92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 17:44
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie najlepszy serwis BMW , polecam wszystkim...
Użytkownik sieci
29 marca 2024 16:38
Salon - samochody nowe
Miła obsługa polecam
Użytkownik sieci
29 marca 2024 09:08
Salon - samochody nowe
POLECA
Użytkownik sieci
27 marca 2024 21:31
Salon - samochody nowe
2 podejścia:Jedno do ...
... kupna,gdzie sprzedawca polecił żeby iść do innego dealera bo u nich cena jest stała i koniec-auto kupione u innego dealera o 10 % taniej Drugie podejście do serwisu -Parujące lampy to norma bo tak ustaliliśmy,idź Pan w cholere i nie zawracaj 4 liter-doradca serwisowy (o zgrozo)Marcin D.Radzę omijać jak najdalej
Użytkownik sieci
27 marca 2024 19:21
Salon - samochody nowe
Chciałbym wyrazić swoją ...
... wdzięczność dla Pana Marcina z działu części w serwisie. Pomimo tego, że trafiłem do serwisu już po godzinach pracy, Pan Marcin z uśmiechem na twarzy okazał się niezwykle pomocny i skuteczny w załatwieniu mojej sprawy. To zdecydowanie pozytywne doświadczenie w przeciwieństwie do moich dotychczasowych doświadczeń z innymi pracownikami serwisu, którzy często wykonują minimum pracy. Dziękuję za profesjonalizm i pozytywne podejście, ocena by była wyższa gdyby inni pracownicy również respektowali podobne zasady.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:03
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... bardzo wysokim poziomie, mimo że przeważnie kupuje części których wartość nie jest znacząca. Szczególnie polecam Pana Marcina Kafkę, zadba byście otrzymali zamówienie szybko i bez problemu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 08:52
Salon - samochody nowe
Salon godny polecenia. ...
... Pełen profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta. Kupowanie tu wymarzonego samochodu to czysta przyjemność. Szczególnie polecamy z mężem Pana Marcina oraz Pana Denisa którzy spełnili nasze oczekiwania w 100%. Zostaliśmy obsłużeni na najwyższym poziomie. Miła współpraca i super kontakt. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Serwisowanie samochodu także przebiega bezproblemowo i ekspresowo. Szczerze polecamy!
Użytkownik sieci
26 marca 2024 19:41
Salon - samochody nowe
Bardo POLECAM! Pana ...
... Marcina Kafkę i jego miłą obsługę pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
26 marca 2024 09:18
Salon - samochody nowe
Polecam salon BMW ...
... INCHCAPE WROCŁAW na ul. Karkonoskiej. Bardzo profesjonalna i rzetelna firma.. Szczególnie jestem zadowolony z kontaktu z panem Rafałem Warnis. Bardzo rzeczowa i kompetentna obługa Panie na recepcji również bardzo pomocne i miłe.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 21:52
Salon - samochody nowe
TL;DR - kupiłem ...
... w Inchcape używane auto i po niecałych trzech tygodniach okazało się, że jest w nim więcej elementów do naprawy niż twierdzili. Zanim przejdę do właściwej historii, która spowodowała finalnie negatywną ocenę to zaznaczę, że z auta jestem zadowolony. Mimo wszystko uważam, że był to dobry zakup a pierwsze wrażenie (i tylko pierwsze) co do Inchcape były bardzo pozytywne. Ale do rzeczy: w ostatnich dniach marca br. odebrałem używanego, 7-letniego BMW 5, którego zakupiłem w ramach BMW Premium Selection. Podczas rozmowy z handlowcem dowiedziałem się, że były dwie drobne szkody (pokazano mi raport, finalnie go nie otrzymałem), obejrzałem sobie samochód, dowiedziałem się również, że po kontroli auta ich mechanik zaleca wymianę tulei wahaczy i to wszystko. Pierwsza niezręczna sytuacja wyszła już podczas odbioru auta. Okazało się, że te 24 miesiące gwarancji, które biją po oczach na stronie BMW Premium Selection to jednak jest opcja za dodatkową opłatą i nasz samochód nie jest tym objęty (o czym handlowiec nie wspomniał podczas rozmowy kiedy pytałem o gwarancję). Z uwagi na tę sytuację zaproponowano mi możliwość wykupienia jej na rok, ale z tego już nie