92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 21:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 05:12
Salon - samochody nowe
Zapraszam do Bawarii
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 16:24
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 19:02
Salon - samochody nowe
Polecam! Obsługa na ...
... najwyższym poziomie, profesjonalne podejście do klienta w szczególności polecam Pana Grzegorza kierownika salonu który dopiął wszystko na ostatni guzik!!
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 08:22
Salon - samochody nowe
Obsługa ok.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 20:16
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam BMW ...
... Inchcape Wrocław, a zwłaszcza Pana Gracjana Gizyckiego, który z dużym profesjonalizmem, sympatycznie i miło odkupił ode mnie auto. Bardzo szybko przeprowadził transakcję. Pieniążki były błyskawicznie na moim koncie w banku. Jeszcze raz dziękuje Aneta😊
Użytkownik sieci
30 marca 2022 10:27
Salon - samochody nowe
Polecam serwis BMW ...
... Inchcape Wrocław, a w szczególności Pana Bartłomieja Adamczyka, którego cechuje wyjątkowy profesjonalizm. Szczegółowo i w sposób zrozumiały wyjaśnił zakres prac koniecznych do wykonania w moim samochodzie. Zorganizował moją kolejną wizytę w serwisie, w sposób sposób najbardziej dogodny dla mnie, a wydając samochód po naprawie udzielił wszelkich wyjaśnień. Wszystkie wizyty przebiegły w miłej atmosferze. Podkreślić należy, że cechuje go punktualność, gdyż wszystkie spotkania odbyły się o wyznaczonych godzinach, co zaoszczędziło mój cenny czas. Dziękuję i polecam Joanna M-W
Użytkownik sieci
29 marca 2022 11:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 marca 2022 04:30
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania na obsługę za to minus
Użytkownik sieci
28 marca 2022 01:55
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 marca 2022 18:08
Salon - samochody nowe
Było profesjonalnie,miło I przyjemnie dzięki Panu Marcinowi
Użytkownik sieci
25 marca 2022 16:33
Salon - samochody nowe
W pełni profesjonalna ...
... obsługa w miłej atmosferze. Pan Konrad Schneider rewelacyjnie poprowadził mnie przez proces wyboru auta oraz był bardzo pomocy przy formalnościach, a pan Radosław Klajn bardzo sprawnie i rzetelnie zajął się przejęciem poprzedniego samochodu. Polecam tak przy zakupie nowego auta, jak i podczas sprzedaży dotychczasowego, w żadnym innym salonie nie spotkałam się z tak niezawodną obsługą.
Użytkownik sieci
23 marca 2022 23:21
Salon - samochody nowe
Marka premium, poziom ...
... obsługi tez. Jak dotąd - bez zastrzeżeń. Serwis robi kawał dobrej roboty.
Użytkownik sieci
23 marca 2022 16:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 marca 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Sprzedałem tam swój ...
... samochód. Negocjacje z Panem Gracjanem były rzeczowe i uczciwe. W rezultacie postanowiłem sprzedać swój samochód za odpowiednią kwotę. Obsługa i kontakt na najwyższym poziomie. Polecam 🙂
Użytkownik sieci
17 marca 2022 12:34
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam odsprzedaż ...
... swojego używanego auta w Inchape Wrocław. Jestem pod wrażeniem kompetencji p. Radoslawa Klajn. Rozmowa z Panem udowodniła obszerną wiedzę i duży profesjonalizm. Doskonały kontakt telefoniczny i osobisty. Wysoki poziom!
Użytkownik sieci
11 marca 2022 21:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2022 09:49
Salon - samochody nowe
Szybko , sprawnie i drogo .
Użytkownik sieci
2 marca 2022 12:12
Salon - samochody nowe
Jedna wielka maskara ...
... !!! W szczególności pan Mikołajczyk - bezszczelny Dzwonisz zapytać o koszt naprawy a pracownik na to czy nie można tego naprawić gdzie indziej ?? Takie osoby nie powinny pracować w żadnej firmie gdyż działają na jej niekorzyść .. Z przyjemnością udzielę więcej informacji szefowi pana Mikolajczyka jak pracownik traktuje klientów!
