86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 08:45
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz postanowiłem ...
... napisać o jakimś salonie samochodowym negatywną opinię, gdyż to co mnie spotkało w tym salonie jest na prawdę bardzo zaskakujące. Kilka lat temu kupiłem u nich kolejny już nowy samochód, tym razem BMW serii 8. Po 3 latach przypadkiem (ostra zima) w serwisie okazało się, że mam samochód tylko na tył napęd a nie tak jak myślałem i zamawiałem "xdrive". Ja, jak i pracownicy serwisu (których polecam, ponieważ zawsze są bardzo mili i profesjonalni , szczególnie Pan Aleksander) byliśmy w totalnym szoku. Znalazłem nawet maila, który przed pójściem do salonu i podpisaniem zamówienia, wysłałem do sprzedawcy i jasno w nim napisałem, że „oczywiście chodzi mi jak zawsze o auto 4-napęd czyli tzw. xdrive”. Na miejscu w dzień podpisywania zamówienia była dosyć nietypowa sytuacja, iż już po wszystkich ustaleniach i konfiguracji, pan sprzedawca dwukrotnie albo nawet trzykrotnie drukował to wielostronicowe zamówienie gdyż były jakieś problemy z systemem (?), i niestety podczas ostatniego przedrukowania prawdopodobnie nie zaznaczył opcji xdrive a ja nie sprawdziłem wszystkiego dokładnie za każdym razem, tylko zaufałem i podpisałem. Pamiętam nawet słowa pana sprzedawcy: "o i nawet teraz wyszło trochę taniej, gdyż pewnie wszedł nowy cennik lub jakaś promka". Dodatkowo samo zamówienie również wprowadzało w błąd, gdyż nie było żadnej informacji o napędzie, tylko w przypadku 4-napęd w jednym miejscu pojawiało się określenie „xdrive”, czego za ostatnim razem już nie wyłapałem, gdyż takie zamówienia zawierają masę informacji i tekstu. Wszystko to wyjaśniłem salonowi a właściwie Pani dyrektor p. Agacie, która od początku mnie unikała, nie odpisywała, nie odbierała telefonów a spotkała się ze mną dopiero jak postanowiłem „wejść z buta” do jej biura wraz z pracownikiem serwisu. Pani Agata nie umiała nic sensownego zaproponować i mówiła tylko, że nie ma dowodów jak było na prawdę, gdyż tamten sprzedawca już u nich nie pracuje, cytuje: „bo widocznie nie był najlepszym pracownikiem” a mój mail nie jest żadnym dowodem bo mogłem na żywo w salonie zmienić zdanie i poprosić o inne auto niż mailowo chciałem. Niestety nie mają nagrania rozmów itd. Dodam tylko, że jestem stałym klientem tego salonu oraz wielokrotnie polecałem znajomym ten salon, ale Pani Dyrektor nie umiała nic sensownego zaproponować. Zaproponowałem, że może odkupią ode mnie tę wersję i sprzedadzą (bez marży), a ja zamówię nową przy jakimś rabacie dużym, ale potem okazało się że ani mi ani BMW się to średnio opłaca ("bo BMW też musi na tym zarobić" - ponownie...) i temat umarł. Byłem w szoku, że nie chodzi im o naprawę błędu i wizerunku a o ponowny zysk (!) Pani Agata nigdy więcej się nie odezwała. To niewiarygodne, jak traktuje się stałych klientów, dzięki którym salon zarabia setki tysięcy zł. Salon ewidentnie uznał, że to ja się może mylę i „coś kombinuje”, pomimo że znają mnie od lat. Brak słów! Nigdy nie polecę nikomu tego salonu, a moją historię będę opowiadał wszystkim ku przestrodze, a kolejnych samochodów na pewno już tam nie kupię, gdyż strach tam cokolwiek podpisać, szczególnie, że tak jak napisałem o napędzie na zamówieniu nie było informacji żadnej, tak abym mógł łatwiej to wyłapać! Rozważam również wyjaśniać tę sprawę na drodze sądowej, gdyż uważam, że wina ewidentnie leży po stronie salonu, ale muszę jeszcze zebrać parę dowodów. Aha, jeszcze dodam, że przy zakupie wcześniejszego auta tam, tym razem BMW4, zgubiono mój jeden komplet kluczy i wydano mi auto tylko z jednym kluczem, a po kilku dniach znaleziono je u jakiegoś Pana w kurtce i to tylko dlatego że powiedziałem o tym przypadkiem znajomemu właściciela :) brak słów…
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 17:02
Salon - samochody nowe
@Damian Sz. Ja ...
