86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 marca 2025 11:46
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa przebiegła ...
... bezproblemowo,w błyskawicznym tempie. Obsługa,kontakt na najwyższym poziomie. Polecam!!!
Użytkownik sieci
14 marca 2025 11:18
Salon - samochody nowe
Naprawa z wymianą ...
... części zorganizowana bardzo dobrze, wszystko sprawnie, profesjonalnie i w dobrej atmosferze - polecam. Dotychczas korzystałam z drugiego serwisu tej firmy na Jasnogórskiej, też godnego polecenia.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 19:03
Salon - samochody nowe
Super profeska, podjechałem ...
... na spontonie bo w trasie z Wawy wyłączył mi się wyświetlacz w najnowszym X3. Obsługa serwisu rewelacja. Od razu zadzwoniłem i podjechałem. Pan Dawid i cały zespół serwisu pokazali co to BMW. Najwyższa jakość obsługi i dostosowanie do potrzeb Klienta. Rewelacja! Polecam cały zespół serwisu! Panowie, super robota! A elektronika jak zawsze, może zgasnąć;)
Użytkownik sieci
11 marca 2025 21:34
Salon - samochody nowe
Jestem po serwisie ...
... samochodu. Wszystko poszło szybko i gładko, a na wszystkie moje pytania uzyskałem rzeczowe odpowiedzi od bardzo miłej obsługi. Godne polecenia
Użytkownik sieci
6 marca 2025 12:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2025 08:11
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i bardzo ...
... miła obsługa. Maciej Rusnak , dziękujemy za profesjonalne podejście do klienta przy zakupie nowego samochodu.
Użytkownik sieci
2 marca 2025 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2025 17:15
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo zadowolonej ...
... z zakupu nowego BMW X3. Obsługa bardzo miła i profesjonalna. Szczególne podziękowania dla Pana Oskara, który nas obsługiwał, zawsze był dostępny pod telefonem i przez kilka miesięcy wyczerpująco odpowiadał na nasze pytania i wątpliwości. Bardzo dziękujemy i będziemy polecać 🤩
Użytkownik sieci
1 marca 2025 13:55
Salon - samochody nowe
Polecam doradcę serwisu ...
... Krzysztofa Różyckiego profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 11:10
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla Pana ...
... Oskara za rewelacyjną obsługę i profesjonalne podejście. Po kilku latach wracam do M-Cars i nie zawiodłem się. Zakup samochodu - sama przyjemność, minimum formalności, wszystko sprawnie i szybko bez problemów. Polecam zarówno salon jak i osobę Pana Oskara - doradzi, udzieli informacji, zajmie się przygotowaniem jazd testowych, nawet kilku w tym samym dniu, w zależności od potrzeby i wymagań. Jeśli ktoś oczekuje profesjonalnego jak i indywidualnego podejścia to Pan Oskar to zapewni.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 08:27
Salon - samochody nowe
Jestem bezpośrednio po ...
... serwisie samochodu w M-Cars. W recepcji serwisu przygarnął mnie Pan Jakub Popiołek z ,którym od samego początku współpraca układała się bardzo dobrze. Czułem się zaopiekowały jak dziecko w kołysce. Szybko ustaliliśmy z Panem Jakubem zakres prac serwisowych, czas ich trwania oraz możliwość opcjonalnych dodatkowych czynności. Muszę przyznać, że serwis odbył się wyjątkowo sprawnie. Otrzymałem zwrot samochodu dokładnie po ustalonym wcześniej czasie z pełni wykonanym serwisem, czysty bez dodatkowych niemiłych niespodzianek. Wręcz przeciwnie na koniec dostałem aktualny raport ze stanu technicznego samochodu. Należą szczere podziękowania wszystkim pracownikom serwisu M-Cars dzięki którym serwis samochodu przebiegł bez stresu w miłej atmosferze
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 16:29
Salon - samochody nowe
Super obsługa klienta!Szczególne ...
... podziękowanie za profesjonalizm dla p. Jakuba, p. Gabrieli i p. Krzysztofa Właśnie tacy ludzie budują dobrą firmę obojętnie czy to BMW czy Fiat to dla nich się wraca w to samo miejsce.
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 07:10
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuje Panu ...
... Mateuszowi Setkowicz za profesjonalne podejście oraz jazdę testowa. Gdyby ktoś zastanawiał się nad nowym autem to zakup tylko u tego Pana. Miły, sympatyczny i uśmiechnięty. Polecam
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 17:56
Salon - samochody nowe
Odbyłam jazdę testową ...
... serią 1 z Panem Mateuszem Setkowiczem. Obsługa na medal! Na najwyższym poziomie już od samego wejścia po informacje o pojeździe oraz jazdę. Gorąco polecam ostatnia prosta do finalizacji zamówienia!
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 12:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 13:52
Salon - samochody nowe
Serwis na najwyższym ...
