93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 10:46
Salon - samochody nowe
Obsługa była na ...
... najwyższym poziomie – miła, profesjonalna i kompetentna. Szczególne podziękowania kieruję do Pana Marcina Mariańskiego, który wykazał się nie tylko dużą wiedzą i zaangażowaniem, ale także wyjątkową życzliwością i indywidualnym podejściem do klienta, dzięki którego wsparciu i fachowemu doradztwu cały proces przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Z pewnością będę polecać ten serwis innym. Marek Rogowski
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 02:17
Salon - samochody nowe
Zakup auta w ...
... tym salonie to nie tylko czysta przyjemność ale i wyjątkowe przeżycie. Żaden salon nie przygotowuje tak efektownych wydań. Świetny kontakt, miła obsługa. Sprawne zamówienie. Jeśli zakup BMW to tylko w tym miejscu!
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 16:05
Salon - samochody nowe
Polecam w szczególności ...
... Pan Olaf Andrzejewski doradca serwisowy. Rzadko zdarzają sie tak kompetentne osoby
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Polecam salon Inchcape, ...
... a w szczególności profesjonalizm, zaangażowanie i rzeczową pomoc pana Filipa od początku do końca procesu zakupu. Gokartowa jazda Mini Coopereem rzeczywiście jest frajdą.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 16:28
Salon - samochody nowe
Jeśli zastanawiasz się ...
... nad zakupem motocykla to jest to jedyne miejsce gdzie zrobisz to szybko, sprawnie i bez niespodzianek (chyba, że tylko tych miłych). Gorąco polecam Pana Janusza Nowickiego - profesjonalne podejście do transakcji, wszystko objaśnione i przede wszystkim ciągły kontakt. Po następny motocykl na pewno wrócę w to samo miejsce. POLECAM
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Super kontakt i ...
... fachowość, chyba to najbardziej cenie w dziale części. Panowie znają się na rzeczy i potrafią wybrnąć z każdej sytuacji. Polecam!
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 12:42
Salon - samochody nowe
Doskonała współpraca z działem części . Polecam .
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 12:15
Salon - samochody nowe
Dziękuję za profesjonalną ...
... pomoc przy doborze części przez Panów z hurtowego działu części. Bardzo szybka obsługa ,polecam.
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Ми дуже задоволені ...
... покупкою авто BMW X5M. Консультант Григорій зробив для нас вигідні умови. Красиві подарунки для наших діток. Я рекомендую Григорія
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim którzy szukają super samochodów osobowych
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 09:50
Salon - samochody nowe
3 lata temu, ...
... w październiku, zamówiłem auto w salonie BMW Inchcape na Prymasa Tysiąclecia. Auto miało przewidziany czas dostawy na maj 2022 roku, lecz finalnie trafiło do mnie pod koniec lipca. Przy odbiorze okazało się, że auto nie posiada automatycznego otwierania klapy bagażnika przez czujnik pod spodem auta (otwieranie i zamykanie stopą). Nie otrzymaliśmy za to żadnej rekompensaty, kwota na umowie pozostała bez zmian, jedynie otrzymaliśmy dywaniki gumowe (według ASO ich wartość to około 800 zł). .Auto trafiło po raz pierwszy na wymianę oleju i filtrów po 8 tys. km, a następnie po kolejnych 15 tys. km. Pomiędzy kolejnymi serwisami, przy 23 tys. km, uszkodził się wkład tylnego podświetlenia tablicy. Zgłosiłem to do serwisu i oddałem auto na kolejną wymianę, poza wymaganymi serwisami, przy około 38 tys. km. Okazało się, że na miejscu nie posiadają takiego wkładu i dopiero zostanie zamówiony. W międzyczasie przestało działać drugie podświetlenie tablicy. Zadzwoniłem do serwisu i zgłosiłem kolejne uszkodzenie. Auto po raz kolejny trafiło na serwis po około 15 tys. km, lecz wkład nie został wymieniony. Z racji podejścia do klienta zmieniłem serwis, lecz zanim do tego doszło, zauważyłem przed dłuższą podróżą na komputerze pokładowym spadek ciśnienia w jednej z opon. Nie miało to nigdy wcześniej miejsca, a opony nie były nigdy zdejmowane z felg. Udałem się do najbliższego serwisu wulkanizacyjnego. Po zdjęciu jednej z opon zauważyliśmy wewnętrzne uszkodzenie opony. Zadzwoniłem do serwisu Inchcape Warszawa i zgłosiłem uszkodzenie jednej z opon. Tego samego dnia sprawdziłem kolejną oponę z tyłu, która również miała niemal identyczne ślady uszkodzenia wewnętrznego. Auto miało wówczas około 60 tys. km i nigdy nie wyskoczył komunikat ani żaden serwis nie zgłosił mi spadku ciśnienia w oponach.Skontaktowałem się z serwisem, umówiliśmy