92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 21:39
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... pomoc przez dobre kilkanaście minut blokowała wyjazd że stacji benzynowej rozładowując samochód do serwisu bmw, nie wiadomo czemu pomimo dużego placu przy stacji czy samego serwisu niszczac przy okazji trawnik zablokowano wyjazd ,po rozładowaniu pracownik zamiast udrożnić przejazd rozmawiał sobie w najlepsze z pracownikiem bmw po trabnieciu obruszył się i pomalutku zaczął układać sobie linki akcesoria po uwadze żeby zjechał bo stoi duzo samochodow.i sobie układał z boku krzyknął żeby jest w pracy żeby spadać i dzwonić na policję jak się nie podoba i dalej ostentacyjnie blokując przejazd układał sobie sprzęt.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 18:51
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 2 razy ...
... w ten sam dzień w celu umówienia jazdy testowej i nie oddzwonili a szkoda bo byłem tyle lat waszym klientem a serwis z Długołęki od razu załatwił sprawę i zarobił na tym.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 20:59
Salon - samochody nowe
bmw kupując i ...
... zabudowując tę działkę uniemożliwił rozbudowę wiaduktu od ul. Zwycieskiej i udrożnienia tam ruchu. bwm cieszy się, że ma działkę we Wrocławiu, a przez to normalni ludzie muszą się męczyć w korkach. Tego typu obiekty powinny być poza Wrocławiem. Po oddaniu / odsprzedaniu działki miastu mogę edytować tą opinię.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 14:01
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa związana ...
... z programowaniem DDE nie doszła do skutku. Poinformowałem, że w aucie jest nieoficjalny CarPlay, co zostało skwitowane, że prawdopodobnie zniknie i będzie okej. Godzinę później dostałem wiadomość, że nie da się auta zaprogramować, ponieważ inne sterowniki (niezwiązane z CarPlay) się nie zgłaszają, bo "zostały przeprogramowane tak, że nie da się do nich połączyć". Zasugerowano mi wymianę i właściwie olano. Zero dyskusji o kosztach, procedurze, nic. Sprawę załatwiłem w innym warsztacie - okazało się, że problem był w innym module (zarządzającym), który nie miał informacji, że samochód ma takie sterowniki. Wymiana sterowników dałaby absolutnie nic. Co więcej, warsztat doszedł do dokumentacji BMW związanej z samochodem, że przed moim zakupem miał już coś robione z programowaniem sterowników związanych ze sprawą. Trudno powiedzieć, czy było to poprawne, ale na pewno można było to rozwiązać lepiej. Będę omijał to ASO, poczułem się zlekceważony brakiem jakiejkolwiek chęci pomocy.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 08:35
Salon - samochody nowe
Wlasnie wracamy z ...
... kolejnego przegladu serwisowego, do ktorego dojezdzamy 300km wlasnie po to, zeby ominac Inchcape Wroclaw szerokim łukiem :) Opieka post-sprzedazowa dramatyczna i zniechecajaca do kupna auta marki bmw. Auta na gwarancji zasluguja na uczciwy serwis a klienci na wysoka jakosc obslugi- za to placimy- tego tu nie znajdziecie.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 22:48
Salon - samochody nowe
Szkoda słów...
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 10:01
Salon - samochody nowe
Brak miejsca parkingowego ...
... dla gości, wszystko zajęte tak że trzeba szukać obok na stacji lub przy mc donaldzie miejsca. Na 2 stanowiska serwisu z motocyklami rzadko ktoś jest.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 16:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka za ...
... serwis i wyszukiwanie na siłę usterek, których inne serwisy nie switerdzają
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 08:31
Salon - samochody nowe
Z niedokreconym kołem ...
... po wizycie w serwisie pojechaliśmy do domu i prawie mieliśmy wypadek.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 23:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Moje najgorsze doświadczenie z bmw! Absolutna niechęć do rozwiązania problemu! Przyjechałem z Belgii na kilka dni i nie planowałem wizyty u dealera bmw, ale niestety moja x5 zdecydowała inaczej! Ale nikogo w salonie to nie obchodziło! Radzę Belgom unikać tego miejsca z daleka! Nie zamierzam nic pisać i dyskutować o niczym! Teraz jest już za poźno! Nie wydaje mi się, żeby obcokrajowcy codziennie przychodzili do Ciebie z pilnymi sprawami i mówienie cudzoziemcowi, że potrzebujesz terminu, że musisz poczekać kilka dni, jest nie w porządku! Gdybym był Polakiem i twoim stałym klientem, byłoby inaczej! Ale osoba, która przyjechała na kilka dni, nie może się doczekać! Jesteś hańbą dla imienia serwisu BMW swoją obojętną postawą! Mam nadzieję, że jak najwięcej osób przeczyta moją recenzję i uniknie waszej usługi! (Wersja oryginalna) My worst experience with bmw! Absolute unwillingness to solve the problem! I came from Belgium for a few days and didn't plan on visiting a bmw dealer, but unfortunately my x5 decided differently! But no one in the showroom cared! I advise Belgians to avoid this place from afar! I am not going to write you anything and discuss anything! It’s too late now! I don't think that foreigners come to you every day with urgent problems and telling a foreigner that you need a term, that you have to wait a few days is not right! If I were a Pole and were your regular customer, that would be different! But a person who came for a couple of days can not wait! You are a disgrace to the name of BMW service, with your uncaring attitude! I hope as many people as possible read my review and avoid your service!
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 15:41
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM NIC ...
... ROBIĆ W TYM SERWISIE. Samochód po akcji serwisowej wymiany poduszki czołowej pokazuje błędy systemów ostrzegania kierowcy. Po kontakcie kazano mi przyjechać do serwisu w celu weryfikacji. Sęk w tym że mam 100km w jedną stronę i nie uśmiecha mi się jechać i tracić czas na weryfikację. Zapewne stwierdzą że jak wymieniali poduszkę to przypadkiem uszkodzili jakiś przewód i kolejna wizyta i kolejny czas za który nikt mi nie zapłaci niestety. Podejście do klienta na najniższym poziomie z możliwych. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 19:00
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem serwis i dział sprzedaży.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 08:48
Salon - samochody nowe
Mało pomocna obsługa
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 08:44
Salon - samochody nowe
Obsługa jak w PRLu...
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 22:15
Salon - samochody nowe
Ciężko ocenić bo ...
... wszedłem, obejrzałem kilka aut i wyszedłem nie "zaczepiany" przez obsługę. Na pewno na minus mały parking przed i ratowanie się stacją paliw średnio ułatwia komunikację. A plus ładne motory.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2023 22:23
Salon - samochody nowe
Przy naprawie blacharsko-lakierniczej ...
... nie miałem zastrzeżeń. Ostatni raz zdarzyło mi się skorzystać z akcji serwisowej na chłodnice EGR. Miesiąc czekania na części rozumiem, dostałem info ze kompletują tak aby nie było przeciągania w czasie. Profesjonalnie myślę, nie chciałem auta zastępczego na kilka godzin bo zostało mi to zagwarantowane ze 4-5h i po sprawie Auto umówione na 7:00 rano po 1.5h dostaje telelfon że urwane zostały dwie śruby i trzeba zamówić kolektor wydechowy. Auto musi zostać do jutra. Auta zastępczego brak bo nie było rezerwacji. Wróciłem komunikacja miejska. Zostałem zapewniony ze auto będzie gotowe następnego dnia i dostanę powiadomienie. Nie pasował mi odbiór mówię że będę dnia kolejnego. Dzwonię czy auto gotowe niestety nie. Do 15 udało się odebrać auto. Niestety przy odbiorze auto miało silnik w płynie chłodniczym świeżym i nie wiem czy to wyciek czy niechlujna naprawa. Do tego na dnia komory silnika leżała nakrętka. Która została przy mnie usunięta. Silnik nie został wyczyszczony.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 11:59
Salon - samochody nowe
Naciągacze
Użytkownik sieci
28 maja 2023 15:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miałem zepsute BMW i potrzebowałem pomocy. Ponieważ byłem z Niemiec, wydawało się, że nie otrzymałem żadnej pomocy. Pracownicy woleli bawić się telefonami niż zajmować się klientami. (Wersja oryginalna) Ich habe einen defekten BMW gehabt und brauchte Hilfe. Da ich aus Deutschland war wurde mir scheinbar nicht weitergeholfen. Die Mitarbeiter haben lieber an ihren Handys gespielt anstatt sich um Kunden zu kümmern.
Użytkownik sieci
10 maja 2023 01:01
Salon - samochody nowe
Nie odpowiadają na ...
... wiadomości - kompletna olewka. Sytuacja się powtarza. Na wszystkie opinie odpowiadają tym samym tekstem o kontakt mailowy 😂
Użytkownik sieci
9 maja 2023 07:31
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Ogólne wrażenia z obsługi są coraz gorsze, nawet w porównaniu z markami samochodów innych niż premium. - Zarezerwowałem roczną usługę i jednocześnie poprosiłem o kilka dodatkowych usług (za które wyraźnie zaznaczyłem, że zapłacę) - te usługi nie zostały zrealizowane. - Poprosiłem o diagnostykę niektórych kodów błędów wspomagania jazdy, ale kiedy odebrałem samochód, nikt nie mógł mi powiedzieć, czy kody błędów zostały w ogóle sprawdzone i jakie były wyniki. - Prawie nie umyli auta (co powinni zrobić) i po odebraniu musiałem zrobić to sam. - Ogólny system SMS-owych przypomnień serwisowych to trochę bałagan: istnieją automatyczne powiadomienia od Inchcape, kilka innych od BMW, a niektóre od samych pracowników serwisu Inchcape. Wszyscy mówią to samo... (Wersja oryginalna) The general service experience is getting worse, even compared to non-premium car brands. - I booked my annual service and requested a few extra services at the same time (which I clearly stated I would pay for) - those services were not completed. - I requested a diagnostic for some driving assistance error codes, but when I picked up my car, no one could tell me whether the error codes had been checked at all or what the results were. - They hardly washed the car (which they're supposed to do) and I had to do it myself again after collecting it. - The general SMS service reminder system is a bit of a mess: there are automated notifications from Inchcape, some other ones from BMW, and some from the Inchcape service staff themselves. All to say the same things...