92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 22:14
Salon - samochody nowe
Oddział aut używanych ...
... = strata czasu, nie polecam nawet odbierać od nich telefon
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 05:12
Salon - samochody nowe
Zapraszam do Bawarii
Użytkownik sieci
2 marca 2022 12:12
Salon - samochody nowe
Jedna wielka maskara ...
... !!! W szczególności pan Mikołajczyk - bezszczelny Dzwonisz zapytać o koszt naprawy a pracownik na to czy nie można tego naprawić gdzie indziej ?? Takie osoby nie powinny pracować w żadnej firmie gdyż działają na jej niekorzyść .. Z przyjemnością udzielę więcej informacji szefowi pana Mikolajczyka jak pracownik traktuje klientów!
Mateusz Pliszka
1 marca 2022 11:43
Salon - samochody nowe
Zostałem okłamany i oszukany
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem wzorowym klientem płacącym, nie jak być może w przypadku innych opinii klientem narzekającym na cenę.
Ostrzegam wszystkich przed zakupem od tego dealera, od Mini Polska lub w ogóle od Mini/BMW, przez to co robią Ci Państwo, odechce Wam się zakupu tej marki oraz auta. Sam przed zakupem byłem fanem marki, niestety zostałem potraktowany niekulturalnie i nieprofesjonalnie, zostałem okłamany i wprowadzony w błąd na wszystkich etapach procesu zakupu.
Czuję się oszukany, a proceder, który stosują Ci Państwo jak najbardziej łapie się w kategorii oszustwa, co potwierdziło kilku prawników i zostanie zgłoszone do dalszego postępowania.
Poniżej opis procesu:
1. Salon złożył mi ofertę sprzedaży nowego samochodu.
2. Salon z chęcią zaoferował mi leasing bez wkładu własnego czym byłem zaskoczony, bo byłem przygotowany na wkład własny, a nawet na kupno auta za gotówkę, ale ok, super.
3. Ucieszyłem się i zamówiłem auto, wpłaciłem zaliczkę, podpisałem umowę.
4. Na kilka dni przed odbiorem auta otrzymałem informację, że jednak salon nie ma zamiaru dotrzymać oferty i może mi zaoferować leasing z wkładem własnym, co już nie jest zgodne z prawem, ponieważ nie jest to dotrzymanie warunków umowy/oferty.
5. Zgodziłem się, byłem przygotowany na wkład własny mimo rady prawników abym tego nie robił oraz informacji, ze salon nie postępuje zgodnie z prawem.
6. Odebrałem auto, podpisałem umowę.
7. Sprzedawca zapewnia, że żadnych dodatkowych opłat nie będzie.
8. Przy podpisaniu umowy dowiedziałem się, że salon chce naliczyć kolejne, dodatkowe opłaty.
9. Salon przedstawił ofertę ze stopą stałą oprocentowania, ale okazuje się, że na umowie była już stopa zmienna.
10. Po podpisaniu umowy salon informuje, że nie ma możliwości zmiany na wcześniej ustalone warunki oraz, że mogę odstąpić od umowy.
Po zrobieniu powyższego salon informuje, że jednak nie ma możliwości odstąpienia.
W międzyczasie od reprezentanta dowiedziałem się, że jak mi się nie podoba to mogę nie brać auta (czyli, że Oni w sumie mogą umowy nie dotrzymać) - tak mówi sprzedawca do klienta, który chce kupić auto i wpłacił zaliczkę, od działu leasingu brak komunikacji i odpowiedzi i brak odbioru telefonów, po prostu cisza albo “nie”.
Podsumowując, proces zakupu w tej firmie to tak jakby ktoś cofnął się w czasie do średniowiecza lub czasów komuny.
Sam jestem solidnym przedsiębiorcą, nie mam problemu z płaceniem za rzeczy, po prostu chciałem kupić auto - w leasing lub za gotówkę, jako klient nie jestem roszczeniowy ani wymagający, zostałem potraktowany gorzej niż osoba z ulicy nie będąca klientem.
Po moich doświadczeniach, mocno przestrzegam przed zakupem czegokolwiek od tych państwa, sprawa została przekazana na drogę postępowania prawnego, sam oczywiście nigdy w życiu nie kupię już nigdy nic tej marki dla siebie lub firmy, kogokolwiek, mimo ze wcześniej byłem wiernym fanem marki, jest to moje najgorsze doświadczenie zakupowe w życiu, o co salon i marka bardzo mocno zadbały.
Osoby, które mnie obsługiwały, a które najprawdopodobniej Was okłamią:
Ewa Ślusarska-Warowna
Kamil Lisiecki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 12:12
Salon - samochody nowe
Niestety przyjechałem z ...
... samochodem do sprzedania po umówieniu. Dowiedziałem się, że jednak nie są zainteresowani a osoba która umawiała niestety nie znała wszystkich procedur np. w salonie odpowiedzieli że kupują auta z Vat a osoba która umawiała mówiła że są mimo to zainteresowani. Auto było sprawdzone na ich stacji diagnostycznej, bez zastrzeżeń.Mięli wrócić z informacją zwrotną, niestety brak jej od miesiąca. Szkoda tylko mojego czasu, paliwa itp. więc odradzam wszystkim takich pseudo handlarzy aut, komisów itp. Ps. Zachęcam BMW Inchcape do poprawienia swoich jakości komunikacji. Takie sprawy powinny wyłącznie być omawiane online skoro wszystkie informacje są na otomoto a nie zawracanie komuś głowy i czasu... Pozdrawiam Adam
Użytkownik sieci
21 października 2021 14:23
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... konkretny termin i godzinę na jazdę testową, przed przyjazdem potwierdziłem przyjazd i dostępność samochodu miała być też wcześniej sprawdzona. Po dopełnieniu formalności z prawem jazdy i bezczynnym czekaniu zapytałem czy możemy już zobaczyć dany model. Nagle okazało się, że jednak go nie ma. Obsługa pozostawia wiele do życzenia, jest to marnowanie czasu klienta i niepoważne podejście pracowników.