... poziomie. Szybko i sprawnie. Dziękuję Panu Piotrowi Wojasowi za zaangażowanie i szybką diagnozę. 5/5, zero zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 12:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 08:45
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz postanowiłem ...
... napisać o jakimś salonie samochodowym negatywną opinię, gdyż to co mnie spotkało w tym salonie jest na prawdę bardzo zaskakujące. Kilka lat temu kupiłem u nich kolejny już nowy samochód, tym razem BMW serii 8. Po 3 latach przypadkiem (ostra zima) w serwisie okazało się, że mam samochód tylko na tył napęd a nie tak jak myślałem i zamawiałem "xdrive". Ja, jak i pracownicy serwisu (których polecam, ponieważ zawsze są bardzo mili i profesjonalni , szczególnie Pan Aleksander) byliśmy w totalnym szoku. Znalazłem nawet maila, który przed pójściem do salonu i podpisaniem zamówienia, wysłałem do sprzedawcy i jasno w nim napisałem, że „oczywiście chodzi mi jak zawsze o auto 4-napęd czyli tzw. xdrive”. Na miejscu w dzień podpisywania zamówienia była dosyć nietypowa sytuacja, iż już po wszystkich ustaleniach i konfiguracji, pan sprzedawca dwukrotnie albo nawet trzykrotnie drukował to wielostronicowe zamówienie gdyż były jakieś problemy z systemem (?), i niestety podczas ostatniego przedrukowania prawdopodobnie nie zaznaczył opcji xdrive a ja nie sprawdziłem wszystkiego dokładnie za każdym razem, tylko zaufałem i podpisałem. Pamiętam nawet słowa pana sprzedawcy: "o i nawet teraz wyszło trochę taniej, gdyż pewnie wszedł nowy cennik lub jakaś promka". Dodatkowo samo zamówienie również wprowadzało w błąd, gdyż nie było żadnej informacji o napędzie, tylko w przypadku 4-napęd w jednym miejscu pojawiało się określenie „xdrive”, czego za ostatnim razem już nie wyłapałem, gdyż takie zamówienia zawierają masę informacji i tekstu. Wszystko to wyjaśniłem salonowi a właściwie Pani dyrektor p. Agacie, która od początku mnie unikała, nie odpisywała, nie odbierała telefonów a spotkała się ze mną dopiero jak postanowiłem „wejść z buta” do jej biura wraz z pracownikiem serwisu. Pani Agata nie umiała nic sensownego zaproponować i mówiła tylko, że nie ma dowodów jak było na prawdę, gdyż tamten sprzedawca już u nich nie pracuje, cytuje: „bo widocznie nie był najlepszym pracownikiem” a mój mail nie jest żadnym dowodem bo mogłem na żywo w salonie zmienić zdanie i poprosić o inne auto niż mailowo chciałem. Niestety nie mają nagrania rozmów itd. Dodam tylko, że jestem stałym klientem tego salonu oraz wielokrotnie polecałem znajomym ten salon, ale Pani Dyrektor nie umiała nic sensownego zaproponować. Zaproponowałem, że może odkupią ode mnie tę wersję i sprzedadzą (bez marży), a ja zamówię nową przy jakimś rabacie dużym, ale potem okazało się że ani mi ani BMW się to średnio opłaca ("bo BMW też musi na tym zarobić" - ponownie...) i temat umarł. Byłem w szoku, że nie chodzi im o naprawę błędu i wizerunku a o ponowny zysk (!) Pani Agata nigdy więcej się nie odezwała. To niewiarygodne, jak traktuje się stałych klientów, dzięki którym salon zarabia setki tysięcy zł. Salon ewidentnie uznał, że to ja się może mylę i „coś kombinuje”, pomimo że znają mnie od lat. Brak słów! Nigdy nie polecę nikomu tego salonu, a moją historię będę opowiadał wszystkim ku przestrodze, a kolejnych samochodów na pewno już tam nie kupię, gdyż strach tam cokolwiek podpisać, szczególnie, że tak jak napisałem o napędzie na zamówieniu nie było informacji żadnej, tak abym mógł łatwiej to wyłapać! Rozważam również wyjaśniać tę sprawę na drodze sądowej, gdyż uważam, że wina ewidentnie leży po stronie salonu, ale muszę jeszcze zebrać parę dowodów. Aha, jeszcze dodam, że przy zakupie wcześniejszego auta tam, tym razem BMW4, zgubiono mój jeden komplet kluczy i wydano mi auto tylko z jednym kluczem, a po kilku dniach znaleziono je u jakiegoś Pana w kurtce i to tylko dlatego że powiedziałem o tym przypadkiem znajomemu właściciela :) brak słów…
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 14:26
Salon - samochody nowe
Wszystko sprawnie, rzetelnie ...
... i słownie. Podziękowania należą się dla Pana Krzysztofa , który zawsze sprawnie i fachowo udzieli wszelkich informacji w przyjaznej atmosferze !
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 12:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek