90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 października 2024 09:44
Salon - samochody nowe
Dziwny salon - ...
... jestem tutaj drugi raz oglądam samochody otwieram je i nikt jeszcze mnie nie zapytał czy w czymś pomóc , czy coś mnie interesuje … może dlatego , że przyjechałem Porsche i chciałem zapytać się o nowe M5 …
Użytkownik sieci
13 października 2024 16:25
Salon - samochody nowe
Zakup BMW modelu ...
... M, było moim marzeniem od wielu lat, w końcu w 2024 szczęśliwie udało się to marzenie "częściowo" spełnić właśnie w salonie Gazdy w Katowicach. Egzemplarz, który miałem na oku, był po swoich przeżyciach, jednakże zostałem zapewniony, że auto zostało w pełni naprawione w ASO BMW i na pierwszy rzut oka tak było. Auto zakupiłem w 3 kwartale 2024r, czyli dosłownie kilka miesięcy przed zamieszczeniem tego komentarza. Naprawdę długo powstrzymywałem się od wystawienia jakiejkolwiek opinii, w związku z tym, że to co zostało zauważone przeze mnie na oględzinach jako niedoskonałości, byłem tego świadomy podczas zakupu pojazdu. Przychodząc do salonu BMW po raz pierwszy, człowiek przychodzi z nastawieniem, że salon który dba o każde swoje auto eksploatuje/naprawia pojazd ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem. To co zaczęło "wychodzić" w egzemplarzu oraz w jakim stanie jest samochód pozostawia na prawdę wiele do życzenia, nigdy bym się nie spodziewał, że model sportowy M, może być tak tragicznie potraktowany przez ASO. - miska olejowa; podczas naprawy, miska nie została wymieniona na nową, została pospawana przez ASO, do tego stopnia, że każdego dnia pod autem widzę nowe krople oleju, - napinacz paska; napinacz był do tego stopnia zużyty, że wyglądało jakby miał za chwilę odpaść - kolejna diagnoza to prawdopodobnie koło pasowe, również będzie do wymiany... -tarcze hamulcowe; różnica pomiędzy tarczą P-L wynosiła ok. 0,5mm, co skutkowało biciem tarczy przy hamowaniu, - spryskiwacze przednich reflektorów; po uszkodzeniu, nie zostały wymienione na nowe, tylko zostały sklejone na klej 2-u składnikowy i spięte opaską zaciskową, - brak emblematów "M" na felgach oraz na bagażniku, - rolka na kierownicy; uszkodzona, nie spełnia swojej funkcji (nie działa), - przekaźnik wentylatora; mimo połamanej puszki ochronnej, został zainstalowany w aucie, - przewody elektryczne pod maską; bez izolacji, nie spięte - brak jakiejkolwiek wiedzy ze strony strony naprawiającej na temat tzw. pojęcia zwarcia elektrycznego, - brak osprzętu akumulatora; akumulator był tylko na swoim miejscu w bagażniku, bez jakiegokolwiek mocowania, podczas jazdy akumulator przesuwał się w bagażniku, do tego stopnia, że na parkingu przewód "+" odłączył się od akumulatora i nie mogłem dostać się do własnego auta, - wtyczka gniazda 3-styk do płynu chłodniczego połamane, mimo to zainstalowane w aucie, - uszkodzona prawa poduszka silnika; nakrętki w prawej i lewej poduszce silnika nie były przykręcone (były luźne), - spasowanie elementów; zderzak przedni na każdej płaszczyźnie nie zgrywa się z resztą elementów; - elementy kształtujące/pozycjonujące zderzak są powyginane, nie na swoim miejscu, - drzwi pasażera jak i kierowcy, też nie są spasowane poprawnie; podczas wyższych prędkości od strony pasażera przedostaje się powietrze i mamy "świst" Naprawdę jestem zniesmaczony i rozczarowany, w jakim stanie okazał się pojazd, który zakupiłem, tym bardziej, że kilka dni temu odbierałem kolejne BMW, tylko od innego dealera i mam porównanie, jak z nazwy jedna firma w dwóch różnych lokalizacjach podchodzi do sprzedaży aut/serwisowania ich i podejścia do klienta. Jestem po 2 miesiącach użytkowania i obawiam się, co jeszcze zastanę po zdjęciu w pełni przedniego lub tylnego zderzaka. Załączam kilka przykładowych zdjęć z ww. opisu.
Użytkownik sieci
12 października 2024 08:29
Salon - samochody nowe
Cała współpraca z ...
... Panem Kamilem Jureczko przeszła w sposób nienaganny oraz ekspresowy. Z całego serca polecam tego doradce serwisowego!
Użytkownik sieci
11 października 2024 11:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 października 2024 20:23
Salon - samochody nowe
Dzień dobry .Bardzo ...
... chciałbym podziękować Panu Kamilowi Jureczko z działu serwisowego za profesjonalną obsługę i podejście do klienta . Dziękuję Pani Kamilu Z pozdrowieniami Tomasz Garczorz Serwis Luk&Luk Racibórz
Użytkownik sieci
1 października 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Współpracuję z salonem ...
