85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 14:19
Salon - samochody nowe
Stan kół po ...
... przechowywaniu i wymianie widoczny na zdjęciu… BMW zakłada takie koła, ciekawe gdzie je przechowują … w stodole ?
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 13:23
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis!!! Polecam ...
... trzymać się z daleka! Nasz samochód po prawie każdym serwisie ( olej, klocki itp. )wracał do nich magicznie z usterką…. I tak przez kilka lat ;) wiem sporo w tym naszej winy bo widać nie mamy nosa do o………. i trochę zajęło nam kojarzenie faktów . Polecam nie uczyć się na własnych błędach bo są drogie ;)
Użytkownik sieci
20 marca 2024 14:34
Salon - samochody nowe
Przez telefon można ...
... się dowiedzieć, że nie mają aut do jazd próbnych. Na pytanie "to jak ludzie mogą sprawdzić te auta?", odpowiedź brzmi "takie czasy". Na miejscu nikt się Tobą nie interesuje, nawet "dzień dobry" nikt nie mówi (w salonie 1 klient i kilku pracowników). Jedną gwiazdkę dodaję za sam budynek i ekspozycję, ale samo doświadczenie fatalne.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Mamy bardzo negatywne ...
... doświadczenie z tym salonem. Samochód zamówiliśmy pod koniec roku 2022, miał być do odbioru najpóźniej do końca maja 2023, takie były ustalenia przy podpisywaniu umowy. Pieniądze więc przelaliśmy. W styczniu 2024 roku sprzedawca nadal nie był w stanie powiedzieć, kiedy samochód będzie do odbioru, nie był nawet w stanie podać informacji odnośnie produkcji. Przez cały ten czas nie byliśmy informowani, co się dzieje, za to byliśmy wzorowo lekceważeni. Odzyskanie pieniędzy również nie było łatwe, ponieważ musieliśmy się upominać wiele razy i długo czekać. Straciliśmy ponad rok czasu czekając na samochód w tym salonie i byliśmy fatalnie obsługiwani przez cały ten okres, co jest skandaliczne. Każdy jest w niemałym szoku, jak o tym słyszy. U innej marki zostaliśmy obsłużeni zupełnie na innym poziomie i już możemy cieszyć się nowym samochodem. (Proszę nie pisać, że nie podałam pełnych danych, bo to nie ma znaczenia i nie odczaruje całej tej sytuacji).
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 16:33
Salon - samochody nowe
Firma dramat , ...
... odpowiedź na wiadomość średnio co 12 godzin , a po trzech dniach informacja , że kolega sprzedał , to co on przez trzy dni dogadywał , giełda Słomczym ma lepszą obsługę
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 07:42
Salon - samochody nowe
Witam - rzadko ...
... wystawiam niskie oceny, jednak w tym wypadku chciałbym się podzielić średnią opinią. Korzystałem z Państwa serwisu 2 lata. Obsługa na wysokim poziomie wszyscy są bardzo mili. Jednak nie uznano mi gwarancji uszkodzonego czujnika parkowania, twierdząc że uszkodził go kamień. Szkoda... Konkurencja nie robiła żadnych problemów z wymianą w ramach gwarancji. Wiele podzespołów (jak się dowiedziałem), które zostały przez Państwa wymienione (za które zapłaciłem) w moim samochodzie powinny być wymienione w ramach gwarancji. Życzyłbym Państwu podejścia do klienta jakie prezentuje w tym zakresie serwis BMW Dobrzański. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 20:08
Salon - samochody nowe
Pytanie czy ja ...
... jestem klientem czy petentem ? Bardzo nie miła obsługa.odsylanie od stolika do stolika nikt nic nie wie absolutny brak informacji totalny haos
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 16:33
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem! ...
... Kierownictwo robi problemy ze zwrotem zaliczki mimo, że zgłosiłem im rezygnację kilka dni po rezerwacji samochodu DEMO (nie był to samochód zamawiany i konfigurowany przeze mnie). Auto nie było jeszcze gotowe do wydania. Po dwóch tygodniach od mojego zgłoszenia, dostałem informację, że dyrektor nie zgadza się oddać zaliczki zanim nie znajdą nowego nabywcy. Kupiec się znalazł, a ja czekam kolejny tydzień na zwrot pieniędzy. ŻENADA
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 09:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jestem ...
... bardzo niezadowolony. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego dealera.
Użytkownik sieci
16 września 2023 12:05
Salon - samochody nowe
Witam, Serwisu mechanicznego ...
... nie polecam. Serwisowalem BMW X5. Podczas naprawy systemu sos zostala uszkodzona kolumna kierownicy. Teraz nie ma winnego. Spór trwa. Inna kwestia jest taka, jak wygląda serwisowanie auta. X3 było przez 4 lata serwisowane w tym warsztacie. Było dobrze do momentu jak sprzedawałem to auto. Klient zamówił przegląd w tym samym serwisie i niespodzianka, wykryto kilka awarii co kosztowało mnie 15 tys upustu. Mogę za to polecić serwis blacharski. P. Janusz.M. profesjonalnie ogarnia całą naprawę.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 09:24
Salon - samochody nowe
Poor quality car ...
... service. There were good things like kind people that offered tea or coffee, Dawid, service manager was kind and tried his best. But there are also many bad things about this place. I have brought two cars to this service multiple times: BMW X7 and BMW iX which are, I my opinion are premium vehicles and I did expect high quality technical support. I did have minor remarks, that interior of the vehicle is always dirty after service for some reason. But that’s only minor stuff. BMW x7 that is on guaranty had planned oil change and did receive service on Saturday. On Monday I drove 700km to Germany and received notification that I need to add 1l of the specific oil which was absent on all local gas stations in Germany. We never got this problem with oil level neither before nor after this one time, which makes me wonder if on service we got full amount of oil that was paid for. Also we asked for camera footage of our car on service on that day, but we were denied. Anyways Dawid (service manager) was very kind and tried to help us, but he had to call head of the office (I am not sure what was his exact position in BMW) and that other “general” manager was rude and gave us eye-rolls. Oil wasn’t changed although they wouldn’t provide us with sufficient proof that BMW did receive enough oil amount. BMW iX: We had to change rear lamp on guarantee and we’re promised that we will receive our car in 3-4 hours. We decided to stay in M-Cars and work remotely from our laptops. After 4 hours we were told that we won’t receive our car today and that we have an option of replacement vehicle for couple days. We were promised again that we will receive the replacement vehicle in 2 hours but it took us 4-5 hours to get one and also we were getting late for a business meeting and had to get a cab at our expense. I had to call their office 6 times just to get car faster because after 4 hours I was told that I will have to wait 2 hours more because they didn’t process my information 🙄. We didn’t receive a call that the car was done, I had to call them multiple times a day to check service status. When we did receive the car for some reason it was dirty on the inside (this happened with x7 too every time after service) In the end spent 4 hours in BMW mcars, then 4 more hours waiting for the car. At the end of the day we were tired of BMWs and tired of waiting.
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Dał bym minus ...
... pięć gwiazdek całemu temu serwisowi... gdyby tylko była taka możliwość....!!!! PORASZKA......począwszy od przyjęcia samochodu przez serwisanta aż do samego mechanika.. ich wiedza na temat samochodów jest żadna.!!!!!!! Mam na to dowody... Pięknie to tylko wygląda na zdjęciu...!!!! Nie będę podawać żadnych szczegółów ale proszę mi wierzyć... nigdy więcej tam nie pojadę...!!!
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 12:42
Salon - samochody nowe
Tragedia , to ...
... mało powiedziane. Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem , a kolejny cud to doczekanie się na naprawę samochodu . Naprawa miała trwać 2/3 dni a trwa już dwa tygodnie . Brak samochodów zastępczych, wieczny problem z umówieniem się na serwis . Wymiana opon trwa pare godzin . Na pewno swoje BMW sprzedamy przez złe doświadczenie z serwisem . Nie polecam .
Użytkownik sieci
16 maja 2023 23:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam ;( ...
... Serwisowałem tam samochód BMW X5. Przed końcem gwarancji zrobiłem przegląd i otrzymałem informację że wszystko jest Super.. Miesiąc później przy wymianie oleju okazało się że Wachacze do wymiany ;( Powiedzieli mi że trudno powiedzieć jak to możliwe że tego nie wyłapali... ;) mieli mi załatwić z Producentem darmową wymianę i części po kosztach ale przez 2 lata już do mnie nie oddzwonili a ja zmieniłem serwis... O reklamacji opony nie wspominam ;)
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 13:08
Salon - samochody nowe
Pierwszy mój kontakt ...
... z serwisem BMW okazał się totalną katastrofą. Samochód przyjechał na akcje serwisową. Przy okazji naprawione zostało kilka innych rzeczy, które zasugerował sam serwis. W dniu odbioru samochód został wydany z niedziałającym hamulcem ręcznym, który wcześniej był sprawny. Serwis naprawił to sam, jeszcze tego samego dnia, ale mam wrażenie, że wykonaniu napraw samochody w ogóle nie są sprawdzane. Za tę jakby nie było niebezpieczną sytuację dostałem kalendarz gratis… Drugi problem, to błędnie naliczona faktura. Wspomniane wcześniej naprawy miały kosztować ~2000 PLN, natomiast po dwóch tygodniach okazało się, że cena będzie o 20% wyższa. Normalnie nie byłby to problem, ale uważam, że taka informacja powinna pojawić się szybciej, a nie po parunastu dniach.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 19:05
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Otrzymałem bardzo słabą obsługę już 3 razy. Auto kupiłem nowe od tego dealera. Dwukrotnie prosiłem o rozmowę z dyrektorem generalnym. W obu przypadkach był zbyt zajęty, żeby się ze mną spotkać. Był też zbyt zajęty, by kontaktować się po fakcie, aby zobaczyć, jak może pomóc. Jeśli dyrektor generalny jest zbyt zajęty, aby się tym przejmować, zrozumiałe jest, że pracownicy nie będą się tym przejmować. Szczerze mówiąc, wyglądało na to, że administracja była bardzo zajęta wymianą małej choinki na większą. (Wersja oryginalna) I have received very poor service now on 3 occasions. I bought the car new from this dealer. On two occasions now I have asked to speak to the General Manager. He has been too busy to see me on both occasions. Also too busy to reach out after the fact to see how he could help. If the GM is too busy to care, then it is understandable that the employees won’t care. To be fair, it appeared that the administration staff was extremely busy changing a small Christmas tree for a larger one.
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 18:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam działu ...
... samochody używane szukałem dla żony 3 miesiące i nie dostałem ani 1 oferty
Użytkownik sieci
6 listopada 2022 01:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 16:36
Salon - samochody nowe
Tragedia, niemiła obsługa, ...
... o wszystko trzeba się prosić, nie dbają o klienta. Totalny brak szacunku podczas rozmowy telefonicznej. Nie polecam.