... bym napisal oficjalne pismo do szefa salonu. Co za amatorszczyzna i krótkowzroczność z ich strony. Jak ktoś kupuje najwyższy model bmw, to w normalnej firmie mógłby liczyć na preferencyjne traktowanie. Zwłaszcza, że można przypuszczać, że taka osoba obraca się w kręgach gdzie opinie i wzajemne polecenia dużo znaczą(!). Klient na całe życie vs. wróg na całe życie. Słaba decyzja. Ja ufam swojemu dealerowi, że: 1.nie zrobi mnie w konia i 2. Jak coś pojdzie nie tak, to znajdziesz rozwiązanie/pójdzie na rękę.
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 12:31
Salon - samochody nowe
@Damian Sz. Ja ...
... bym tego nie odpuścił i rozgłośnił to na social mediach. Masakra i brak profesjonalizmu. Od takich firm oczekuje się czegoś więcej. „Marka premium”
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 12:25
Salon - samochody nowe
@Damian Sz. Na ...
... nic nie czekaj tylko prosto do sądu z tą sprawą, to jak Cię potraktowali to jakaś masakra!
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 16:23
Salon - samochody nowe
Stay away from ...
... this place. I’ve paid for extended service package but they refused doing the free oil change because I did it at a third party a year ago. No refund either! The staff in unhelpful, I feel like talking to a robot - rather than trying to understand and resolve my problem they repeated the same phrase that something isn’t showing in their system. The manager didn’t help either. Instead of refusing service in writing, they started ignoring my emails.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 20:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 15:09
Salon - samochody nowe
Jeszcze się nie ...
... spotkałam z tak żenującym salonem, serwisem, obsługa klienta 😅😅😅 🤣🤣 nie chce opisywać szczegółów bo szkoda mi słów.. 🫣😂😂 chlopaki, pamiętajcie że pracujecie w BMW a nie w Mercedesie, więc pozostaje was tylko wyśmiać 🤣😂😂😂🤣a szczególnie pana Krzysztofa… oj Krzysiu. Pora zmienić prace, moze do mc Donalda? 😂😂😂
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 16:37
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... uslug tej firmy. W polowie pazdziernika zglosilem sie ze szkoda. Termin naprawy ustalony na poczatek listopada z uwagi na koniecznosc zamowienia czesci. Bez zadnego kontaktu ze strony serwisu zadzwonilem na poczatku grudnia zapytac o co chodzi - czesci podobno byly juz ale serwis nie mial wolnych terminow proponujac naprawe w styczniu, wyjasnienia ze byli bardzo zajeci troche slabe, a wystarczylo przeprosic.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Średnio jestem zadowolony ...
... z serwisu MCars ponieważ po oddaniu auta na akcje serwisową min. sprawdzenie poduszki kierowcy, przestało działać sterowanie w kierownicy, oczywiście auto wróciło na serwis gdzie stwierdzono uszkodzenie które nie powstało z ich winy jak to Pan określił "zbieg okoliczności " żenada. Oddajesz auto sprawne a po wizycie należy je naprawić.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 16:16
Salon - samochody nowe
serwis porażka odmówili ...
... wymiany oleju w ramach pakietu za który zapłaciłam
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 16:12
Salon - samochody nowe
odradzam współpracy z ...
... tym Serwisem przypadkowo została skasowana inspekcja olejowa przy wymianie klocków więc serwis odmówił wymiany oleju w ramach pakietu przeglądów. Tak sie traci klientów
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 16:54
Salon - samochody nowe
Salon nie byl ...
... w stanie udzielic mi pomocy, auto ma rok i jest nowe, salon jest certyfikowany a ja nie moglam dokupic jednej felgi do mojego auta aby pojechac dalej. Nie polecam
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Tragedia , poziom ...
... usług i satysfakcji pod poziomem morza, pracownicy butni, chamscy, siedzą i mają wyjebane nogi na biurko. Problem stanowi sprawdzenie ciśnienia w oponie celem diagnozy (powietrze uchodziło o 0.1 bara na ok 10 km), panowie z serwisu stwierdzili, że w sumie to tak musi być a po ponownej prośbie zachciało im się zdjąć felgę z opony aby wkoncu stwierdzić, że felga jest pęknięta. Zrozumiałe, że w piątek wszyscy myślimy o odpoczynku ale nie tędy droga. Odradzam korzystanie z usług, ostatecznie pomocy udzielił Pan Janek z pobliskiej wsi, który w 15 minut rozwiązał problem.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 14:19
Salon - samochody nowe
Stan kół po ...
... przechowywaniu i wymianie widoczny na zdjęciu… BMW zakłada takie koła, ciekawe gdzie je przechowują … w stodole ?
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 13:23
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis!!! Polecam ...
... trzymać się z daleka! Nasz samochód po prawie każdym serwisie ( olej, klocki itp. )wracał do nich magicznie z usterką…. I tak przez kilka lat ;) wiem sporo w tym naszej winy bo widać nie mamy nosa do o………. i trochę zajęło nam kojarzenie faktów . Polecam nie uczyć się na własnych błędach bo są drogie ;)
Użytkownik sieci
20 marca 2024 14:34
Salon - samochody nowe
Przez telefon można ...
... się dowiedzieć, że nie mają aut do jazd próbnych. Na pytanie "to jak ludzie mogą sprawdzić te auta?", odpowiedź brzmi "takie czasy". Na miejscu nikt się Tobą nie interesuje, nawet "dzień dobry" nikt nie mówi (w salonie 1 klient i kilku pracowników). Jedną gwiazdkę dodaję za sam budynek i ekspozycję, ale samo doświadczenie fatalne.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Mamy bardzo negatywne ...
... doświadczenie z tym salonem. Samochód zamówiliśmy pod koniec roku 2022, miał być do odbioru najpóźniej do końca maja 2023, takie były ustalenia przy podpisywaniu umowy. Pieniądze więc przelaliśmy. W styczniu 2024 roku sprzedawca nadal nie był w stanie powiedzieć, kiedy samochód będzie do odbioru, nie był nawet w stanie podać informacji odnośnie produkcji. Przez cały ten czas nie byliśmy informowani, co się dzieje, za to byliśmy wzorowo lekceważeni. Odzyskanie pieniędzy również nie było łatwe, ponieważ musieliśmy się upominać wiele razy i długo czekać. Straciliśmy ponad rok czasu czekając na samochód w tym salonie i byliśmy fatalnie obsługiwani przez cały ten okres, co jest skandaliczne. Każdy jest w niemałym szoku, jak o tym słyszy. U innej marki zostaliśmy obsłużeni zupełnie na innym poziomie i już możemy cieszyć się nowym samochodem. (Proszę nie pisać, że nie podałam pełnych danych, bo to nie ma znaczenia i nie odczaruje całej tej sytuacji).
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 16:33
Salon - samochody nowe
Firma dramat , ...
... odpowiedź na wiadomość średnio co 12 godzin , a po trzech dniach informacja , że kolega sprzedał , to co on przez trzy dni dogadywał , giełda Słomczym ma lepszą obsługę
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 07:42
Salon - samochody nowe
Witam - rzadko ...
... wystawiam niskie oceny, jednak w tym wypadku chciałbym się podzielić średnią opinią. Korzystałem z Państwa serwisu 2 lata. Obsługa na wysokim poziomie wszyscy są bardzo mili. Jednak nie uznano mi gwarancji uszkodzonego czujnika parkowania, twierdząc że uszkodził go kamień. Szkoda... Konkurencja nie robiła żadnych problemów z wymianą w ramach gwarancji. Wiele podzespołów (jak się dowiedziałem), które zostały przez Państwa wymienione (za które zapłaciłem) w moim samochodzie powinny być wymienione w ramach gwarancji. Życzyłbym Państwu podejścia do klienta jakie prezentuje w tym zakresie serwis BMW Dobrzański. Pozdrawiam