Użytkownik sieci
23 września 2021 14:15
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta wzorowa ...
... tylko do momentu odbioru pojazdu . Później wszystkie uzgodnienia podczas sprzedaży tracą ważność . Dodatkowo podczas wyrabiania dowodu rejestracyjnego została zagubiona karta pojazdu i efekt końcowy jest taki , że sam muszę załatwiać wtórnik a osoby odpowiedzialne za ten proces uznały , że to nie ich problem bo przecież niewiadomo na jakim etapie zginęła. Kolejne serwisy już u innego Dealera.
Użytkownik sieci
12 września 2021 11:57
Salon - samochody nowe
zdecydowanie NIE polecam ...
... używanych aut w tym salonie, przed przyjazdem dzwoniłem w sprawie używanego BMW seria 3 GT, zapewniano mnie, że auto jest bezwypadkowe 100% w oryginale, po przyjeździe okazało się że lewy błotnik i maska są wymienione, na kielichu amortyzatora widoczne ślady malowania, nowe nadkola przednie z lewej i prawej strony. Stracony czas i pieniądze niestety.
Użytkownik sieci
6 września 2021 18:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 09:25
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu na ...
... niskim poziomie. Nikt się nie nami zainteresował mimo, że ruch w salonie nie był duży. Po prośbie o pokazanie modelu czekaliśmy około 10 minut, potem "łaskawie" pokazano nam samochód.... Sprzedawca niezainteresowany sprzedażą, nie chciła udzielać bardziej szczegółowych informcji, był wręcz opryskliwy. Skoro tak traktuje się klinta przed sprzedaża to co musi się dziąc po sprzedaży :) Zupełnie inne podeście niż np. sąsiednim salonie Audi. Sprzedawca skutecznie wybił z głowy zakup BMW i dzięki niemu zdecywaliśmy się na inna markę....... Szczerze odradzamy ten salon
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 09:51
Salon - samochody nowe
Serwis dramat brak ...
... szacunku dla klienta , umawiają klienta na rano a serwis rozpoczynają popołudniu bo przecież głupi klient poczeka. Kierownik serwisu jest tak samo użyteczny jak szmaciana kukła, zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 09:48
Salon - samochody nowe
Jeżeli chcesz stracić ...
... czas i nerwy to idealne miejsce. Obsługa niekompetentna umiawia klientów na konkretną godzinę, po przyjedzie informują klienta że auto zostanie zabrane na serwis za jakieś 7h i może się zdarzyć że dzisiaj nie zdarzymy zakończyć naprawy. Lepiej przejechać się kawałek dalej do BMW Team.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 09:37
Salon - samochody nowe
Po wizycie na ...
... akcji serwisowej i przeglądzie klocki i tarcze założone miesiąc wcześniej wg Pana diagnosty były zużyte w 40proc... Stwierdzono też wyciek spod pokrywy zaworów który okazał się nie dopięta spinka rury.. Jak również wycieki z dyferencjału a dyfer był po prostu mokry ze względu na pogodę, nie wspomnę już o tym że zamiast obiecanego auta zastępczego dostałem zupełnie inne... Szczerze nie polecam
Użytkownik sieci
28 maja 2021 07:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 18:36
Salon - samochody nowe
Kolejny przegląd i ...
... kolejne wymaigonowane naprawy. Jedno wielkie naciagactwo. Radzę weryfikować w innych serwisach wszystko co powiedzą bo zmyślają.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 15:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 16:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2021 14:06
Salon - samochody nowe
Drogie BMW czy ...
... możecie szanować swoich stałych klientów i sprzątać samochody zastępcze, które im wydajecie? Nie chce być niegrzeczna ale takiego bajzlu nie widziałam nigdy. Z kurzu na desce rozdzielczej, można obrazy malować, elementy tapicerki służyły chyba komuś za parkiet taneczny. Brud taki, że aż ciężko uwierzyć, że to auto z waszego salonu:(
Użytkownik sieci
15 marca 2021 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2021 10:08
Salon - samochody nowe
Sprzedaż samochodów używanych ...
... przez Inchcape Wrocław nie różni się znacząco od tego, jak używane samochody sprzedają przeciętni polscy handlarze. Umówiłem się na oglądanie używanego Volvo XC60. W ogłoszeniu: "pierwszy właściciel", "bezwypadkowy", "serwisowany w ASO". Na miejscu okazało się, że właścicieli od nowości było... czterech. Książki serwisowej brak. Udało się co prawda pobrać trochę informacji z serwisowego systemu Volvo, jednak z nich wynika, że ostatnia wymiana oleju w silniku i filtrów miała miejsce... niemal 3 lata i 50 tysięcy kilometrów wcześniej ("serwisowany w ASO")! Przy okazji również okazało się, że w samochodzie w wyniku szkody były zmieniane dwie pary drzwi, tylne nadkole, tylny zderzak, szyba czołowa, szyba szyberdachu i seria listew ozdobnych ("bezwypadkowy"). Miałem otrzymać również e-mailem raport ze sprawdzenia 111 punktów w samochodzie "w ciągu kilku dni". Minęły dwa tygodnie, raportu nie otrzymałem. Tak więc nie polecam. EDIT: w odpowiedzi na Państwa prośbę o kontakt informuję, iż opiekun oferty posiada mój numer telefonu oraz kontakt e-mail. Samochód oglądałem 26.02.2021, a niniejszą opinię wystawiam pod pełnym imieniem i nazwiskiem.