termin i dostarczyłem wszystkie cztery koła do serwisu w celu rozpatrzenia reklamacji. Auto miało jeszcze 2-letnią standardową gwarancję producenta, gdy przybyłem do serwisu. Na opony obowiązywał serwis gwarancyjny. Uzyskałem informację od serwisu, że za zdjęcie przednich opon będę musiał ponieść koszt 800 zł oraz kolejną kwotę za auto zastępcze na czas naprawy. Osoba, która przyjmowała auto na serwis, powiedziała, że uszkodzenie może być spowodowane niskim bieżnikiem. Sprawdziliśmy normy, a ja zadzwoniłem bezpośrednio do producenta, i wartości bieżnika opon były dopuszczalne i nie były na granicy norm. W trakcie serwisu sprawdzili przednie opony, które były w dobrym stanie, natomiast tylne były zniszczone. Inchcape zgłosił to do producenta opon, który odrzucił reklamację, nie stwierdzając wad produkcyjnych. Serwis nie zgłosił uszkodzenia żadnej z felg ani jakichkolwiek komunikatów. Skierowałem pytanie do serwisu, dlaczego doszło do takiego uszkodzenia i że nie jest to wina użytkownika, lecz opon. W tym momencie serwis podszedł do mnie olewczo, nie potraktowali mnie poważnie i wysłali mi kontakt do firmy, skąd kupują opony. Kupiłem auto w salonie BMW Inchcape i nie będę dzwonił do firm, skąd zostały zakupione opony, ponieważ jest to niedorzeczne. Następnie dostałem informację, że proszą o przesłanie dowodu zakupu auta w celu zgłoszenia do ubezpieczalni, która również odrzuciła reklamację. Po wielu wymianach wiadomości dostałem informację o złym ciśnieniu.Mimo licznych serwisów nigdy nie zostałem powiadomiony o złym ustawieniu ciśnienia w oponach. Na ostatnią wiadomość nie uzyskałem informacji. Chciałem wiedzieć, czy zakładając nowe opony, nie dojdzie do ponownego ich uszkodzenia. Oczywiście nie mogłem zakupić tylko tylnych opon, ponieważ auto ma xDrive, a różnica w bieżniku mogłaby powodować kolejne uszkodzenia innych podzespołów. Od 23.09.2024 nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jestem rozczarowany, ponieważ jest to kolejne auto BMW, które posiadam, i jestem po zamówieniu kolejnego, lecz w innym salonie. Od momentu odebrania auta, poprzez serwis, jestem zrażony do tej firmy.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 07:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... BMW Inchcape. Współpraca obfitowała w liczne problemy – od kwestii leasingu, przez brak wbicia haka do DR, po brak wsparcia przy stacji ładowania i niedopuszczalną sytuację z zamówieniem i wymianą kół zimowych. Obsługa klienta oraz podejście do rozwiązywania problemów są na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:44
Salon - samochody nowe
W ostatnich dniach ...
... miałem Wielką przyjemność odebrać BMW iX1 z salonu BMW Inchcape Warszawa. Całość procesu zakupu - od wyboru modelu, poprzez indywidualną konfigurację oraz dobór finansowania przebiegła super sprawnie pod okiem Grzegorza (dobór Auta) oraz Radosława (Finansowanie). Z czystym sumieniem mogę polecić to miejsce - jest Gwarantem doboru odpowiedniego Auta oraz wysokiej jakości obsługi na całej drodze od przekroczenia drzwi salonu aż do odbioru auta. Uzyskałem wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania - pomimo iż była ich całkiem konkretna ilość. Polecam oczywiście pracowników BMW wymienionych powyżej jak również Pana Macieja który czuwał nad całym procesem ! Polecam !!!
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Polecam bardzo sympatyczna ...
... obsługa i kompetentna. Dziękuję za pomoc Panu Przemkowi Dec z działu sprzedaży akcesoriów oraz Arturowi Zacharewicz 🤩👍
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 11:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Pani Aleksandra Polczyńska ...
... - mega sympatyczna i kompetentna . Od lat pracuje z ludźmi i w sprzedaży i byłem zachwycony obsługą . Aż chce się coś kupić .
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 13:12
Salon - samochody nowe
Polecam zarówno salon ...
... jak i serwis. Problem którego nie widziały inne serwisy przez 50 000 PLN został rozwiązany właśnie tutaj.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 10:36
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra współpraca z działem części zamiennych. Polecamy
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 15:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 16:06
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis , ...
... wszystko ok i według standardów tylko z wierzch. Rzeczywistość jednak jest zupełnie inna. Kola tu się zmienia 3 i pół godziny a i tak to nie wystarcza na skromne mycie samochodu Wstyd