skorzystałem. Pomyślałem - ok, to trochę moja wina, sam mogłem dopytać dokładniej i machnąłem ręką. Wiecie, skoro kupiłem zadbany samochód, który przeszedł dodatkowo przez "kontrolę 360°" i jest w "nienagannym stanie" (poza ww. wahaczami) to czym się mam martwić (cytaty ze strony BMW)? Dalsza część historii: auto było objęte akcją serwisową związaną z EGR i tutaj pozytywne zaskoczenie - po dosłownie 4 dniach dostałem telefon ws. umówienia się na wymianę i auto po dokładnie 18 dniach od odbioru trafiło do serwisu. Podczas pobytu w serwisie dostałem SMS: "Dodatkowe prace określone dla [nr rej]: [link do strony]", otwieram link a tam nieprzyjemne zaskoczenie. Otóż jak rozumiem ten sam serwis, który wcześniej ocenił, że w aucie są zalecane do wymiany jedynie tuleje wahaczy wycenił mi: - uszkodzoną osłonę podwozia do wymiany, wycieki oleju do dalszej weryfikacji, spękane złącze elastyczne wału napędowego, wymianę poduszki tylnego mostu, wymianę uszczelniacza półosi przedniej, wymianę wcześniej wspomnianych tulei wahaczy oraz nieprawidłowo ustawioną geometrię zawieszenia. Wszystko to w ramach wymiany EGR mogłem opcjonalnie zrobić w serwisie BMW Inchcape za jedyne 11433,78 PLN z VAT. Dostałem nawet krótki filmik gdzie serwisant pokazywał krótko te wszystkie usterki w ramach potwierdzenia. Moi drodzy, ja wiem, że nie kupiłem nowego auta z salonu, ale po Inchcape spodziewałem się trochę większej rzetelności niż po przeciętnym komisowym handlarzu w zakresie uczciwego informowania o dodatkowych kosztach (gwarancja) czy też usterkach w kupowanym samochodzie. Niestety rozczarowałem się a pozytywne pierwsze wrażenie jak to pierwsze wrażenie - zostało brutalnie i szybko zweryfikowane.
Użytkownik sieci
24 marca 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Car Supet
Użytkownik sieci
24 marca 2024 09:23
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję za ...
... fachową pomoc a przede wszystkim za życzliwość i zaangażowanie w rozwiązaniu nietypowego problemu. Polecam Pana Marcina Kafkę. 🙏🙏🙏
Użytkownik sieci
22 marca 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Pol godziny oczekiwania ...
... na handlowca i nie udalo mu sie dotrzec. Na szczęcie Panie w recepcji robia co moga, aby przykryc nieudolnosc dzialu handlowego. Dlatego 2*, a nie 1.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 16:08
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, Polecam
Użytkownik sieci
22 marca 2024 07:52
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie. Zakup przez Pana Bartłomieja Gieraka to czysta przyjemność. Nowa seria 5 to auto najwyższej klasy. Polecam w 100% salon i auto:)
Użytkownik sieci
21 marca 2024 20:09
Salon - samochody nowe
Zakup z Panem ...
... Bartłomiejem Gierakiem, pierwsza klasa, obsługa i auto na najwyższym poziomie. Nowa seria 5, klasa sama w sobie, wspaniałe auto:)
Użytkownik sieci
20 marca 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie, Pan ...
... Marcin ma profesjonalne podejście do klienta, obsługa na wysokim poziomie ! Dostałem odpowiedź na każde pytanie, pozdrawiam Pana Marcina z działu Części i Akcesoriów ;)
Użytkownik sieci
20 marca 2024 09:11
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Marcinowi Kafce za profesjonalizm i miłą obsługę,. Gorąco polecam.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 06:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 marca 2024 20:34
Salon - samochody nowe
Radzę omijać tą ...
... firmę. Obsługa handlowa na bardzo niskim poziomie. Za każdym razem ma się wrażenie, że klient ma ,,szybko'' wydać pieniądze, bez zbędnego zabierania czasu. Kupiłem tam motocykl S1000XR i samochód serii 5. Ostatnio usłyszałem, że nie dadzą samochodu do samodzielnej jazdy próbnej, bo wracają uszkodzone, a handlowiec zapomniał potwierdzić termin jazdy nawet z nim. Uważam, że te podejście musi wychodzić z kadry zarządzającej, radzę wybrać się na wizytę do marek popularnych na lekcje. Katastrofa.