... BMW Gazda od dłuższego czasu. Przy każdym zakupie czy to motocykla czy samochodu spotykam się z profesjonalną obsługą zarówno w zakresie sprzedaży jak i serwisu. Ostatni mój zakup to BMW X6 M60i i za sprawą między innymi sprzedawcy Pani Katarzyny Piejko podczas całego procesu dostawy auta byłem informowany o jego statusie. Salon zapewniający pełen zakres usług: sprzedaż, serwis , detailing , ubezpieczenia , leasing. W każdym z tych działów spotkałem się z otwartością osób chcących znaleźć jak najlepsze rozwiązanie dla klienta od ceny zaczynając a na jakości i zadowoleniu klienta kończąc. A poza tym mają dobrą kawę:)
Użytkownik sieci
28 września 2024 21:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2024 07:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2024 10:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2024 00:36
Salon - samochody nowe
Piękniejszego salonu samochodowego ...
... z mego profesjonalną i sympatyczną obsługą jeszcze nie widziałam. Klimat i atmosfera w salonie adekwatna do marki BMW. Brawo !
Użytkownik sieci
11 września 2024 11:20
Salon - samochody nowe
Witam, nowy salon ...
... który robi duże wrażenie, kompetentna i miła obsługa którą zagwarantował w salonie Pan Janusz Olejek skłoniło mnie do zakupu BMW X6. Profesjonalne podejście Pana Janusza oraz jego zaangażowanie spowodowało, że odbiór samochodu wcześniej niż był planowany był miłym zaskoczeniem. Z taką osobą można współpracować ze spokojem. Polecam współpracę z Panem Januszem.
Użytkownik sieci
8 września 2024 19:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 16:16
Salon - samochody nowe
Witam. Polecam salon ...
... BMW Gazda Katowice. Pochodzę z okolic Torunia jednak po auto musiałem jechać do Katowic. Dwie konkretne rozmowy z Panem Januszem Olejkiem sprawiły że zakupiłem nowe auto właśnie w tym salonie. Moi lokalni dealerzy mogą się uczyć poziomu obsługi klienta od BMW Gazda. Jeśli szukacie BMW warto spytać o ofertę Pana Janusza. Ja byłem zdumiony różnicami.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 10:20
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Miła i profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 13:40
Salon - samochody nowe
Odradzam kupno samochodu ...
... w tym salonie! Od prawie pół roku nie zwrócili mi zaliczki! Nie odpowiadają na pisma, będę zmuszony oddać sprawę do sądu. To skandal, żeby w salonie reprezentującym marke bmw tak traktować klientów!
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 12:44
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że do wystawienia tej opinii zmusiła mnie druga wizyta w serwisie podkreślam NOWYM autem odebranym z tego salonu. I oczywiście nie jest winą Dealera to, że wydali Nam samochód z wadą ale już cała „otoczka” tej sytuacji to jest jakaś kpina z Klienta. Pierwszy powrót auta na serwis lawetą już na drugi dzień po odbiorze cieknący z auta olej OK może się zdarzyć, walka o samochód zastępczy na kilka dni auto z wypożyczalni z którą też mieliśmy ciekawą historię, natomiast po kilku dniach auto musieliśmy oddać, nasz samochód nadal w serwisie a salon proponuje Nam uwaga.. Fiata 500 jako auto zastępcze (przypominam, że nadal jesteśmy w salonie BMW i samochód tej marki nabyliśmy) po dłuższej wymianie zdań, kupie nerwów dostajemy zastępcze BMW serii 4. Auto po tygodniu do odbioru milion zapewnień, że wszystko będzie już teraz super, idealnie po 7 dniach wracamy znowu na serwis i historia zaczyna się od nowa Dealer nie ma niestety nic innego na auto zastępcze jak Fiat 500.. W dniu dzisiejszym (internet pokazuje bardzo dużo) okazuje się, że samochody są dostępne ale dla influencerek a dla Klientów już niestety nie. Mamy poniedziałek godzinę prawie 13 auto od soboty na serwisie zero kontaktu co się dzieje, czy naprawiają, co naprawiają, ile to potrwa. Nie wspominając już, że w sobotę spędziliśmy w salonie grubo ponad godzinę i nie zaproponowano Nam nawet szklanki wody o kawie już nie wspomnę. Ponad 200 pozytywnych opinii wystawianych przez pracowników salonu, znajomych i ich rodziny. Piękny salon, na którego od kilku dni widok mam mdłości. Auto, które miało być jakąś namiastką radości okazuje się koszmarem i zastanawianiem się, co się dzisiaj zepsuje i jak daleko się dojedzie. Nie polecam tego salonu bo Klient po odbiorze auta zaczyna być tam traktowany jak intruz. Niestety ale do jakości salonu marki premium jest tam bardzo długa droga.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Przede wszystkim szok. ...
... Z 1200 jako nowy klient zrobiło się 900 . Bardzo miła obsługa. W czasie oczekiwania na samochód pracownik działu sprzedaży oprowadził po salonie prezentując nowe modele i wyjaśniając różnice pomiędzy wariantami wyposażenia . Dzień wcześniej SMS z potwierdzeniem wizyty. Polecam i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 15:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 18:13
Salon - samochody nowe
Polecam. Dobra obsługa i pomocni konsultanci.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 14:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek