bezpośrednio do salonu brakowało miejsca nawet dla samochodów demo dilera. Jakież było nasze zaskoczenie gdy po zakończeniu jazdy próbnej okazało się, że na miejsce została wezwana straż miejska by ukarać mandatem klientów którzy nie mieli gdzie zaparkować swoich samochodów. Po krótkiej rozmowie ze Strażnikami dowiedzieliśmy się, ze to standardowa praktyka w tym miejscu, a za zgłoszeniami stoją osoby reprezentujące markę salonu. Rozumiem, że to Państwa standardowa praktyka, dlatego każdemu zainteresowanemu zakupem BMW w inchcape warszawa proponuję transport do salonu autobusem ZTM lub ewentualnie przejażdżkę do jednego z pozostałych warszawskich dilerów BMW.
Użytkownik sieci
10 września 2021 23:59
Salon - samochody nowe
Kompletny brak miejsc ...
... parkingowych dla klientów. Nie było nawet gdzie zostawić demówki po jeździe. Wizyta w salonie skoczyła się mandatem od SM Przestroga dla odwiedzających. Ulica gdzie parkujecie objęta jest zakazem, a znak ciężki do zauważenia. Wybrałem salon, gdzie można przyjechać samochodem a nie rowerem.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 12:15
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Właśnie poszedłem kupić standardowy filtr paliwa do mojego BMW R1200R, ale nie był dostępny (Wersja oryginalna) Just went to buy a standard fuel filter for my BMW R1200R but it was not available
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 12:40
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, problem ...
... z komunikacją i informacjami, brak rzetelności wykonywanych usług.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 10:51
Salon - samochody nowe
Moje auto uczestniczyło ...
... w akcji serwisowej (wymiana poduszek powietrznych). Odebrałem auto z serwisu i po kilku dniach gdy pasażer siadł na fotel zapaliła się kontrolka poduszki powietrznej. Zadzwoniłem do serwisu i przedstawiłem problem (niedawno ingerowali w poduszkę). Dostałem odpowiedź, że muszę przyjechać i zapłacić 800zł za diagnostykę. Jeżeli to będzie wina serwisu to usługa będzie gratis, jeżeli nie to zapłacę te 800zł. Odkręciłem plastik ze schowka i okazało się, że po prostu nie wpięli wtyczki do poduszki (resztę połamali). Przedstawiłem sytuację i w ramach "zmycia złego wrażenia" kierownik serwisu zaproponował mi mycie i woskowanie auta. Uznałem, że będzie ok więc umówiłem się na "zabieg". Przyjechałem w wyznaczonym terminie. Zostałem kompletnie olany zarówno przez kierownika, który został poinformowany, że jestem już na miejscu jak i całą resztę serwisu. Czekałem 3h aż ktoś się zajmie moim autem po czym po prostu wyszedłem. Złe wrażenie nie zostało zmyte a wręcz przeciwnie. Myślę, że gdybym przyjechał autem za pół miliona to obsługa skakałaby dookoła mnie.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 12:30
Salon - samochody nowe
Sprzedaż samochodów używanych ...
... przez Inchcape Warszawa nie różni się znacząco od tego, jak używane samochody sprzedają przeciętni polscy handlarze. Niestety zakupiłem u nich lekko używany samochód ( 10 miesięczny) i byłem obsługiwany przez Pana Piotra K. Obsługa bardzo miła do czasu zakupu.Oszukiwanie klientów to chwyt poniżej pasa i zadra na zaufaniu do marki premium. Ewentualne zakupy należy poprzedzać wizyta eksperta/ rzeczoznawcy aby ocenić faktyczny stan samochodu, gdyż przegląd 360 oraz certyfikat premium selection nie odzwierciedlają stanu faktycznego auta. Sprawa zgłoszona do bmw Polska oraz Bmw De
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 08:36
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Absolutnie kazda wizyta wymaga poprawki, bo cos serwisowane jest nieprawidlowo. Kazdy inny salon bedzie lepszym wyborem.
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 22:30
Salon - samochody nowe
Bardzo złe doświadczenia ...
... z serwisem. Od porysowanej felgi po zmianie kół (do tej por nieobsłużonej przez ten serwis) po próbie zaimplikowania płatnych rozwiązań po źle wyważonych kołach (double check z infolinią serwisową innego autoryzowanego salonu bmw). 3 krotny ponowny telefon do tego serwisu, recepcjonista twierdzący że nagle nie mają czasu serwisanci. Czyżby, brak odpowiedzi na kontrargument innego serwisu? 2h brak telefonu. Samochód za 1,5 dnia miał mi posłużyć w podróży służbowej. Nie wspominając o myciu auta, które jest okropnie słabe jak na salon premium. Szczerze mówiąc dzięki temu miejscu wiem że nie nigdy więcej nie wydam miesięcznie 3tys na leasing BMW.
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 23:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2021 11:23
Salon - samochody nowe
Sprzedawca nie mógł ...
... mi przedstawić oferty na X3, bo czekał na cennik wersji po liftingu. Miał zadzwonić gdy cennik się pojawi z ofertą. Nie zadzwonił. „Premium”
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 18:29
Salon - samochody nowe
W skali od ...
... 1 do 10 mogę z czystym sumieniem dać 1. Za jakość, kontakt z klientem, terminowość i obsługę, a szkoda bo dobrze się wszystko zapowiadało. Kupiłem roczny samochód, na jego przygotowanie czekałem dwa tygodnie (!) - po 3 miesiącach i przejechaniu 5 tysięcy km okazało się że mam do wymiany klocki hamulcowe za ponad 4500 zł, gaśnice, wycieraczki. To ma być samochód przygotowany do wydania i jazdy? Myślałem że Inchcape tak samo jak BMW to marka premium ale widzę że obok marki premium nawet nie staliście. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 08:42
Salon - samochody nowe
Wprowadzają w błąd ...
... w zakresie wymaganych dokumentów do załatwienia sprawy. Ostatnia wizyta w serwisie, zdecydowanie odradzam zakup auta. Osoba w dziale części niekompetentna, chamska, wypierająca się tego co uprzednio wskazała.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 11:49
Salon - samochody nowe
3 lata temu ...
... wystawiłem tutaj 5 gwiazdek i komentarz "bardzo dobra obsługa". Niestety w tym roku muszę to zmienić. Jest fatalnie. Moto poszło na przegląd oraz z pytaniem czy mam się przejmować tym, że rozrusznik się czasem zawiesza. 4 dnia udało mi się uzyskać informację czy mogę odebrać moto i że żeby zechcieli odpowiedzieć na pytanie o rozrusznik muszę zapłacić 650zł. Zleciłem. 6 dnia stwierdzili, że nie mogą zaobserwować problemu i nie odpowiedzą mi na to pytanie. Nadal nie wiem dlaczego moto musiało stać u nich 6 dni. Nadal nie wiem czy mam się przejmować rozrusznikiem czy nie, mimo, że kazali za odpowiedź na to pytanie zapłacić. Czas poszukać innego serwisu...
Użytkownik sieci
5 maja 2021 20:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 16:16
Salon - samochody nowe
Salon i dealer ...
... porażka... Nikomu nie polecam i nie życzę JAKICHKOLWIEK doświadczeń z tym miejscem. * Typowy dealer, gdzie na początku jest miło i przyjemnie a gdy pojawiają się problemy nikt nie raczy zająć się klientem. * Auto zaledwie po 3 tyg użytkowania stoi w warsztacie już 2 tydzień. Salon od 2 tygodni nie potrafi zamówić jednej opony, której nawet nie ma na stanie. Pomijam fakt , że w nowym samochodzie z 2021 zostały założone opony z 2020 i 2021 i to na różnych osiach ale to szczegół :) Nowa opona pęka po zaledwie 600km....wstyd. *Obsługa nawet nie raczy zadzwonić i poinformować o sytuacji jaka ma miejsce i trzeba samemu dowiadywać się po kilka razy dziennie. * Ponadto obwinianie klienta za przedłużony czas zamówienia części jest po prostu słabe. Generalna ocena : 1. Radzę szczerzę zastanowić się nad zakupem czy leasingiem auta w tym salonie a przede wszystkim sprawdzać stan auta przed odebraniem.