Mateusz Pliszka
1 marca 2022 11:43
Salon - samochody nowe
Zostałem okłamany i oszukany
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem wzorowym klientem płacącym, nie jak być może w przypadku innych opinii klientem narzekającym na cenę.
Ostrzegam wszystkich przed zakupem od tego dealera, od Mini Polska lub w ogóle od Mini/BMW, przez to co robią Ci Państwo, odechce Wam się zakupu tej marki oraz auta. Sam przed zakupem byłem fanem marki, niestety zostałem potraktowany niekulturalnie i nieprofesjonalnie, zostałem okłamany i wprowadzony w błąd na wszystkich etapach procesu zakupu.
Czuję się oszukany, a proceder, który stosują Ci Państwo jak najbardziej łapie się w kategorii oszustwa, co potwierdziło kilku prawników i zostanie zgłoszone do dalszego postępowania.
Poniżej opis procesu:
1. Salon złożył mi ofertę sprzedaży nowego samochodu.
2. Salon z chęcią zaoferował mi leasing bez wkładu własnego czym byłem zaskoczony, bo byłem przygotowany na wkład własny, a nawet na kupno auta za gotówkę, ale ok, super.
3. Ucieszyłem się i zamówiłem auto, wpłaciłem zaliczkę, podpisałem umowę.
4. Na kilka dni przed odbiorem auta otrzymałem informację, że jednak salon nie ma zamiaru dotrzymać oferty i może mi zaoferować leasing z wkładem własnym, co już nie jest zgodne z prawem, ponieważ nie jest to dotrzymanie warunków umowy/oferty.
5. Zgodziłem się, byłem przygotowany na wkład własny mimo rady prawników abym tego nie robił oraz informacji, ze salon nie postępuje zgodnie z prawem.
6. Odebrałem auto, podpisałem umowę.
7. Sprzedawca zapewnia, że żadnych dodatkowych opłat nie będzie.
8. Przy podpisaniu umowy dowiedziałem się, że salon chce naliczyć kolejne, dodatkowe opłaty.
9. Salon przedstawił ofertę ze stopą stałą oprocentowania, ale okazuje się, że na umowie była już stopa zmienna.
10. Po podpisaniu umowy salon informuje, że nie ma możliwości zmiany na wcześniej ustalone warunki oraz, że mogę odstąpić od umowy.
Po zrobieniu powyższego salon informuje, że jednak nie ma możliwości odstąpienia.
W międzyczasie od reprezentanta dowiedziałem się, że jak mi się nie podoba to mogę nie brać auta (czyli, że Oni w sumie mogą umowy nie dotrzymać) - tak mówi sprzedawca do klienta, który chce kupić auto i wpłacił zaliczkę, od działu leasingu brak komunikacji i odpowiedzi i brak odbioru telefonów, po prostu cisza albo “nie”.
Podsumowując, proces zakupu w tej firmie to tak jakby ktoś cofnął się w czasie do średniowiecza lub czasów komuny.
Sam jestem solidnym przedsiębiorcą, nie mam problemu z płaceniem za rzeczy, po prostu chciałem kupić auto - w leasing lub za gotówkę, jako klient nie jestem roszczeniowy ani wymagający, zostałem potraktowany gorzej niż osoba z ulicy nie będąca klientem.
Po moich doświadczeniach, mocno przestrzegam przed zakupem czegokolwiek od tych państwa, sprawa została przekazana na drogę postępowania prawnego, sam oczywiście nigdy w życiu nie kupię już nigdy nic tej marki dla siebie lub firmy, kogokolwiek, mimo ze wcześniej byłem wiernym fanem marki, jest to moje najgorsze doświadczenie zakupowe w życiu, o co salon i marka bardzo mocno zadbały.
Osoby, które mnie obsługiwały, a które najprawdopodobniej Was okłamią:
Ewa Ślusarska-Warowna
Kamil Lisiecki