92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 22:07
Salon - samochody nowe
No obsługa to ...
... tam chyba pracuje za karę. Przegląd bez zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 22:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niepolecane. Unikać! (Wersja oryginalna) Not recommended. Avoid!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 14:57
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... świadczone usługi i podejście do klienta zdecydowanie NIE POLECAM Pana Bartlomieja A. Z działu serwis. Nie dość ze jest nie uprzejmy to zamiast starać się znaleźć rozwiązanie i pomoc dla naszych cudeniek próbuje naciągać. NIE POLECAM Usług. Za to inni bez zarzutu !
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 22:25
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z usług tego serwisu. Chciałbym wyrazić moją najszczerszą dezaprobatę dla działania tego serwisu BMW. Jestem absolutnie zdegustowany jakością usług, jakością obsługi klienta, formą komunikowania. W mojej ocenie pracownicy serwisu, z którymi miałem i mam do czynienia postępują w sposób skrajnie nieprofesjonalny i lekceważący, tj. nie dzwonią w ustalonym czasie z informacją o stanie naprawy, nie przedstawiają kompletnych i rzetelnych informacji o poczynionych ustaleniach. Nadto z całą stanowczością stwierdzam, że mój samochód podczas pobytu w tym serwisie nie był odpowiednio obsłużony, żadna zgłoszona i udowodniona usterka nie została w sposób profesjonalny naprawiona, ponadto stan samochodu został w trakcie wizyty w serwisie definitywnie pogorszony wizualnie i technicznie. W ciągu 10 minut od odebrania pojazdu z serwisu ujawnił się poważny problem istotnego nagrzewania tunelu środkowego od strony kierowcy (po wykonanej wymianie układu klimatyzacji), wyczuwalny jest zapach topiącego się plastiku. W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne doradca serwisowy przekazał, że nie stwierdza usterki, że nagrzewanie jest procesem normalnym. Dodam tylko, że przez 76k km żadnego nagrzewania nie było, do czasu pozostawienia samochodu w rękach serwisantów z Inchcape. Dodatkowo pragnę zaznaczyć, że żaden z obsługujących mnie pracowników - włącznie z koordynatorem hali i kierownikiem serwisu nie wykonali - w mojej ocenie - swojej pracy profesjonalnie, gdyż dwukrotnie samochód został mi wydany zanieczyszczony smarem, z porysowanym ekranem, porysowaną gałką zmiany biegów, uszkodzoną kierownicą, zanieczyszczoną jasną tapicerką oraz pozostawioną w środku szmatą, z krzywo zmontowanym kokpitem - zdjęcia załączam. Świadczy to o tym, że do stanu samochodu wydawanego klientowi nikt się nie przykłada a dobro klienta i szacunek do jego mienia jest pracownikom serwisu obojętny. Opinię o traktowaniu klienta i samochodu w tym serwisie przekazałem do centrali BMW. Konkludując, na podstawie własnych doświadczeń zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego serwisu, który dał się poznać jako przedsiębiorstwo źle zarządzane i nie wykazujące jakiegokolwiek zainteresowanie dobrem klienta oraz poszanowaniem jego mienia. Dołączę niebawem zdjęcia z pomiaru temperatury tunelu środkowego.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 16:05
Salon - samochody nowe
Zgłaszam szkodę w ...
... kwietniu. Czekam na części do września. We wrześniu robią i uszkadzają mi przy tym lampę. Jest grudzień. Gdybym nie zadzwonił to bym nie widział, że lampa już jest. Umawiam się na wymianę lampy i przy okazji akcję serwisową. Przywożę auto rano, żeby blacharze wymienili lampę (tak byłem umówiony) a o 13 auto przejmują mechanicy. Oczywiście lampa niewymieniona. Mechanicy dopiero zaczęli (jest godzina 16). Od kwietnia milion telefonów. Za każdym razem nikt nic nie wie, nikt za nic nie odpowiada. Każdy odsyła do kogo innego. Nikt nie jest niczemu winny. Omijać szerokim łukiem. Pierwszy razem mam BMW. Wcześniej miałem VW, fordy, skody, peugeoty i śmiało mogę powiedzieć, ze BMW Inchcape Wrocław stoi najniżej w kwestii poziomu obsługi klienta.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 05:52
Salon - samochody nowe
3 krotnie zawitałem ...
... do tego serwisu z tą samą usterką (wyciek płynu chłodniczego) za każdym razem naprawa nie usuwała problemu. Za 4tym razem postanowilem zmienic serwis na ten trochę dalej ale nadal w granicach wrocławia - przy pierwszym podejściu zdiagnozowali przyczynę, co więcej stwierdzili że poprzednie próby napraw są wykonane w niewłaściwy sposob wykluczający naprawę w ramach gwarancji!!!
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 12:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salon szczególnie usług pana Bartłomieja Świątka. Zamówiłem samochód w 04.2021 auto miało być w czerwcu później sierpniu grudniu i finalnie w marcu załatwiłem leasing itp i okazało się ze auta nie ma i będzie dopiero koniec sierpnia, auto przyszło z BMW dostałem wezwanie do odbioru auta gdzie w tym czasie załatwiałem leasing po czy jadę do salonu a moje auto stoi w salonie otwarte dla wszystkich klientów dramat nie polecam tego salonu i ich doradców. Generalnie upadek legendy i obsługi w tym salonie nie polecam
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 13:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 10:59
Salon - samochody nowe
Kilka dni temu ...
... moje BMW ze wzgledu na uszkodzenie jednej z opon trafilo na serwis, ze strony serwisu kompletny brak zaintetesowania dzwonilem przez 3 godziny z prosba o kontakt, samochód stał na lawecie przywieziony przez asistans, w wkoncu pojawilem sie osobisvir i dopiero sprawa zostala zalatwiona. Od kiklu dni czekam na wycene nowej oponyn niestetu pomimo wielu telefonow brak zaintetesowania. Byla to z pewnością ostatnia moja wizyta i zakup samochodu w tym salonie
Użytkownik sieci
28 października 2022 17:14
Salon - samochody nowe
Było przyzwoicie A ...
... jest dramatycznie źle. Jakość samochodów BMW nie pasuje do jakości obsługi tego salonu. Kupilbym kolejne BMW, ale nigdy w tym salonie. To nie tylko moja opinia. Drogi potencjalny kliencie - jeśli masz w zasięgu jakikolwiek inny salon... leć tam, gorzej nie będzie bo się nie da. Za to może być lepiej.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2022 11:36
Salon - samochody nowe
Klient czuje się ...
... tak jakby to pracownicy salonu byli Twoim klientem.. któryś raz z kolei. Ostatni serwis - okazuje się, ze stałego Klienta pomimo niemało odpłatnej usługi można również potraktować przedmiotowo. Zapomniano nawet o takim geście jak nawet umycie auta - wypadałoby. Chodzi o gest i jakość serwisu. Jesteś naszym Klientem - dbamy o Ciebie. Szkoda.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 10:37
Salon - samochody nowe
Nie jestem zachwycony ...
... podejsciem do klienta. Bylem zainteresowany 2 samochodami, ktore byly w rezerwacji. Po rozmowach z obsluga obiecali sprawdzic ich dostepnosc (bo klient nie odebieral ich przez 2-3 tyg) i zadzwonic. 3ci dzien - brak telefonu. Wiecej w BMW Inchcape Wroclaw sie nie pojawie ... w salonach Volvo i Toyota znacznie lepiej zostalem obsluzony ...
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 18:39
Salon - samochody nowe
Niecały miesiąc przed ...
... odbiorem (po prawie 6 miesiącach oczekiwania) zastałem poinformowany, że zamówionego auta nie będzie w terminie, a dodatkowo jestem zmuszony dopłacić 15 tyś zł z powodu zmian w cenniku. Kupując samochód w salonie premium na jaki marka MINI się kreuję nigdy nie spodziewałem się takiego traktowania. Po wymianie mailowej która trwała wyjątkowo długo zaliczka została ostatecznie zwrócona po 8 miesiącach.
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 17:26
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... z zamiarem kupna samochodu. Podczas oglądania samochodów podeszła do nas bardzo miła pani i zapytała czy nam czegoś potrzeba, po czym powiedziała, że przy pytaniach pomocy udzielą sprzedawcy w środku. Po obejrzeniu samochodów używanych, które są zaparkowane na zewnątrz weszliśmy do środka. Chciałem zapytać pierwszego z pięciu panów o to jak długo czeka się na przygotowanie samochodu do odbioru. Niestety pan „nie miał czasu” wiec odrazu zapytał kolegi „czy może z tym panem porozmawiać”. Oczywiście ten pan także nie miał czasu. Pięciu sprzedawców dosłownie kłóciło się kto musi ze mną rozmawiać. Laptop, kawa i termin za 30 minut były ważniejsze. Nie polecam i na pewno nie wrócę.
Użytkownik sieci
25 lipca 2022 16:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 13:11
Salon - samochody nowe
Za szeryfa z ...
... budki. Brakuje mu tylko metrówki żeby sprawdzać jakość parkowania. Szkoda, że nie w przypadku każdego jest tak obowiązkowy.
Użytkownik sieci
9 lipca 2022 18:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 20:32
Salon - samochody nowe
Od kilku lat ...
... jestem klientką tego salonu. Jednak jedyne co ma na to wpływ to marka samochodu. Z ogromną przykrością muszę stwierdzić, że przy każdej wizycie obsługa odnosiła się wobec mnie z wyniosłością, była zimna, nieskora do pomocy i oschła. Osoby na infolinii to już, mówiąc kolokwialnie, grube przegięcie. Gdybym miała możliwość jeździć do jakiekolwiek innego salonu, na pewno bym to robiła. Osobę, odpowiadającą za zatrudnienie pracowników, mających kontakt z klientem, proszę o lepszy dobór przyszłych kandytatów.
Użytkownik sieci
31 maja 2022 12:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2022 11:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... zakupie BMW E91 prosiłem sprawdzić problem z silnikiem, oraz wymienić płyny i filtry. Tylko lambda sonda została wymieniona, a reszta została się bez zmian, co zobaczyłem przy oglądzie z innym mechanikiem, ale rachunek zawierał wszystkie pracy i części zamienne.